Läs vad 15 Läs vad Adrian Tangen Fällman

• 2020-11-27
    Det var ett snabbt beslut att sälja min bostadsrätt.
    Jag hade inga specifika förväntningar på mäklaren annat än att den skulle bli såld till rätt pris.
    Adrian Tangen Fällman var mycket positiv och sympatisk.Han drev engagerat på för att komma framåt i processen
    Bostadsrätten var snabbt ute påmHemnet som kommande och Adrian följde snabbt upp de intresseanmälningar som kom in. Adrian återkopplade till mig fortlöpande.
    Jag hade ännu inte hittat någon ny bostad och när jag väl gjorde det låg tillträdet långt fram i tiden. Adrian kontaktade åter alla som anmält intresse. Direkt återkoppling till mig. Adrian hade tre visningar så alla intressenter skulle ha möjlighet att komma.
    Adrian gjorde ett superbra jobb.
    Adrian visade engagemang, Interesse , var alltid anträffbar ,
    Alltid glad och positiv.
    Adrian får fem guldstjärnor av fem.

Anne Dejmendal
    Anne D
    • 73.0 m²
    • Munksundet
    sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
  • 2020-11-10
    Vi har sålt en lägenhet centralt i Enköping och fått bra och löpande info av Adrian under hela processen
    Trevligt bemötande och bra engagemang.
    Håcan S
    • 87.5 m²
  • 2020-11-09
    Adrian sålde vår fastighet i Torgesta. Han gjorde ett mycket bra jobb och vi fick tack vare hans insats ett mycket bra pris. Adrian var mycket trevlig och hjälpsam och gjorde att vi kände ett bra stöd då vi lämnade vår bostad efter 42 år.
    Vi kan varmt rekommendera Adrian.
    Mary o Leif Tapper
    Leif Axel T
    • 115.0 m²
    • Enköping
    sålde sitt hus med hjälp av Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
  • 2020-11-07
    Har sålt en lägenhet. Adrian har lagt ner ett gott arbete på detta och jag känner mig helt trygg med att han har hand om försäljningen.
    Jag har inte sålt någon lägenhet tidigare så jag är helt okunnig i detta men Adrian har alltid ett trevligt bemötande vilket gör att jag som säljare har haft lätt att kontakta honom i alla frågor som rör försäljningen och allt däromkring.
    Är alltså mycket nöjd med mitt val av mäklarfirma.
    Mia P
    • 88.0 m²
  • 2020-10-23
    Vi sålde vår lägenhet i centrala Enköping, med Adrian Fällman som mäklare.
    Adrians bemötande var sakligt och samtidigt omhändertagande, han var intresserad av att sälja objektet snabbt och var flexibel vid bokning av visningar m.m.
    Vi är jättenöjda med Adrian då han är trevlig, professionell och vi hade god kontakt under hela processen. Det kändes tryggt att ha honom som mäklare.
    Erik M
    • 2:a
    • 54.5 m²
    • Sankt Ilian
  • 2020-10-21
    Jag köpte lägenhet för ett rum på Västerleden 70.
    Mäklaren behandlade mig bra var av att jag kände mig så nöjd med sitt jobb, han beskrev och förklarade faktiskt allt om huset som gjorde mig intresserad av att köpa det, han gjorde ett bra jobb och han är en intelligent mäklare och han var social för oss båda köpare och säljare jag uppskattar för att ha honom som min mäklare
    Med vänlig hälsning
    Amon Imani
    Amon I
    • 44.0 m²
    • Västerleden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Köpte nytt fritidshus.
    Mäklaren var trevlig och tillmötesgående. Han tog mina frågor och funderingar på stort allvar och såg till att jag fick svar innan visning och budgivning.
    Mycket bra helt enkelt!
    Jonas D
    • 50.0 m²
    • Strängnäs
    köpte sin stuga med hjälp av Adrian Tangen Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
  • 2020-10-20
    Jag hade höga förväntningar när jag skulle låta Adrian sälja min lägenhet eftersom jag hört mycket gott om honom... Men han slog alla mina förväntningar med hästlängder.

Adrian var snabb på återkoppling, kunnig på sitt område och rolig att jobba med!

Jag rekommenderar Adrian till alla som går i säljtankar. Om du tvekar minsta lilla på vem du ska välja som din nästa mäklare, så kan jag rekommendera att ge Adrian en chans. Han kommer inte göra dig besviken!

Tack för allt Adrian. Hoppas champagnen smakar bra!
    Pontus L
    Pontus L
    • 37.5 m²
    • Romberga
  • 2020-10-20
    Köpte lägenhet, allting bara bra!
    Magnus L
    • 37.5 m²
    • Romberga
  • 2020-10-20
    Supermäklare helt enkelt! Sålde lgh snabbt.
    Susan H
    • 40.0 m²