Jonas Ackelman
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-01 - 2019-12

Läs vad 55 Läs vad Jonas Ackelman

• Andreas A sålde sitt hus med hjälp av Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-01-15

Gånsta
    Jonas fick uppdraget att sälja vårt radhus. Huset såldes innan visning till ett pris enligt våra förväntningar. En smidig process där Jonas hanterade förmedlingen på ett lysande sätt. Läs mer
  • Camilla B köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2019-10-14

Galgvreten
    Jag har köpt 3rok Brf Sparvugglan, mars 2019 och blev trevligt bemött av mäklaren, som är snabb och serviceinriktad och höll fokus på det som gällde. Min upplevelse är positiv. Tack / camilla bogelid Läs mer
  • Charlotte F köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2019-10-12

Enköping
    Köpt bostad för första gången. Kände mig trygg i min affär och fick en bra guidning igenom avtal och pappersarbete på ett värdigt sätt. Läs mer
  • Daniel Å köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2019-10-10

Köpt en lägenhet.
    Inledningsvis svår att få kontakt med men själva köpet gick smidigt. Läs mer
  • Esma S köpte sitt hus med hjälp av Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2019-10-10

Lillsidan
    Trevligt bemötande och vi fick all hjälp! Läs mer
  • Gilbert E sålde sitt hus med hjälp av Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2019-06-28

Enköping
    Upprättat ett köpekontrakt för en villa

Räddades i ett problematiskt läge där jag hade behov av att upprätta ett köpekontrakt inom 2 timmar.
    Hade ju egentligen inga stora förhoppningar att det var genomförbart så mina förväntningar överträffades med råge.
    Ett mycket trevligt bemötande och smått otroligt att mitt problem gick att lösa så snabbt (att det tog 2 timmar berodde på att jag behövde 1 timmar för att samla alla berörda parter, annars hade det nog gått på 1 timma).

Jag är mycket nöjd med det arbete Svensk Fastighetsförmedling utfört för min räkning Läs mer
  • Ulla-Britt H sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2019-04-21

Centrum
    Har sålt en lägenhet. Blev mycket väl bemött av mäklaren. Har goda erfarenheter sedan tidigare av mäklaren. Läs mer
  • Pontus L sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2019-03-29

Centrum
    Proffsigt bemötande från första möte till påskrivet kontrakt! Läs mer
  • Daniel S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2019-01-25

Munksundet
    Ett mycket proffsigt intryck. Nöjd med denna försäljning då Jonas lyssnade både på säljare och köpare. Läs mer
  • Gerd I köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Ackelman en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2019-01-24

Munksundet
    Vi har köpt en bostadsrätt i Enköping. Mäklaren var trevlig och bra att prata med.
    Träffades och gick igenom köp och handlingar på ett bra sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Mikaela Gustavsson