Dan Odeheim
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 92 Läs vad Dan Odeheim

• Fredrik M köpte sin lägenhet med hjälp av Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-03-28

Fanna
    Köpt en bostad
    Dan var rak och mycket hjälpsam, det skapade en trygghet för mig som köpte sin första bostad. Läs mer
  • Lena Maria C köpte sin lägenhet med hjälp av Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-02-05

Munksundet
    Trevlig. Informativ, flexibel, . Det gällde köp av lägenhet Enköping
    Det var en trevlig och bra upplevelse och jag kände mig trygg hela tiden. Läs mer
  • Niklas B sålde sin lägenhet med hjälp av Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-02-04

Munksundet
    Jag sålde min lägenhet i Enköping via Dan Odeheim på svensk Fastighetsförmedling. Enormt skickligt och trevligt bemötande med en stor kunnighet om dagens priser.
    Jag hade höga förväntningar innan vi träffades eftersom att jag hört mycket gott om mäklarbyrån och det levde dom verkligen upp till! Läs mer
    2020-02-04 Dan O svarar Niklas B
    Tack Niklas! Jag tackar för förtroende för denna affär! nu är det full fart framåt mot juni!
  • Åke J
    Åke J sålde sin lägenhet med hjälp av Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-02-02

Romberga
    Uppdraget utfört på ett proffesionellt sätt som jag förväntat mig Läs mer
  • Morgan H köpte sitt hus med hjälp av Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-01-28

Enköping
    Kunnig, saklig, behjälplig med en personlig touch. Läs mer
    2020-01-28 Dan O svarar Morgan H
    Hej! Tack för ni tog er tiden att bedöma mitt arbete, med stor förhoppning om att ni kommer stormtrivas när ni får tillträde!
    Dan O gillar detta
  • Stefan L sålde sin lägenhet med hjälp av Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-01-28

Åkersberg
    Sålde ett radhus. Dan uppfyllde alla våra förväntningar. Det gick snabbt och smidigt och vi blev väldigt väl bemötta. Läs mer
    2020-01-28 Dan O svarar Stefan L
    Tack Stefan för att du tog dig tid att recensera mig, nu är det bara det enkla kvar och handla nytt boende i småland!!!
    Dan O gillar detta
  • Dietrich B köpte sitt hus med hjälp av Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-01-25

Enköping
    Vi har köpt en villa i Enköping.
    Väl bemött av Dan Odenheim.
    I stort sätt. Läs mer
  • Daniel F köpte sitt hus med hjälp av Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-01-16

Enköping
    Dan har varit lyhörd och hjälpsam. Läs mer
    Dan O gillar detta
  • Christoffer M köpte sitt hus med hjälp av Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2019-12-17

Fjärdhundra
    Saklig, engagerad och snabb.
    Lätt att prata med och föra ett samtal med. Läs mer
    Dan O gillar detta
  • Birgitta S köpte sin lägenhet med hjälp av Dan Odeheim en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2019-12-13

Enköping
    Köpte en lägenhet Boviera. Ställde upp med personlig visning. Uppskattat. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Mikaela Gustavsson