Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

• BadgeEightYears

Välkommen till Danderyds mest anlitade fastighetsmäklare - Svensk Fastighetsförmedling! Här i BoButiken i Danderyd arbetar fyra fastighetsmäklare och en mäklarassistent och vi har funnits här sedan 1980-talet. Tillsammans har vi många år av bred erfarenhet och vi arbetar med engagemang, nytänkande, affärsmässighet och omtänksamhet....

641 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Erik H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peder Nordin en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Danderyd

Peder var en lysande mäklare som stöttade oss med allt möjligt i försäljning av bostaden från första till sista dagen.

Tommy K
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Enebyberg

Korrekt, trevlig och proffsig i sin kundrelation. Mycket behaglig mäklare som lyssnar noga på sin kund.

Kathe N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Nora

Proffsig och hjälpsam. Bra bemötande. Kan rekommendera henne ifall ni går i säljtankar.

Theresa J
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Enebyberg

Det kändes väldigt tryggt att sälja vårt hus med hjälp av Jenny. Jenny är kunnig, lätt att samarbeta med och trevlig! Det kändes väldigt bra under hela processen, från start till slut. Vi är jättenöjda!

Johanna M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Nora

Jenny gav ett väldigt proffsigt intryck och var väldigt tillmötesgående, lösningsorienterad och mån om att hjälpa oss på bästa sätt. Lätt att få kontakt med och snabb återkoppling! Vi hade stor tillit till henne och lät henne guida oss genom försäljningen av vår lägenhet.

Oscar E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peder Nordin en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Danderyd

Vid köp av min första bostad så fick jag kontakt med Peder, otroligt bra mäklare som jag varmt rekommenderar. Jag kommer givetvis vilja ta hjälp av honom vid framtida affärer.

Linus E
Nora

Jenny är otroligt proffsig och engagerad. Hon är också påläst, förtroendeingivande och gör sitt yttersta för att komma i mål. Rekommenderar starkt andra säljare att höra av sig till henne om man funderar på att sälja sin bostad.

Theresa J
Skrev om Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Katarina B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Palmblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Klingsta Park

Trevlig, engagerad och proffsig!

Sissie K
Mörbylund

Som köpare upplevde jag Peder som mycket pålitlig, ärlig och lugn, med ett väldigt trevligt bemötande. Flexibel och fick svar på frågor snabbt. Positiv upplevelse från första kontakt till kontraktskrivning.

Jeanette B
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Palmblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Skogsvik

Absolut, här är en mer kortfattad recension: Jag är väldigt nöjd med Svensk fastighetsförmedling min erfarenhet av att arbeta med Johan är på alla sätt positiv. Johans professionalism, kommunikation och expertis gjorde hela processen smidig och effektiv. Jag rekommenderar Johan starkt till alla som letar efter en pålitlig mäklare. Tack för en fantastisk service!.

Fredrik W
Mörbyskogen

Bra bemötande och en transparent ideologi. Bra medling av svar på frågor och andra uppgifter. Enda anmärkningen skulle vara att Peder ibland lade fram olika uppgifter olika dagar och att medla vad säljaren sagt från en dag till en annan skilde sig. Det kan skapa förvirring hos köpare. Men i det stora hela, en toppenmäklare!

Emma H
Danderyd

Fick otroligt bra hjälp och stöd med försäljning av min bostad! Snabb återkoppling och rådgivning hela vägen!

Brita J
Mörbyskogen

Lyhörd, kunnig och proffsigt utfört arbete.

Thomas B
Kevinge

Alltid glad, positiv, påläst, snabb och serviceinriktad - och kommunikativ! En klippa!

Anne-Christine W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jaquline Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Klingsta

Mycket professionell person och mäklare.

Anne-Christine W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jaquline Söderberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Mörbyskogen

Mycket kunnig, trevlig, professionell person och mäklare som löst alla mina problem..

Per Martin W
Klingsta

Proffsig, tydlig, lätt att jobba med. Ett nöje faktiskt, och någon jag varmt kan rekommendera.

Åsa Ö
Enebyberg

Bra erfarenhet och trevligt bemötabde

Jens L
Enebyberg

Profsig o vänlig. Ett bra bemötande hela vägen. Kan varmt rekommenderas.

Thomas M
Kevinge

Jaquline är mycket noggrann, förklarande på ett tydligt och förståeligt vis i sina framföranden. Glad och positiv och det är viktigt att kunna vara det i sin yrkesroll, tycker jag och till sist, Jacqueline är verkligen service orienterad!

David H
Kevinge

Jaquline bemötte mig otroligt professionellt och energifyllt, hon var med under hela resan av affären och hjälpte till att ro affären i hamn med båda parterna nöjda. Rekommenderar Jaquline starkt vidare och kommer även ta hjälp av henne vid nästa bostadsaffär!

Johan J
Stocksund

Peder är en klockren mäklare, både lugn, kontrollerad, engagerad och professionell i sin roll som fastighetsmäklare, kan starkt rekommenderas! //Johan

Marie E
Stocksund

Trygg genomförd försäljning, trevligt bemötande och jag känner att mina intressen blev bevakade.

Oscar L
Danderyd

Kunnat föra en bra dialog genom hela samarbetet. Trevligt bemötande och en behaglig upplevelse. Har varit lyhörd och bra att resonera med.

Sara M
Kevinge

Jaquline är en stjärna. Hon är professionell, trevlig, kunnig och hjälpsam. Försäljningen gick snabbt och smidigt, mycket tack vare hennes driv och effektivitet i att hitta en köpare innan lägenheten kom ut till försäljning. Jag är så nöjd och kan starkt rekommendera Jaquline.

Lars-Eric Konrad L
Mörbyskogen

Professionellt bemötande från start till slut. Kan starkt rekommendera denna mäklare.

Rikard W
Danderyd

Positiv, väldigt trevlig och professionell.

Kerstin Marianne B
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Jaquline Söderberg sålde vår lgh och vi är mycket nöjda . Hon är trevlig, positiv , kunnig och professionell. Vi fick alltid snabb återkoppling och löpande uppdateringar. Vi kan varmt rekommendera Jaquline .

Victor N
Danderyd

Professionell, skicklig, duktig, effektiv, positiv, glad, lätt att bolla med och riktigt skön vibe. Den bästa mäklaren.

Nina B
Kevinge

Väldigt trevligt och fint bemötande, inlyssnande och svarade snabbt och sakligt på frågor jag hade. Kan varmt rekommendera Jaquline!

Anna S
Danderyd

Proffsigt bemötande, hjälpsam, kunnig.

John L
Kevinge

Proffsig, trevlig och grym mäklare! Familjär och jordnära med en stor kunskap och alltid när till hjälp.

Marcus K
Charlottenberg

Kontakten med Jaquline har varit bra, snabba svar och hon har försett oss med den informationen vi har efterfrågat, det hon inte hade svar på har hon tagit reda på. Ordnade privat visning och kontraktsskrivandet kändes seriöst där vi gick genom hela avtalet tydligt och gavs möjlighet för eventuella frågor.

Helena K
Danderyd

Jenny är en mycket behaglig person, som man snabbt får förtroende för. Hon har uppfyllt våra förväntningar och är väldigt servicesinnad.

Brita J
Danderyd

Jenny Dunér är trevlig, redig, inkännande, snabb och ger klara besked. Jag kan verkligen rekommendera henne.

Catherine G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Palmblad en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Stocksund

Johan Palmblad är en trevlig och angenäm mäklare. Helt okej att handla av honom.

Anders L
Enebyberg

Korrekt och tydlig kommunikation. Snabba svar på frågor. Snabb hantering av kontrakt mellan säljare och mäklare. Bra råd och förmedling av tjänster för att förbereda huset för visning. Bra annons med stort intresse som ledde till ett högt antal besökare på visningar. Bra hantering av kunder/köpare, igånsättning och avslut av budgivning och kommunikation om denna till säljarna. Bra stöd vid kontraktsskrivning.

Bilel B

Mycket professionellt bemötande

Tony T
Danderyd

Jaquline skötte försäljningen av min lägenhet på ett mycket proffesionellt sätt. Hon hade en väldigt trevlig och hjälpsam under hela försäljningen. Hon var väldigt kunnig och tydlig med vad hon tyckte och gav bra råd under hela processens gång vilket gjorde att allt gick snabbt och smidigt.

Amanda C
Nora

Vi letade hus i Danderyd under en längre tid och Jenny var vid vår sida från start. Hon är enormt lyhörd och gav oss värdefulla tips och råd kring det kommande köpet men också vad hon tyckte att vi bör värdesätta och titta efter vid köp av hus. Vi kände oss trygga med hennes långa erfarenhet, och idag har vi äntligen köpt vårt drömhus! Hade inte hänt utan Jenny.

Marianne O
Danderyd

Gick galant med försäljningen tack vare Jaquline som mäklare.Kan verkligen rekommendera henne

Michael G
Charlottenberg

Bra bemötande, effektiv försäljning.

Elin J
Mörbylund

Jag blev mycket väl bemött av Jaquline! Hon levde verkligen upp till mina förväntningar och gjorde ett mycket professionellt och bra jobb! Bostaden såldes mycket snabbare än vad jag trodde var möjligt.

Nataliya A
Mörbyskogen

Jaquline rekommenderas varmt! Proffsig, kunnig, alltid med lösning och fina råd. Alltid tillmötesgående och med ett underbart leende:) Tusen tack för din hjälp!

Fredrik B
Nora

Vi är mycket nöjda med Jennys engagemang och arbete under hela försäljningsprocessen. Hon jobbade hårt för att få in nya budgivare även efter visningarna och vårt hus såldes snabbt till ett pris vi var nöjda med. Rekommenderar henne varmt till alla som vill sälja hus i Danderyd.

Jenny Linn H
Stocksund

Tillgänglig och proffsig! Bra bemötande och trevlig. Har flera bekanta som tycker samma sak:)

Hannes H
Stocksund

Vår andra erfarenhet av Jennie. Hon är väldigt proffsig, trevlig och vi är väldigt nöjda.

Kerstin L
Ekbacken

Bara positiv. Uthållig, arbetar hårt, alltid positiv. Lyhörd.

Frehiywot T
Danderyd

Helt perfekt på alla sätt och viss som Mäklare. Han är lyhörd, informativ, tillgänglig, välbemöttande och jag kände mig tryggt under hela salje processen.