Alla kategorier Mäklare Södermanland Eskilstuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Rådhustorget 5 A, 633 40 Eskilstuna — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna. Vi är mäklarna med Koll på Läget!

Vi är specialister på bostadsmarknaden här i kommunen och våra erfarna och personliga mäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var potentiella köpare finns, vilka objekt som är till salu och vilka som snart kommer ut på marknaden.

Med hjälp av vårt starka kontaktnät och vår lokalkännedom kan vi hjälpa dig med hela processen, från värdering till avslutad affär. Ska du köpa en bostad anpassar vi oss efter dina förutsättningar och behov. Vi har som sagt koll på vad som finns till salu i området, och vad som kan komma att bli det.

Kontakta oss för att få en fri värdering, eller bara snacka bostad i Eskilstuna.

Läs vad 96 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

• Maud Kristina J
    Maud Kristina J skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    jag har sålt en emplansvilla på landsbygden är mycket nöjd av hur försäljningen gått till kontakten med mäklaren jaana Dahl har skötts utmärkt, vi är mycket nöjda med hennes arbete, nöjda med priset och de ungdomar som köpt vårt hus Läs mer
    2018-05-21 Jaana D svarar Maud Kristina J
    Tack Maud för de fina orden och tack för att jag fick hjälpa till när ni nu ska flytta. / Jaana
  • Jörgen A
    Jörgen A skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Professionell och trevlig. En väl genomförd försäljning på alla sätt. Jag är mer än nöjd med resultatet. Läs mer
    2018-05-10 Sara L svarar Jörgen A
    Tack för ett mycket trevlig samarbete under din försäljning! Hoppas ni kommer trivas i nya huset.
    Mvh/Sara
  • Irma R
    Irma R skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpt lägenhet via Sara som var trevlig och mycket proffsig ! Läs mer
    2018-05-10 Sara L svarar Irma R
    Tack Irma! Hoppas du kommer trivas i din nya fina lägenhet. 😊
    Mvh/Sara
  • Sylvia C
    Sylvia C skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Ett bra bemötande vid köp av lägenhet. Ställde upp på ett bra sätt när det krånglade lite med säljaren.

Allt har fungerat till full belåtenhet. Läs mer
  • skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Niklas hjälpte vår Brf att sälja två lägenheter.
    Han bistod oss med råd och tips.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bra mäklare, trevligt bemött rekommenderas. Läs mer
    2018-05-07 Robert A svarar Patrik N
    Tack Patrik för din rekommendation och för förtroendet att hjälpa till med din försäljning. Ha det bra!
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Niclas är trevlig och professionell i sitt agerande. Läs mer
  • Omar S
    Omar S skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Kedjehus
    Varm bemötande
    Trevligt mäklare och rätt person på rätt plats
    Nöjed med affären Läs mer
    2018-05-03 Jaana D svarar Omar S
    Tack för de fina orden! / Jaana
  • Kent A
    Kent A skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Robert gjorde ett förtroendeingivande intryck redan vid första kontakten. Han gjorde ett bra och pålitligt arbete genom hela processen med att sälja vår villa. Robert motsvarade mina förväntningar. Läs mer
    2018-04-23 Robert A svarar Kent A
    Tack Kent för förtroendet och lycka till med ert nya boende. Må gott!
  • Marina Elisabeth F
    Marina Elisabeth F skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    En väldigt trevlig och professionell mäklare. Väldigt lugn och trygg. Läs mer
    2018-04-21 Jaana D svarar Marina Elisabeth F
    Tack Marina för de fina orden. /Jaana
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    God kännedom om den lokala bostadsmarknaden. Proffsig, kunnig och trevlig! Läs mer
    2018-05-10 Sara L svarar Jonas A
    Tack Jonas! Kul att få vara med vid ännu ett av dina bostadsbyten 😊
    /Sara
  • Per Olof S
    Per Olof S skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har sålt villa och värdering av huset var enastående rätt värdering,proffsigt bemötande och genomförande av fastighetsaffären. Läs mer
    2018-04-20 Sara L svarar Per Olof S
    Tack för era fina ord! 😊
    Det har varit kul att följa er inför nybyggnationen och till slut försäljningen.
    Hoppas ni kommer stortrivas i nya huset! /Sara
  • Kristina D
    Kristina D skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Robert gav ett förtroendeingivande och professionellt intryck. Tog uppdraget seriöst. Affären löpte mycket smidigt. Läs mer
    2018-04-18 Robert A svarar Kristina D
    Tack Kristina! Jag tackar som ödmjukast för förtroendet att förmedla ert fina hus och önskar lycka till med den framtida flytten till Värmland. Ta hand om er!
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag är jättenöjd med den hjälp jag fick från Robert Almgren i samband med min lägenhetsförsäljning. Robert är tydlig, proffsig och kommunikativ. Läs mer
    2018-04-10 Robert A svarar Sofia A
    Hej Sofia,
    Kul att höra att du är nöjd med mitt jobb. Tack så mycket för förtroendet och jag önskar er alla tre lycka till med ert nya boende. Ta hand om er! Mvh Robert
  • Anette A
    Anette A skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Robert och Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna har hjälp oss att sälja 4 lägenheter i en fastighet som vi ombildat till BRF. Uppdraget har skötts mycket bra och vi har haft en mycket bra dialog hela tiden, Robert har gjort ett mycket bra jobb. Läs mer
    2018-04-06 Robert A svarar Anette A
    Hej,
    Stort tack för förtroendet att förmedla era lägenheter och roligt att höra att ni är nöjda med mitt jobb!
  • Veronika H
    Veronika H skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har köpt en liten enplansvilla och sålt en bostadsrätt.
    Jag blev bemött med ett mycket trevligt, ärligt och tryggt bemötande. Han var saklig och mycket professionell. Förklarade hela sälj och köp processen på ett tydligt sätt.Jag hade inga förväntningar ,men upplevde mitt möte så pass bra och hjälpsamt så jag kommer att kontakta honom i framtiden om jag ska köpa eller sälja någon mer bostad.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
    2018-04-06 Robert A svarar Veronika H
    Hej Veronika!
    Stort tack för din rekommendation, det värmer verkligen! Jag önskar er all lycka till med ert nya fina boende. Ha det bra!
  • Vanja Z
    Vanja Z skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har både köpt och sålt hus genom Sara Lindstrand. Hon är på tårna för att få till en bra affär vid försäljning och lämnar inte mycket åt slumpen.
    Dessutom trevlig att ha att göra med. Läs mer
  • Ahmad S
    Ahmad S skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Tydlig ,lätt att samarbeta,tillgänglig , Läs mer
  • Helena Ö
    Helena Ö skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Kunnig, trevlig och tillmötesgående mäklare som jag gärna kan rekommendera. Läs mer
    2018-03-22 Robert A svarar Helena Ö
    Hej Helena!
    Stort tack för förtroendet att sälja din lägenhet och lycka till med ert nya fina boende. Må gott!
    Mvh // Robert Almgren
  • Rickard J
    Rickard J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Väldigt bra upplevelse! Även om det skedde ett ”byte” mellan mäklarna innan visning så sköttes detta bra och vi var även informerade om detta i början av samarbetet. Bra att vi kunde få kontakt med de snabbt. Vid det första förutsättningslösa mötet fick vi ett bra och professionellt intryck, mäklaren var förberedd med försäljningsstatistik och prisförslag som kändes ärliga och rimliga. Vi är supernöjda och rekomenderar Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna. Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Rickard J
    Va kul att ni är nöjda och stort tack för förtroendet att få förmedla er lägenhet
    / Anne och Fanny
  • Philip K
    Philip K skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Duktig samt trevlig mäklare! Mina allra bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-03-12 Robert A svarar Philip K
    Stort tack Philip och lycka till med ert nya fina radhus! Ha en riktigt bra resa så hörs vi när ni är hemma igen.
    Mvh // Robert
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bra mötande och bra kunskap i jobbet Läs mer
    2018-03-12 Fanny B svarar Henrik P
    Tack Henrik!
    Kul att du är nöjd:)
  • Fadi I
    Fadi I skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Trevlig och flexibel med alla parter i intresse. Läs mer
  • Ola J
    Ola J skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Trevlig, kunnig och smidig.Både vårat köp och försäljning av husen har gått kanonbra.Niclas har förklarat affärerna på ett enkelt och lättfattat sätt.Vi är verkligen helnöjda Läs mer
    2018-03-08 Niclas L svarar Ola J
    Hej, kul att ni är nöjda med såväl köpet som försäljningen. Mvh Niclas
  • Eva Ö
    Eva Ö skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Duktig mäklare som kan marknaden.Engagerad och lyhörd,noga med att ge feedback. Läs mer
    2018-03-09 Robert A svarar Eva Ö
    Hej Eva! Stort tack för ditt förtroende att förmedla din fina lägenhet! Lycka till med ditt framtida boende. Må gott!
  • Ingela J
    Ingela J skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Snabb och proffesionellt utförande
    Lyssnade på våra önskemål och kom med sin egna förslag från sin erfarenhet.
    Toppen tack. Läs mer
    2018-03-05 Jaana D svarar Ingela J
    Tack Ingela för de fina orden och tack för att jag fick hjälpa er nu när ni ska byta ert boende. /Jaana
  • Michaela J
    Michaela J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag kunde inte vara nöjdare med hjälpen vi fått med att sälja min mammas lägenhet. Jaana är trevlig, kunnig och noggrann, och vi har haft stort förtroende för henne under hela försäljningen. Jag kommer rekommenderar Jaana till andra som ska sälja bostad! Läs mer
    2018-02-28 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Michaela J
    Tack Michaela för de fina orden! Kram Jaana
  • Tatevik T
    Tatevik T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bra jobbat ;) fick det hjälp vi behövde och väll planerat objekt ;) Läs mer
    2018-02-26 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Tatevik T
    Tack och stort lycka till med ert nya fina hus! Mvh // Robert Almgren
  • Margareta F
    Margareta F skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi är mycket nöjda med trevligt bemötande och saklig information
    Som resulterat i ett mycket.
    bra försäljningsresultat.
    Maggan och Evan Flood. Läs mer
    2018-02-26 Sara L svarar Margareta F
    Stort tack Maggan och Evan för era fina ord! Och tack för ett trevlig samarbete, både under ert köp av lägenheten och försäljningen av villan.
    Allt gott! /Sara
  • Jenny Matilda S
    Jenny Matilda S skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jätte trevlig och professionell Läs mer
    2018-02-12 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Jenny Matilda S
    Tack för din fina rekommendation Jenny!
    Hoppas du kommer trivas i din fina lägenhet 😊
    /Sara
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    En proffsig trevlig kunnig tjej trots lien erfarenhet.Skulle varmt rekomendera henne till andra.
    Mkt arangerad & tillmötesgående. Läs mer
    2018-02-12 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Cecilia L
    Tack så mycket Cecilia!
    Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet och tack för förtroendet att få förmedla din! :) /Fanny
  • Marianne P
    Marianne P skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Tack Fanny för ett mycket bra bemötande. Bra med information kontinuerligt. Alltid glad och positiv och ett mycket bra samarbete. Läs mer
    2018-02-07 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Marianne P
    Tack så mycket Marianne! Och tack för förtroendet att hjälpa er vid försäljningen av lägenheten:) /Fanny
  • Kjell O
    Kjell O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har nyss sålt vårt radhus med hjälp än Svensk Fastighetsförmedling och Niclas Lindgren. Allt har löpt smärtfritt och vi kan varmt rekommendera Niclas och Svenskfast. Lite omständligt med allt styling, fotografering osv. Men vi är toppennöjda och vi fick det högsta budet som varit i vårt område

KJELL OLSSON Läs mer
  • Wasif A
    Wasif A skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Fanny is a committed broker. As a buyer, I got very good answers to my questions. She is very responsive and professional in her work. She balances both buyer's and seller's perspectives very well (not many in the housing market care of buyer's interests). I am happy to give her my endorsement. Läs mer
    2018-02-05 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Wasif A
    Thank you so much Wasif! I hope you will enjoy the apartment! /Fanny
  • Björn Tage W
    Björn Tage W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Gott bemötande, god service och effektiv handläggning ! Läs mer
  • Benny B
    Benny B skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mycket bra bemötande och hela tiden fick information om hr försäljningen gick. Allt efter instruktionsboken. Läs mer
    2018-01-29 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Benny B
    Tack Benny för de fina orden och stort tack för att jag fick hjälpa er. / Jaana Dahl
  • Mattias Roberto Alexander A
    Mattias Roberto Alexander A skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Seriöst och professionellt bemötande. Läs mer
    2018-01-29 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Mattias Roberto Alexander A
    Tack för fina ord Mattias! Mvh Niclas Lindgren
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mycket nöjd med mitt val av Niclas som mäklare. / Marcus Läs mer
    2018-01-15 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Marcus B
    Tack för det Marcus. Kul att du är nöjd. /Niclas Lindgren
  • Noor T
    Noor T skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    min bemötande var jätte bra och jag var helt nöjd med mäklaren Läs mer
    2018-01-28 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Noor T
    Härligt att allt känts bra! Hoppas ni kommer trivas i ert fina radhus 😊
    Mvh/Sara Lindstrand
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Relevant och proffsigt genomfört. Läs mer
    2017-12-09 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Lennart S
    Tack Lennart! Hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten.
    Mvh/Sara Lindstrand
  • Gun H
    Gun H skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Glad, intresserad, noggrann och lyssnande en mäklare som verkligen passar för sitt jobb. Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Gun H
    Tack för dina fina ord Gun. Mvh Niclas Lindgren
  • Kildo F
    Kildo F skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Anna avhede bästa mäklare! Läs mer
    2017-12-06 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Kildo F
    Tack Kildo för din rekommendation! :-)
  • Kristina K
    Kristina K skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag upplevde mäklaren Robert Almgren som seriös och engagerad i sin yrkesroll. Han gav ett gott intryck och jag skulle gärna rekommendera honom till andra som står i begrepp att sälja lägenhet eller villa.

Kristina Karlsson Läs mer
    2017-11-22 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Kristina K
    Kul att du är nöjd med mitt jobb och tack för förtroendet att hjälpa dig vid försäljningen av din lägenhet! Mvh Robert Almgren
  • Kerstin Elisabet J
    Kerstin Elisabet J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mycket bra bemötande,fick förtroendet för Anna på en gång,ärlig och rak. Läs mer
    2017-11-20 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Kerstin Elisabet J
    Tack snälla! Det värmer gott i mitt hjärta, vi hörs! //Anna
  • Leif C
    Leif C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi fick ett trevligt och kunnigt bemötande av mäklaren. Allt gick väldigt smidigt och enkelt. Läs mer
    2017-11-21 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Leif C
    Roligt att höra att ni är nöjda, stort grattis till den fina lägenheten! /Anne Danielsson
  • Salar Y
    Salar Y skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Tydlig, rak och jobbar bra från start till avslut. Läs mer
    2017-11-27 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Salar Y
    Tack för dina fina ord. Mvh Niclas Lindgren
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har blivit bemöt på ett bra och trevligt sett. Mäklaren har gjort ett bra arbete, så jag är nöjd över hans arbete och insatser. Läs mer
    2017-11-16 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Tomas J
    Stort tack för förtroendet Tomas och lycka till med ditt nya boende. Må gott! Mvh Robert Almgren
  • Bo J
    Bo J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi fick ett bra intryck från första stund av våran mäklare. Kunnig hjälpsam .vi fick information under hela processen. Kändes tryggt.väldigt tydlig vilket känns bra när man själv ej är insatt i hur det går till. Vi skulle absolut anlita svensk fastighetsförmedling igen. Läs mer
  • Risto H
    Risto H skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Väldigt trevlig och kunnig, rekommenderar starkt! Läs mer
    2017-11-15 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Risto H
    Tack för förtroendet och grattis till en lyckad försäljning. Jag hoppas också ni ska trivas bra i ert nya fina hus! Mvh Robert Almgren
  • Shahkawan Francis H
    Shahkawan Francis H skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jaana är en trevlig och glad mäklare som har tålamod och förståelse för dem som talar sämre svenska. Det kändes som om jag känner henne i många mång år. ⚘ Läs mer

Rådhustorget 5 A, 633 40 Eskilstuna