Alla kategorier Mäklare Södermanland Eskilstuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Rådhustorget 5 A, 633 40 Eskilstuna — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna. Vi är mäklarna med Koll på Läget!

Vi är specialister på bostadsmarknaden här i kommunen och våra erfarna och personliga mäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var potentiella köpare finns, vilka objekt som är till salu och vilka som snart kommer ut på marknaden.

Med hjälp av vårt starka kontaktnät och vår lokalkännedom kan vi hjälpa dig med hela processen, från värdering till avslutad affär. Ska du köpa en bostad anpassar vi oss efter dina förutsättningar och behov. Vi har som sagt koll på vad som finns till salu i området, och vad som kan komma att bli det.

Kontakta oss för att få en fri värdering, eller bara snacka bostad i Eskilstuna.

Läs vad 238 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

• 2019-07-02

Håkan E skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har sålt en villa. Mycket proffetionellt och trevligt bemötande från mäklaren. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-06-26

Catharina P skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Allt fungerade smidigt och snabbt vid köp av och tillträde till fritidshus med hjälp av en trevlig mäklare. Läs mer
    2019-06-26 Anne D svarar Catharina P
    Du kommer att stortrivas i din stuga! Roligt att du är nöjd med allt! /Anne
  • 2019-06-25

Inger B skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har sålt vår lägenhet och valde Anna Avhede som mäklare.Har inte kunnat bli bättre.Hon var mycket trevlig och visade kunnighet och intresse över vår försäljning.Vi kan rekommendera Anna på det varmaste.
    Bergkvist Läs mer
    2019-06-26 Anna A svarar Inger B
    Tusen tack! Det går ju lätt när man har så engagerade säljare! Anna
  • 2019-06-24

Roland L skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mycket kunnig, lugn och förtroendegivande! Läs mer
    2019-06-25 Anne D svarar Roland L
    Tusen tack för det fina omdömet, roligt att få hjälpa er! /Anne

Maj B skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag och min syster har sålt vårt sommarhus som våra föräldrar haft sedan 60-talet. Det var inte lätt att göra och det har inte varit lättare eftersom vi inte varit helt överens under vägens gång.
    Anne har hanterat detta på ett väldigt bra sätt och informerat om våra möjligheter att reda ut jobbiga situationer. Hon har fått vara den man pratat ut till och har fått agera psykolog.
    Våra möten tillsammans har i övrigt präglats av en glad och positiv anda. Planering och tider har inte varit något problem trots att vi själva saboterade den första planen.
    Jag hade inte några förväntningar alls eftersom jag inte sålt något hus tidigare men om jag hade haft några är jag säker på att Anne hade levt upp till dem. Läs mer
    2019-06-25 Anne D svarar Maj B
    Mycket roligt att höra att ni är nöjda, det var jättekul att få hjälpa er med förmedlingen av ett så fint ställe! /Anne
  • 2019-06-24

Birgitta B skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålde stugan och mäklaren visade stort engagemang och hade väldigt bra kunskaper. Försäljningen gick relativt snabbt. Vi är jättenöjda med mäklaren. Läs mer
    2019-06-25 Anne D svarar Birgitta B
    Tack för de fina orden! Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen!
  • 2019-06-24

Johanna P skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har sålt en lägenhet, centralt i Eskilstuna. Jag har tidigare anlitat Anne och valet var därför enkelt även denna gång. Vi hade ett möte, där vi gick igenom hela säljförloppet och det kändes tryggt och bra inför försäljning.

Det har känts skönt att ha en erfaren mäklare under denna försäljning. Läs mer
    2019-06-24 Anne D svarar Johanna P
    Roligt att höra att du är nöjd, stort tack för förtroendet ännu en gång! :-) /Anne
  • 2019-06-24

Reine W skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har inget att klaga på, utmärkt och proffsigt från början till slut Läs mer
  • 2019-06-20

Lisa Zhuo Z skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har köpt en lägenheter och fick hjälp av Sara, hon fixat allt och känner mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-06-19

Gabrielle C skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Försäljning av bostadsrätt. Trevlig, proffsig och engagerad! Läs mer
    2019-06-20 Anne D svarar Gabrielle C
    Vilka fina ord, tack så mycket! Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen! /Anne
  • 2019-06-01

Eva H skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Anna Avhede har hjälpt mig sälja två objekt, en bostadsrätt och en villa i Eskilstuna och det blev två mycket bra affärer. Anna är alltid lika professionell, entusiastisk, effektiv och trevlig. Jag kan med glädje rekommendera henne till till alla som behöver en duktig mäklare. Läs mer
    2019-06-01 Anna A svarar Eva H
    Tack Eva! Det värmer mitt hjärta! Vi ses snart! Trevlig fortsatt helg!
  • 2019-05-29

Vana S skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Lägenhet såldes.
    Jag känner mg nöjd med försäljningen Läs mer
  • 2019-05-28

Leif Harry S skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    1. Sålt en fritidsbostad.

2. På ett utmärkt och professionellt sätt.

3. Våra förväntningar infriades, genom att mäklaren lade
    upp en mycket informativ hemsida.

4. Vi är mycket nöjda med vad Anne Danielsson på svensk
    fastighetsförmedling har förmedlat och vi kommer gärna
    igen vid ett nytt projekt. Läs mer
    2019-06-04 Anne D svarar Leif Harry S
    Det var ett rent nöje att hjälpa er med försäljningen, så kul att höra att ni är nöjda, TACK för förtroendet! /Anne
  • Omar H

2019-05-17

Omar H skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    En av dem bästa, jag rekommenderar varmt Sara Lindstrand. Tack för ett utmärkt jobb. Läs mer
    2019-05-17 Sara L svarar Omar H
    Tack själva för ett mycket trevligt samarbete!
    Lycka till med flytten och hoppas ni kommer trivas i nya huset.
    /Sara
  • 2019-05-15

Maria S skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpte en villa i Skogstorp. Jaana var väldigt professionell i sitt bemötande och hade kunskapen att svara på alla våra frågor.

Jag skulle inte tveka att kontakta Jaana den dagen det är dags att sälja huset! Läs mer
    2019-05-16 Jaana D svarar Maria S
    Tack Maria för de fina orden! Är övertygad om att ni kommer att trivas i ert nya hus.
  • Anne-Lie L

2019-05-14

Anne-Lie L skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Anlitade Niclas Lindgren för försäljning av villa, mycket engagerad, kunnig och förtroendeingivande.
    Anne-Lie Läs mer
  • 2019-05-10

Jonas K skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpte min första bostad och det gick smärtfritt.
    Jag blev proffsigt bemött från start till mål.

Mäklaren ställde upp i alla lägen och slut betyget blir mycket väl godkänt. Läs mer
  • 2019-05-08

Ida S skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi blev rekommenderade av vår fantastiska mäklare Fanny Bohlin att använda Läge+ när vi började se oss om efter ett större boende. När vi så vann budgivningen på vårt nya hus, var allt klart för försäljning av vårt gamla bostadsrättsradhus. Vi fick även hjälp att bedöma om vårt bud på det nya huset verkade rimligt i förhållande till objektsbeskrivningen och läget. Inom loppet av någon vecka hade vi skrivit på det nya, och sålt det gamla. Allt gick över förväntan och idag är vi supernöjda att vi utnyttjade möjligheten till Läge+, då kunde vi utan stress ordna med bakgrundsfakta och boka tid med fotografen, och det kostade inget extra och förband oss inte att sälja inom någon viss tid. Bra och personlig service! Tack! Läs mer
  • Niklas A

2019-05-04

Niklas A skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi är väldigt nöjda med köpet. Vi upplevde ett bra bemötande och mäklaren levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    2019-05-17 Sara L svarar Niklas A
    Härligt att mitt jobb lever upp till förväntningarna! Hoppas ni får många härliga år i Kogne och nya huset. /Sara
  • 2019-04-30

Kristine K skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har sålt vår lägenhet genom Anne Danielsson. Kompetent och personlig, en väl genomförd affär. Vi är mer än nöjda. Läs mer
    2019-05-03 Anne D svarar Kristine K
    Tack Kicki och Bertil, så roligt att få hjälpa er med försäljningen! Det kommer bli kanon med nya boendet!
  • 2019-04-29

Nicklas A skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi skulle sälja min avlidne fars hus på landet. Vi tycker vi fick ett proffesionellt bemötande på tider som passade oss. Det man vill ha när man anlitar mäklare är att det går smärtfritt, att det känns tryggt och går rätt till. Allt har gått bra och fastigheten är såld. Läs mer
  • 2019-04-28

Robert P skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    köpt hus o är nöjd med hjälpen o infon Läs mer
  • 2019-04-24

Marie B skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag köpte en villa via mäklaren och blev mycket trevligt bemött. Hon var förtroendeingivande och gav bra service. Läs mer
    2019-04-24 Anna A svarar Marie B
    Tusen tack Marie! Nu hoppas jag du blir lika nöjd med mig i din försäljning :-)
  • Eva Lena P

2019-04-16

Eva Lena P skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    En mycket smidig försäljning av en bostadsrätt. Fanny har ett trevligt bemötande är mycket hjälpsam och lätt att få kontakt med.
    Har både köpt och sålt med svensk fastighetsförmedling tidigare och valde dem igen för deras proffsiga bemötande. Läs mer
  • 2019-04-14

Kristian N skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi sålde vår villa.
    Niclas hjälpte oss med att förbereda huset inför köpet med råd om renoveringar och förbättringar, tog oss genom säljprocessen på ett mycket bra sätt. Bemötandet var väldigt bra och Niclas var lyhörd för våra förväntningar och önskemål.
    Niclas överträffade våra förväntningar! Läs mer
  • 2019-04-14

Maria S skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt bostadsrättslägenhet
    Mycket nöjda med vår mäklare Anne Danielsson.
    Proffsig och bra på att informera hur allt går till vid en bostadsaffär. Läs mer
    2019-04-16 Anne D svarar Maria S
    Tack för det fina omdömet Maria Och Leif, affären blev ju riktigt smidig och snabb! /Anne
  • Krister N

2019-04-11

Krister N skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Fick inte möjlighet vid visning att fråga ( många på visningen) däremot så fick vi snabba svar efter visning genom telefon och Mail kontakt
    För övrig mycket kunnig mäklare Läs mer
    2019-04-12 Anne D svarar Krister N
    Roligt att ni känner er nöjda, trots många andra ivriga frågeställare på visningen :-). Det är ett fantastiskt ställe ni skaffat, hoppas ni ska trivas!
  • 2019-04-11

Ann-Mari A skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mäklare Niklas Lindgren Svensk fastighetsförmedling är helt suverän, trevligt bemötande vid alla möten/samtala telefon. Förklarar saker så man förstår. Har ett hus som ska säljas, idagsläget på gång till försäljning. Rekommenderas varmt till mina vänner som ev ska sälja sina bostäder./ Ann-Marie Andersson Läs mer
  • Melvin C

2019-04-11

Melvin C skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Allt har fungerat bra,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Läs mer
    2019-04-11 Anne D svarar Melvin C
    Tack för det fina omdömet Melvin, roligt att få hjälpa dig att både köpa och sälja denna fina stuga!
  • 2019-04-10

Monica S skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag är säljare av bostadsrätt. Jag är mycket nöjd med bemötandet av mäklaren som innefattar ett utomordentligt trevligt, korrekt och förtroendegivande sätt. Mina förväntningar uppfylldes helt och hållet och jag är mycket positiv till hela förfarandet och kan varmt rekommendera mäklaren. Läs mer
    2019-04-10 Anne D svarar Monica S
    Så otroligt glad jag blir att få detta fina omdöme Monica! Tusen tack! /Anne
  • 2019-04-06

Aina B skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt bostadsrätt. Bemöttes av mäklaren på ett mänskligt och proffsigt sätt. Förväntade mig att jag skulle få all den hjälp som behövdes inför och under försäljningen och det infriades helt och fullt. Uppdaterades under hela processen.
    Jag blev själv rekommenderad mäklaren av en släkting och kommer självklart att göra samma sak.
    Upplevelsen av hela konceptet är enbart positiv. Läs mer

Marcus H skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Engagerad, kunnig och mycket professionell! Läs mer
    2019-04-05 Anna A svarar Marcus H
    Tusen tusen tack Marcus! Det värmer mitt hjärta :-)
  • 2019-04-05

Mikael A skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Trevlig och erfaren!
    Jobbar hårt och verkar vara om sig och kring sig för att få sina objekt sålda.
    Fantastisk snabb och bra kommunikation. Läs mer
    2019-04-08 Anne D svarar Mikael A
    Tusen tack för det fina omdömet! Det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen, hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya boende!

Ann C skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Villa från 1929, ett kärt hus som vi vårdat och omsorgsfullt renoverat från topp till tå i 17 år. Anna förstod oss och var entusiastisk och proffsig i sin yrkesroll. Hon kunde svara på frågor som köparna ställde och visste hon inte svaret sms hon oss och kunde snabbt ge ev köpare svar på sin fråga! Hon återkopplade om läget o intresse efter visning av vårt hus på ett bra sätt. Hennes avslut och vårt samarbete fiungerade utmärkt! Vi kommer rekommendera Anna till vänner o bekanta som går i köp eller säljar tankar! Läs mer
    2019-04-05 Anna A svarar Ann C
    Tack Ann och Nichlas! Det underlättade i försäljningen att ni vårdat huset ömt genom åren, ett av de finaste i området enligt mig! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus lika bra! Vi ses :-)
  • Filip H

2019-04-04

Filip H skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har köpt ett hus ANNA AVHEDE på Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna. Hon är väldigt trevlig och tillmötesgående på alla sätt.
    Snabba återkopplingar trots sena kvällar och även helger.
    Mycket korrekt och tydlig, ja mycket bra på alla sätt.
    Sammansättnings vis kan man säga att det är rätt person på rätt plats. Läs mer
    2019-04-04 Anna A svarar Filip H
    Tack Filip och Lena! Jag uppskattar verkligen dessa rader om mig, stort TACK! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende!
  • 2019-04-04

Ida H skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Anna har verkligen hjälp oss hela vägen genom försäljningen av vårat hus, med ett gott humör och ett super proffsigt bemötande. Läs mer
    2019-04-04 Anna A svarar Ida H
    Tack Ida och Marcus! Det värmer i mitt hjärta! Önskar Er all lycka till i fortsättningen!
  • 2019-03-30

Anne H skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag hittade en lägenhet i skylten & fick visitkort till aktuell mäklare. Fanny svarade snabbt på mitt samtal & mina sms. Upplever att jag fick en snabb respons & fastighetsaffären gick galant. Från första samtal till kontraktsskrivning tog det knappt en vecka. Mycket bra servic. Läs mer
  • 2019-03-27

Thomas P skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Proffsigt och strukturerat arbetssätt från mäklaren för att generera en hög trygghet, flexibilitet och kommunikation för mig som säljare. Läs mer
    2019-04-08 Anne D svarar Thomas P
    Vilka fina ord, Thomas, det värmer att höra! Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen!
  • Georgios G

2019-03-25

Georgios G skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    We bought a house in eskilstuna. The mäklaren was polite, willing to answer to all question and very committed. I can say that it is a person that really likes her job and I would describe her as effective and polite! Läs mer
    2019-04-03 Anna A svarar Georgios G
    Thanks for these nice words! Hope you will enjoy your new house!
  • 2019-03-23

Ingegerd Maria W skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Tack! Här gick det undan! Från att ha legat på Läge + ett tag, och sedan "öppnades" ena veckan så var min bostad såld veckan därpå, och jag känner att jag varit och är i trygga händer med min mäklare Jaana Dahl. Så underbart skönt att det gick så fort! Det är första gången för mig att sälja en bostad, och Jaana har varit ett bra stöd och bra omhändertagande, och svarat för mig mycket förståeligt på alla mina frågor, så jag är nöjd och rekommenderar varmt Jaana Dahl. Läs mer
    2019-04-03 Jaana D svarar Ingegerd Maria W
    Tack för de fina orden och tack för att jag fick hjälpa dig, det har varit ett nöje att samarbeta med dig.
  • 2019-03-12

Linda Ö skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålde en liten bostadsrätt (en etta) och mäklaren var väldigt duktig på att stötta mig och hålla mig uppdaterad under hela processen. otroligt proffsig! Läs mer
    2019-04-03 Jaana D svarar Linda Ö
    Tack Linda för de fina orden och tack för att jag fick hjälpa dig med din försäljning.
  • 2019-03-09

Benjamin S skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Niclas Lindgren kan Eskilstunas marknad utan och innan. Han är lyhörd, dedikerad och serviceminded på högsta möjliga nivå. Läs mer
  • 2019-03-05

Hampus L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mäklaren har varit helt suverän, väldigt professionell och hjälpsam vid köpet av vårat radhus. Trevligt bemötande från första stund vid visning och hela vägen genom köpet. Läs mer
    2019-03-12 Robert A svarar Hampus L
    Tack Hampus för dom fina orden! Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i ert fina radhus.
    Må gott! Mvh/Robert Almgren
  • 2019-03-01

Isa Y skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mäklaren var trevlig, duktig och engagerad i samband med försäljning. Läs mer
    2019-03-04 Robert A svarar Isa Y
    Hej,
    Tack för förtroendet att hjälpa er med förmedlingen av er fina lägenhet och tack för ditt fina omdöme, roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete!
    Ha det bra! //Robert Almgren
  • 2019-02-28

Ida F skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpte ett hus av Robert och anlitade honom som säljare av vårat radhus. Bra och alltid snabb återkoppling och har hjälpt oss massor. Rekommenderar honom och skulle absolut anlita han igen! Läs mer
    2019-03-01 Robert A svarar Ida F
    Hej Ida och Marcus!
    Stort tack för dom fina orden och ett bra samarbete. Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i ert nya fina hus!
    Mvh // Robert Almgren
  • 2019-02-26

Bengt A skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sara Lindstrand i Eskilstuna är en SUPRESTJÄRNA !!!
    Jag tycker synd om dom som inre upptäckt det ännu ! Läs mer
    2019-03-01 Sara L svarar Bengt A
    Stort tack Bengt och Anna!! Superhärligt att få lära känna er under LÄGE+perioden och försäljningen av huset.
    Är övertygad om att ni kommer få det precis lika fint i nya lägenheten. Kram! /Sara
  • Inga A

2019-02-22

Inga A skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt en etta! Snabbt och smidigt gick det! Mycket trevlig och glad var Anne under hela tiden! Skönt att bli bemött så! Tack för det !! Läs mer
    2019-02-25 Anne D svarar Inga A
    Vilka värmande ord, tusen tack för att jag fick hjälpa till med försäljningen!
  • 2019-02-19

Benny L skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålde bostadsrätt vid Eskilstuna centralstation. Funkade ypperligt tycker jag. Responsiv och bra att resonera med. Snabb och smidig affär och verkade vidarebefordra mina tankar på ett bra sätt till spekulanterna. Läs mer
  • 2019-02-17

Eva K skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Redan från början kände jag att mäklare Jaana Dahl tyckte om min bostad och att hon var genuint intresserad av att sälja den. Det tog lite längre tid och arbete än förväntat, men resultatet blev över förväntan.
    Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Tack Jaana 👍😊
    Hälsningar Ewa K Läs mer
    2019-04-03 Jaana D svarar Eva K
    Tack Eva! Det har varit ett sant nöje att få samarbeta med dig.
  • 2019-02-16

Pär K skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har köpt en Bostadsrätt med 2 rum o kök, mäklaren har tagit hand om affären och mig med proffsighet. Läs mer
    2019-02-18 Anne D svarar Pär K
    Tack Pär för de fina orden, det värmer att höra att du är nöjd!

Rådhustorget 5 A, 633 40 Eskilstuna