Alla kategorier Mäklare Södermanland Eskilstuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Rådhustorget 5 A, 633 40 Eskilstuna — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna. Vi är mäklarna med Koll på Läget!

Vi är specialister på bostadsmarknaden här i kommunen och våra erfarna och personliga mäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var potentiella köpare finns, vilka objekt som är till salu och vilka som snart kommer ut på marknaden.

Med hjälp av vårt starka kontaktnät och vår lokalkännedom kan vi hjälpa dig med hela processen, från värdering till avslutad affär. Ska du köpa en bostad anpassar vi oss efter dina förutsättningar och behov. Vi har som sagt koll på vad som finns till salu i området, och vad som kan komma att bli det.

Kontakta oss för att få en fri värdering, eller bara snacka bostad i Eskilstuna.

Läs vad 144 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

• Lars-Erik Ö skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    En helt korrekt behandling av våra ärenden kan med glädje rekommendera Sara // Ingrid & lars Läs mer
  • Marit B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har sålt ett fritidshus och är mycket nöjd med mäklaren. Bra och förtroendeingivande bemötande och han levde upp till alla mina förväntningar. Läs mer
    2018-10-22 Robert A svarar Marit B
    Tack Marit, det har varit ett sant nöje att få hjälpa till med din försäljning!
    Lycka till med allting framåt! //Robert
  • Karin W skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har sålt en stor villa.
    Positivt och mycket serviceinriktat bemötande. Tät kontakt och kontinuerlig information.
    Detta ger trygghet och säkerhet när man ska sälja sin bostad. Har anlitat denna mäklare förut och var lika nöjd då som jag är nu. Kan varmt rekommendera honom till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Pher P
    Pher P skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Hjälpsam och tog reda på uppgifter om hyres garage som ej tillhör lägenheten, måste säga att av alla mäklare jag haft kontakt med under mina 8 år jag letat efter boende är han den som alltid svarat snabbt o hört av sig snabbt, har varit med om mäklare som ej varit speciellt hjälpsamma, men Robert är den som varit bäst Läs mer
    2018-10-19 Robert A svarar Pher P
    Hej Pher,
    Tack för ditt fina omdöme! Jag gör alltid mitt bästa och försöker ta reda på svar på alla frågor och återkoppla snabbt, kul att höra att du uppskattar det! Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i er nya lägenhet.
    Må gott! //Robert
  • Key H skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Trevlig, professionell, effektiv!
    Rekommenderas varmt av säljare av en bostadsrätt. Läs mer
  • Yvonne B
    Yvonne B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har nu fått min lilla villa i Eskilstuna såld via Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna.
    Min mäklare heter Robert Almgren och var väldigt tillmötesgående, proffsig, snabb att återkoppla,, föklarade alla moment med försäljningen utförligt, glad och mycket trevlig. Jag vill varmt rekommendera Robert Almgren på Svensk Fastighetsförmedling om du ska köpa eller sälja något nytt boende. Tack Robert för en snabb och mycket bra försäljning! Läs mer
    2018-10-19 Robert A svarar Yvonne B
    Tack så mycket för dom fina orden Yvonne och det goda samarbetet under försäljningen av din fina villa, tack för förtroendet!
    Ha det bra! //Robert
  • Kerstin K skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mycket bra jobbat med bostadsrättsförsäljningen
    Bra bemötande och bra information
    om hur det går till.
    Super nöjd. Läs mer
  • Birgit G skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har sålt vårt hus.
    Mycket bra bemötande.
    Vi är mycket nöjda med mäklarens handläggning
    av vår husaffär. Läs mer
    2018-10-14 Anna A svarar Birgit G
    Tack snälla Birgit och Håkan! Nu hoppas jag ni hittar ett nytt boende som ni ska trivas i 😉 Vi hörs!
  • Arne R skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mycket trevligt bemötande av Anna
    Hon fixade på kort tid ett köpekontrakt
    samma dag jag bestämde mig för att
    köpa Läs mer
    2018-10-11 Anna A svarar Arne R
    Tack Arne! Hoppas nu bygget blir bra och att du återkommer till mig!
  • Joachim Dean Erik H skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Fantastiskt arbete av Jaana och övrig personal på Svensk Fastighetsförmedling!

-Bra bemötande!
    -Inget krångel, Jaana löser affären på ett smidigt sätt hela vägen!
    -Har fått löpande rapportering med jämna mellanrum under hela resan fram till kontraktskrivningen.

Lita på Jaana så fungerar det fint för er också.

Rekommenderar verkligen Jaana och Svensk fastighetsförmedling för er kommande bostadsaffär. Lycka till! Läs mer
  • Caroline Linnéa Elisabeth G skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Anna sålde min lägenhet. Bra och proffsig Läs mer
    2018-10-01 Anna A svarar Caroline Linnéa Elisabeth G
    Tack Caroline! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!
  • Björn R skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har sålt en villa, som vi bott i sedan 1972.
    Mäklaren var kunnig, positiv och snabb att svara på frågor både i mejl och telefon samt hela tiden ge goda råd och tips,
    Våra förväntningar har överträffats. Läs mer
    2018-09-29 Anna A svarar Björn R
    Tack Björn och Lena! Med så bra säljare som engagerar sig i försäljningen är det så roligt! Blev en bra fösäljning! Tack för era värmande ord! 😉
  • Karin A skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Robert uppfyllde alla våra förväntningar i försäljningen av vår bostad. Vi kan varmt rekommendera att anlita Robert! Läs mer
    2018-10-22 Robert A svarar Karin A
    Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen, det var ett sant nöje att samarbeta med er!
    Mvh // Robert
  • Minna T skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har köpt villa via Robert Almgren. Han ställde upp på extra visning och vi är mycket nöjda med snabb och smidig affär. Professionellt bemötande och bra helhetsintryck. Rekommenderar gärna. Läs mer
    2018-10-01 Robert A svarar Minna T
    Tack så mycket för er rekommendation! Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Jag tror och hoppas ni kommer trivas riktigt bra i ert nya fina hus.
    Må gott! Mvh Robert
  • Marissa F skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt en lägenhet, 1rum, 41kvm.
    Mäklaren var kanon ur alla aspekt, detta var min första försäljning med mäklare och det var riktigt bra. Läs mer
  • Sofie Ö skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpte Lilla Nyby, Nybyborg.
    Tillmötesgående empatisk mäklare med bra servicekänsla.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-09-27 Robert A svarar Sofie Ö
    Hej!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med mitt jobb! Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i ert nya fina hus.
    Mvh // Robert
  • Claes-Göran A skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sara har ett mycket proffsigt bemötande.
    Utan för mycket onödigt snack kör hon på och levererar resultat.
    Som säljare är det det som räkas. Att köparna blir nöjda är ett bra argument att rekommendera henne till andra säljare. Läs mer
  • JOAKIM Stefan S skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bra, trevligt bemötande och affären gick snabbt och smidigt Läs mer
    2018-09-12 Anna A svarar JOAKIM Stefan S
    Tack Joakim! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.
  • Kim H skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    sålde en lägenhet på markplan 2ROK med trädgård.

Mäklaren gav ett seriöst och sympatiskt intryck. TIllmötesgående och självsäker.

Förväntningen vi hade var att sälja på förlust vilket också skedde. Överlag var vår upplevelse god. Läs mer
    2018-09-04 Robert A svarar Kim H
    Tack Kim och lycka till med flytten till Åland!
    Mvh Robert
  • Jonas M skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpt hus genom Anna.
    Fick ett väldigt bra och tryggt bemötande såväl på visning som under kontraktsrivning.
    Hade vi inte redan bokat upp försäljning av nuvarande bostad med annan mäklare hade vi valt Anna och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-08-30 Anna A svarar Jonas M
    Tack för de värmande orden! Lycka till med er försäljning!
  • Mats C skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har sålt vår villa på 1 plan med källare med hjälp av Jaana Dahl.
    Jaana har inför försäljning gett råd som vi följt. Under försäljning löpande hållit oss som säljare informerade och delaktiga och vid avslut hanterat avtalsskrivning noggrant och korrekt.
    Som säljare har vi kännt oss trygga med en mäklare som gett bra råd och hanterat många intressenter för vår räkning.
    Låt Jaana ta hand om din försäljning och följ hennes råd så blir det bra. Läs mer
    2018-08-30 Jaana D svarar Mats C
    Tack Mats för de fina orden och tack för att jag fick hjälpa till med er försäljning.
  • Mats W skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mäklaren har stor erfarenhet och har ett proffesionellt bemötande. Läs mer
  • Bo K skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    En bostadsrätt. Jag är helnöjd med min mäklare. Läs mer
    2018-08-27 Robert A svarar Bo K
    Stort tack för ditt fina omdöme och tack för ett gott samarbete!
    Mvh//Robert
  • Katarina L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Fint bemötande. Bra kontakt. Aktivt. Intresse att slutföra affären.
    Toppen. Läs mer
    2018-08-27 Robert A svarar Katarina L
    Hej!
    Stort tack för förtroendet Katarina och lycka till med ert nya boende!
  • Mikael B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mycket kompetent och har ett väldigt bra kund tänk åt båda hållen.
    Snabb med uppdatering.
    Bra val av fotograf. Läs mer
    2018-08-27 Robert A svarar Mikael B
    Roligt att höra att du/ni är nöjda med mitt jobb!
    Må gott! Mvh Robert Almgren
  • Teija L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Min första kontakt med mäklare.
    Sålt min pappas dödsbo/lägenhet.

Trevligt bemötande.

Svarar på frågor och lätt att nå/få kontakt med.

Nöjd! Läs mer
    2018-08-14 Robert A svarar Teija L
    Tack för förtroendet Teija. Det glädjer mig att du är nöjd med mitt jobb!
    Må gott!
    Mvh//Robert
  • Kjell-Ove G skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt 2 rum och kök blev proffsigt bemött och hon var lyhörd för våra önskemål Läs mer
    2018-08-30 Fanny B svarar Kjell-Ove G
    Tack så mycket Kjell-Ove! Kul att ni är nöjda och tack för förtroendet. :)

/Fanny
  • Anne A skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    jag har sålt en bostadsrätt .

mäklaren var mycket proffsig och kunnig. med bra känsla för marknaden.

jag är mycket nöjd då mäklaren uppfyllde och överträffade alla förväntningar!

på det hela taget mycket nöjd med hela upplevelsen! Läs mer
    2018-08-30 Fanny B svarar Anne A
    Tack så mycket Anne! Kul att du är nöjd med mitt arbete, och tack för förtroendet att få hjälpa till vid försäljningen av din lägenhet. :)

/Fanny
  • Calle B skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt lägenhet:
    Redan vid första träff, inför val av mäklare (tre presumtiva) och värdering av objektet utkristalliserade sig Fanny Bohlin med sitt ärliga och verklighetsrealistiska sätt att dels ta våra (jag och min syster) på fullt allvar och inte förhasta sig utan tydligt säga tex. nej det vet jag inte "kan jag få återkomma" efter en kollegial second opinion. Mycket professionellt bemötande hela processen.

Förväntningar:
    Att lägenheten skulle bli såld, på ett för både säljare och köpare professionellt.
    Med koppling till de offerter som inkom på försäljningsuppdraget, där Svensk Fastighetsförmedlings, inte var det mest ekonomisk gynnsamma, men ovan nämnda ärliga och verklighetsrealistiska bemötande fällde avgörandet. Fanny Bohlin har levt upp till detta (första) intryck under hela processen, och förstärkt det under processens gång.

Sammanfattning:
    Som min betygssättning ovan utmärkt!, samt att jag önskar Fanny Bohlin en givande och utmanande (självvald) yrkeskarriär.

Vänligen
    Calle Blomberg Läs mer
    2018-08-16 Fanny B svarar Calle B
    Tack så mycket Calle för det fina omdömet!
    Och tack för förtroendet att få hjälpa er vid försäljningen av lägenheten, det har varit ett samt nöje :)

Fanny
  • SINIKKA Irmeli L skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har sålt en bostadsrätt på 2 rok. Vi blev jättebra bemötta av mäklaren. Hon var mycket driftig och aktiv och mycket trevlig. Bemötandet var mycket bra, mäklaren var duktig på det hon gör och fick snabbt fart på vår försäljning som hade gått trögt innan hon tog över. Vi är mycket nöjda med vår upplevelse med denna mäklare och kan varmt rekommendera henne för andra! Läs mer
    2018-07-20 Anna A svarar SINIKKA Irmeli L
    Tack snälla! Det känns skönt att vi fick till ett bra avslut på affären. Ha en fortsatt skön sommar :-)
  • Maria Christina B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har köpt ett hus i Eskilstuna. Mäklaren var trevlig, lugn, lyssnade och man kände inte att han hade en massa andra saker som han heller skulle vilja göra :-)

Kändes bra, kort och gott! Läs mer
    2018-07-30 Robert A svarar Maria Christina B
    Tack så mycket för de fina orden och jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i ert nya hus!
    //Robert Almgren
  • Kajsa L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har köpt en villa genom Robert. Trevligt och professionellt bemötande! Läs mer
    2018-07-30 Robert A svarar Kajsa L
    Roligt att höra att du är nöjd med mitt jobb!
    //Robert Almgren
  • Jesper B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har köpt en villa. Trevligt och professionellt bemötande. Mycket bra upplevelse. Läs mer
    2018-07-06 Robert A svarar Jesper B
    Tack för din fina rekommendation Jesper! Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i ert fina hus, trevlig sommar!
  • Eleonor S skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    En lägenhet om 80 kvm efter min mamma. Mäklaren hade alltid ett trevligt bemötande, snabb att svara, tydlig i kommunikation och förstod våra behov i denna försäljning. Dessutom var annonsen bra och proffsigt skriven. Priset vi fick överträffade mina förväntningar med flera hundra tusen. Så, jag är nöjd. Läs mer
    2018-07-10 Fanny B svarar Eleonor S
    Stort tack för det fina omdömet Eleonor, va kul att du är nöjd! Och tack för förtroendet att få hjälpa er vid försäljningen av er mammas bostad. :) /Fanny
  • ANN-MARIE Elisabet P skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt Blåklocksvägen 9 villa 152 kvadratmeter, 1 087 tomt.
    Blev utmärkt bemött av mäklare Sara Lindstrand, hon skötte visningarna och försäljningen till belåtenhet.
    Jag hade förväntningar att det hela skulle gå bra, Sara är en duktig mäklare och levde upp till dem med råge.
    Min upplevelse är positiv, det hela gick snabbt och med bra resultat.
    Kan rekommendera henne till mina vänner och bekanta. Läs mer
  • Solveig L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har sålt ett stort hus på landet med en stor trädgård. Mycket bra bemötande av mäklaren som visade stor förståelse för vår speciella situation. Jag tycket absolut att mäklaren levde upp till mina förväntningar och känner mig mycket nöjd. Läs mer
    2018-07-04 Robert A svarar Solveig L
    Tack Solveig!
    Det har varit ett sant nöje att få samarbeta med dig under den här perioden och jag önskar dig lycka till med allting framåt. Försäljningen av er fastighet är något jag kommer att ha med mig för all framtid.
    Må gott! Mvh Robert
  • Robert L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Försäljning av ett hus.
    Robert gjorde ett bra och proffsigt intryck.
    Hade inga större förväntningar utan räknar med professionalism inom aktuell bransch.
    Ett ganska komplicerat fall men Robert löste det bra. Läs mer
    2018-07-04 Robert A svarar Robert L
    Tack Robert för ett mycket gott samarbete!
  • Peder v skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Fantastiskt nöjd med all hjälp och service jag fått genom hela processen av min försäljning av en lägenhet i stan. Fick tydlig info och snabb hjälp i alla delar. Kan varmt rekommendera henne till andra som skall sälja sin bostad. Läs mer
    2018-06-27 Sara L svarar Peder v
    Tack Peder för din fina rekommendation och för förtroendet under försäljning.
    Ha det gott! /Sara
  • Roger S skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Tack Fanny för ett bra och engagerande bemötande och med bra kontinuerlig information angående försäljningen under veckans all sju dagar.
    Roger Läs mer
    2018-06-26 Fanny B svarar Roger S
    Tack så mycket Roger! Och tack för förtroendet att få hjälpa dig vid försäljningen av lägenheten :) /Fanny
  • Bo E skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sara Lindstrand har sålt vårt fritidshus på ett mycket professionellt sätt. Hon har lagt ner väldigt mycket arbete och hela tiden hållit oss informerade. Hon har varit en klippa. Vi rekommenderar henne å det varmaste.
    Bo och May Engkvist Läs mer
    2018-06-27 Sara L svarar Bo E
    Tack Bosse och May för era fina ord! Det har varit ett nöje att få hjälpa er under försäljningen av ert sommarparadis.
    Ha det gott! /Sara
  • Eva B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Robert tog hand om försäljningen av min lägenhet med kort varsel. Inom tre dagar från vårt första möte så var vi överens, lägenheten fotograferad och annonsen ute på Hemnet. Han ombesörjde både extra exponering i social medier (ingick i paketet) och kontaktade tidigare spekulanter på lägenheter i samma område. Det resulterade i en intensiv budgivning och ett topp-pris för lägenheten. Han hjälpte även till med nyckelservice och var alltid tillgänglig och trevlig att ha att göra med. Robert är en ambitiös och professionell mäklare som det är lätt att kommunicera och samarbeta med. Läs mer
    2018-06-08 Robert A svarar Eva B
    Tack så mycket för dom fina orden, det var ett nöje att samarbeta med dig Eva! Må gott!
    Mvh Robert
  • Robert W
    Robert W skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har köpt en 3:a i centrala Eskilstuna. Robert var perfekt, precis som man vill att en mäklare ska vara. Han återkopplade snabbt på mina frågor via både mejl och telefon. Han kunde svara på alla mina frågor och allt sköttes snabbt och professionellt. Jag kan verkligen rekommendera Robert. Läs mer
    2018-06-08 Robert A svarar Robert W
    Tack Robert! Roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete. Lycka till med ert nya boende!
    Mvh Robert Almgren
  • Maria M skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Tack Jaana Dahl för din snabba insats och bemötande vid försäljningen av lägenheten i Torshälla.
    God fortsättning med ditt arbete.
    Med vänlig hälsning Mia Läs mer
    2018-05-29 Jaana D svarar Maria M
    Tack för att jag fick hjälpa till, så trevligt att träffa dig igen!
  • Nisani B skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bostadsköp via mäklaren.
    Hon, Jaana Dahl, är trevlig och lyssnande.
    Mycket tillmötesgående , kunnig och känns trygg i sitt sätt att arbeta. Snabb på att svara vid frågor, svarar snabbt i telefon eller ringer eller mejlar tillbaka. Kommer att rekommendera henne till andra. Läs mer
    2018-05-29 Jaana D svarar Nisani B
    Tack Nisani för de fina orden. Jag är så glad att jag fick vara med när ni äntligen hittade ert hus, jag är övertygad om att ni kommer att trivas.
  • Jimmy L skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har sålt en trerummare på söder i Eskilstuna. Sara har under hela processen vart mkt närvarande och stöttande. Sara har även förklarat/lugnat och vart mkt tålmodig i sin yrkesroll när det dykt upp saker jag inte förstått. Jag som säljare är mer än nöjd, och mycket tacksam över att det blev just Sara som sålt lägenheten. Läs mer
    2018-05-29 Sara L svarar Jimmy L
    Stort tack Jimmy för dina fina ord! Och tack för ett mycket trevligt samarbete. :)
  • Ronnie E
    Ronnie E skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålde en tomt.
    Fick fantastiskt bemötande.
    En snabb ovh smidig affär.
    Bra info under säljtiden. Läs mer
    2018-05-28 Robert A svarar Ronnie E
    Tack för din rekommendation, jag är glad att jag fick hjälpa till med försäljningen!
    Lycka till med dina projekt och det fortsatta surfandet!
  • Hanna L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Robert Almgren är erfaren, tekniskt kunnig om hus, fötroendeingivande och en duktig säljare. Lägg också till att han håller en hög servicenivå. Han sålde vårt hus och vi är riktigt nöjda!
    Familjen Lybeck Läs mer
    2018-05-29 Robert A svarar Hanna L
    Hej,
    Stort tack för det fina omdömet och att ni är nöjda med mitt jobb. Jag är otroligt tacksam över att jag fick förtroendet att hjälpa till med er försäljning och hoppas att ni ska trivas riktigt bra i ert nya fina hus.
    Ta hand om er! //Robert
  • Maud F skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Parhus sålt på Öknavägen 165 / och vi återigen anlitat Jaana Dahl på Sv. Fastighetsförmedling i E-tuna.
    Proffsigt bemött av en underbar mäklare och dom förväntningar vi hade överträffade våra förhoppningar.
    Nu har vi sålt vårt sista hus och drar oss tillbaka till en mysig lägenhet i Nacka/Älta
    Det är så skönt att kunna lämna över alla tankar i samband med försäljning till en person som fina Jaana Dahl. Tack för allt.

Mvh /Maud Forsberg. Läs mer
    2018-05-25 Jaana D svarar Maud F
    Tack Maud för de fina orden och tack för att jag fick hjälpa er ännu en gång. Det är ett nöje att samarbeta med dig och Kjell. Ni kommer att få det kanonbra i Älta. / Jaana Dahl
  • Maud Kristina J
    Maud Kristina J skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    jag har sålt en emplansvilla på landsbygden är mycket nöjd av hur försäljningen gått till kontakten med mäklaren jaana Dahl har skötts utmärkt, vi är mycket nöjda med hennes arbete, nöjda med priset och de ungdomar som köpt vårt hus Läs mer
    2018-05-21 Jaana D svarar Maud Kristina J
    Tack Maud för de fina orden och tack för att jag fick hjälpa till när ni nu ska flytta. / Jaana
  • Jörgen A skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Professionell och trevlig. En väl genomförd försäljning på alla sätt. Jag är mer än nöjd med resultatet. Läs mer
    2018-05-10 Sara L svarar Jörgen A
    Tack för ett mycket trevlig samarbete under din försäljning! Hoppas ni kommer trivas i nya huset.
    Mvh/Sara

Rådhustorget 5 A, 633 40 Eskilstuna