Mikaela Gustavsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 120 Läs vad Mikaela Gustavsson

• Jair D
    Jair D köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-03-19

Centrum
    Trevligt bemötande, bra koll och snabba återkopplingar. Läs mer
    2020-03-19 Mikaela G svarar Jair D
    Tack Jair för att du tog dig tid att besvara reco! :) Hoppas du ska trivas i lägenheten!
  • Hans E sålde sitt hus med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-03-05

Örsundsbro
    sålt fritidshus och helheten är mkt positivt , skulle gärna rek henne till andra Läs mer
    2020-03-09 Mikaela G svarar Hans E
    Tack för att du tog dig tid att besvara reco! Och tack för fint omdöme! :)
  • Rose-marie L sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-02-27

Sankt Ilian
    Jag har sålt en lägenhet
    Hade inga direkta förväntningar innan förutom att sälja lägenheten och så blev det.
    Mikaela är glad och trevlig.
    Hon var också väldigt klar och tydlig under själva kontraktskrivningen
    Jag är så här långt mycket nöjd Läs mer
    2020-02-28 Mikaela G svarar Rose-marie L
    Tack så hemskt mycket för dina fina ord! :)
  • Ann B sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-02-22

Bra bemötande, snabb försäljning. Mycket nöjd Läs mer
    2020-02-24 Mikaela G svarar Ann B
    Tack Ann för att du tog dig tid att ge mig ett omdöme! :) Känns otroligt roligt att du känner dig nöjd!
  • Christer A sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-02-21

Enköping
    När vi skulle sälja lägenheten blev vi rekommenderade Mikaela. En lyckad rekommendation skulle det visa sig. Mycket glad och positiv i hela sin framtoning och lyckades sälja lägenheten på en vecka. Ett bra exempel på hur man vill att en försäljning ska fungera. Läs mer
    2020-02-24 Mikaela G svarar Christer A
    Tack så hemskt mycket för otroligt fina ord! De tar jag med mig! :)
  • Peter N sålde sin stuga med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-02-18

Fjärdhundra
    Fritidshus. Bra bemötande . Förväntningar att vara engagerad till ett avslut, vilket skedde . Proffsig och effektiv Läs mer
    2020-02-18 Mikaela G svarar Peter N
    Tack för att du tog dig tid att svara och även stort tack för ett så fint omdöme! :)
  • Janela V köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-01-20

Romberga
    Köpare utav Rombergsgatan 16. Ett trevligt och vänligt bemötande. Läs mer
    2020-01-20 Mikaela G svarar Janela V
    Tack för reco Janela! :) Hoppas ni kommer att trivas bra i nya lägenheten!
  • Carl Ä köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-01-17

Enköping
    Jag köpte min första bostadsrätt, eftersom det är första gången jag köper så tycker jag att det var bra och korrekt information före och under köpet, jag tycker att Mikaela Gustavsson gjorde ett fantastiskt jobb och jag kan rekommendera henne starkt. Läs mer
    2020-01-20 Mikaela G svarar Carl Ä
    Tack så hemskt mycket Calle! Vad glad jag blir att du känner dig trygg i ditt första bostadsköp! :)
  • Sophie E sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2020-01-17

Enköping
    Jättetrevlig och effektiv mäklare. Vi är jättenöjda och trodde inte att det skulle vara så lätt som det var att få bostaden såld. Läs mer
    2020-01-17 Mikaela G svarar Sophie E
    Tack för reco och de fina orden Sophie! Det värmer! :)
  • Anna-lena O köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Enköping

2019-11-11

Sankt Ilian
    Vi är väldigt nöjda med vår kontakt med Mikaela Gustavsson. Hon har ett vänligt och proffsigt bemötande till kunden. Läs mer
    2019-11-11 Mikaela G svarar Anna-lena O
    Tack för de fina orden och framför allt att ni tog er tid att skriva en reco! :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Mikaela Gustavsson