Alla kategorier Mäklare Södermanland Eskilstuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Rådhustorget 5 A, 633 40 Eskilstuna — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna. Vi är mäklarna med Koll på Läget!

Vi är specialister på bostadsmarknaden här i kommunen och våra erfarna och personliga mäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var potentiella köpare finns, vilka objekt som är till salu och vilka som snart kommer ut på marknaden.

Med hjälp av vårt starka kontaktnät och vår lokalkännedom kan vi hjälpa dig med hela processen, från värdering till avslutad affär. Ska du köpa en bostad anpassar vi oss efter dina förutsättningar och behov. Vi har som sagt koll på vad som finns till salu i området, och vad som kan komma att bli det.

Kontakta oss för att få en fri värdering, eller bara snacka bostad i Eskilstuna.

Läs vad 190 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

• 2019-02-17

Eva K skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Redan från början kände jag att mäklare Jaana Dahl tyckte om min bostad och att hon var genuint intresserad av att sälja den. Det tog lite längre tid och arbete än förväntat, men resultatet blev över förväntan.
    Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Tack Jaana 👍😊
    Hälsningar Ewa K Läs mer
  • 2019-02-16

Pär K skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har köpt en Bostadsrätt med 2 rum o kök, mäklaren har tagit hand om affären och mig med proffsighet. Läs mer
    2019-02-18 Anne Danielsson svarar Pär K
    Tack Pär för de fina orden, det värmer att höra att du är nöjd!

Malin v skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Anna är en superduktig mäklare som jag tagit hjälp av vid mina två försäljningar. Hon är otroligt trevlig och alltid anträffbar, som säljare har jag fått massor med information och återkoppling vilket har gett en trygghet i försäljningen. Hon är proffsig och sköter "allt" utan att jag som säljare har behövt be om hjälp.

Jag är supernöjd och hon kommer få fortsatt förtroende i framtiden. Läs mer
    2019-02-15 Anna A svarar Malin v
    Tack Malin! Så kul att få veta hur nöjd du är! Hoppas du kommer trivas i lägenheten nu, annars vet du var jag finns :-)

Per S skrev om Anne Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt bostadsrätt. Mkt bra bemötande. Läs mer
    2019-02-18 Anne Danielsson svarar Per S
    Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen, det var ett nöje att samarbeta med er! Roligt att ni är nöjda.

Igor B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mäklaren Robert hjälpte oss sälja en lägenhet i Eskilstuna 190213. Kortfattat, vi är nöjda med allting från A till Z. Killen är professionell, duktig, erfaren, trevlig.
    Rekommenderas varmt till alla som går i tankar att köpa eller sälja. Tack! Läs mer
    2019-02-15 Robert A svarar Igor B
    Tack så mycket för förtroendet att hjälpa till med er försäljning, det har varit ett sant nöje att samarbeta med er! Nu hoppas jag ni ska trivas riktigt bra i ert nya hus och önskar all lycka framåt med er lilla familj!
  • 2019-02-13

Karin Barbro L skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sara hjälpte oss att sälja svärmors hus. Oerhört kompetent i alla avseenden, ger goda råd och löser ev problem på ett smidigt och professionellt sätt. Kan varmt rekommendera Sara. Läs mer
    2019-02-13 Sara L svarar Karin Barbro L
    Ett varmt tack för dina fina ord, och till er alla för ett gott samarbete med en fantastisk fastighet! Hoppas Barbro kommer trivas i nya lägenheten. /Sara
  • 2019-02-10

Ella B skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Stort TACK till Niclas Lindgren på Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna som nyligen sålt en 3- rums bostadsrätt på Vasbergsgatan 10 på ett mycket proffessionellt sätt. Han tog hand om hela affären från början till slut, samt gav uppdatering om händelseförloppet. 3 ½ vecka senare var affären klar. Finns det en Betygsättning på Mäklare/säljare mellan 1 - 10 Då ska Niclas Lindgren ha betyget 10+
    M V H Gullan Jacobsson Läs mer
  • Carin C

2019-02-10

Carin C skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har sålt mitt hus.
    Professionellt bemötande
    Ja, absolut.

Mycket nöjd med det bemötande jag fick av mäklaren. Läs mer
    2019-02-13 Sara L svarar Carin C
    Härligt att du äntligen fann radhuset du sökt efter, så jag fick möjlighet att hjälpa dig med försäljningen. Tack för ett trevligt samarbete! /Sara
  • 2019-02-05

Maria W skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Nyligen sålt vårt hus i Eskilstuna.
    Efter att ha träffat några olika mäklare så bestämde vi oss för att anlita Sara på Svensk Fastighetsförmedling. Vi fastnade för hennes professionella och positiva bemötande.
    Bra på att återkoppla vid frågor och det blev en snabb och smidig affär med nöjda säljare och köpare.
    Varma rekommendationer från oss.
    // M & P. Läs mer
  • 2019-01-27

Annika E skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Professionellt och tydligt upplägg vid försäljning vid mitt hus. Jag hade lägre förväntningar än Jaana och blev positivt överraskad av utfallet. Skönt med en professionell fotograf och tydliga anvisningar.

supernöjd helt enkelt. Läs mer
    2019-01-28 Jaana D svarar Annika E
    Tack Annika för de fina orden, det har varit ett nöje att samarbeta med dig!
  • 2019-01-25

Emma SR skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Riktigt bra mäklare Jaana Dahl. Har varit superbra under hela köpesprocessen och snabb återkoppling! 5/5 i betyg Läs mer
    2019-01-28 Yvonne E svarar Emma SR
    Tack Emma för de fina orden! Jag ser fram emot ett fortsatt bra samarbeta med er!
  • 2019-01-25

Jesper R skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Klockren! Allt flöt på och väldigt rakt på sak! Det är det vi sökte efter. Läs mer
    2019-01-26 Jaana D svarar Jesper R
    Tack Jesper! Jag ser fram emot ett fortsatt bra samarbete med dig och Emma! /Jaana
  • Maria G

2019-01-23

Maria G skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vänlig, trevlig och tillmötesgående. Kände igen mig sedan tidigare och informerade mig löpande eftersom jag var intresserad av objektet som stod ute på kommande försäljning. Hjälpsam i alla frågor. "Peppade" mig på ett bra sätt vid budgivning. Berättade t.ex om mina fördelar i budgivningen.

Jag har köpt en bostadsrätt i Brf Å-parken. Läs mer
  • Sten K

2019-01-21

Sten K skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren var korrekt, tillgänglig, erfaren och generellt kompeten
    Mäklaren var mån om en god relatio vilket jag också hade förväntat mig
    Som helhet var hela processen över förväntan Läs mer
    2019-01-21 Anna A svarar Sten K
    Tack Sten! Det värmer mitt hjärta att du är nöjd! Hoppas du kommer trivas på Norr :-)
  • 2019-01-20

Maria E skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Anna A har sålt min bostadsrätt och varit väldigt proffsig och trevlig genom hela affären. Läs mer
    2019-01-20 Anna A svarar Maria E
    Tack bästa Maria! Hoppas du nu ska trivas i ditt nya radhus! 😉
  • 2019-01-15

Ola K skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bra engagemang, trevlig, tillgänglig...mkt bra Läs mer
    2019-01-15 Anna A svarar Ola K
    Tack Ola för de värmande orden!
  • 2019-01-13

Linda A skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Ett bra personligt bemötande och engagemang. Tillmötesgående och tillgänglig. Läs mer
    2019-01-13 Anna A svarar Linda A
    Tack! Önskar Er all lycka till med nya boenden!
  • Mats E

2019-01-13

Mats E skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bra bemötande, snabb feedback och information. Kan bara rekommendera! Läs mer
    2019-01-13 Anna A svarar Mats E
    Tack snälla Mats och Mikko! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! Önskar Er välkomna till Älsklinstuna!
  • 2018-12-23

Lars-Olov J skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt Radhus.

Mycket positiv .
    Taktisk.(vi var lite oroliga,hur ska det gå mmm)
    Erfaren .
    Allt slutade i över förväntan.
    Snabb affär med kanonresultat.

Kommer att rekommendera till bekanta./Lars-Olov och Anita
    Svärdet 4 Eskilstuna Läs mer
    2019-02-13 Sara L svarar Lars-Olov J
    Stort tack för era fina ord och ett mycket trevligt samarbete! /Sara

Benny T skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har sålt vår nyligen avlidne mammas lägenhet. Fanny bemötte oss på ett professionellt och mycket trevligt sätt. Hon återrapporterade aktiviteter i samband med försäljningen snabbt och tydligt. Hon genomförde avslutet på affären snabbt och till vår fulla belåtenhet. Läs mer
  • 2018-12-23

Peter R skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Det flöt på fint och kändes tryggt Läs mer
  • 2018-12-21

Peter T skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har sålt vår mors bostadsrätt i centrala Eskilstuna. Vi är 100% nöjda med vår mäklare Fanny. Trevlig, påläst och snabb. Vi rekommenderar henne verkligen.
    Med vänlig hälsning, Peter & Benny Läs mer
  • 2018-12-15

Bengt E skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt bostadsrätt Tegelbruksgatan Eskilstuna.
    Av mäklaren blev jag bemött på ett utmärkt sätt.
    Mina förväntningar var höga och hon levde upp till dem.
    Min upplevelse gör att jag gärna rekommenderar vänner och bekanta att kontakta henne vid köp/försäljning.. Läs mer
  • 2018-12-13

Sofie L skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt lägenhet. Tyvärr verkar mäklaren oerfaren, små missar här och där. Verka lita på att objektet säljer sig själv. Förväntade oss mer sälj från mäklare, även bättre feedback och information och fix runt om som denne borde har gjort inte vi. Fick fråga efter mycket och fixa själva.
    Små detaljer som gjorde oss osäkra och oroliga över försäljningen. Läs mer
  • 2018-12-07

Mats J skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt bostadsrätt och allting har varit perfekt, bra bemötande och snabbt avslut.

Är jätte nöjd med Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna, kommer att rekommendera dom till vänner och bekanta.

//Mats Läs mer
  • 2018-12-06

Lars-Olov J skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpt lägenhet ,skall sälja villa.Mäklarens bemötande var välkomnande.När man går från villatill lägenhet så är det viktigt att man får tillgång till alla utrymmen.Källarförrrådet gick ej att se.I övrigt var alla frågor vi hade blivit besvarade. Läs mer
  • 2018-12-06

Hillevi Anita D skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    jag har sålt en villa. Mäklaren var kunnig och korrekt. Läs mer
  • 2018-12-04

Märta CHRISTINA J skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Den information vi fått har varit tillfredsställande och mäklaren har skött affären på ett väldigt bra sätt. Läs mer
  • 2018-12-03

Iréne Linnéa B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har sålt en gård med två fastigheter. Vi hade liten erfarenhet av bostadsförsäljning och var i behov av en mäklare som kunde lotsa oss igenom försäljningen. Robert uppfyllde våra förväntningar och har med sin kompetens varit en trygghet för oss. Läs mer
    2018-12-04 Robert A svarar Iréne Linnéa B
    Det har varit riktigt roligt att samarbeta med er under försäljningens gång. Det är en försäljning jag kommer bära med mig länge!
    Lycka till med era ny hem och jag hoppas att ni ska komma till rätta riktigt bra.
    Må väl! Mvh Robert Almgren
  • Lucie S

2018-12-02

Lucie S skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sara Lindstrand uppfyller alla de förväntningar man kan önska av en mäklare-hög servicekänsla, kompetens, förtroendeingivande och ett exempel är att hon ordnar visning trots pågående julmiddag!

Lucie Holmqvist Skantz Läs mer
    2018-12-03 Sara L svarar Lucie S
    Stort tack för dina fina ord Lucie! Roligt att få kunna hjälpa till även denna gång.
    Ha det gott!
  • 2018-12-01

Jennie J skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt villa i Eskilstuna. Niclas är mycket seriös och trevlig mäklare som sätter kunden i fokus. Han visade starkt engagemang för såväl köpare som säljare. Vi är mycket nöjda med vår försäljning! Läs mer
  • 2018-11-24

Annica A skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Väldigt trevlig och jordnära mäklare. Hjälpsam och tillgänglig när vi sålde radhuset. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-12-04 Robert A svarar Annica A
    Tack så mycket för din rekommendation! Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i ert ny hem!
    Mvh // Robert Almgren
  • 2018-11-21

Ulrika L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har köpt en liten villa och kommer sälja min bostadsrätt. Det är första gången jag gör ett villaköp och jag känner mig väldigt trygg med Robert. Han är tydlig och förklarar vad det är jag behöver göra. Robert har gått igenom alla papper och förklarat allting hur det går till från början till slut. Läs mer
    2018-12-04 Robert A svarar Ulrika L
    Roligt att du är nöjd med mitt arbete och processen med att köpa en villa. Det är mycket att tänka på och många dokument som ska gås igenom och det är kul att höra att du känt dig trygg med hjälpen på vägen. Nu ska jag göra mitt yttersta för att du ska känna samma trygghet när du är på "andra sidan" som säljare.
    Vi hörs vidare!
  • 2018-11-20

Jasin-Jarmorad A skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Såld Radhus
    På en bra sätt
    Inte riktig nöjd med försäljningen minus 250000

Men det är okej Läs mer
  • 2018-11-19

Monika K skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Efter att ha hört mig för bestämde jag mig för att anlita Svensk Fastighetsförmedling, mäklare Anna Avhede, till försäljningen av min fars lgh. Varför? Jo, för att hon ärligt berättade det hon såg. Nyfiket intresserat, uppmärksamt och respektfullt lyssnade till det jag tänkte och informerade. Där uppstod samarbetet kring denna affär, tillika beslut som sägs vara en människas kanske viktigaste och största. Lika ärligt och professionellt behandlade hon spekulanterna. Mina fördomar om mäklare slogs i spillror. Både jag som säljare och köparen blev glada och nöjda. Om /när det blir Din tur, så kan jag varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Anna Avhede! Läs mer
    2018-11-19 Anna A svarar Monika K
    Tack bästa Monika! Blir varm i hela mitt hjärta av dina fina ord om mig! It takes two to tango 😉 Vi hörs!
  • 2018-11-19

Annika K skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Villaförsäljning
    Mycket bra bemötande av mäklaren
    Förväntningarna var dock lite för höga än hur resultatet blev men mäklaren gjorde ett bra jobb ändå.
    Känner mig mycket nöjd från start till mål. Läs mer
    2018-12-04 Robert A svarar Annika K
    Tack för ett mycket bra samarbete, det var ett sant nöje att hjälpa till med din försäljning. Alltid tråkigt när man inte når hela vägen fram i förväntningarna men känslan är att det är en bra köpare som tar över som kommer förvalta din fina villa på bästa sätt.
    Lycka till med allt framåt!
    Mvh // Robert
  • Anders M

2018-11-17

Anders M skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bra och proffsigt bemötande och agerande vid försäljningen av vår tomt.
    Extra plus för Annas glada humör som gjorde att man upplevde
    försäljningen som något väldigt positivt. Läs mer
    2018-11-17 Anna A svarar Anders M
    Tack Anders och Birgitta! Skönt att ni är nöjda med mig 😉
  • 2018-11-06

Kaj S skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpte en bostadsrätt
    Väldigt trevligt bemötande
    Att vi skulle titta på lägenheten som vi sett i annonserna den var lika trevlig på plats. Även mäklaren levde upp till det han visade och sagt.

Väldigt bra bemötande både på visningen och kontraktskrivningen Läs mer
    2018-11-07 Robert A svarar Kaj S
    Tack för ditt fina omdöme och roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete.
    Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i er nya lägenhet och med livet närmare stan!
    //Robert
  • 2018-11-03

Carina J skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålde en villa på 80 kvm som ligger på landsbygden.
    Jag kände att mäklaren bemötte oss väldigt respektfullt och med stor hänsyn. Han var väldigt tydlig och tog god tid på sig att lyssna samt förklara så det var lätt att förstå allt.
    Allt gick väldigt fort och vi hade god kontakt under uppdraget.
    Mäklaren kändes väldigt varm och gladlynt vilket vi uppskattade!
    Alltigenom gjordes affären på ett föredömlig sätt!
    Vi är nöjda! Läs mer
    2018-11-05 Robert A svarar Carina J
    Tack Carina!
    Jag blir väldigt glad över din rekommendation och de fina orden. Jag har verkligen uppskattat att få hjälpa till med er försäljning och önskar dig allting gott framåt.
    Mvh //Robert
  • Gunnar A

2018-11-03

Gunnar A skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vår mäklare är en människa som inte använder några stora ord eller överdrifter, utan håller sig till fakta. Han kan sitt jobb å vet hur saker å ting ska skötas i samband med en husförsäljning. Hans uppförande och kunnande har vi båda uppskattat och satt stort värde på.
    Alltid punktlig och ordentlig, vilket i sig inte är så anmärkningsvärt för det här är ju hans jobb, men få mäklare vi mött är lika tillmötesgående och glada som Robert.
    Affären sköttes på ett mycket bra sätt och vi är utomordentligt nöjda. Läs mer
    2018-11-05 Robert A svarar Gunnar A
    Tack så mycket för dom fina orden, det har verkligen varit ett sant nöje att få hjälpa er med er försäljning! Jag önskar allting gott framåt.
    Mvh Robert Almgren
  • 2018-10-31

Tobias L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Duktig driven, bra återkoppling och ger det där lilla extra. Kom i kontakt med mäklaren genom bostadsköp. Gav samma mäklare uppdrag att sälja gamla lägenheten. Läs mer
    2018-11-05 Robert A svarar Tobias L
    Stort tack förtroendet att hjälpa till med din försäljning!
    Lycka till med din nya fina lägenhet. Mvh Robert
  • 2018-10-29

Lars W skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt en lägenhet 2 rok. Mkt bra bemötande av mäklaren. Vi hade betydligt högre förväntningar på priset, men hade lite otur med många liknande lgh som kom ut samtidigt. Läs mer
  • 2018-10-27

Maria F skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi är mycket nöjda med Niclas som mäklare vid försäljningen av vår bostadsrätt. Niclas har alltid ett trevligt och proffesionellt bemötande och vi upplevde att han ansträngde sig för att hitta rätt köpare och få till en så bra försäljning som möjligt. Läs mer
  • Leo P

2018-10-27

Leo P skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi sålde en villa.
    Sara ställde upp för oss på ett professionell sätt.
    Hon levde upp till våra förväntningar.
    Nu återstår avslut med flytta ut o flytta in samt deklarera.
    TACK Sara
    //Leo! Läs mer
    2018-12-03 Sara L svarar Leo P
    Tack Leo för ett finfint samarbete! :)
  • 2018-10-24

Christina R skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpte en bostadsrätt utan krångel. Läs mer
  • 2018-10-23

Emelie B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt en bostadsrätt. Väldigt professionellt men ändå avslappnat bemötande. Lätt att få kontakt med och mycket smidig att arbeta med. Skulle verkligen rekommendera Robert till andra som ska sälja. Läs mer
    2018-10-24 Robert A svarar Emelie B
    Stort tack för de fina orden och för förtroendet att hjälpa till med er försäljning. Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i er nya villa och med livet på landet!
    Mvh // Robert
  • 2018-10-22

Lars-Erik Ö skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    En helt korrekt behandling av våra ärenden kan med glädje rekommendera Sara // Ingrid & lars Läs mer
    2018-12-03 Sara L svarar Lars-Erik Ö
    Tack Ingrid och Lars! Lika roligt varje gång när man får vara med vid både köp och försäljning.
    Hoppas ni kommer trivas i lägenheten!
  • 2018-10-21

Marit B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har sålt ett fritidshus och är mycket nöjd med mäklaren. Bra och förtroendeingivande bemötande och han levde upp till alla mina förväntningar. Läs mer
    2018-10-22 Robert A svarar Marit B
    Tack Marit, det har varit ett sant nöje att få hjälpa till med din försäljning!
    Lycka till med allting framåt! //Robert
  • 2018-10-20

Karin W skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har sålt en stor villa.
    Positivt och mycket serviceinriktat bemötande. Tät kontakt och kontinuerlig information.
    Detta ger trygghet och säkerhet när man ska sälja sin bostad. Har anlitat denna mäklare förut och var lika nöjd då som jag är nu. Kan varmt rekommendera honom till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Pher P

2018-10-19

Pher P skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Hjälpsam och tog reda på uppgifter om hyres garage som ej tillhör lägenheten, måste säga att av alla mäklare jag haft kontakt med under mina 8 år jag letat efter boende är han den som alltid svarat snabbt o hört av sig snabbt, har varit med om mäklare som ej varit speciellt hjälpsamma, men Robert är den som varit bäst Läs mer
    2018-10-19 Robert A svarar Pher P
    Hej Pher,
    Tack för ditt fina omdöme! Jag gör alltid mitt bästa och försöker ta reda på svar på alla frågor och återkoppla snabbt, kul att höra att du uppskattar det! Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i er nya lägenhet.
    Må gott! //Robert

Rådhustorget 5 A, 633 40 Eskilstuna