Mikaela Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 2017-09-14
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-24
2019-07 - 2020-06

Läs vad 135 Läs vad Mikaela Gustavsson

• Torsten A sålde sin stuga med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-07-04

Ekolsund
    Efter 51 år har vi sålt vårt fritidshus med Mikaela som mäklare. Hon har på ett strålande sätt hållit oss informerad och varit tillgänglig och kunnig, tack Mikaela Läs mer
    2020-07-06 Mikaela G svarar Torsten A
    Tack själva för fantastiskt samarbete. :) Och tack för fin reco!
  • Jessica W köpte sin stuga med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-07-02

Ekolsund
    Vi köpte vårt första hus sommaren 2020 och kan varmt rekommendera Mikaela Gustavsson på Svensk Fastighetsförmedling i Enköping. Hon var tillmötesgående, tillgänglig, saklig och tydlig. Hon svarade på alla våra frågor som vi hade som oerfarna köpare av vår första bostad. Vid kontraktskrivning gick Mikaela igenom allt med oss så att vi förstod innebörden och förklarade utförligt alla krångliga formuleringar. Vi känner oss otroligt nöjda med Mikaelas insatser och rekommenderar henne varmt. Tack Mikaela!
    Mvh Jessica och Mathias Läs mer
    2020-07-06 Mikaela G svarar Jessica W
    Men oj vad fint! Tack så hemskt mycket. Vad glad jag blir! :)
  • Leif Axel T köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-06-29

Enköping
    vi har köpt en trea i Enköping. Mikaela har hela tiden varit hjälpsam och glad.
    Vi kan därför rekommendera henne. Läs mer
    2020-07-02 Mikaela G svarar Leif Axel T
    Tack Leif för fin reco! :) Ha en fin sommar!
  • Emelie K sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-06-11

2:a
    Enköping
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Mikaela.
    Jag är jätte nöjd. Bra känsla direkt. Jag är utomlands så jag har inte träffat henne. Men hon har varit jätte bra med email och förklarat allting och hjälpt till. Min mamma är har skött det som behövde skötas på plats. Och hon sa att Mikaela var jätte trevlig.

Väldigt nöjd och skulle rekommendera henne. Läs mer
    2020-06-16 Mikaela G svarar Emelie K
    Tack Emelie! Betyder mycket att du känner dig trygg speciellt då du inte är på plats. Också stort tack för fint betyg! :)
  • Simon F sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-06-11

2:a
    Enköping
    Försäljning bostad 2 rok.
    Tryggt och enkelt från första kontakt.
    Ett självklart val i mäklardjungeln! Läs mer
    2020-06-16 Mikaela G svarar Simon F
    Tack så mycket Simon för fin reco! :)
  • Maria S köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-05-29

4:a
    Centrum
    En bostadsrätt
    Väldigt bra bemötande. Tog reda på allt vi undrade över och återkopplade.
    Vi fick en bra känsla med henne Läs mer
    2020-05-31 Mikaela G svarar Maria S
    Tack för det fina betyget! Nu jobbar vi vidare med er försäljning av huset och hoppas att er känsla av mig består. :)
  • Ingvill K sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-05-25

5:a
    Gånsta
    Glad, positiv och öppen för ideer och tankar. Lyhörd gällande sin kunds önskemål och behov. Mycket bra upplevelse hela vägen Läs mer
    2020-05-25 Mikaela G svarar Ingvill K
    Tack för fantastisk fin reco! Jag finns här för er hela vägen tills deklarationen är klar nästa år. :)
  • Monica G köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-05-24

5:a
    Gånsta
    Proffsigt och mycket trevligt bemötande i samband med köpekontrakt skrivning. Läs mer
    2020-05-25 Mikaela G svarar Monica G
    Tack för att du tog dig tid att besvara recon. Och även stort tack för fint omdöme! :)
  • Fanny N sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-05-20

Sankt Ilian
    Mikaela hjälpte mig att sälja en lgh. Hon gav alltid tydlig och direkt information. Hon kom med kreativa förslag och lösningar när försäljningen gick trögt. Jag är mycket nöjd! Rekommenderar Mikaela till alla :) Läs mer
    2020-05-20 Mikaela G svarar Fanny N
    Tack för fina ord Fanny! Det gör mig väldigt glad att du känner dig nöjd med min insats! :)
  • Sari S köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-04-30

Enköping
    Sambon och jag har köpt bostadsrätt och blivit väl omhändertagna av en glad positiv och kunnig mäklare. Då man själv inte har nån erfarenhet av bostadsköp så har hon guidat oss genom detta på ett utmärkt sätt, jättetack för detta. Läs mer
    2020-05-05 Mikaela G svarar Sari S
    Tack för fin reco Sari! Ni har köpt en riktigt fin lägenhet där jag tror att ni kommer att trivas. :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Mikaela Gustavsson