Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

• BadgeNineYears
1 330

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna. Vi är mäklarna med Koll på Läget! Vi är specialister på bostadsmarknaden här i kommunen och våra erfarna och personliga mäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var potentiella köpare finns, vilka objekt som är till salu och vilka som snart kommer ut på marknaden....

1330 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Tuula K
Sålde sitt hus med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Västermalm

Lugn och proffsigt kunnig och informativ

Kamil Y
Köpte sitt hus med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Västermalm

Hon är jätte snäll och trevlig kvinna,vi är jättenöjda att jobba med henne.

Signe S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Grönnslett en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Norr

Bemött väl med kunskap och kontakt. En intresserad mäklare med ett glatt humör. Mattias levde upp till förväntningarna om hur en mäklare skulle vara . Han var också duktig på att vägleda mig som förstagångsköpare

Annelie J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Rosvall Stenman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Eskilstuna

Amanda är en riktig pärla! Kunnig, driven och extremt trevlig o lätt att ha att göra med. Hon håller oss hela tiden uppdaterade. Både min man o jag är supernöjda o rekommenderar henne varmt.

Susanne L
Köpte sitt hus med hjälp av Pontus Skogsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Näshulta

Vi blev bemötta väl av en glad och engagerad mäklare, tack. / Susanne & Mats

Sandra B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Djurgården

Anne har hjälpt oss tidigare och vi har varit mer än nöjda. Därför var det självklart att anlita henne när det var dags för försäljning igen. Tidigare har bostadsmarknaden varit en dröm för säljaren, denna gång såg det helt annorlunda ut. Anne har hanterat båda typerna av marknad på ett professionellt sätt. Hon har även varit ständigt tillgänglig och visat ett stort engagemang. Anne är verkligen allt man önskar sig av en toppmäklare och lite till. Därför kan vi varmt rekommendera Anne.

Henric S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Skogsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Norr

Aktiv i säljprocessen och snabb respons vid behov. Mycket trevlig, rekommenderas varmt!

Cecilia K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Norr

Trevlig, kunnig har rekommenderat henne till flera.

Patrick P
Slagsta

Amanda Rosvall är alltid glad och trevlig. Hon är ihärdig envis generös och till mötesgående. Höll oss hela tiden informerade om processen. Var lyhörd införvåra funderingar. Peppade oss när vi var missmodiga. Man känner att man kan lita på henne. Vi rekommenderar henne starkt om ni funderar på vilken mäklare ni skall välja?

Annika P
Slagsta

Amanda är en mycket engagerad och serviceminded mäklare. Lyhörd och alltid glad o trevlig! Hon är professionell och en bra representant för Svensk Fastighetsförmedling.

Liselott M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Norr

Proffsig, trevlig, bra på att återkoppla, smidigt bemötande. Mycket nöjd med Sara.

Jelena P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Norr

Erfaren mäklare, trevlig och series bemötande och mycket engagerad i sin uppdrag. Rekommenderar Nicklas Lindgren till Vänersborg och bekanta./ Jelena Perunovic Eskilstuna

Wilma L
Tunavallen

Pontus har varit toppen under min försäljningsperiod! Super trevlig och alltid tillgänglig!

David Sven E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Skogsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Tunavallen

Ung kille som har koll på läget. Alltid tillgänglig även under tider han inte borde arbeta… Vid visning var han påläst och tydlig samt plockade upp mina intressen vilket en exceptionellt talangfull säljare gör instinktivt. Vid kontraktsskrivningen var han tydlig och trevlig, stämning var professionell men lättsam som fick mig som köpare att bli mer lugn. Även när det blev strul med lånelöfte höll han sig lugn och vidarebefordrade mitt problem till kontakter som kunde lösa problemet på ynka 10-15 minuter. Om...

Linnea S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Grönnslett en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Söder

Snabb försäljning , bra och trevligt bemötande. Kan verkligen rekommendera Mattias.

Svar från Mattias Grönnslett

Kul när försäljningen går enligt tidsplanen och man hittar rätt köpare. Tack för att omdömet så jobbar vi för att hitta nästa drömhem för er nu! =)

Lars Göran T
Odlaren

Bra och trevligt bemötande. Allt löste sig väldigt bra.

Kid S
Söder

Mattias var väldigt effektiv och smidig i sitt arbete. Han svarade snabbt och tydligt på frågor. Vi kan starkt rekommendera Mattias!

Svar från Mattias Grönnslett

Tack för dem fina orden Kid! Det uppskattas. =)

Ted Å
Odlaren

Sara är trevlig och duktig på att information så man vet och förstår. Försäljningen gick smidigt och vi är nöjda

Erik A
Söder

Mattias är proffsig och tydlig. Kan verkligen rekommendera honom.

Svar från Mattias Grönnslett

Tack Erik! Hoppas du kommer trivas i lägenheten, inte långt kvar till tillträde nu.

Anders G
Röksta

Glad och trevlig, svarar alltid när man försöker att nå henne. Oerhört mån om att det ska kännas rätt för alla inblandade. Kan verkligen rekommendera henne.

Jan A
Röksta

Amanda skötte försäljningen mycket bra. Blev alltid mycket bra bemött av henne. Vi hade en hel del frågor och funderingar som köpare som Amanda hanterade snabbt och professionellt.

Natasa L
Lasarettsområdet

Anne är bäst, om vi skulle igen sälja/köpa bostad skulle vi igen anlita Anne!

Andreas H
Lasarettsområdet

Det finns ingen som Anne D. Hon gav inte upp och sålde vår lägenhet mot alla odds! Kanontjej!

Lennart E
Sålde sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Snopptorp

En vädligt seriös mäklare ! Nogrann och duktig och tjänstvillig . Vi kan verkligen rekommendera henne till annan kund

Rami H
Köpte sitt hus med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Snopptorp

Anne har varit till stort stöd i processen. Hon har varit tillmötesgående och flexibel med upprepade visningar och pedagogisk för oss som förstagångsköpare. Jag rekommenderar Anne starkt ⭐

Robin E
Eskilstuna

Trevlig och hjälpsam. Rekommenderar starkt pontus om ni vill ha hjälp med köp eller försäljning.

Margareta O
Sålde sitt hus med hjälp av Pontus Skogsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Eskilstuna

Kunnig. Saklig. Lugn. Trevlig. Lyhörd. Trygg. Pålitlig.

Ylva S
Norr

Välkomnande på ett naturligt sätt. Kunnig, kompetent. Trevligt bemötande, ger information så man förstår.

Margareta O
Mesta

Trevlig. Kunnig. Lyhörd. Lugn. Tydlig. Inkännande.. hjälpsam. Kan varmt rekommendera honom till andra !

Jörgen O
Mesta

Alert. Serviceinriktad . Trevligt bemötande. Många bollar ,bra haterad.

Ros-Marie F
Mesta

Pontus är en positiv kille. Han var lyhörd,för hur jag ville ha det. Var lätt att få kontakt med. Tydlig i sin kommunikation. Trevlig , full av energi. Jag är nöjd med bemötandet. Kan rekomendera honom till andra. Tack Pontus

Lena L
Djurgården

Jag har fått bra hjälp av Pontus

Mathilda Louise S
Husby Byn

Professionell, engagerad och trevlig!

Daniel Alfeus G
Husby Byn

Engagerad, hjälpsam, och professionell.

Håkan L
Husby Byn

En Energisk och trevlig mäklare.

Cecilia J
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Gillberga

Jag upplevde Sara kunnig och professionell, men samtidigt personlig. Hon hjälpte oss på bästa sätt i samband med vårt bostadsköp. Jag kan varmt rekommendera Sara som mäklare!

Svar från Sara Lindstrand

Stor tack för så fina ord Cecilia! Jag är övertygad om att ni hittat helt rätt hus. En idyll för Nisse att växa upp i! Hoppas ni får många år med svampplock i skogarna runt omkring. :)

First-Name L
Gillberga

Sara var mycket hjälpsam och tillmötesgående vid vårt husköp. Mycket nöjd!

Svar från Sara Lindstrand

Tack för fint omdöme! Det är verkligen ett trevligt hus i finfint skick ni hittat. Fina ytor och trädgård för lillkillen att springa runt på i sommar!

Glenn G
Bjällersta

- Professionell - Hjälpsam - Kunnig - Trevlig 5/5. Behöver jag en mäklare i framtiden finns det ingen tvekan om att jag kommer anlita Pontus igen.

Alwa A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Ekeby

Super trevlig och gav ett super bra bemötande

Josefine R
Ekeby

Anne är en otroligt lugn och lyhörd mäklare som alltid svarar på dina frågor. Tålmodig och förstående. Väldigt kunnig och ordningsam, vi kände en trygghet hos henne direkt, både som säljare och ev köpare. Vore det inte för henne skulle vi nog aldrig vågat kasta oss ut bostadsmarknaden just nu. Rekommenderar!

David A
Sålde sin stuga med hjälp av Pontus Skogsberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Slätviken

Trevligt snabb och smidig affär

Gisela H
Norr

Anne är lugn och saklig, väl påläst om bostadssituationen och utvecklingen i Eskilstuna, skötte vår försäljning mycket professionellt. Vi kan varmt rekommendera henne.

Lennart E
Sålde sitt hus med hjälp av Mattias Grönnslett en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Stora Sundby

Bra kille, ledig och naturlig. kompetent, lätt att prata med, rak och ärlig. Bra att förklara på ett lättfattat sätt allt ang. hur det funkar att säja ett hus. Tilljänglig 24-7. Jag är helnöjd med Mattias och ni kan vara nöjda med att ha en sådan driven kille hos er. Jag kommer med gott samvete att rekommendera Mattias till andra vid ev. husförsälning.

Svar från Mattias Grönnslett

Hej! Tack för dem fina orden, det uppskattas! Väldigt kul att jag levde upp till förväntningarna och att du är nöjd! =)

Carl F
Mora

Blev trevligt och varmt bemött av mäklaren. Vi förväntade oss att kommunikationen skulle gå smidigt och att mäklaren skulle vara tydlig, vilket mäklaren verkligen levde upp till. Sammanfattningsvis var upplevelsen bra. Mäklaren levererade tydliga instruktioner, var snabb med att föra fram information, lyssna till våra behov och överlag smidig att ha och göra med!

Minna Maria S
Mora

Pontus har levererat mycket god service, varit tillgänglig och behjälplig. Han är lyhörd och mycket trevlig. En bra mäklare!

Peter S
Mora

Jag uppfattar Pontus som alltid tillgänglig och effektiv, är nöjd med hans insats vid vår husförsäljning!

Yasir S
Rinmansparken

Mattias is very supportive broker who go extra miles to support customers. Highly professional and attentions to details make Mattias exceptional.

Svar från Mattias Grönnslett

Thanks Yasir for the kind words, i appreciate it alot. It has been a joy to work together with you!

Jenny L
Sveaplan

Trevligt bemötande, bra och smidigt samarbete. Kunnig och duktig mäklare som jag skulle anlita igen.

Svar från Mattias Grönnslett

Tack för dem fina orden Jenny. Riktigt kul att du är nöjd och jag fick förtroendet. Hoppas du kommer trivas i nästa bostad. =)

Lennart S
Sålde sitt hus med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Djurgården

Trevlig och kunnig person. Upplevdes väldigt seriös. Lätt att samarbeta med.

Svar från Sara Lindstrand

Tack för ett trevligt samarbete! Hoppas ni kommer stortrivas i Borsökna istället.

Azad S
Sålde en tomt med hjälp av Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
Borsökna

Hon är mycket bra för säljaren Jag är nöjd såld min stuga

Svar från Sara Lindstrand

Tack för fint betyg! Ett lika trevligt samarbete som när ni köpte stugan.