Alla kategorier Mäklare Södermanland Eskilstuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Rådhustorget 5 A, 633 40 Eskilstuna — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna. Vi är mäklarna med Koll på Läget!

Vi är specialister på bostadsmarknaden här i kommunen och våra erfarna och personliga mäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var potentiella köpare finns, vilka objekt som är till salu och vilka som snart kommer ut på marknaden.

Med hjälp av vårt starka kontaktnät och vår lokalkännedom kan vi hjälpa dig med hela processen, från värdering till avslutad affär. Ska du köpa en bostad anpassar vi oss efter dina förutsättningar och behov. Vi har som sagt koll på vad som finns till salu i området, och vad som kan komma att bli det.

Kontakta oss för att få en fri värdering, eller bara snacka bostad i Eskilstuna.

Läs vad 168 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

• Bengt E skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt bostadsrätt Tegelbruksgatan Eskilstuna.
    Av mäklaren blev jag bemött på ett utmärkt sätt.
    Mina förväntningar var höga och hon levde upp till dem.
    Min upplevelse gör att jag gärna rekommenderar vänner och bekanta att kontakta henne vid köp/försäljning.. Läs mer
  • Sofie L skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt lägenhet. Tyvärr verkar mäklaren oerfaren, små missar här och där. Verka lita på att objektet säljer sig själv. Förväntade oss mer sälj från mäklare, även bättre feedback och information och fix runt om som denne borde har gjort inte vi. Fick fråga efter mycket och fixa själva.
    Små detaljer som gjorde oss osäkra och oroliga över försäljningen. Läs mer
  • Mats J skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt bostadsrätt och allting har varit perfekt, bra bemötande och snabbt avslut.

Är jätte nöjd med Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna, kommer att rekommendera dom till vänner och bekanta.

//Mats Läs mer
  • Lars-Olov J skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpt lägenhet ,skall sälja villa.Mäklarens bemötande var välkomnande.När man går från villatill lägenhet så är det viktigt att man får tillgång till alla utrymmen.Källarförrrådet gick ej att se.I övrigt var alla frågor vi hade blivit besvarade. Läs mer
  • Hillevi Anita D skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    jag har sålt en villa. Mäklaren var kunnig och korrekt. Läs mer
  • Märta CHRISTINA J skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Den information vi fått har varit tillfredsställande och mäklaren har skött affären på ett väldigt bra sätt. Läs mer
  • Iréne Linnéa B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har sålt en gård med två fastigheter. Vi hade liten erfarenhet av bostadsförsäljning och var i behov av en mäklare som kunde lotsa oss igenom försäljningen. Robert uppfyllde våra förväntningar och har med sin kompetens varit en trygghet för oss. Läs mer
    2018-12-04 Robert A svarar Iréne Linnéa B
    Det har varit riktigt roligt att samarbeta med er under försäljningens gång. Det är en försäljning jag kommer bära med mig länge!
    Lycka till med era ny hem och jag hoppas att ni ska komma till rätta riktigt bra.
    Må väl! Mvh Robert Almgren
  • Lucie S
    Lucie S skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sara Lindstrand uppfyller alla de förväntningar man kan önska av en mäklare-hög servicekänsla, kompetens, förtroendeingivande och ett exempel är att hon ordnar visning trots pågående julmiddag!

Lucie Holmqvist Skantz Läs mer
    2018-12-03 Sara L svarar Lucie S
    Stort tack för dina fina ord Lucie! Roligt att få kunna hjälpa till även denna gång.
    Ha det gott!
  • Jennie J skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt villa i Eskilstuna. Niclas är mycket seriös och trevlig mäklare som sätter kunden i fokus. Han visade starkt engagemang för såväl köpare som säljare. Vi är mycket nöjda med vår försäljning! Läs mer
  • Annica A skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Väldigt trevlig och jordnära mäklare. Hjälpsam och tillgänglig när vi sålde radhuset. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-12-04 Robert A svarar Annica A
    Tack så mycket för din rekommendation! Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i ert ny hem!
    Mvh // Robert Almgren
  • Ulrika L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har köpt en liten villa och kommer sälja min bostadsrätt. Det är första gången jag gör ett villaköp och jag känner mig väldigt trygg med Robert. Han är tydlig och förklarar vad det är jag behöver göra. Robert har gått igenom alla papper och förklarat allting hur det går till från början till slut. Läs mer
    2018-12-04 Robert A svarar Ulrika L
    Roligt att du är nöjd med mitt arbete och processen med att köpa en villa. Det är mycket att tänka på och många dokument som ska gås igenom och det är kul att höra att du känt dig trygg med hjälpen på vägen. Nu ska jag göra mitt yttersta för att du ska känna samma trygghet när du är på "andra sidan" som säljare.
    Vi hörs vidare!
  • Jasin-Jarmorad A skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Såld Radhus
    På en bra sätt
    Inte riktig nöjd med försäljningen minus 250000

Men det är okej Läs mer
  • Monika K skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Efter att ha hört mig för bestämde jag mig för att anlita Svensk Fastighetsförmedling, mäklare Anna Avhede, till försäljningen av min fars lgh. Varför? Jo, för att hon ärligt berättade det hon såg. Nyfiket intresserat, uppmärksamt och respektfullt lyssnade till det jag tänkte och informerade. Där uppstod samarbetet kring denna affär, tillika beslut som sägs vara en människas kanske viktigaste och största. Lika ärligt och professionellt behandlade hon spekulanterna. Mina fördomar om mäklare slogs i spillror. Både jag som säljare och köparen blev glada och nöjda. Om /när det blir Din tur, så kan jag varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Anna Avhede! Läs mer
    2018-11-19 Anna A svarar Monika K
    Tack bästa Monika! Blir varm i hela mitt hjärta av dina fina ord om mig! It takes two to tango 😉 Vi hörs!
  • Annika K skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Villaförsäljning
    Mycket bra bemötande av mäklaren
    Förväntningarna var dock lite för höga än hur resultatet blev men mäklaren gjorde ett bra jobb ändå.
    Känner mig mycket nöjd från start till mål. Läs mer
    2018-12-04 Robert A svarar Annika K
    Tack för ett mycket bra samarbete, det var ett sant nöje att hjälpa till med din försäljning. Alltid tråkigt när man inte når hela vägen fram i förväntningarna men känslan är att det är en bra köpare som tar över som kommer förvalta din fina villa på bästa sätt.
    Lycka till med allt framåt!
  • Anders M
    Anders M skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bra och proffsigt bemötande och agerande vid försäljningen av vår tomt.
    Extra plus för Annas glada humör som gjorde att man upplevde
    försäljningen som något väldigt positivt. Läs mer
    2018-11-17 Anna A svarar Anders M
    Tack Anders och Birgitta! Skönt att ni är nöjda med mig 😉
  • Kaj S skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpte en bostadsrätt
    Väldigt trevligt bemötande
    Att vi skulle titta på lägenheten som vi sett i annonserna den var lika trevlig på plats. Även mäklaren levde upp till det han visade och sagt.

Väldigt bra bemötande både på visningen och kontraktskrivningen Läs mer
    2018-11-07 Robert A svarar Kaj S
    Tack för ditt fina omdöme och roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete.
    Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i er nya lägenhet och med livet närmare stan!
    //Robert
  • Carina J skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålde en villa på 80 kvm som ligger på landsbygden.
    Jag kände att mäklaren bemötte oss väldigt respektfullt och med stor hänsyn. Han var väldigt tydlig och tog god tid på sig att lyssna samt förklara så det var lätt att förstå allt.
    Allt gick väldigt fort och vi hade god kontakt under uppdraget.
    Mäklaren kändes väldigt varm och gladlynt vilket vi uppskattade!
    Alltigenom gjordes affären på ett föredömlig sätt!
    Vi är nöjda! Läs mer
    2018-11-05 Robert A svarar Carina J
    Tack Carina!
    Jag blir väldigt glad över din rekommendation och de fina orden. Jag har verkligen uppskattat att få hjälpa till med er försäljning och önskar dig allting gott framåt.
    Mvh //Robert
  • Gunnar A
    Gunnar A skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vår mäklare är en människa som inte använder några stora ord eller överdrifter, utan håller sig till fakta. Han kan sitt jobb å vet hur saker å ting ska skötas i samband med en husförsäljning. Hans uppförande och kunnande har vi båda uppskattat och satt stort värde på.
    Alltid punktlig och ordentlig, vilket i sig inte är så anmärkningsvärt för det här är ju hans jobb, men få mäklare vi mött är lika tillmötesgående och glada som Robert.
    Affären sköttes på ett mycket bra sätt och vi är utomordentligt nöjda. Läs mer
    2018-11-05 Robert A svarar Gunnar A
    Tack så mycket för dom fina orden, det har verkligen varit ett sant nöje att få hjälpa er med er försäljning! Jag önskar allting gott framåt.
    Mvh Robert Almgren
  • Tobias L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Duktig driven, bra återkoppling och ger det där lilla extra. Kom i kontakt med mäklaren genom bostadsköp. Gav samma mäklare uppdrag att sälja gamla lägenheten. Läs mer
    2018-11-05 Robert A svarar Tobias L
    Stort tack förtroendet att hjälpa till med din försäljning!
    Lycka till med din nya fina lägenhet. Mvh Robert
  • Lars W skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt en lägenhet 2 rok. Mkt bra bemötande av mäklaren. Vi hade betydligt högre förväntningar på priset, men hade lite otur med många liknande lgh som kom ut samtidigt. Läs mer
  • Maria F skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi är mycket nöjda med Niclas som mäklare vid försäljningen av vår bostadsrätt. Niclas har alltid ett trevligt och proffesionellt bemötande och vi upplevde att han ansträngde sig för att hitta rätt köpare och få till en så bra försäljning som möjligt. Läs mer
  • Leo P
    Leo P skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi sålde en villa.
    Sara ställde upp för oss på ett professionell sätt.
    Hon levde upp till våra förväntningar.
    Nu återstår avslut med flytta ut o flytta in samt deklarera.
    TACK Sara
    //Leo! Läs mer
    2018-12-03 Sara L svarar Leo P
    Tack Leo för ett finfint samarbete! :)
  • Christina R skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpte en bostadsrätt utan krångel. Läs mer
  • Emelie B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt en bostadsrätt. Väldigt professionellt men ändå avslappnat bemötande. Lätt att få kontakt med och mycket smidig att arbeta med. Skulle verkligen rekommendera Robert till andra som ska sälja. Läs mer
    2018-10-24 Robert A svarar Emelie B
    Stort tack för de fina orden och för förtroendet att hjälpa till med er försäljning. Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i er nya villa och med livet på landet!
    Mvh // Robert
  • Lars-Erik Ö skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    En helt korrekt behandling av våra ärenden kan med glädje rekommendera Sara // Ingrid & lars Läs mer
    2018-12-03 Sara L svarar Lars-Erik Ö
    Tack Ingrid och Lars! Lika roligt varje gång när man får vara med vid både köp och försäljning.
    Hoppas ni kommer trivas i lägenheten!
  • Marit B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har sålt ett fritidshus och är mycket nöjd med mäklaren. Bra och förtroendeingivande bemötande och han levde upp till alla mina förväntningar. Läs mer
    2018-10-22 Robert A svarar Marit B
    Tack Marit, det har varit ett sant nöje att få hjälpa till med din försäljning!
    Lycka till med allting framåt! //Robert
  • Karin W skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har sålt en stor villa.
    Positivt och mycket serviceinriktat bemötande. Tät kontakt och kontinuerlig information.
    Detta ger trygghet och säkerhet när man ska sälja sin bostad. Har anlitat denna mäklare förut och var lika nöjd då som jag är nu. Kan varmt rekommendera honom till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Pher P
    Pher P skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Hjälpsam och tog reda på uppgifter om hyres garage som ej tillhör lägenheten, måste säga att av alla mäklare jag haft kontakt med under mina 8 år jag letat efter boende är han den som alltid svarat snabbt o hört av sig snabbt, har varit med om mäklare som ej varit speciellt hjälpsamma, men Robert är den som varit bäst Läs mer
    2018-10-19 Robert A svarar Pher P
    Hej Pher,
    Tack för ditt fina omdöme! Jag gör alltid mitt bästa och försöker ta reda på svar på alla frågor och återkoppla snabbt, kul att höra att du uppskattar det! Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i er nya lägenhet.
    Må gott! //Robert
  • Key H skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Trevlig, professionell, effektiv!
    Rekommenderas varmt av säljare av en bostadsrätt. Läs mer
    2018-12-03 Sara L svarar Key H
    Tack Key för ett trevligt samarbete och dina fina ord! :)
  • Yvonne B
    Yvonne B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har nu fått min lilla villa i Eskilstuna såld via Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna.
    Min mäklare heter Robert Almgren och var väldigt tillmötesgående, proffsig, snabb att återkoppla,, föklarade alla moment med försäljningen utförligt, glad och mycket trevlig. Jag vill varmt rekommendera Robert Almgren på Svensk Fastighetsförmedling om du ska köpa eller sälja något nytt boende. Tack Robert för en snabb och mycket bra försäljning! Läs mer
    2018-10-19 Robert A svarar Yvonne B
    Tack så mycket för dom fina orden Yvonne och det goda samarbetet under försäljningen av din fina villa, tack för förtroendet!
    Ha det bra! //Robert
  • Kerstin K skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mycket bra jobbat med bostadsrättsförsäljningen
    Bra bemötande och bra information
    om hur det går till.
    Super nöjd. Läs mer
  • Birgit G skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har sålt vårt hus.
    Mycket bra bemötande.
    Vi är mycket nöjda med mäklarens handläggning
    av vår husaffär. Läs mer
    2018-10-14 Anna A svarar Birgit G
    Tack snälla Birgit och Håkan! Nu hoppas jag ni hittar ett nytt boende som ni ska trivas i 😉 Vi hörs!
  • Arne R skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mycket trevligt bemötande av Anna
    Hon fixade på kort tid ett köpekontrakt
    samma dag jag bestämde mig för att
    köpa Läs mer
    2018-10-11 Anna A svarar Arne R
    Tack Arne! Hoppas nu bygget blir bra och att du återkommer till mig!
  • Joachim Dean Erik H skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Fantastiskt arbete av Jaana och övrig personal på Svensk Fastighetsförmedling!

-Bra bemötande!
    -Inget krångel, Jaana löser affären på ett smidigt sätt hela vägen!
    -Har fått löpande rapportering med jämna mellanrum under hela resan fram till kontraktskrivningen.

Lita på Jaana så fungerar det fint för er också.

Rekommenderar verkligen Jaana och Svensk fastighetsförmedling för er kommande bostadsaffär. Lycka till! Läs mer
  • Caroline Linnéa Elisabeth G skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Anna sålde min lägenhet. Bra och proffsig Läs mer
    2018-10-01 Anna A svarar Caroline Linnéa Elisabeth G
    Tack Caroline! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!
  • Björn R skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har sålt en villa, som vi bott i sedan 1972.
    Mäklaren var kunnig, positiv och snabb att svara på frågor både i mejl och telefon samt hela tiden ge goda råd och tips,
    Våra förväntningar har överträffats. Läs mer
    2018-09-29 Anna A svarar Björn R
    Tack Björn och Lena! Med så bra säljare som engagerar sig i försäljningen är det så roligt! Blev en bra fösäljning! Tack för era värmande ord! 😉
  • Karin A skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Robert uppfyllde alla våra förväntningar i försäljningen av vår bostad. Vi kan varmt rekommendera att anlita Robert! Läs mer
    2018-10-22 Robert A svarar Karin A
    Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen, det var ett sant nöje att samarbeta med er!
    Mvh // Robert
  • Minna T skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har köpt villa via Robert Almgren. Han ställde upp på extra visning och vi är mycket nöjda med snabb och smidig affär. Professionellt bemötande och bra helhetsintryck. Rekommenderar gärna. Läs mer
    2018-10-01 Robert A svarar Minna T
    Tack så mycket för er rekommendation! Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Jag tror och hoppas ni kommer trivas riktigt bra i ert nya fina hus.
    Må gott! Mvh Robert
  • Marissa F skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt en lägenhet, 1rum, 41kvm.
    Mäklaren var kanon ur alla aspekt, detta var min första försäljning med mäklare och det var riktigt bra. Läs mer
  • Sofie Ö skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpte Lilla Nyby, Nybyborg.
    Tillmötesgående empatisk mäklare med bra servicekänsla.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-09-27 Robert A svarar Sofie Ö
    Hej!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med mitt jobb! Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i ert nya fina hus.
    Mvh // Robert
  • Claes-Göran A skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sara har ett mycket proffsigt bemötande.
    Utan för mycket onödigt snack kör hon på och levererar resultat.
    Som säljare är det det som räkas. Att köparna blir nöjda är ett bra argument att rekommendera henne till andra säljare. Läs mer
    2018-12-03 Sara L svarar Claes-Göran A
    Tack Claes-Göran för dina ord! Precis vad jag hoppas mina kunder ska känna.
    Hoppas du trivs i nya lägenheten.
  • JOAKIM Stefan S skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bra, trevligt bemötande och affären gick snabbt och smidigt Läs mer
    2018-09-12 Anna A svarar JOAKIM Stefan S
    Tack Joakim! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.
  • Kim H skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    sålde en lägenhet på markplan 2ROK med trädgård.

Mäklaren gav ett seriöst och sympatiskt intryck. TIllmötesgående och självsäker.

Förväntningen vi hade var att sälja på förlust vilket också skedde. Överlag var vår upplevelse god. Läs mer
    2018-09-04 Robert A svarar Kim H
    Tack Kim och lycka till med flytten till Åland!
    Mvh Robert
  • Jonas M skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpt hus genom Anna.
    Fick ett väldigt bra och tryggt bemötande såväl på visning som under kontraktsrivning.
    Hade vi inte redan bokat upp försäljning av nuvarande bostad med annan mäklare hade vi valt Anna och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-08-30 Anna A svarar Jonas M
    Tack för de värmande orden! Lycka till med er försäljning!
  • Mats C skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har sålt vår villa på 1 plan med källare med hjälp av Jaana Dahl.
    Jaana har inför försäljning gett råd som vi följt. Under försäljning löpande hållit oss som säljare informerade och delaktiga och vid avslut hanterat avtalsskrivning noggrant och korrekt.
    Som säljare har vi kännt oss trygga med en mäklare som gett bra råd och hanterat många intressenter för vår räkning.
    Låt Jaana ta hand om din försäljning och följ hennes råd så blir det bra. Läs mer
    2018-08-30 Jaana D svarar Mats C
    Tack Mats för de fina orden och tack för att jag fick hjälpa till med er försäljning.
  • Mats W skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mäklaren har stor erfarenhet och har ett proffesionellt bemötande. Läs mer
  • Bo K skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    En bostadsrätt. Jag är helnöjd med min mäklare. Läs mer
    2018-08-27 Robert A svarar Bo K
    Stort tack för ditt fina omdöme och tack för ett gott samarbete!
    Mvh//Robert
  • Katarina L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Fint bemötande. Bra kontakt. Aktivt. Intresse att slutföra affären.
    Toppen. Läs mer
    2018-08-27 Robert A svarar Katarina L
    Hej!
    Stort tack för förtroendet Katarina och lycka till med ert nya boende!
  • Mikael B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mycket kompetent och har ett väldigt bra kund tänk åt båda hållen.
    Snabb med uppdatering.
    Bra val av fotograf. Läs mer
    2018-08-27 Robert A svarar Mikael B
    Roligt att höra att du/ni är nöjda med mitt jobb!
    Må gott! Mvh Robert Almgren
  • Teija L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Min första kontakt med mäklare.
    Sålt min pappas dödsbo/lägenhet.

Trevligt bemötande.

Svarar på frågor och lätt att nå/få kontakt med.

Nöjd! Läs mer
    2018-08-14 Robert A svarar Teija L
    Tack för förtroendet Teija. Det glädjer mig att du är nöjd med mitt jobb!
    Må gott!
    Mvh//Robert