Anna Avhede
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att det är ett roligt, givande och otroligt inspirerande yrke. Varje bostadsaffär är unik och mitt mål är att få nöjda kunder i varje affär jag genomför.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har mer än 10 års erfarenhet inom mäklarbranschen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag ger alltid 100% i mina affärer och dessutom är jag är noggrann, positiv och lyhörd. En mycket bra kombination! Läs mer

Läs vad 31 Läs vad Anna Avhede

• Hilda R skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-07-18

Anna hjälpte oss att sälja vår älskade sommarstuga. Med mycket kort varsel ordnade hon fotografering, visning och försäljning. Anna har varit engagerad, proffsig, flexibel och tillgänglig hela vägen och vi är väldigt nöjda med hennes arbete. Hon är också väldigt trevlig att ha att göra med. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2019-07-18 Anna A svarar Hilda R
    Tusen tack bästa Hilda! Det var med nöje jag hjälpte er, älskade ert hus så fort jag såg det! Vi hörs igen! Lycka till med nya huset och stort tack för rekommendationen!
  • Inger B skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-06-25

Vi har sålt vår lägenhet och valde Anna Avhede som mäklare.Har inte kunnat bli bättre.Hon var mycket trevlig och visade kunnighet och intresse över vår försäljning.Vi kan rekommendera Anna på det varmaste.
    Bergkvist Läs mer
    2019-06-26 Anna A svarar Inger B
    Tusen tack! Det går ju lätt när man har så engagerade säljare! Anna
  • Eva H skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-06-01

Anna Avhede har hjälpt mig sälja två objekt, en bostadsrätt och en villa i Eskilstuna och det blev två mycket bra affärer. Anna är alltid lika professionell, entusiastisk, effektiv och trevlig. Jag kan med glädje rekommendera henne till till alla som behöver en duktig mäklare. Läs mer
    2019-06-01 Anna A svarar Eva H
    Tack Eva! Det värmer mitt hjärta! Vi ses snart! Trevlig fortsatt helg!
  • Marie B skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-04-24

Jag köpte en villa via mäklaren och blev mycket trevligt bemött. Hon var förtroendeingivande och gav bra service. Läs mer
    2019-04-24 Anna A svarar Marie B
    Tusen tack Marie! Nu hoppas jag du blir lika nöjd med mig i din försäljning :-)
  • Marcus H skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-04-05

Engagerad, kunnig och mycket professionell! Läs mer
    2019-04-05 Anna A svarar Marcus H
    Tusen tusen tack Marcus! Det värmer mitt hjärta :-)
  • Ann C skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-04-05

Villa från 1929, ett kärt hus som vi vårdat och omsorgsfullt renoverat från topp till tå i 17 år. Anna förstod oss och var entusiastisk och proffsig i sin yrkesroll. Hon kunde svara på frågor som köparna ställde och visste hon inte svaret sms hon oss och kunde snabbt ge ev köpare svar på sin fråga! Hon återkopplade om läget o intresse efter visning av vårt hus på ett bra sätt. Hennes avslut och vårt samarbete fiungerade utmärkt! Vi kommer rekommendera Anna till vänner o bekanta som går i köp eller säljar tankar! Läs mer
    2019-04-05 Anna A svarar Ann C
    Tack Ann och Nichlas! Det underlättade i försäljningen att ni vårdat huset ömt genom åren, ett av de finaste i området enligt mig! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus lika bra! Vi ses :-)
  • Filip H
    Filip H skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-04-04

Har köpt ett hus ANNA AVHEDE på Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna. Hon är väldigt trevlig och tillmötesgående på alla sätt.
    Snabba återkopplingar trots sena kvällar och även helger.
    Mycket korrekt och tydlig, ja mycket bra på alla sätt.
    Sammansättnings vis kan man säga att det är rätt person på rätt plats. Läs mer
    2019-04-04 Anna A svarar Filip H
    Tack Filip och Lena! Jag uppskattar verkligen dessa rader om mig, stort TACK! Jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende!
  • Ida H skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-04-04

Anna har verkligen hjälp oss hela vägen genom försäljningen av vårat hus, med ett gott humör och ett super proffsigt bemötande. Läs mer
    2019-04-04 Anna A svarar Ida H
    Tack Ida och Marcus! Det värmer i mitt hjärta! Önskar Er all lycka till i fortsättningen!
  • Georgios G
    Georgios G skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-03-25

We bought a house in eskilstuna. The mäklaren was polite, willing to answer to all question and very committed. I can say that it is a person that really likes her job and I would describe her as effective and polite! Läs mer
    2019-04-03 Anna A svarar Georgios G
    Thanks for these nice words! Hope you will enjoy your new house!
  • Malin v skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-02-15

Anna är en superduktig mäklare som jag tagit hjälp av vid mina två försäljningar. Hon är otroligt trevlig och alltid anträffbar, som säljare har jag fått massor med information och återkoppling vilket har gett en trygghet i försäljningen. Hon är proffsig och sköter "allt" utan att jag som säljare har behövt be om hjälp.

Jag är supernöjd och hon kommer få fortsatt förtroende i framtiden. Läs mer
    2019-02-15 Anna A svarar Malin v
    Tack Malin! Så kul att få veta hur nöjd du är! Hoppas du kommer trivas i lägenheten nu, annars vet du var jag finns :-)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Robert Almgren