Alla kategorier Mäklare Södermanland Eskilstuna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Rådhustorget 5 A, 633 40 Eskilstuna — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna. Vi är mäklarna med Koll på Läget!

Vi är specialister på bostadsmarknaden här i kommunen och våra erfarna och personliga mäklare kan sina områden i detalj. Vi vet var potentiella köpare finns, vilka objekt som är till salu och vilka som snart kommer ut på marknaden.

Med hjälp av vårt starka kontaktnät och vår lokalkännedom kan vi hjälpa dig med hela processen, från värdering till avslutad affär. Ska du köpa en bostad anpassar vi oss efter dina förutsättningar och behov. Vi har som sagt koll på vad som finns till salu i området, och vad som kan komma att bli det.

Kontakta oss för att få en fri värdering, eller bara snacka bostad i Eskilstuna.

Läs vad 119 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

• Teija L
    Teija L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Min första kontakt med mäklare.
    Sålt min pappas dödsbo/lägenhet.

Trevligt bemötande.

Svarar på frågor och lätt att nå/få kontakt med.

Nöjd! Läs mer
    2018-08-14 Robert A svarar Teija L
    Tack för förtroendet Teija. Det glädjer mig att du är nöjd med mitt jobb!
    Må gott!
    Mvh//Robert
  • Kjell-Ove G
    Kjell-Ove G skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt 2 rum och kök blev proffsigt bemött och hon var lyhörd för våra önskemål Läs mer
  • Anne A
    Anne A skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    jag har sålt en bostadsrätt .

mäklaren var mycket proffsig och kunnig. med bra känsla för marknaden.

jag är mycket nöjd då mäklaren uppfyllde och överträffade alla förväntningar!

på det hela taget mycket nöjd med hela upplevelsen! Läs mer
  • Calle B
    Calle B skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt lägenhet:
    Redan vid första träff, inför val av mäklare (tre presumtiva) och värdering av objektet utkristalliserade sig Fanny Bohlin med sitt ärliga och verklighetsrealistiska sätt att dels ta våra (jag och min syster) på fullt allvar och inte förhasta sig utan tydligt säga tex. nej det vet jag inte "kan jag få återkomma" efter en kollegial second opinion. Mycket professionellt bemötande hela processen.

Förväntningar:
    Att lägenheten skulle bli såld, på ett för både säljare och köpare professionellt.
    Med koppling till de offerter som inkom på försäljningsuppdraget, där Svensk Fastighetsförmedlings, inte var det mest ekonomisk gynnsamma, men ovan nämnda ärliga och verklighetsrealistiska bemötande fällde avgörandet. Fanny Bohlin har levt upp till detta (första) intryck under hela processen, och förstärkt det under processens gång.

Sammanfattning:
    Som min betygssättning ovan utmärkt!, samt att jag önskar Fanny Bohlin en givande och utmanande (självvald) yrkeskarriär.

Vänligen
    Calle Blomberg Läs mer
    2018-08-16 Fanny B svarar Calle B
    Tack så mycket Calle för det fina omdömet!
    Och tack för förtroendet att få hjälpa er vid försäljningen av lägenheten, det har varit ett samt nöje :)

Fanny
  • SINIKKA Irmeli L
    SINIKKA Irmeli L skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har sålt en bostadsrätt på 2 rok. Vi blev jättebra bemötta av mäklaren. Hon var mycket driftig och aktiv och mycket trevlig. Bemötandet var mycket bra, mäklaren var duktig på det hon gör och fick snabbt fart på vår försäljning som hade gått trögt innan hon tog över. Vi är mycket nöjda med vår upplevelse med denna mäklare och kan varmt rekommendera henne för andra! Läs mer
    2018-07-20 Anna A svarar SINIKKA Irmeli L
    Tack snälla! Det känns skönt att vi fick till ett bra avslut på affären. Ha en fortsatt skön sommar :-)
  • Maria Christina B
    Maria Christina B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har köpt ett hus i Eskilstuna. Mäklaren var trevlig, lugn, lyssnade och man kände inte att han hade en massa andra saker som han heller skulle vilja göra :-)

Kändes bra, kort och gott! Läs mer
    2018-07-30 Robert A svarar Maria Christina B
    Tack så mycket för de fina orden och jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i ert nya hus!
    //Robert Almgren
  • Kajsa L
    Kajsa L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har köpt en villa genom Robert. Trevligt och professionellt bemötande! Läs mer
    2018-07-30 Robert A svarar Kajsa L
    Roligt att höra att du är nöjd med mitt jobb!
    //Robert Almgren
  • Jesper B
    Jesper B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har köpt en villa. Trevligt och professionellt bemötande. Mycket bra upplevelse. Läs mer
    2018-07-06 Robert A svarar Jesper B
    Tack för din fina rekommendation Jesper! Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i ert fina hus, trevlig sommar!
  • Eleonor S
    Eleonor S skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    En lägenhet om 80 kvm efter min mamma. Mäklaren hade alltid ett trevligt bemötande, snabb att svara, tydlig i kommunikation och förstod våra behov i denna försäljning. Dessutom var annonsen bra och proffsigt skriven. Priset vi fick överträffade mina förväntningar med flera hundra tusen. Så, jag är nöjd. Läs mer
    2018-07-10 Fanny B svarar Eleonor S
    Stort tack för det fina omdömet Eleonor, va kul att du är nöjd! Och tack för förtroendet att få hjälpa er vid försäljningen av er mammas bostad. :) /Fanny
  • ANN-MARIE Elisabet P
    ANN-MARIE Elisabet P skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt Blåklocksvägen 9 villa 152 kvadratmeter, 1 087 tomt.
    Blev utmärkt bemött av mäklare Sara Lindstrand, hon skötte visningarna och försäljningen till belåtenhet.
    Jag hade förväntningar att det hela skulle gå bra, Sara är en duktig mäklare och levde upp till dem med råge.
    Min upplevelse är positiv, det hela gick snabbt och med bra resultat.
    Kan rekommendera henne till mina vänner och bekanta. Läs mer
  • Solveig L
    Solveig L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har sålt ett stort hus på landet med en stor trädgård. Mycket bra bemötande av mäklaren som visade stor förståelse för vår speciella situation. Jag tycket absolut att mäklaren levde upp till mina förväntningar och känner mig mycket nöjd. Läs mer
    2018-07-04 Robert A svarar Solveig L
    Tack Solveig!
    Det har varit ett sant nöje att få samarbeta med dig under den här perioden och jag önskar dig lycka till med allting framåt. Försäljningen av er fastighet är något jag kommer att ha med mig för all framtid.
    Må gott! Mvh Robert
  • Robert L
    Robert L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Försäljning av ett hus.
    Robert gjorde ett bra och proffsigt intryck.
    Hade inga större förväntningar utan räknar med professionalism inom aktuell bransch.
    Ett ganska komplicerat fall men Robert löste det bra. Läs mer
    2018-07-04 Robert A svarar Robert L
    Tack Robert för ett mycket gott samarbete!
  • Peder v
    Peder v skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Fantastiskt nöjd med all hjälp och service jag fått genom hela processen av min försäljning av en lägenhet i stan. Fick tydlig info och snabb hjälp i alla delar. Kan varmt rekommendera henne till andra som skall sälja sin bostad. Läs mer
    2018-06-27 Sara L svarar Peder v
    Tack Peder för din fina rekommendation och för förtroendet under försäljning.
    Ha det gott! /Sara
  • Roger S
    Roger S skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Tack Fanny för ett bra och engagerande bemötande och med bra kontinuerlig information angående försäljningen under veckans all sju dagar.
    Roger Läs mer
    2018-06-26 Fanny B svarar Roger S
    Tack så mycket Roger! Och tack för förtroendet att få hjälpa dig vid försäljningen av lägenheten :) /Fanny
  • Bo E
    Bo E skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sara Lindstrand har sålt vårt fritidshus på ett mycket professionellt sätt. Hon har lagt ner väldigt mycket arbete och hela tiden hållit oss informerade. Hon har varit en klippa. Vi rekommenderar henne å det varmaste.
    Bo och May Engkvist Läs mer
    2018-06-27 Sara L svarar Bo E
    Tack Bosse och May för era fina ord! Det har varit ett nöje att få hjälpa er under försäljningen av ert sommarparadis.
    Ha det gott! /Sara
  • Eva B
    Eva B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Robert tog hand om försäljningen av min lägenhet med kort varsel. Inom tre dagar från vårt första möte så var vi överens, lägenheten fotograferad och annonsen ute på Hemnet. Han ombesörjde både extra exponering i social medier (ingick i paketet) och kontaktade tidigare spekulanter på lägenheter i samma område. Det resulterade i en intensiv budgivning och ett topp-pris för lägenheten. Han hjälpte även till med nyckelservice och var alltid tillgänglig och trevlig att ha att göra med. Robert är en ambitiös och professionell mäklare som det är lätt att kommunicera och samarbeta med. Läs mer
    2018-06-08 Robert A svarar Eva B
    Tack så mycket för dom fina orden, det var ett nöje att samarbeta med dig Eva! Må gott!
  • Robert W
    Robert W skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har köpt en 3:a i centrala Eskilstuna. Robert var perfekt, precis som man vill att en mäklare ska vara. Han återkopplade snabbt på mina frågor via både mejl och telefon. Han kunde svara på alla mina frågor och allt sköttes snabbt och professionellt. Jag kan verkligen rekommendera Robert. Läs mer
    2018-06-08 Robert A svarar Robert W
    Tack Robert! Roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete. Lycka till med ert nya boende!
    Mvh Robert Almgren
  • Maria M
    Maria M skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Tack Jaana Dahl för din snabba insats och bemötande vid försäljningen av lägenheten i Torshälla.
    God fortsättning med ditt arbete.
    Med vänlig hälsning Mia Läs mer
    2018-05-29 Jaana D svarar Maria M
    Tack för att jag fick hjälpa till, så trevligt att träffa dig igen!
  • Nisani B
    Nisani B skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bostadsköp via mäklaren.
    Hon, Jaana Dahl, är trevlig och lyssnande.
    Mycket tillmötesgående , kunnig och känns trygg i sitt sätt att arbeta. Snabb på att svara vid frågor, svarar snabbt i telefon eller ringer eller mejlar tillbaka. Kommer att rekommendera henne till andra. Läs mer
    2018-05-29 Jaana D svarar Nisani B
    Tack Nisani för de fina orden. Jag är så glad att jag fick vara med när ni äntligen hittade ert hus, jag är övertygad om att ni kommer att trivas.
  • Jimmy L
    Jimmy L skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har sålt en trerummare på söder i Eskilstuna. Sara har under hela processen vart mkt närvarande och stöttande. Sara har även förklarat/lugnat och vart mkt tålmodig i sin yrkesroll när det dykt upp saker jag inte förstått. Jag som säljare är mer än nöjd, och mycket tacksam över att det blev just Sara som sålt lägenheten. Läs mer
    2018-05-29 Sara L svarar Jimmy L
    Stort tack Jimmy för dina fina ord! Och tack för ett mycket trevligt samarbete. :)
  • Ronnie E
    Ronnie E skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålde en tomt.
    Fick fantastiskt bemötande.
    En snabb ovh smidig affär.
    Bra info under säljtiden. Läs mer
    2018-05-28 Robert A svarar Ronnie E
    Tack för din rekommendation, jag är glad att jag fick hjälpa till med försäljningen!
    Lycka till med dina projekt och det fortsatta surfandet!
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Robert Almgren är erfaren, tekniskt kunnig om hus, fötroendeingivande och en duktig säljare. Lägg också till att han håller en hög servicenivå. Han sålde vårt hus och vi är riktigt nöjda!
    Familjen Lybeck Läs mer
    2018-05-29 Robert A svarar Hanna L
    Hej,
    Stort tack för det fina omdömet och att ni är nöjda med mitt jobb. Jag är otroligt tacksam över att jag fick förtroendet att hjälpa till med er försäljning och hoppas att ni ska trivas riktigt bra i ert nya fina hus.
    Ta hand om er! //Robert
  • Maud F
    Maud F skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Parhus sålt på Öknavägen 165 / och vi återigen anlitat Jaana Dahl på Sv. Fastighetsförmedling i E-tuna.
    Proffsigt bemött av en underbar mäklare och dom förväntningar vi hade överträffade våra förhoppningar.
    Nu har vi sålt vårt sista hus och drar oss tillbaka till en mysig lägenhet i Nacka/Älta
    Det är så skönt att kunna lämna över alla tankar i samband med försäljning till en person som fina Jaana Dahl. Tack för allt.

Mvh /Maud Forsberg. Läs mer
    2018-05-25 Jaana D svarar Maud F
    Tack Maud för de fina orden och tack för att jag fick hjälpa er ännu en gång. Det är ett nöje att samarbeta med dig och Kjell. Ni kommer att få det kanonbra i Älta. / Jaana Dahl
  • Maud Kristina J
    Maud Kristina J skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    jag har sålt en emplansvilla på landsbygden är mycket nöjd av hur försäljningen gått till kontakten med mäklaren jaana Dahl har skötts utmärkt, vi är mycket nöjda med hennes arbete, nöjda med priset och de ungdomar som köpt vårt hus Läs mer
    2018-05-21 Jaana D svarar Maud Kristina J
    Tack Maud för de fina orden och tack för att jag fick hjälpa till när ni nu ska flytta. / Jaana
  • Jörgen A
    Jörgen A skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Professionell och trevlig. En väl genomförd försäljning på alla sätt. Jag är mer än nöjd med resultatet. Läs mer
    2018-05-10 Sara L svarar Jörgen A
    Tack för ett mycket trevlig samarbete under din försäljning! Hoppas ni kommer trivas i nya huset.
    Mvh/Sara
  • Irma R
    Irma R skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpt lägenhet via Sara som var trevlig och mycket proffsig ! Läs mer
    2018-05-10 Sara L svarar Irma R
    Tack Irma! Hoppas du kommer trivas i din nya fina lägenhet. 😊
    Mvh/Sara
  • Sylvia C
    Sylvia C skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Ett bra bemötande vid köp av lägenhet. Ställde upp på ett bra sätt när det krånglade lite med säljaren.

Allt har fungerat till full belåtenhet. Läs mer
    2018-05-24 Robert A svarar Sylvia C
    Hej!
    Tack för ditt fina omdöme och stort tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert hus. Jag hoppas flytten ska gå smidigt för er och att ni ska trivas bra i er nya lägenhet. Må gott!
  • skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Niklas hjälpte vår Brf att sälja två lägenheter.
    Han bistod oss med råd och tips.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bra mäklare, trevligt bemött rekommenderas. Läs mer
    2018-05-07 Robert A svarar Patrik N
    Tack Patrik för din rekommendation och för förtroendet att hjälpa till med din försäljning. Ha det bra!
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Niclas är trevlig och professionell i sitt agerande. Läs mer
  • Omar S
    Omar S skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Kedjehus
    Varm bemötande
    Trevligt mäklare och rätt person på rätt plats
    Nöjed med affären Läs mer
    2018-05-03 Jaana D svarar Omar S
    Tack för de fina orden! / Jaana
  • Kent A
    Kent A skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Robert gjorde ett förtroendeingivande intryck redan vid första kontakten. Han gjorde ett bra och pålitligt arbete genom hela processen med att sälja vår villa. Robert motsvarade mina förväntningar. Läs mer
    2018-04-23 Robert A svarar Kent A
    Tack Kent för förtroendet och lycka till med ert nya boende. Må gott!
  • Marina Elisabeth F
    Marina Elisabeth F skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    En väldigt trevlig och professionell mäklare. Väldigt lugn och trygg. Läs mer
    2018-04-21 Jaana D svarar Marina Elisabeth F
    Tack Marina för de fina orden. /Jaana
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    God kännedom om den lokala bostadsmarknaden. Proffsig, kunnig och trevlig! Läs mer
    2018-05-10 Sara L svarar Jonas A
    Tack Jonas! Kul att få vara med vid ännu ett av dina bostadsbyten 😊
    /Sara
  • Per Olof S
    Per Olof S skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har sålt villa och värdering av huset var enastående rätt värdering,proffsigt bemötande och genomförande av fastighetsaffären. Läs mer
    2018-04-20 Sara L svarar Per Olof S
    Tack för era fina ord! 😊
    Det har varit kul att följa er inför nybyggnationen och till slut försäljningen.
    Hoppas ni kommer stortrivas i nya huset! /Sara
  • Kristina D
    Kristina D skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Robert gav ett förtroendeingivande och professionellt intryck. Tog uppdraget seriöst. Affären löpte mycket smidigt. Läs mer
    2018-04-18 Robert A svarar Kristina D
    Tack Kristina! Jag tackar som ödmjukast för förtroendet att förmedla ert fina hus och önskar lycka till med den framtida flytten till Värmland. Ta hand om er!
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag är jättenöjd med den hjälp jag fick från Robert Almgren i samband med min lägenhetsförsäljning. Robert är tydlig, proffsig och kommunikativ. Läs mer
    2018-04-10 Robert A svarar Sofia A
    Hej Sofia,
    Kul att höra att du är nöjd med mitt jobb. Tack så mycket för förtroendet och jag önskar er alla tre lycka till med ert nya boende. Ta hand om er! Mvh Robert
  • Anette A
    Anette A skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Robert och Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna har hjälp oss att sälja 4 lägenheter i en fastighet som vi ombildat till BRF. Uppdraget har skötts mycket bra och vi har haft en mycket bra dialog hela tiden, Robert har gjort ett mycket bra jobb. Läs mer
    2018-04-06 Robert A svarar Anette A
    Hej,
    Stort tack för förtroendet att förmedla era lägenheter och roligt att höra att ni är nöjda med mitt jobb!
  • Veronika H
    Veronika H skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har köpt en liten enplansvilla och sålt en bostadsrätt.
    Jag blev bemött med ett mycket trevligt, ärligt och tryggt bemötande. Han var saklig och mycket professionell. Förklarade hela sälj och köp processen på ett tydligt sätt.Jag hade inga förväntningar ,men upplevde mitt möte så pass bra och hjälpsamt så jag kommer att kontakta honom i framtiden om jag ska köpa eller sälja någon mer bostad.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
    2018-04-06 Robert A svarar Veronika H
    Hej Veronika!
    Stort tack för din rekommendation, det värmer verkligen! Jag önskar er all lycka till med ert nya fina boende. Ha det bra!
  • Vanja Z
    Vanja Z skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har både köpt och sålt hus genom Sara Lindstrand. Hon är på tårna för att få till en bra affär vid försäljning och lämnar inte mycket åt slumpen.
    Dessutom trevlig att ha att göra med. Läs mer
  • Ahmad S
    Ahmad S skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Tydlig ,lätt att samarbeta,tillgänglig , Läs mer
  • Helena Ö
    Helena Ö skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Kunnig, trevlig och tillmötesgående mäklare som jag gärna kan rekommendera. Läs mer
    2018-03-22 Robert A svarar Helena Ö
    Hej Helena!
    Stort tack för förtroendet att sälja din lägenhet och lycka till med ert nya fina boende. Må gott!
    Mvh // Robert Almgren
  • Rickard J
    Rickard J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Väldigt bra upplevelse! Även om det skedde ett ”byte” mellan mäklarna innan visning så sköttes detta bra och vi var även informerade om detta i början av samarbetet. Bra att vi kunde få kontakt med de snabbt. Vid det första förutsättningslösa mötet fick vi ett bra och professionellt intryck, mäklaren var förberedd med försäljningsstatistik och prisförslag som kändes ärliga och rimliga. Vi är supernöjda och rekomenderar Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna. Läs mer
    2018-03-12 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Rickard J
    Va kul att ni är nöjda och stort tack för förtroendet att få förmedla er lägenhet
    / Anne och Fanny
  • Philip K
    Philip K skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Duktig samt trevlig mäklare! Mina allra bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-03-12 Robert A svarar Philip K
    Stort tack Philip och lycka till med ert nya fina radhus! Ha en riktigt bra resa så hörs vi när ni är hemma igen.
    Mvh // Robert
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bra mötande och bra kunskap i jobbet Läs mer
    2018-03-12 Fanny B svarar Henrik P
    Tack Henrik!
    Kul att du är nöjd:)
  • Fadi I
    Fadi I skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Trevlig och flexibel med alla parter i intresse. Läs mer
  • Ola J
    Ola J skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Trevlig, kunnig och smidig.Både vårat köp och försäljning av husen har gått kanonbra.Niclas har förklarat affärerna på ett enkelt och lättfattat sätt.Vi är verkligen helnöjda Läs mer
    2018-03-08 Niclas L svarar Ola J
    Hej, kul att ni är nöjda med såväl köpet som försäljningen. Mvh Niclas
  • Eva Ö
    Eva Ö skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Duktig mäklare som kan marknaden.Engagerad och lyhörd,noga med att ge feedback. Läs mer
    2018-03-09 Robert A svarar Eva Ö
    Hej Eva! Stort tack för ditt förtroende att förmedla din fina lägenhet! Lycka till med ditt framtida boende. Må gott!
  • Ingela J
    Ingela J skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Snabb och proffesionellt utförande
    Lyssnade på våra önskemål och kom med sin egna förslag från sin erfarenhet.
    Toppen tack. Läs mer
    2018-03-05 Jaana D svarar Ingela J
    Tack Ingela för de fina orden och tack för att jag fick hjälpa er nu när ni ska byta ert boende. /Jaana
  • Michaela J
    Michaela J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag kunde inte vara nöjdare med hjälpen vi fått med att sälja min mammas lägenhet. Jaana är trevlig, kunnig och noggrann, och vi har haft stort förtroende för henne under hela försäljningen. Jag kommer rekommenderar Jaana till andra som ska sälja bostad! Läs mer
    2018-02-28 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Michaela J
    Tack Michaela för de fina orden! Kram Jaana