Anna Avhede
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att det är ett roligt, givande och otroligt inspirerande yrke. Varje bostadsaffär är unik och mitt mål är att få nöjda kunder i varje affär jag genomför.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har mer än 10 års erfarenhet inom mäklarbranschen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag ger alltid 100% i mina affärer och dessutom är jag är noggrann, positiv och lyhörd. En mycket bra kombination! Läs mer

Läs vad 16 kunder tycker om Anna Avhede

• Efter att ha hört mig för bestämde jag mig för att anlita Svensk Fastighetsförmedling, mäklare Anna Avhede, till försäljningen av min fars lgh. Varför? Jo, för att hon ärligt berättade det hon såg. Nyfiket intresserat, uppmärksamt och respektfullt lyssnade till det jag tänkte och informerade. Där uppstod samarbetet kring denna affär, tillika beslut som sägs vara en människas kanske viktigaste och största. Lika ärligt och professionellt behandlade hon spekulanterna. Mina fördomar om mäklare slogs i spillror. Både jag som säljare och köparen blev glada och nöjda. Om /när det blir Din tur, så kan jag varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Anna Avhede! Läs mer
    2018-11-19 Anna A svarar Monika K
    Tack bästa Monika! Blir varm i hela mitt hjärta av dina fina ord om mig! It takes two to tango 😉 Vi hörs!
  • Anders M
    Bra och proffsigt bemötande och agerande vid försäljningen av vår tomt.
    Extra plus för Annas glada humör som gjorde att man upplevde
    försäljningen som något väldigt positivt. Läs mer
    2018-11-17 Anna A svarar Anders M
    Tack Anders och Birgitta! Skönt att ni är nöjda med mig 😉
  • Vi har sålt vårt hus.
    Mycket bra bemötande.
    Vi är mycket nöjda med mäklarens handläggning
    av vår husaffär. Läs mer
    2018-10-14 Anna A svarar Birgit G
    Tack snälla Birgit och Håkan! Nu hoppas jag ni hittar ett nytt boende som ni ska trivas i 😉 Vi hörs!
  • Mycket trevligt bemötande av Anna
    Hon fixade på kort tid ett köpekontrakt
    samma dag jag bestämde mig för att
    köpa Läs mer
    2018-10-11 Anna A svarar Arne R
    Tack Arne! Hoppas nu bygget blir bra och att du återkommer till mig!
  • Anna sålde min lägenhet. Bra och proffsig Läs mer
    2018-10-01 Anna A svarar Caroline Linnéa Elisabeth G
    Tack Caroline! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!
  • Vi har sålt en villa, som vi bott i sedan 1972.
    Mäklaren var kunnig, positiv och snabb att svara på frågor både i mejl och telefon samt hela tiden ge goda råd och tips,
    Våra förväntningar har överträffats. Läs mer
    2018-09-29 Anna A svarar Björn R
    Tack Björn och Lena! Med så bra säljare som engagerar sig i försäljningen är det så roligt! Blev en bra fösäljning! Tack för era värmande ord! 😉
  • Bra, trevligt bemötande och affären gick snabbt och smidigt Läs mer
    2018-09-12 Anna A svarar JOAKIM Stefan S
    Tack Joakim! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.
  • Köpt hus genom Anna.
    Fick ett väldigt bra och tryggt bemötande såväl på visning som under kontraktsrivning.
    Hade vi inte redan bokat upp försäljning av nuvarande bostad med annan mäklare hade vi valt Anna och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-08-30 Anna A svarar Jonas M
    Tack för de värmande orden! Lycka till med er försäljning!
  • Mäklaren har stor erfarenhet och har ett proffesionellt bemötande. Läs mer
  • Vi har sålt en bostadsrätt på 2 rok. Vi blev jättebra bemötta av mäklaren. Hon var mycket driftig och aktiv och mycket trevlig. Bemötandet var mycket bra, mäklaren var duktig på det hon gör och fick snabbt fart på vår försäljning som hade gått trögt innan hon tog över. Vi är mycket nöjda med vår upplevelse med denna mäklare och kan varmt rekommendera henne för andra! Läs mer
    2018-07-20 Anna A svarar SINIKKA Irmeli L
    Tack snälla! Det känns skönt att vi fick till ett bra avslut på affären. Ha en fortsatt skön sommar :-)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Robert Almgren