Douglas Horvath
Registrerad mäklare sedan 2018-06-26
Aktiv på Reco.se sedan 2018-08-13
2019-08 - 2020-07

Läs vad 53 Läs vad Douglas Horvath

• Linn B köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-06-25

4:a
    Sankt Ilian
    Köpte av mäklaren. Väldigt trevlig och tydlig. Svarade snabbt när man hörde av sig vilket uppskattades! Läs mer
  • Catharina H köpte sitt hus med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-06-24

Enköping
    Utmärkt service vid köp av fastighet! Läs mer
  • Susanne F köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-06-22

Har köpt bostadsrätt.
    Blev bemött på ett professionellt sätt.
    Mina förväntningar var att få svar på de frågor jag hade och Douglas svarade upp till det till 110%.
    Utåtriktad, serviceminded och kunnig mäklare med hjärtat på rätta stället. Läs mer
    2020-06-22 Douglas H svarar Susanne F
    Stort tack för ett fint reco Susanne. Det värmer:). Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet.
  • Irene E
    Irene E sålde sin lägenhet med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-06-16

Enköping
    Jag har sålt en BR 2 r o k i Enköping.
    Jag valde aktivt Douglas som min mäklare efter att ha kollat runt på hemnet o läst om olika mäklares presentation av sej själv.
    Jag upplever Douglas som en driven o ”hungrig” mäklare.
    Försäljningen, från vårat första möte till mötet på mäklarkontoret där vi skrev kontrakt, gick precis så snabbt o smidigt som jag hoppades trots corona.
    Douglas var hela tiden en stöttande, förstående, inkännande o peppande mäklare som jag känner stort förtroende för.
    Då jag även fick sälja för mer än det begärda priset så är jag mer än 100% nöjd!!
    Kram
    Iréne Eriksson Läs mer
    2020-06-22 Douglas H svarar Irene E
    Stort tack Irene för ett fantastiskt reco och ett otroligt gott samarbete. Jag önskar dig all lycka i framtiden:)
    Douglas H gillar detta
  • Ingvill K köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-06-04

3:a
    Fanna
    kunnig, noggrann, possitiv och trevlig Läs mer
    2020-06-22 Douglas H svarar Ingvill K
    Hej Ingvill. Stort tack för fint reco. Jag hoppas att du ska trivas bra i din nya bostad:)
    Douglas H gillar detta
  • Ann-louise T köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-04-16

3:a
    Romberga
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var väldigt tillmötesgående, trevlig och svarade snabbt på meddelanden. Läs mer
  • Lizan D
    Lizan D sålde sitt hus med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-03-30

Enköping
    Jag har köpt och såld ett hus genom svensk fastighetsförmedlingen. Är jätte nöjd med deras bemötande. Doglas är det bästa mäklaren man kan ha. Det känns tryggt och säkert att ha en mäklare som har allt under kontroll.
    Mvh/ Lizan Denonius Läs mer
  • Daniel Andreas S sålde sitt hus med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-03-30

Enköping
    Jättetrevligt bemötande och mycket närvarande både före och under försäljningen av vårt hus. Mycket kunnig och allt gick snabbt och otroligt smidigt. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Nicklas E köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-02-12

4:a
    Bredsand
    Köpte bostad, snabb och konkret information och trevligt bemötande. Kanon! Läs mer
  • Per Christian R köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-01-16

Sankt Ilian
    Bra bemötande. Hjälpt mig hitta bostadsrätter efter mina önskemål. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Jonas Ackelman