Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 34 kunder tycker om Karolin Özel

• Kass mäklare som skiter i köpare och bara bryr sig om sin provision Läs mer
    2018-09-12 Karolin Ö svarar Krister J
    Hej Krister,

Jag förstår att du är besviken. Men eftersom det är säljaren själv som bestämmer om han vill sälja, till vem han vill sälja och när han vill sälja så är det inte upp till mig som mäklare att fatta det beslutet. I detta fall så valde säljaren att acceptera ett bud och avsluta försäljningen innan inplanerad omvisning trots vetskap om att ni var flera fortsatt intresserade efter söndagsvisningen samt anmälda till kvällsvisningen på onsdagen.

Lycka till i fortsatt letande!

2018-09-12 Krister J svarar Karolin Ö
    Hej Karolin,
    Jag invänder mot ditt sätt att driva processen där du undanhöll för köparna att budgivningen startat; 1. Inte informera oss som anmält vårt intresse, genom att delta i visningen samt konfirmerat på din fråga efter visningen att vi fortsatt vill delta i köpprocessen, att budgivningen har startat. 2. Inte uppdaterat objektets hemsida på internet att budgivningen har startat.
    2018-09-13 Karolin Ö svarar Krister J
    Hej igen,
    Som jag nämner i texten ovan så är det säljaren som styr försäljningsprocessen inom lagens råmärken, vilket så har skett i detta fall.
    För ytterligare förtydligande vänligen kontakta undertecknad registrerad fastighetsmäklare direkt.

karolin.ozel@svenskfast.se
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Vid försäljningen av min bostadsrätt valde jag Svensk Fastighetsförmedling och mäklare Karolin Özel. Säljprocessen har varit komplicerad på flera sätt: bl a startades en budgivning med köpare som inte hade något lånelöfte och som sedan backade från sina respektive bud varefter en ny budgivning startade och sen följde en del annat krångel. Karolin har under hela den här tiden på ett robust och förtroendeingivande sätt både stöttat och guidat mig att ta beslut som jag känner mig mycket nöjd med. Jag upplever att Karolin är oerhört professionell i sitt arbete - kunnig, opartisk med stor empatisk förmåga. Dessutom besitter hon pedagogisk skicklighet då hon på ett begriplig sätt kan beskriva både innehållet i komplicerade avtalstexter och konsekvenser vid försäljning och köp av fastigheter. De förväntningar jag hade när jag kontaktade Svensk Fastighetsförmedling och Karolin Özel har infriats med råge. Jag ger Karolin de bästa rekommendationer. Läs mer
    2018-09-06 Karolin Ö svarar Kristine I
    Vilken fin rekommendation Kristine! Tusen tack för att du tar dig tid att lämna feedback, det betyder mycket! Jag är glad att ni kände förtroende även fast det blev lite stökigt på vägen.
    Dan O gillar detta
  • Ulrika V
    Mäklaren trevlig, engagerad, bra att diskutera med. Det blev en snabb försäljning av min 3:a, så det var snabba puckar och snabba beslut. Läs mer
    2018-09-05 Karolin Ö svarar Ulrika V
    Tack Ulrika! Jag blir jätteglad att höra att du är nöjd! Hoppas att ni trivs bra i huset!

• Ann-Marie H
    Köpt Br tre rum på Vårfrug 9 B Enköpimg.
    Vi blev mycket bra bemötta av mäklaren, som är intresserad, glad och positiv,
    Hon motsvarade mina förväntningar och kom med bra idéer till ev förändringar i lgh.
    Det var en rolig upplevelse och vi är mycket nöjda, Läs mer
    2018-09-05 Karolin Ö svarar Ann-Marie H
    Tack Ann-Marie för att du tog dig tiden att skriva ett så fint omdöme!
    Jag ser fram emot att få se vad ni kommer att göra med bostaden.
    2018-11-05 Ann-Marie H svarar Karolin Ö
    Nu är min BR såld och jag tackar Karolin för hennes uthållighet.
    Hon är en toppenmäklare, och mycket kunnig i sitt yrke, dessutom alltid positiv och glad.
    Jag har ringt och sms:at i tid och otid, och hon har all tid tagit sig tid med mig.
    Hon har ett personligt engagemang och det kändes tryggt.
    Jag kan varmt rekommendera henne.
    2018-11-05 Karolin Ö svarar Ann-Marie H
    Tack än en gång Ann-Marie för förtroendet, tålamodet och visad uppskattning!
    Det har varit ett nöje att få hjälpa till med ert byte av bostad. Ni har varit exemplariska säljare och det var varit en nöje att få visa er superfina bostad (även om det blev många gånger :).
    Hoppas ni ska trivas lika bra i er nya fina trea!

PS.Tack för blommorna!
    /Karolin
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Bra bemötande. Tydlighet och ordning. Tryggt helt enkelt. Stor kunnighet om marknaden och vilja till så bra affär som möjligt. Läs mer
    2018-08-27 Karolin Ö svarar Staffan O
    Tack Staffan för de fina orden och för att jag fick förtroendet att förmedla er försäljning igen. Ni har än en gång varit exemplariska säljare och bidragit till ännu en lyckad försäljning. Hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus!
    Hälsa Malin och familjen!

• Jonas E skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Det har fungerat mycket bra att få bostaden såld. Mäklaren har skött sig mycket bra även om hon upplevdes som ”gåpåig” ibörjan. Läs mer
    2018-08-14 Karolin Ö svarar Jonas E
    Hej Jonas,
    Tack för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme!
  • Emma A skrev om Karolin Özel en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
    Jag anlitade Karolin för att sälja min etta, Hon är mycket duktig, professionell och förtroendeingivande. Hon har skött allting på ett enkelt men tydligt sätt och det är något som jag uppskattade mest med Karolin. Att hon dessutom är väldigt trevlig och ärlig gjorde valet lätt av mäklare. Jag kan alla dagar I veckan rekommendera Karolin när ni ska anlita en mäklare. Läs mer
    2018-08-14 Karolin Ö svarar Emma A
    Tack Emma, det gör mig jätteglad att höra att du är så nöjd!
    Hoppas du trivs bra i din nya lght!
    Mvh Karolin
  • Karolin tog tag med försäljningen av vår bostadsrätt med information från tidigare arkiverade uppgifter. Vid hembesöket kom Karolin med ett förslag på ett utgångsbud, som vi accepterade. Karoline förklarade för oss hur hela tillvägagångssättet av affären skulle genomföras, vilket ingav ett stort förtroende.

Vid budgivningen som började lite svagt visade Karolin sin yrkesskicklighet, genom att stötta oss på bästa sätt, vilket gav ett mycket positivt resultat.

Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-08-14 Karolin Ö svarar Hans-Olof Lennart S
    Hej Hasse!
    Tack för den fina rekommendationen och förtroendet! Ni skötte er utmärkt som säljare också!
    Mvh Karolin
  • Karolin var mycket trevlig och svarade på alla frågor vi hade. Läs mer
    2018-08-14 Karolin Ö svarar Johanna M
    Hej Johanna,
    Tack för att ni tog er tiden att skriva rekommendationen. Hoppas att ni trivs bra i Enköping!
    Mvh Karolin
  • Mycket bra bemötande både innan och under lägenhetsaffären. Känner förtroende för Caroline. Läs mer
    2018-03-27 Karolin Ö svarar Catarina Sofia N
    Tack Catarina för ditt fina omdöme. Vi ses snart igen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Dan Odeheim