24 rekommendationer

Karolin Özel
en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Kyrkogatan 16
745 31 Enköping — Visa karta

Vad tror Karolin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 24 kunder tycker om Karolin Özel

• Ulla J
    Ulla J skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Hon var väldigt trevlig öppen och rak vad som gäller. Hon var tydlig. Hon var hjälpsam Läs mer
    2017-11-06 Karolin Ö svarar Ulla J
    Hej Ulla,
    Tack för de fina orden och att ni tog er tiden att skriva rekommendationen. Hälsa familjen!
  • Heinz K
    Heinz K skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    trevligt bemötande vi är jättenöjda Läs mer
    2017-10-30 Karolin Ö svarar Heinz K
    Tack Heinz, jag blir jätteglad att höra att ni är nöjda!
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Har bara det bästa att säga om Karolin. Kompetent, professionell, tävlingsinriktad och som ger dig det där extra för dig som säljare. Läs mer
    2017-10-30 Karolin Ö svarar Joakim K
    Tusen tack Joakim för din fina rekommendation! Och tack för förtroendet att få förmedla försäljningen av ert fina hus!
  • Sofia R
    Sofia R skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Proffsig, driven och förtroendeingivande. Läs mer
    2017-10-30 Karolin Ö svarar Sofia R
    Tack Sofia för ditt fina omdöme. Det var ett nöje att få förmedla försäljningen av din fina lägenhet!
  • Sara K
    Sara K skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    En trevlig och serviceinriktad person som levererar snabbt. Hon är proffesionell och väldigt hjälpsam när man handskas med henne på distans, när man inte har möjlighet att vara på plats. Absolut bästa mäklaren jag har varit i kontakt med. Läs mer
    2017-10-27 Karolin Ö svarar Sara K
    Wow, vilken fin rekommendation Sara!
    Tusen tack, det gör mig jätteglad att du är så nöjd. Du får toppbetyg som säljare du med, lägenheten var jättefin och du trodde på min försäljningsplan, vilket gav ett resultat som ingen av oss vågade hoppas på!
  • Madelene M
    Madelene M skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Hej. Jag är lite besviken över min kontakt med min mäklare. Kände att jag själv fick ringa och fråga efter information hela tiden. Kände min inte prioriterad. Läs mer
    2017-10-27 Karolin Ö svarar Madelene M
    Hej Madelene,
    Tråkigt att du känner så - önskar att du hade nämnt det tidigare så jag hade kunnat göra något åt det under försäljningen. Är tacksam för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Hoppas studierna går bra och att ni trivs där uppe!
  • Marie G
    Marie G skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Karolin är en fantastisk person dom alltid är tillmötesgående. Med glatt humör, väl mottagande sköter dig utmärkt. Vi är så glada att hon finns. Tack Karolin. Läs mer
    2017-10-27 Karolin Ö svarar Marie G
    Tack Marie, det gör mig jätteglad att höra att du är nöjd! Lycka till med husbygget, ser fram emot att få se det när det är klart!
  • Ingrid Jenny Maria A
    Bemötandet från Karolin Ö var helt fantastiskt, hon gav ett bra intryck och hon visste vad hon pratade om. Saklig och ärlig. Läs mer
    2017-10-26 Karolin Ö svarar Ingrid Jenny Maria A
  • Christer L
    Christer L skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag är nöjd med hennes arbete! Läs mer
    2017-10-26 Karolin Ö svarar Christer L
    Hej Christer!
    Tack för den fina rekommendationen och förtroendet att få förmedla försäljningen av lägenheten!
  • Nina H
    Nina H skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    En mycket engagerad mäklare. Oftast tillgänglig. Läs mer
    2017-10-26 Karolin Ö svarar Nina H
    Hej Nina!
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Hoppas att ni trivs riktigt bra i ert nya, fina radhus!
  • Lina K
    Lina K skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Karolin håller hög nivå i alla steg och är tillgänglig genom hela processen. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2017-10-26 Karolin Ö svarar Lina K
    Tack Lina, det gör mig jätteglad att höra att du är nöjd! Tack för förtroendet att få sälja ert fina hus!
  • Helene G
    Helene G skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag tycker mycket om Karolin - hon är lättsam, rolig och samtidigt oerhört professionell, tydlig, noggrann och mån om att bostadsaffären blir lyckad för alla parter.
    Jag rekommenderar varmt Karolin till alla som går i köp- och säljtankar. Läs mer
    2017-10-26 Karolin Ö svarar Helene G
    Tack Helene, vilken fin rekommendation! Det gör mig jätteglad att höra, tusen tack!
    Helene G gillar detta
  • Jan S
    Jan S skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Kanon. Kunnig om fastigheten, mycket engagerad och drivande Läs mer
    2017-10-26 Karolin Ö svarar Jan S
    Hej Jan,
    Tack för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme!
  • Hans Olov K
    Hans Olov K skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Bland de bästa kundbemötandet jag fått på mycket länge. Sålde lägenhet långt ifrån där jag bodde och Karolin hjälpte till med allt. Inget var för besvärligt och hon löste allt galant. Professionellt och positivt till 100%. Läs mer
    2017-10-26 Karolin Ö svarar Hans Olov K
    Hej Hans!
    Tusen tack för din fina rekommendation, det värmer att höra att du var nöjd med försäljningen och min insats!
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Proffsigt bemötande och trevlig! Läs mer
    2017-10-26 Karolin Ö svarar Henrik L
    Hej Henrik!
    Tack för din rekommendation, det uppskattas att du tar dig tid!
  • Caroline M
    Caroline M skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Karolin var mycket trevlig och jag tycker att hon verkligen tog sig tiden att förklara för mig hur allt fungerade, då det var min första försäljning.
    Jag hade tidigare mejlat en annan mäklarfirma om att jag var sugen på att sälja och de hade inte svarat på någon vecka, men när jag träffade Karolin på en annan visning tog hon tag i det direkt och vi bokade in en tid veckan efter.
    Allt gick snabbt och smidigt och hon var alltid lätt att få kontakt med och svarade gärna på frågor!
    Skulle absolut rekommendera henne! Läs mer
    2017-10-26 Karolin Ö svarar Caroline M
    Hej Caroline,
    Tusen tack för att du tagit dig tid att skriva den här fina rekommendationen, den värmer!
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Mycket trevlig och tillmötesgående person. Men försäljningen av vår lägenhet blev en förlustaffär, under en tid då priserna i området gick upp. Läs mer
    2017-10-26 Karolin Ö svarar Andreas S
    Hej Andreas,
    Tack för ert omdöme även om jag förstår att ni är besvikna över slutpriset. Ibland kan det vara svårt att sälja en bostad igen kort efter att den har köpts i en tuff budgivning. Hoppas ändå att ni känner att vi gjorde allt vi kunde under förutsättningarna.
    Hälsa Mathilda och hoppas ni trivs bra i huset!
  • Leonids S
    Leonids S skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Professionell, hjälpful, trevlig. Läs mer
    2017-10-26 Karolin Ö svarar Leonids S
    Hej Leo,
    Tack för ert fina omdöme, det gör mig jätteglad!
    Hoppas ni trivs bra i Skåne!
  • Helena
    Helena skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag tog hjälp av Karolin Özel då jag skulle sälja min tvåa i Enköping. Fick mycket professionell hjälp och kunde på så sätt fokusera på en snabb flytt, att finna ny bostad... och dessutom komma iväg på solsemester. Guld värt! Karolin har full koll på regler, avtal och hela processen, vilket är ovärdeligt, inte minst då man inte hinner sätta sig in i allt själv. Tack vare henne har jag kunnat flytta och det har både varit roligt och jag har kommit ur det hela starkare. Vid tidigare flyttar har jag varit helt slut. Läs mer
    2017-10-26 Karolin Ö svarar Helena
    Hej Helena,
    Tack för att du tog dig tid att skriva en sån fin rekommendation, det uppskattas väldigt mycket! Hoppas att du trivs riktigt bra i nya lägenheten och att resan var bra!
  • Barbro K
    Barbro K skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har bara bra omdömen bra benötanden att säga vi har haft bra kontakt hela tiden. Läs mer
    2017-10-26 Karolin Ö svarar Barbro K
    Tack Barbro för din fina rekommendation!
    Det gör mig jätteglad att du är nöjd med försäljningen och hoppas att du trivs i lägenheten.
  • Michael G
    Michael G skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi fick ett utmärkt bemötande av Karolin genom hela försäljningen. Karolin levde väl upp till våra förväntningar. Läs mer
    2017-10-26 Karolin Ö svarar Michael G
    Hej Michael,
    Tack för att du tagit dig tid att skriva ett så fint omdöme! Hälsa din far!
  • Kristian D
    Kristian D skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Karolin gav från start ett mycket kunnigt och engagerat intryck.
    jag har bara gott att säga om Karolin man fick verkligen känsla av att med henne som säljare fick man hela paketet. Från början till stut så engagerade hon sig med liv och lust och som tur var så följde vi hennes kloka råd.
    jag rekomenderar varmt Karolin Özel både som säljare och rådgivare inför en försäljning. top noch!!
    Med vänlig hälsning, Kristian Dickson Läs mer
    2017-10-26 Karolin Ö svarar Kristian D
    Hej Christian,
    Tusen tack för för den här fina rekommendationen, och tack för att jag fick hjälpa till vid er försäljning!
  • Db Jan S
    Db Jan S skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Allt fungerade bra från första möte till affärens avslutande. Läs mer
    2017-10-26 Karolin Ö svarar Db Jan S
    Hej Jan,
    Tack för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme!
  • Gunilla L
    Gunilla L skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Mycket gott bemötande från första möte.Intresserad och engagerad på alla punkter,lätt att etablera en kontakt med.Tillgänglig, lätt att nå vid behov.Jag är mycket nöjd med denna mäklare.
    Ett nöje att rekommendera. Läs mer
    2017-10-26 Karolin Ö svarar Gunilla L
    Hej Gunilla,
    Det värmer att höra att du var så nöjd! Tusen tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation!
Dan Odeheim
Jonas Ackelman