Douglas Horvath
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 47 Läs vad Douglas Horvath

• Lizan D
    Lizan D sålde sitt hus med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-03-30

Enköping
    Jag har köpt och såld ett hus genom svensk fastighetsförmedlingen. Är jätte nöjd med deras bemötande. Doglas är det bästa mäklaren man kan ha. Det känns tryggt och säkert att ha en mäklare som har allt under kontroll.
    Mvh/ Lizan Denonius Läs mer
  • Daniel Andreas S sålde sitt hus med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-03-30

Enköping
    Jättetrevligt bemötande och mycket närvarande både före och under försäljningen av vårt hus. Mycket kunnig och allt gick snabbt och otroligt smidigt. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Nicklas E köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-02-12

Bredsand
    Köpte bostad, snabb och konkret information och trevligt bemötande. Kanon! Läs mer
  • Per Christian R köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-01-16

Sankt Ilian
    Bra bemötande. Hjälpt mig hitta bostadsrätter efter mina önskemål. Läs mer
  • Ida G köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2019-12-23

- Alltid trevligt bemötande
    - Varit engagerad och lättsam att diskutera med.
    - Är mån om att alla parter blir nöjda Läs mer
  • Erik H köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2019-12-11

Enköping
    Han får saker gjort, bra kontakt, snabba puckar.

Jag och min fru har varit väldigt nöjda med Douglas sätt att jobba på. Läs mer
  • Andreas A sålde sin lägenhet med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2019-11-30

Enköping
    Douglas hjälpte oss att sälja en större bostadsrätt i Enköping. Han har alltid varit tillgänglig att nå och öppen kring processen och alla dess steg för ge oss rimliga förväntningar. I ett svårt läge har han levererat precis det vi behövde och definitivt levt upp till våra förväntningar för en mäklare. Läs mer
  • Albin M sålde sin lägenhet med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2019-11-21

Enköping
    Douglas sålde min lägenhet, snabb och väldigt trevlig mäklare!
    Douglas är positiv, korrekt och tydlig!

Första gången jag sålde min bostad och inte sista gången. Nästa gång blir absolut med Douglas som mäklare.

Kan starkt rekommendera Douglas! Läs mer
  • Pernilla B sålde sitt hus med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2019-11-18

Enköping
    Jag har sålt min bostad i Frösthult. Douglas Horvath överskred mina förväntningar. Hans proffesionela sätt att bemöta både mig som säljare och mina köpare speglar en proffesionalism som jag sällan mött. Har känt mig trygg genom hela affären. Ska ni anlita en mäklare anlita Douglas. Proffesionel, ut i fingerspetsarna. Läs mer
  • Daniel v köpte sitt hus med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2019-11-15

Hej jag köpte huset frösthult långtibble 3
    Vi hade träffat Douglas tidigare på visningar och han är en uppriktigt glad och trevlig människa som jag tycker förklarar allt på ett sakligt sätt så man förstår så 5 stjärnor till Douglas. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Mikaela Gustavsson