Dan Odeheim

2 rummare konkret påläst bra
    Trevlig Läs mer
  • Rolf E skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2019-01-26

Bra bemötande. Lätt att kommunicera under säljningstidrn.Jättebra uppställning. "Raka rör
    Rolf Eriksson Läs mer
    Dan O gillar detta
  • Wictoria P skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2019-01-25

Jag har sålt mitt hus , väldigt proffsigt bemötande av mäklaren. Han uppfyllde mina förväntningar , jag är helt enkelt jätte nöjd . Läs mer
  • Lars G
    Lars G skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2018-12-13

Har sålt en bostadsrätt och har fått ett utmärkt bemötande hela tiden.Jag fick lägenheten såld till det pris som jag hade förväntat.
    Proffsigt bemötande från början till slut. Läs mer
    2018-12-14 Dan O svarar Lars G
    Hej Lars! Tack för din recorekomendation. Jag ber att få tacka för förtroendet och önskar dig en riktigt trevlig helg!
  • Martin K skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2018-11-23

Sålde en bostadsrätt och valde att anlita Dan Odeheim som mäklare. Dan skötte försäljningen exemplariskt och är både professionell och uppvisar ett stort engagemang i det arbete han utför. Kan varmt rekommendera Dan för framtida försäljningar. Läs mer
  • Jesper K
    Jesper K skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2018-10-25

Dan är en duktig mäklare som arbetar hårt och med bra återkoppling under försäljningsprocessen. Kan rekommenderas! Läs mer
  • Ihab S
    Ihab S skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2018-10-06

Vi både köpt och sålde med Dan.
    Vi är super nöjda . Han var proffsig och välldigt duktig och jobbar för både säljare och köpare , trevligt bemötande genom hela processen . Vi rekommenderar verkligen Dan . Läs mer
  • Mats H skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2018-08-29

Dan är trevlig och kunnig, rak och uppriktig. Jobbade envist på i ett tufft marknadsläge, vilket till slut ledde till en bra försäljning av mitt hus. Jag rekommenderar honom gärna till den som går i husförsäljningstankar...! Läs mer
  • Niklas M skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2018-08-18

Vi sålde vår villa på ca 200 kvm med pool. Vi träffade flera mäklare och kände att Dan ingav ett bra förtroende och hade hög kompetens. Hans priside stämde också överens med vårt önskemål vilket också var rätt då huset såldes en vecka efter att annonsen hade publicerats. Dan har en positiv energi och är engagerad. Han svarar snabbt på frågor och är tillgänglig. Vi är super nöjda och kan rekommendera Dan som mäklare. Läs mer
  • Marie M
    Marie M skrev om Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2018-08-13

Vi har sålt vår villa.
    Dan tog väl hand om oss, var intresserad att hjälpa och återkopplade snabbt.
    Jag hade stora förväntningar och jag tycker att Dan levde upp till dom.

Nu hann vi inte ha en "vanlig" visning då köparna själva hörde av sig och ville komma på visning, då var det en annan mäklare som tog hand om det och som i sin tur gjorde ett kanon jobb och slutförde affären, där av är kan vi inte lämna ett helt omdöme utan bara på det vi upplevt, och det har funkat toppen! Läs mer
    2018-08-13 Dan O svarar Marie M
    Hej Marie!
    Tack för omdömet! Och att ni tog er tiden att besvara Recon!.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Dan Odeheim