Karin Lindberg
en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Kyrkogatan 16
745 31 Enköping — Visa karta

Vad tror Karin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 3 kunder tycker om Karin Lindberg

• Peter W
    Peter W skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av en underbar mäklare nämligen Karin Lindberg Svenk fastighetsförmedling som har tagit hand om allt Läs mer
    2018-09-23 Karin L svarar Peter W
    Vilken fin rekommendation Peter! Tusen tack för att du tar dig tid att lämna feedback, det betyder mycket! Jag är glad att ni kände förtroende för mig. Mvh / Karin
  • Agnes Berta Carina N
    Vi har sålt en sommarstuga / hus, vår mäklare heter Karin Lindberg och kändes som en bra kompis på en gång. Hon kunde snabbt läsa av vad vi tyckte och önskade
    Ställde upp och hjälpte oss inför visningar, samt ordnade extra visning för dom spekulanter som inte kunde på visningstiden. Vi är mycket nöjda med hennes insats hon är mycket lätt att prata med och känns väldigt ärlig . Läs mer
    2018-09-17 Karin L svarar Agnes Berta Carina N
    Tack snälla Carina och Sören för att ni gav mig förtroende att sälja ert smultronställe. Stort tack för att ni tog er tid att skriva så fint omdöme. Mvh / Karin Lindberg
  • Polychronis P
    Polychronis P skrev om Karin Lindberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Karin är en mycket omtänksam mäklare.synt att hon kom för sent i försäljningen av min bostadsrätts lgh.Jag vill gärna rekommendera henne som mäklare men gärna som egen.Tack för din engangemang.poly Polychronopoulos. Läs mer
    2018-08-16 Karin L svarar Polychronis P
    Tack Poly för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende. Mvh / Karin
Dan Odeheim
Jonas Ackelman