Alla kategorier Mäklare Uppsala Enköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Kyrkogatan 16, 745 31 Enköping — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Enköping!

Här i Enköping i Uppsala län finns massor av fina områden att bo i. Ska du sälja eller köpa ett boende här? Då ska du höra av dig till oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Vi har koll på Enköping som stad och även om trakterna runt omkring.

Dessutom tillhör vi en av Sveriges ledande mäklarkedjor. Detta betyder att du som kund alltid kan vara säker på att få den bästa servicen. Vi har bred kompetens och kan guida dig genom hela mäklarkedjan, från värdering till slutlig affär.

Läs vad 102 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Enköping

• Nina H
    Nina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har under processens gång känt mig trygg då mäklaren och jag hela tiden haft en kontinuerlig kontakt både via mail och telefon. Jag har fått svar på mina frågor och funderingar.
  • Sara U
    Sara U skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Upplever mäklaren som kunnig och engagerad. Har och kan verkligen rekommendera.
  • Thorbjörn A
    Thorbjörn A skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Trevligt bemötande mycket kunnig gav all information vi behövde vid försäljningen av vårt hus kanon
  • Ulf Martin K R
    Ulf Martin K R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Bra, trevlig och snabb mäklare.
  • Roland Alexis H
    Roland Alexis H skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande
  • Jan B
    Jan B skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Engagerad med ett trevligt bemötande!
  • Örjan P
    Örjan P skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag är mycket nöjd med Jonas. Rekommenderar honom till släkt och vänner! Proffisionellt ödmjuk, skulle jag vilja sammanfatta Jonas!
  • Jesper S
    Jesper S skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Ett jättebra bemötande. Hade blivit rekommenderad Dan från en kompis och kommer rekommendera Dan till folk som tänker sälja.
    2017-11-07 Dan O svarar Jesper S
    Hej Jesper! Det är jag som skall tacka för förtroendet! med förhoppning om att erat nya boende är toppen!
  • Ronny M
    Ronny M skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Alldeles utmärkt bemötande och motsvarade förväntat bemötande.
    2017-11-07 Dan O svarar Ronny M
    Tack Ronny! Med förhoppning om att norrstockholm kommer att behandla er väl!!
  • Nermin F
    Nermin F skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har fått ett perfekt bemötande Dan är en erfaren skicklig och kompetent mäklare som jag fått stort förtroende för Han är rak och säger som det är och hanterar problem på ett effektivt och diplomatiskt sätt och återkommer med information Han är den bästa mäklaren jag haft och jag har träffat många
    2017-11-07 Dan O svarar Nermin F
    Hej B!
    Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme, det glädjer mig att mitt arbete beröms !!
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Dan ger ett professionellt bemötande med raka och snabba svar. Bra återkoppling i ärendet och bra informativ support vid behov.
  • Peter J B
    Peter J B skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Artig, vänlig och kunnig. Inga konstigheter och allting gick relativt snabbt. I och för sig hade han tur då det var ett attraktivt läge som såldes innan det hann gå ut på annons. Hur som helst, vi är nöjda.
  • Vedrana G
    Vedrana G skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Väldigt angagerat och tillgänglig hela tiden
  • Britt-marie S
    Britt-marie S skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Saklig, kunnig, tydlig, lätt att ha att göra med. Höll kontakten hela tiden och rapporterade vad som gjordes och hur det gick. Förklarade bra.
  • Marie Kristina K
    Marie Kristina K skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag bemöttes på ett professionellt sätt hela vägen från försäljning till köp av nytt boende. Det kändes tryggt och han hade kunskapen som behövdes.
    Servicen var bra och kommunikationen fungerade som jag hade hoppats på.
    Jag skulle välja samma mäklare igen om jag skulle sälja/köpa.
  • Ulla J
    Ulla J skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Hon var väldigt trevlig öppen och rak vad som gäller. Hon var tydlig. Hon var hjälpsam
    2017-11-06 Karolin Ö svarar Ulla J
    Hej Ulla,
    Tack för de fina orden och att ni tog er tiden att skriva rekommendationen. Hälsa familjen!
  • Mimo D
    Mimo D skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag tycker att dan odeheim är en duktig ambitiös mäklare som gör sitt bästa utifrån situationer som uppstår. Min upplevelse av dan är bara positiv. / Mimo Doghaili
  • Pernilla A
    Pernilla A skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Han skapar trygghet under hela processen
  • Representant för ICA Supermarket
    Representant för ICA Supermarket skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Mycket bra
    Tydligt och proffsigt
  • Ärling S
    Ärling S skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Mycket kunnig och påläst och gav ett proffsigt intryck som gjorde att man kände sig trygg med sin försäljning. Engagerad vid både fotografering och husvisning ända tills affären var i hamn.
  • Björn R
    Björn R skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jonas arbetade seriöst med försäljningen och hade bra kontakt med oss under tiden. Vi är nöjda med hans insats.
    Saknade bara att han inte annonserade i någon av våra lokaltidningar, skulle kontakta Jonas igen om vi skall sälja
    något i framtiden.
  • Hans J
    Hans J skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Hej
    mäklaren gjorde sitt jobb sålde vårat hus hjälpte till med allt som behövdes svarade på frågor och upplevdes allmänt
    kunnig och framförallt mycket trevlig
    vi skulle mer en väll kunna rekommendera Dan och
    även resten av hans kollegor
  • Alfred J
    Alfred J skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Snabb, bra service och trevligt bemötande.
  • Margareta B
    Margareta B skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Ärlig, kunnig, tillmötesgående. Vet vad han pratar om. Han ger ett stort förtroende. Arbetar snabbt med att få ut lägenheten till försäljning. Jag är mycket nöjd med honom som mäklare. Kommer att anlita honom igen om jag behöver.
  • Björn L
    Björn L skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Snabb. Energigivande.
    Lätt att samarbeta med.
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Bra men en aning säljig. Kan lugna ner sig
  • Britt-marie H
    Britt-marie H skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Dan är en mäklare som vi uppskattade enormt i våran försäljning av vårat hus !
    Bra kommunikation och påläst
    Svarar på våra frågor
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jättebra bemötande.
    han lever verkligen upp till min förväntan. allt går väldigt smidigt. dom senaste affärerna har avslutats snabbt med bra slutresultat.
    Jag skulle rekommendera honom till alla jag känner!
  • Emma S
    Emma S skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Proffsig, kunnig och service inriktad.
  • Db Jan S
    Db Jan S skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Bra, kunnig. Snabb hantering och bra avslut
  • Vivvi A
    Vivvi A skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Kunnig o trevlig. Mycket bra mäklare. Trevligt bemötande.
  • Mauri S
    Mauri S skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Bra bemötande, ordning och reda. Helt nöjd.
  • Anna Margareta A
    Anna Margareta A skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Proffsig, kunnigt bemötande både mot säljare och köpare.
  • Heinz K
    Heinz K skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    trevligt bemötande vi är jättenöjda
    2017-10-30 Karolin Ö svarar Heinz K
    Tack Heinz, jag blir jätteglad att höra att ni är nöjda!
  • Lissie K
    Lissie K skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Bra, trevlig, kunnig, bra kontroll på marknaden.
  • Martin K
    Martin K skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Trevlig med proffsigt bemötande. Han rekommenderade oss att vänta med försäljningen några månader för att invänta ett bättre marknadsläge. Det lönade sig. Vi fick ett bra pris.
  • Katja T
    Katja T skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Mycket bra och kunnig, en bra försäljare som kan sitt jobb, pratsam, informerande, snabb
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Har bara det bästa att säga om Karolin. Kompetent, professionell, tävlingsinriktad och som ger dig det där extra för dig som säljare.
    2017-10-30 Karolin Ö svarar Joakim K
    Tusen tack Joakim för din fina rekommendation! Och tack för förtroendet att få förmedla försäljningen av ert fina hus!
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Kände mig tyvärr inte så prioriterad. Upplevde att Jonas tog affären lite för givet.
  • Sofia R
    Sofia R skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Proffsig, driven och förtroendeingivande.
    2017-10-30 Karolin Ö svarar Sofia R
    Tack Sofia för ditt fina omdöme. Det var ett nöje att få förmedla försäljningen av din fina lägenhet!
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag är jättenöjd med Jonas, väldigt trevlig och hjälpsam. Duktig som mäklare som hjälpte mig på ett bra och proffsigt sätt att sälja mitt hus. Jag skulle absolut anlita honom igen om jag skulle sälja.
  • Jacqueline D
    Jacqueline D skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Hej,
    På en skala 0 till 10 ger jag 9 av 10 för jag var välbemöt av mäklare Jonas Ackelman samt hans medarbetare.
    Vi är nöjda av hans insats under försäljning av vår lgh. Han är trevlig, en bra kille att göra bussnes med. Jag kan rekomendera mina vänner och andra svenskfastighetsförmedligen som ett bra företag//Jacqueline
  • Cathrine B
    Cathrine B skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Bästa mäklaren i stan, näst efter sin pappa Roiny Ackelman⭐️
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Duger men kändes inte helt seriös
    2017-11-07 Dan O svarar Lennart L
    Hej!

Jag kan bara beklaga att ni uppfattar mitt arbete som " inte helt seriöst", då både ni och köparna bokstavligen var utspridda över hela värden så blev det ju som bekant tidsbrist i vissa arbetsmoment. Jag har sett över mitt eget arbete och konstaterar att vissa saker kunde kanske gjorts annorlunda.
  • Erik Birger J
    Erik Birger J skrev om Roiny Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Bra jag gillar en seriös mäklare
  • Hans F
    Hans F skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi fick ett bra bemötande och han agerade professionellt. Någon jag kan rekommendera till andra
    2017-10-27 Dan O svarar Hans F
    Hej Hans!
    Tack för erat beröm och tac för att ni tog er tiden att svara!. Hoppas ni trivs väl i er lgh?.
  • Mikaela S
    Mikaela S skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Trevlig men oerhört svår att nå. Upplevde honom som slarvig emellanåt. Kändes ibland som om han skötte mitt ärende med vänster hand när han hade tid.
  • Lars B
    Lars B skrev om Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Ett väldigt bra och proffsigt bemötande. Fungerade bra från början till slutet.
    Rekommenderar Jonas Ackerman med högsta betyg för hans kunnande och engagemang.
    Man känner sig alltid välkommen till han och hans medarbetare.
  • Thorbjörn A
    Effektiv, hjälpsam.. trots ett hektiskt arbete så tar han sig tid för frågor och funderingar.
    Han är, med mina erfarenheter av mäklare, den som inte målar upp för stora förväntningar och ger inga falska förhoppningar.
    Kort och gott, en jäkligt bra kille, skräddarsydd i sin arbetsroll!!

//T.A
  • Carl Eric Mikael L
    Carl Eric Mikael L skrev om Roiny Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Bra och kunnig mäklare som kan staden.

Kyrkogatan 16, 745 31 Enköping