Karin Lindberg
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 10 kunder tycker om Karin Lindberg

• Linn L skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålde vår bostadsrätt, en lägenhet, där snabba puckar krävdes för att få det genomfört innan årets slut. Karin hjälpte mer än gärna till med sitt proffsiga engagemang; gav tips och råd om hantverkare, höll oss alltid uppdaterade, var positiv och personlig i sitt bemötande mot oss. Vi är mer än nöjda över att ha valt Karin som mäklare vid försäljning av vår bostad! Läs mer
    2018-12-04 Karin L svarar Linn L
    Hjärtligt tack! Vilken fin rekommendation. Det har varit superroligt att få hjälpa er. Ta hand om er och jag önskar er en fin jul så ses vi vid tillträdet.
    Varma hälsningar Karin
  • Anton H
    Anton H skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag och min sambo träffade Karin för att hon sålde ett objekt som vi var intresserade av. Direkt vid första mötet så kände vi ett stort förtroende men framförallt en trygghet till Karin och vi bestämde oss direkt för att hon skulle få förtroendet att sälja vår bostad.

Kort därefter så gör vi klart köpet av bostaden som vi var intresserade av och allt gick supersmidigt och vi fick vårt drömboende.
    Därefter så öppnar vi upp försäljningen av vår bostadsrätt och en vecka senare så är vår lägenhet såld och vi blev supernöjda med affären, allt gick så smidigt!

Vår känsla var att alla parter i båda affärerna gick därifrån nöjda och glada.

Vi rekommenderar verkligen Karin till er som vill ha en kunnig, seriös, ambitiös och trygg mäklare.

//Anton och Jenny Läs mer
    2018-12-03 Karin L svarar Anton H
    Hjärtliga tack Anton & Jenny! Vilken fin rekommendation. Det har varit superroligt att få hjälpa er. Ta hand om er och ha en fin jul så ses vi när det är dags för tillträdet. Varma hälsningar Karin
    Karin L gillar detta
  • Lennart G skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålt villa.
    Allt sköttes helt perfekt eller helt enkelt alldeles lysande.
    En alldeles utmärkt mäklare med mycket trevligt bemötande och samtidigt mycket ambitiös. Läs mer
    2018-12-03 Karin L svarar Lennart G
    Hjärtliga tack Lennart & Anita! Fantastiskt roligt att få hjälpa er! Ta hand om er och ha en fin jul så ses vi när det är dags för tillträdet. Varma hälsningar Karin
  • Eva J skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag har sålt mitt hus med hjälp av Karin och är super nöjd! Hon är proffsig, kunnig, trevlig och engagerad! Rekomenderar henne varmt. Läs mer
    2018-11-19 Karin L svarar Eva J
    Tack Eva för den fina rekommendationen!Tack för ditt förtroende att jag har fått hjälpa dig med din försäljningen av din bostad, det har varit ett fint samarbete!
    Får önska dig ett stort lycka till i jakten på ditt nya boende. Bästa hälsningar / Karin
    Karin L gillar detta
  • Susanna W skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Redan vid första mötet med Karin så kändes allt rätt! Hon var en klippa med allt gällande försäljning av vårt radhus och var närvarande när än vi behövde. Glad, social och lättsam! Vi rekommenderar starkt att ni väljer Karin till er nästa mäklare. Läs mer
    2018-11-19 Karin L svarar Susanna W
    Hjärtliga tack Susanna! Varma grattis till en jätte fin lägenhet som jag är övertygad om att ni kommer trivas i! Vi ses på tillträdet. Varmt välkommen. Bästa hälsningar / Karin
    Karin L gillar detta
  • Tommy L skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Sålde ett radhus på ett enkelt och smidigt sätt genom en skicklig, positiv och förtjusande mäklare som heter Karin på Svens Fast. i
    Enköping.
    Mäklaren var från första stund omtyckt av oss och vi trodde inte att det fanns sådana trevliga mäklare eftersom vi träffat en del av dem med dålig attityd.

Önskar att flera kunder får möjlighet att träffa denna sympatiska mäklaren för en lyckad försäljning/ köp. Läs mer
    2018-11-08 Karin L svarar Tommy L
    Hjärtliga tack Tommy & Anneli! Det har varit fantastiskt roligt att få hjälpa er med att få sälja ert fina boende. Varma hälsningar Karin
  • Rolf E skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har sålt vår bostadrättslägenhet och Karin hjälpte oss med värdefull information både före och efter samt under tiden med visningarna.
    Gav oss hela tiden återkopplingar via telefon och mail om vad som skedde.
    Kännde oss väldigt trygga med henne.Våra förväntningar blev besannade.
    Vi kan ärligt rekomendera Karin! Läs mer
    2018-10-31 Karin L svarar Rolf E
    Varmt TACK för den fina rekommendationen och för förtroendet att sälja er fina lägenhet! Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.
    Bästa hälsningar / Karin Lindberg
    Karin L gillar detta
  • Peter W skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av en underbar mäklare nämligen Karin Lindberg Svenk fastighetsförmedling som har tagit hand om allt Läs mer
    2018-09-23 Karin L svarar Peter W
    Vilken fin rekommendation Peter! Tusen tack för att du tar dig tid att lämna feedback, det betyder mycket! Jag är glad att ni kände förtroende för mig. Mvh / Karin
  • Agnes Berta Carina N
    Vi har sålt en sommarstuga / hus, vår mäklare heter Karin Lindberg och kändes som en bra kompis på en gång. Hon kunde snabbt läsa av vad vi tyckte och önskade
    Ställde upp och hjälpte oss inför visningar, samt ordnade extra visning för dom spekulanter som inte kunde på visningstiden. Vi är mycket nöjda med hennes insats hon är mycket lätt att prata med och känns väldigt ärlig . Läs mer
    2018-09-17 Karin L svarar Agnes Berta Carina N
    Tack snälla Carina och Sören för att ni gav mig förtroende att sälja ert smultronställe. Stort tack för att ni tog er tid att skriva så fint omdöme. Mvh / Karin Lindberg
    Karin L gillar detta
  • Karin är en mycket omtänksam mäklare.synt att hon kom för sent i försäljningen av min bostadsrätts lgh.Jag vill gärna rekommendera henne som mäklare men gärna som egen.Tack för din engangemang.poly Polychronopoulos. Läs mer
    2018-08-16 Karin L svarar Polychronis P
    Tack Poly för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende. Mvh / Karin

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Dan Odeheim