Douglas Horvath
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 4 kunder tycker om Douglas Horvath

• Åsa B
    Åsa B skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Har såld vår bostadsrätt på 3 rum och kök. Ett glatt, varmt och proffetionellt bemötande av högsta kvalite, vi ville få den såld snabbt och att mäklaren var tillgänglig och engagerad, och snabbt gick det! Kände att man skulle vara mäklarens enda kund och det är ett stort ! Mycket bra och rekommenderar er fastighetsbyrå och mäkklaren alla gånger. Stor eloge till vår mäklare Douglas Horvath Läs mer
    2018-10-05 Douglas H svarar Åsa B
    Tack Åsa för en fin och utförlig rekommendation, och tack för att jag fick det stora förtroendet att förmedla eran lägenhet.
    Det betyder mycket för mig att ni har känt er trygga och nöjda.
    Mvh Douglas Horvath
  • Peter G
    Peter G skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Hägnadsvägen 8
    Kontakt endast via mobil för Hägnadsvägen och varit väldigt nöjd med mäklaren som har gjort ett bra jobb dels gjort lite extra när man har lite visningar utöver planering och varit trevlig vid kontakt med säljare men jag har haft mycket kontakt detta år med Svensk Fast. och är mycket nöjd med alla mäklare. Läs mer
  • Bo S skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har sålt en 1.5 rums bostadsrätt i Enköping, en för mig ovan situation. I samband med försäljningen anlitade jag Douglas Horvath som på ett energiskt, noggrant och på alla sätt serviceinriktat sätt hanterat alla delar av försäljningsprocessen. Han har uppträtt sjysst och vänligt under hela arbetet och positivt infriat mina förväntningar på mäklare för att genomföra försäljningen. Läs mer
    2018-09-11 Douglas H svarar Bo S
    Jag tackar ödmjukast för reco och att jag fick förtroendet att sköta förmedlingen av din bostad.
    Douglas H gillar detta
  • Lotta W skrev om Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Douglas Horvath hjälpte oss sälja vårt parhus och skötte allt till högsta belåtenhet! Vi är väldigt nöjda och rekommenderar varmt honom och Svensk Fadtighetsförmedling Enköping. Läs mer
    Douglas H gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Enköping