Karin Lindberg
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 83 Läs vad Karin Lindberg

• Andreas B köpte sitt hus med hjälp av Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-03-07

Fjärdhundra
    Köpt villa.
    Vi fick ett bra intryck och proffesionellt bemötande av Karin, hjälpsam och pedagogisk.
    Vi har aldrig köpt eller sålt en bostad tidigare så vi hade inga direkta förväntningar men Karin hjälpte oss och förklarade steg för steg i våran takt. Kunde inte blivit bättre. Läs mer
  • Emma W sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-03-04

Romberga
    Karin är alltid glad och trevlig! Hon får en att känna sig trygg och ser till så att man förstår allt innan man går vidare i nästa steg. Läs mer
  • Ulrika T köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-02-29

Enögla
    Vid köpet av bostadsrätt gick allt smidigt och proffsigt till samtidigt som mäklaren Karin var personlig och omtänksam Läs mer
  • Anette H köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-02-25

Centrum
    Karin är otroligt positiv och engagerad i sitt arbete.
    Man får ett förtroende för Karin. Läs mer
  • Tommy T köpte sitt hus med hjälp av Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-02-23

Enköping
    Har köpt hus av Karin Lindberg.
    Bra bemötande och kunnig
    Snabb och enkel process
    Jag är väldigt nöjd Läs mer
  • Vilma J köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-02-17

Bredsand
    Köpte ett parhus. Hon gav ett glatt och positivt intryck. Mycket bra. Läs mer
  • Pia V
    Pia V köpte sitt hus med hjälp av Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-02-07

Enköping
    Vi har köpt ett sjönära hus i Enköping.
    Jag tycker att vi blev väl bemötta av Karin. Hon fanns tillgänglig för ev frågor. Vi hade dålig erfarenhet från en tidigare mäklare men kände oss däremot trygga med Karin. Hon kändes saklig och gav oss den information vi efterfrågade.
    Jag kan klart rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Lennart W köpte sitt hus med hjälp av Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-02-07

Enköping
    Jag har köpt ett hus i Enköping med utsikt över Mälaren. Det bemötande vi fått har varit trevligt, sakligt och professionellt. Vi känner oss trygga med vårt köp. Läs mer
  • Ann-katrine L sålde sitt hus med hjälp av Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-02-06

Fjärdhundra
    Köpt lägenhet och sålt hus. Karin är engagerad, lyssnar och kommer med uppslag. Lägger ner mycket av sin tid för att man som köpare och säljare ska känna sig nöjd Läs mer
  • Marie-ann L sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-01-30

Enögla
    Trevlig och rak, jag fick direkt bra kontakt och förtroende för Karin. Hon försökte inte prata omkull oss, utan lät oss titta i lugn och ro.
    Glad och enkel att ha och göra med! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Mikaela Gustavsson