Läs vad 59 Läs vad Douglas Horvath

• 2020-12-17
    Tack för all hjälp med försäljningen av min bostad. Du gjorde ett riktigt grymt jobb. 😊
    Gabriella L
    • 55.0 m²
    • Enköping
    sålde sin lägenhet med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
  • 2020-11-15
    Jag har sålt min etta och Douglas har ställt upp och svarat på alla frågor, klargjort alla frågetecken och varit duktig på att förklara vad, för mig främmande, begreppen inom köp/sälj av fastigheter innebär för mig som säljare.

I övrigt är han trevlig, tillmötesgående och genomför försäljningen på ett professionellt men samtidigt personligt sätt :)
    Emily A
    • 1:a
    • 42.5 m²
    • Västerleden
  • 2020-11-15
    Bra bemötande och snabb i kontakterna trots tidspress mm
    Uppskattar hans vilja att komma till en affär snabbt och smidigt
    Karl Martin Gösta L
    • 80.0 m²
    • Örsundsbro
    köpte sitt hus med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
  • 2020-11-09
    Snabb och grym service. Tacksam för hjälpen.
    Robert A
    • 112.0 m²
    • Fanna
    sålde sitt hus med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
  • 2020-10-02
    Mycket professionell, tydlig pedagogisk.
    Sven-göran Gunnar R
    • 3:a
    • 78.0 m²
  • 2020-10-02
    Sålde min lägenhet.
    Mycket bra bemötande, professionell och hjälpsam.

Jag är mycket nöjd! Smidigt och utan krångel.
    Anton E
    • 50.5 m²
  • 2020-06-25
    Köpte av mäklaren. Väldigt trevlig och tydlig. Svarade snabbt när man hörde av sig vilket uppskattades!
    Linn B
    • 4:a
    • 97.0 m²
    • Sankt Ilian
    köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Horvath en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
  • 2020-06-24
    Utmärkt service vid köp av fastighet!
    Catharina H
    • 55.0 m²
  • 2020-06-22
    Har köpt bostadsrätt.
    Blev bemött på ett professionellt sätt.
    Mina förväntningar var att få svar på de frågor jag hade och Douglas svarade upp till det till 110%.
    Utåtriktad, serviceminded och kunnig mäklare med hjärtat på rätta stället.
    Susanne F
    • 58.0 m²
    • Enköping
    Stort tack för ett fint reco Susanne. Det värmer:). Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet.

Visa svar
  • 2020-06-16
    Jag har sålt en BR 2 r o k i Enköping.
    Jag valde aktivt Douglas som min mäklare efter att ha kollat runt på hemnet o läst om olika mäklares presentation av sej själv.
    Jag upplever Douglas som en driven o ”hungrig” mäklare.
    Försäljningen, från vårat första möte till mötet på mäklarkontoret där vi skrev kontrakt, gick precis så snabbt o smidigt som jag hoppades trots corona.
    Douglas var hela tiden en stöttande, förstående, inkännande o peppande mäklare som jag känner stort förtroende för.
    Då jag även fick sälja för mer än det begärda priset så är jag mer än 100% nöjd!!
    Kram
    Iréne Eriksson
    Irene E
    Irene E
    • 58.0 m²
    • Enköping
    Stort tack Irene för ett fantastiskt reco och ett otroligt gott samarbete. Jag önskar dig all lycka i framtiden:)

Visa svar