Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Svensk Fastighetsförmedling Enköping

• BadgeSevenYears
Ring 0171-321 00 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Enköping! Här i Enköping i Uppsala län finns massor av fina områden att bo i. Ska du sälja eller köpa ett boende här? Då ska du höra av dig till oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Vi har koll på Enköping som stad och även om trakterna runt omkring. Dessutom tillhör vi en...

708 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Enköping

Oscar L
Centrum

Jättetrevlig och hjälpsam mäklare, hjälpte mycket med frågor och allt jag hade.

Svar från Emmalouise Wendin Löwgren

Tack snälla Oscar! Det var roligt att lära känna dig under denna process :) Ta hand om dig!

Dennis L
Grillby

Som en mäklare ska vara, jättetrevlig, hjälpsam och kunnig, mycket bra!

Svar från Emmalouise Wendin Löwgren

Tusen tack Dennis! Det har varit ett Nöje att hjälpa er med er försäljning :) Ta hand om er!!

Nanticha R
Grillby

Vänlig och tillmötesgående. Det gick att genomföra ett smidigt första avtal.

Svar från Emmalouise Wendin Löwgren

Tack snälla Nanticha! Lycka till med allt :) Ta hand om dig!!

Maria J
Fjärdhundra

Gjorde en dålig affär. Och det är kanske inte mäklarens fel men eftersom adressen inte gick att hitta på Google maps kom inte någon som anmält sig till visning. Mäklaren borde gett ut en ordentlig vägbeskrivning och månat om att spekulanterna hittade rätt. Till slut fick vi fixa köpare och visning själva och lyckades sälja. Väldigt lättförtjänta pengar för mäklaren. Efterföljande frågor om deklarationen besvarades inte överhuvudtaget.

Vendela E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Enköping
Fanna

Vi hade Svensk Fastighetsförmedling Uppsala som mäklare och vi blev superbra bemötta och jag tyckte de va skönt att mäklaren var avslappnad och vänlig, så jag är super nöjd!

Torborg Hanna Maria S
Enköping

Amanda har ett trevligt sätt och är lätt att få kontakt med. Hon är kunnig, tjänstvillig och hjälpsam. Jag är helt nöjd med hennes arbete för mig som köpare!

Kumarajothy K
Västerleden

Trevlig bemötande och ordning samt

Anna Katarina L
Enköping

Adrian levde upp till våra förväntningar på bästa sätt vad gäller; bemötande, tillgänglighet och kunskap om bostaden. Det han inte hade svar på löste han och återkom. Vi känner att han kunde läsa av oss som kund och våra behov. Vårt bostadsköp känns tryggt och att vi varit i goda händer genom processen så här långt.

Karin W
Enköping

Adrian har varit toppen genom hela processen!

Hrach P
Enköping

Hej! Vi fick mycket bra service: Hon var jätte snäll. Vi tackar henne får service.

Ylva S
Enköping

Kort men bra erfarenhet av Adria. Jag har inte haft så mycket kontakt det var mina barn som skötte om det.

Andrew X
Enköping

She is very good at service helpful .

Birgitta Elisabeth L
Enköping

Adrian har lagt ner ett trevligt, effektivt och intensivt arbete för snabb försäljning av fastigheten. Han har hela tiden hållit god och omedelbar kontakt med mig samt fungerat som kontakt med min jurist. Släkt och goda vänner med stor erfarenhet av "Stockholmsmäklare" har uttryckt uppskattning för Adrians informationstexter på Hemnet och i broschyr. Mycket bra och trevligt informativ besiktningsman. Adrian närvarade också under den hela två timmar långa besiktningen. Tyvärr kan jag inte på samma sätt rekommendera...

Jarno N
Grillby

Mycket professionell fastighetsmäklare, jag var mycket nöjd med hans arbete. Jag rekommenderar 👍🏻

Christoffer A
Enköping

Adrian var väldigt trevlig och professionell att ha å göra med. Var även väldigt hjälpsam och tillmötesgående vilket underlättade något enormt för min del för att kunna få igenom ett så snabbt och smidigt köp. Definitivt en mäklare jag kommer att vilja använda mig av i fortsättningen och någon jag starkt kommer att rekommendera.

Sarah O
Sankt Ilian

Jag fick en helt ok erfarenhet av Amanda Rosberg, i och med att jag inte var nöjd med priset och gick i väldigt mycket förlust så kan jag inte ge bättre omdöme dessvärre. Men annars en väldigt snäll och trevlig tjej som jag tror kommer utvecklas mycket under åren och lära sig mer teknik om hur man säljer lägenheter till ett högre pris och lockar med sig fler spekulanter. Men som sagt tror jag att Amanda är ny i branschen och ganska ung men kommer bli en väldigt duktig säljare när hon jobbat ett tag som en mäklare. Man måste...

Cecilia O
Sankt Ilian

Amanda har varit väldigt bra, tagit fram uppgifter och svarat på alla våra frågor snabbt och tydligt. Ordnat med allt på ett smidigt sätt.

Andreas B
Fjärdhundra

Driven och engagerad genom hela säljprocessen

Sylvia M
Sankt Ilian

Kunnig mäklare med tydligt fokus och god kunskap om både marknaden och området.

Erica F
Centrum

Jonas fick ett svårt uppdrag att sälja min lägenhet i dessa tider.. Under tiden den låg ute så var jag stressad och Jonas höll mig lugn och tillslut kom budet jag vänta på! Jonas har alltid levererat på dom uppdrag han har fått av mig! Enköpings bästa mäklare!

Linda M
Enköping

Jonas har på ett tryggt sätt guidat oss genom både köp och sälj. Även om han representerade både oss köpare och säljare och vice versa kände jag mig trygg med att han jobbade för att båda parter skulle få en så bra affär som möjligt. Det märks dock att Jonas har många ärenden på sitt bord så att svara på mejl är kanske inte hans starka sida och skulle möjligen kunna förbättras. Men det går alltid att nå honom på telefon och på så sätt snabbt få svar på sina frågor.

Max S
Enköping

Så trevlig och duktig - 10/10 på Adrian!

My T
Enköping

Bra bemötande, lättillgänglig. Jag är väldigt nöjd i både försäljning och köp av bostad.

Peter B
Fjärdhundra

Sämsta betyg någonsin. 0 intresserad i objektet. 100% intresserad i 70000i pengar utan att göra ett skit.

Pirjo J
Ekolsund

Trevligt bemötande,, lugn och kunnig!

Britt E
Enköping

Rak trygg kunnig. Uppfyllde de förväntningar vi hade, trots kärv marknad drev han igenom försäljningen snabbt. Britt o Roine Erkenstål

Paul T
Centrum

Amanda höll mig uppdaterad vid varje steg av försäljningen, informerade mig om allt jag skulle behöva veta och gav mig bra råd anpassad för just min situation. Hon förstod alla mina behov och tog de nödvändiga åtgärderna för att se till att de uppfylldes. Jag är mycket nöjd med hennes hjälp under hela processen och skulle lätt rekommendera henne till andra som behöver en bra mäklare.

Christel L
Enköping

Adrian har visat ett fint och bra bemötande till oss under hela processen av upplägg och försäljning. Tack Adrian att vi fick dig som mäklare!

Johan T
Centrum

Extremt kunnig och effektivt under försäljningen

Linda M
Centrum

Jonas höll utkik efter lämplig lägenhet åt oss utifrån vår beskrivning.

Marie K
Enköping

Professionellt och seriöst bemötande! Pedagogiskt genomgång vid kontraktsskrivningen.

Anita U
Enköping

Trevlig, proffsig och aktiv. Fantastiskt bemötande! Toppklass!

Lennart W
Enköping

Ett professionellt och trevligt bemötande. Täta kontakter under hela processen, lätt att få tag på då vi hade många frågor. Fick även känslan vi som köpare fick bra service och omtanke. Vi är mycket nöjda.

Liselott W
Enköping

Adrian, vilken trevlig människa och han har väldigt stor del i vårt köp. Han har allt som man vill ha när man ska köpa.

Erica F
Enköping

Jonas är en mäklare som håller den han lovar och levererar en mycket gos service!

Mauri S
Enköping

Duktig med god kännedom om marknaden. Bra respons och dialog.

Maria A
Enköping

Väldigt trevlig, kunnig och tog sig tid.

Kenneth Viktor N
Enköping

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Förtroendeingivande och alltid varit bra på att informera oss om hela prosessen. Tillgänglig. Vi är mycket nöjda.

Roger L
Enköping

Mycket trevlig och duktig mäklare!

Ted Vincent J

Professionellt, kunnig och Trevlig

Hampus K
Centrum

Amanda är väldigt trevlig, förstående och hjälpsam. Hon förklarar processen väldigt bra och det är lätt att förstå. Jag hade inte jättestora förväntningar på försäljningen då det är ganska svåra tider att få något sålt men hon lyckades både hitta intresse och även få min lägenhet såld till ett pris vi alla var nöjda med. Jag har alltid använt svensk fastighetsförmedling och Amanda har precis gjort ett såpass bra jobb att jag kommer att fortsätta med det i framtiden också.

Jonas B
Enköping

Adrian är väldigt pålitlig och duktig. Jag fick fullt förtroende för honom från start och han höll väldigt hög standard genom hela säljprocessen. Tack Adrian!

Cia Ingrid Kristina E
Enköping

Trevlig mäklare. Svara på de frågor jag hade

Tova E
Enköping

Jag blev bemött på ett bra sätt, proffsigt snabb på att svara på telefon och har svar på alla frågor.

Magnus B
Centrum

Kände mig trygg genom hela försäljningen. Jonas arbetar väldigt effektivt och korrekt.

Jens K
Åkersberg

Mycket proffsigt och trevligt bemötande från start till mål

Magnus B
Centrum

Alltid snabba och professionella svar . Kände mig väl omhändertagen och viktig.

Astrid Maria Viktoria J
Centrum

Rak och tydlig,inget att klaga på. Försäljningen gick snabbt.

Tore P
Sålde sin stuga med hjälp av
Örsundsbro

Adrian har agerat mycket proffesionellt.

Nariman M
Galgvreten

Han är jätte trevlig, omtänksam, hjälpsam med mera som att han bryr sig om kunden !