Alla kategorier Mäklare Södermanland Eskilstuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Rådhustorget 5 A, 633 40 Eskilstuna — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna. Vi är mäklarna med Koll på Läget!

Vi är specialister på bostadsmarknaden här i kommunen och våra erfarna och personliga mäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var potentiella köpare finns, vilka objekt som är till salu och vilka som snart kommer ut på marknaden.

Med hjälp av vårt starka kontaktnät och vår lokalkännedom kan vi hjälpa dig med hela processen, från värdering till avslutad affär. Ska du köpa en bostad anpassar vi oss efter dina förutsättningar och behov. Vi har som sagt koll på vad som finns till salu i området, och vad som kan komma att bli det.

Kontakta oss för att få en fri värdering, eller bara snacka bostad i Eskilstuna.

Läs vad 67 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

• Jenny Matilda S
    Jenny Matilda S skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jätte trevlig och professionell Läs mer
    2018-02-12 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Jenny Matilda S
    Tack för din fina rekommendation Jenny!
    Hoppas du kommer trivas i din fina lägenhet 😊
    /Sara
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    En proffsig trevlig kunnig tjej trots lien erfarenhet.Skulle varmt rekomendera henne till andra.
    Mkt arangerad & tillmötesgående. Läs mer
    2018-02-12 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Cecilia L
    Tack så mycket Cecilia!
    Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet och tack för förtroendet att få förmedla din! :) /Fanny
  • Marianne P
    Marianne P skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Tack Fanny för ett mycket bra bemötande. Bra med information kontinuerligt. Alltid glad och positiv och ett mycket bra samarbete. Läs mer
    2018-02-07 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Marianne P
    Tack så mycket Marianne! Och tack för förtroendet att hjälpa er vid försäljningen av lägenheten:) /Fanny
  • Kjell O
    Kjell O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har nyss sålt vårt radhus med hjälp än Svensk Fastighetsförmedling och Niclas Lindgren. Allt har löpt smärtfritt och vi kan varmt rekommendera Niclas och Svenskfast. Lite omständligt med allt styling, fotografering osv. Men vi är toppennöjda och vi fick det högsta budet som varit i vårt område

KJELL OLSSON Läs mer
  • Wasif A
    Wasif A skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Fanny is a committed broker. As a buyer, I got very good answers to my questions. She is very responsive and professional in her work. She balances both buyer's and seller's perspectives very well (not many in the housing market care of buyer's interests). I am happy to give her my endorsement. Läs mer
    2018-02-05 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Wasif A
    Thank you so much Wasif! I hope you will enjoy the apartment! /Fanny
  • Björn Tage W
    Björn Tage W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Gott bemötande, god service och effektiv handläggning ! Läs mer
  • Benny B
    Benny B skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mycket bra bemötande och hela tiden fick information om hr försäljningen gick. Allt efter instruktionsboken. Läs mer
    2018-01-29 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Benny B
    Tack Benny för de fina orden och stort tack för att jag fick hjälpa er. / Jaana Dahl
  • Mattias Roberto Alexander A
    Mattias Roberto Alexander A skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Seriöst och professionellt bemötande. Läs mer
    2018-01-29 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Mattias Roberto Alexander A
    Tack för fina ord Mattias! Mvh Niclas Lindgren
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mycket nöjd med mitt val av Niclas som mäklare. / Marcus Läs mer
    2018-01-15 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Marcus B
    Tack för det Marcus. Kul att du är nöjd. /Niclas Lindgren
  • Noor T
    Noor T skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    min bemötande var jätte bra och jag var helt nöjd med mäklaren Läs mer
    2018-01-28 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Noor T
    Härligt att allt känts bra! Hoppas ni kommer trivas i ert fina radhus 😊
    Mvh/Sara Lindstrand
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Relevant och proffsigt genomfört. Läs mer
    2017-12-09 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Lennart S
    Tack Lennart! Hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten.
    Mvh/Sara Lindstrand
  • Gun H
    Gun H skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Glad, intresserad, noggrann och lyssnande en mäklare som verkligen passar för sitt jobb. Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Gun H
    Tack för dina fina ord Gun. Mvh Niclas Lindgren
  • Kildo F
    Kildo F skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Anna avhede bästa mäklare! Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Kildo F
    Tack Kildo för din rekommendation! :-)
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag upplevde mäklaren Robert Almgren som seriös och engagerad i sin yrkesroll. Han gav ett gott intryck och jag skulle gärna rekommendera honom till andra som står i begrepp att sälja lägenhet eller villa.

Kristina Karlsson Läs mer
    2017-11-22 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Kristina K
    Kul att du är nöjd med mitt jobb och tack för förtroendet att hjälpa dig vid försäljningen av din lägenhet! Mvh Robert Almgren
  • Kerstin Elisabet J
    Kerstin Elisabet J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mycket bra bemötande,fick förtroendet för Anna på en gång,ärlig och rak. Läs mer
    2017-11-20 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Kerstin Elisabet J
    Tack snälla! Det värmer gott i mitt hjärta, vi hörs! //Anna
  • Leif C
    Leif C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi fick ett trevligt och kunnigt bemötande av mäklaren. Allt gick väldigt smidigt och enkelt. Läs mer
    2017-11-21 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Leif C
    Roligt att höra att ni är nöjda, stort grattis till den fina lägenheten! /Anne Danielsson
  • Salar Y
    Salar Y skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Tydlig, rak och jobbar bra från start till avslut. Läs mer
    2017-11-27 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Salar Y
    Tack för dina fina ord. Mvh Niclas Lindgren
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har blivit bemöt på ett bra och trevligt sett. Mäklaren har gjort ett bra arbete, så jag är nöjd över hans arbete och insatser. Läs mer
    2017-11-16 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Tomas J
    Stort tack för förtroendet Tomas och lycka till med ditt nya boende. Må gott! Mvh Robert Almgren
  • Bo J
    Bo J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi fick ett bra intryck från första stund av våran mäklare. Kunnig hjälpsam .vi fick information under hela processen. Kändes tryggt.väldigt tydlig vilket känns bra när man själv ej är insatt i hur det går till. Vi skulle absolut anlita svensk fastighetsförmedling igen. Läs mer
  • Risto H
    Risto H skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Väldigt trevlig och kunnig, rekommenderar starkt! Läs mer
    2017-11-15 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Risto H
    Tack för förtroendet och grattis till en lyckad försäljning. Jag hoppas också ni ska trivas bra i ert nya fina hus! Mvh Robert Almgren
  • Shahkawan Francis H
    Shahkawan Francis H skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jaana är en trevlig och glad mäklare som har tålamod och förståelse för dem som talar sämre svenska. Det kändes som om jag känner henne i många mång år. ⚘ Läs mer
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Kunde inte vara mer nöjd,trevligt bemötande från dag ett.kunnig,proffesionell och mycket bra på sitt jobb! Kan varmt rekommenderas.mina förväntningar är uppnådda plus lite till :) Läs mer
    2017-11-12 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Camilla N
    Stort tack för förtroendet, dom fina orden och att ni uppskattar mitt jobb! Mvh Robert Almgren
  • Ronni H
    Ronni H skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    En utav de bästa mäklarana, så trevlig! Är sjukt nöjd! Läs mer
    2017-11-11 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Ronni H
    Tack Ronni! Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet! Mvh Anna Avhede
  • Emilie H
    Emilie H skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Kanontrevlig och hjälpsam. Svarat snabbt på alla frågor inför köpet. Supernöjd Läs mer
    2017-11-08 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Emilie H
    Tack Emelie! Härligt att höra att ni är nöjda med mitt jobb. Grattis igen till ett kanonfint hus! 😊 /Sara Lindstrand
  • BEATE Marie Christine Elisabeth K
    BEATE Marie Christine Elisabeth K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mycket tillmötesgående, trevlig och vänlig.
    Frågor fick bra svar
    Noggrann och tydlig då vi skulle skriva kontrakt. Läs mer
    2017-11-08 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar BEATE Marie Christine Elisabeth K
    Vad roligt att höra att du är nöjd, grattis igen till den fina lägenheten! /Anne Danielsson
  • Margareta E
    Margareta E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Positivt bemötande och bra information om hur försäljningen fortlöpte. Läs mer
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bemötandet har varit proffsigt och trevligt. Goda kontakter både via telefon,, mail och personligen. Har hela tiden fått goda informationer om vad som har hänt under hela försäljningen. Mycket proffsiga. Läs mer
    2017-11-02 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Ulf W
    Tack Ulf och Lilian :-) Anna Avhede
  • Kerstin C
    Kerstin C skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag är mycket nöjd med både bemötande och arbetsinsats av min mäklare och han levde väl upp till den förväntan jag hade. Läs mer
    2017-10-25 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Kerstin C
    Tack Kerstin! Kul att du är nöjd med försäljningen. Ha det fint och lycka till med nya boendet. Mvh Niclas Lindgren
  • Benny F
    Benny F skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bra bemötande, kunnig och alla papper i ordning. Snabbt avslut. Läs mer
    2017-10-20 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Benny F
    Tack Benny! Nu har vi bara deklarationen kvar :-)//Mvh Anna Avhede
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Väldigt bra bemötande och ett väldigt professionellt möte! Topppen mäklare som vi rekommenderar varmt till alla! Jaana Dahl är en mäklare man kan lita på och vi fick alltid kontakt med henne via telefonen & mailen samt att hon alltid återkopplade till oss och kollade av läget, väldigt bra!. Vi sålde och köpte av henne och är mer än nöjda med hur allt har gått till. /Hanna och Krille Läs mer
    2017-10-05 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Hanna H
    Tack för de fina orden, det har varit ett nöje att hjälpa er.
  • Cristoffer J
    Cristoffer J skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Stor kunnighet, skapar förtroende 😀 Svarar snabbt på de frågor man har som kund. Kan varmt rekommendera denna mäklare👍🏻 Läs mer
    2017-09-28 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Cristoffer J
    Stort tack för ett supertrevligt samarbete och dina fina ord! :) /Sara
  • Tommy A
    Tommy A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Proffsigt bemötande och agerande. Kunnig, snabbt agerande.
    Mycket nöjd med hela försäljnings processen. Läs mer
    2017-09-27 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Tommy A
    Tack så mycket, roligt att höra och roligt ni känner er nöjda! /Anne Danielsson
  • Pierre Å
    Pierre Å skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Nicklas har uppfyllt alla förväntningar på ett mycket bra sätt, faktiskt över förväntan, jag visste inte att jag skulle få hjälp med deklarationen också, allt sköttes mycket professionellt Läs mer
    2017-09-13 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Pierre Å
    Tack Pierre! Kul att ni är nöjda med försäljningen. Mvh Niclas
  • Cassandra B
    Cassandra B skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mäklaren vi hade till vår försäljning av vår
    Lägenhet heter Jaana Dahl och hon skötte allt helt perfekt! Tydlig och rak i sina svar. Precis vad vi önskade av vår mäklare. Vi är OTROLIGT nöjda med vårat samarbete och kommer definitivt välja Jaana vid vår nästa hus/lägenhets affär! /cassandra och Erik Läs mer
    2017-09-11 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Cassandra B
    Tack Cassandra för de fina orden, jag är glad att ni är nöjda. Hoppas ni trivs i ert nya fina hus.
  • Göran A
    Göran A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Korrekt och trevligt bemötande. Anna hade bra koll på marknadspriset. Försäljningen gick smidigt och problemfritt, trots att vi befann oss på 20mils avstånd. Läs mer
    2017-09-05 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Göran A
    Tack Göran för de värmande orden! Vi hörs! //Anna
  • Börje H
    Börje H skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bra bemötande och affären gick enligt min förväntningar, dvs helt
    invändningsfritt. Jag är mycket nöjd med agerandet och affärens genomförande. Läs mer
    2017-09-04 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Börje H
    Stort tack för dom fina orden Börje!
    Med vänlig hälsning/Robert Almgren
  • Catarina L
    Catarina L skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sara har ett professionellt och mycket trevligt bemötande Läs mer
    2017-09-28 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Catarina L
    Tack Catarina för dina fina ord och ännu ett trevligt samarbete. /Sara
  • Mats L
    Mats L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bra bemötande.
    Hela affären gick bra utan frågetecken.
    Vi är nöjda! Läs mer
    2017-08-31 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Mats L
    Tack för den fina responsen, vi är glada att vi fick hjälpa er med försäljningen! /Anne Danielsson och Robert Almgren
  • Lars N
    Lars N skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi var väldigt nöjda. Alltid bra med information till oss säljare genom hela processen. Som tidigare spekulanter på olija villor har vi också fått ett bra intryck de gånger Nicklas varit mäklare. Det var en viktig anledning till att vi anlitade honom. Läs mer
    2017-08-14 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Lars N
    Tack Lars! Kul att ni är nöjda med försäljningen. Lycka till med nya boendet. Mvh Niclas Lindgren
  • Zinnita L
    Zinnita L skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    En bra mäklare som jag helt klart skulle anlita igen :) Läs mer
    2017-08-10 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Zinnita L
    Tack Zinnita! :)
    Hoppas vi ses igen och att ni får en fortsatt härlig sommar i nya huset.
    Kram/Sara
  • Conny H
    Conny H skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Hade kontakt med två mäklare på svensk fast och båda var trevliga och mycket seriösa och kunniga. Försäljningen gick smidigt så jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2017-08-07 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Conny H
    Tack Conny! Vi hade ett bra teamwork :-) Hälsningar från Anna Avhede och Jaana Dahl
  • Irén G
    Irén G skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi var mycket nöjda med Jaana, från början till slut. Jaana är kunnig, proffsig, pålitlig, trevlig och med skinn på näsan... precis så som man vill att en mäklare ska vara. Rekommenderar henne varmt. Kändes tryggt att ha henne som mäklare. Läs mer
    2017-07-22 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Irén G
    Tack för de fina orden och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med ert fina fritidshus.
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Proffsigt och kunnigt bemötande, samtidigt som det var personligt. Bra återkoppling under hela affären. Kände mig i trygga händer och tvekade aldrig att ställa frågor om det var något jag undrade över. Läs mer
    2017-06-19 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Ingrid N
    Tack så mycket för den fina orden, känns så bra att veta att ni kände er nöjda och trygga genom hela processen! Hälsningar Anne
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag är supernöjd! Jag fick ett klockrent bemötande från dag ett vilkethjorde att jag kände mig trygg i min bostadsaffär hela vägen. Läs mer
    2017-06-21 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Amanda A
    Jätteroligt att du är nöjd, tack så mycket för de fina orden! Det var så roligt att få hjälpa dig med försäljningen! Hälsn /Anne Danielsson
  • Bo J
    Bo J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Proffsigt lugnt Läs mer
  • Torbjörn A
    Torbjörn A skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    BRA APPROCH, BEMÖTANDE, PLANLÄGGNING AV FÖRSÄLJNING SAMT GENOMFÖRANDE AV DENSAMMA.

I stort en väl genomförd process Läs mer
    2017-06-13 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Torbjörn A
    Tack för de fina orden, roligt att ni är nöjda med försäljningen. Lycka till med ert nya boende och hoppas ni trivs i Stockholm / Jaana
  • Jolanta M
    Jolanta M skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålde en lägenhet med hjälp utav Niclas på Svensk fast och allt gick perfekt! Super trevligt bemötande, hjälpsam & trevlig gentemot både köpare samt säljare. Kände verkligen att Niclas var engagerad och gjorde sitt bästa för att få oss att känna att vi var nöjda med försäljningen.

Rekommenderar verkligen Niclas & Svensk Fast. Stort tack! Läs mer
    2017-06-05 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Jolanta M
    Tack för dina fina ord Jolanta! Kul att ni är nöjda med försäljningen. Ha det bra och lycka till med nya boendet.
    Med vänlig hälsning Niclas Lindgren
  • Christer R
    Christer R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Strålande, enkelt och effektivt. Läs mer
  • Olga T
    Olga T skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jaana Dahl på Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna har hjälp oss sälja två lgh:er under senaste året; Jaana är otroligt engagerad, professionell och lugn mäklare, vi har alltid känt att vårt intresse är hennes prioritet. Läs mer
    2017-05-04 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Olga T
    Tack Olga för de fina rekommendationerna / Jaana
  • Ann Christina M
    Ann Christina M skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bra vänligt bemötande med mycket medkänsla för sina medmänniskor
    Bra jobbat Läs mer
    2017-05-05 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Ann Christina M