Anna Avhede
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att det är ett roligt, givande och otroligt inspirerande yrke. Varje bostadsaffär är unik och mitt mål är att få nöjda kunder i varje affär jag genomför.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har mer än 10 års erfarenhet inom mäklarbranschen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag ger alltid 100% i mina affärer och dessutom är jag är noggrann, positiv och lyhörd. En mycket bra kombination! Läs mer

Läs vad 22 kunder tycker om Anna Avhede

• Malin v skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-02-15

Anna är en superduktig mäklare som jag tagit hjälp av vid mina två försäljningar. Hon är otroligt trevlig och alltid anträffbar, som säljare har jag fått massor med information och återkoppling vilket har gett en trygghet i försäljningen. Hon är proffsig och sköter "allt" utan att jag som säljare har behövt be om hjälp.

Jag är supernöjd och hon kommer få fortsatt förtroende i framtiden. Läs mer
    2019-02-15 Anna A svarar Malin v
    Tack Malin! Så kul att få veta hur nöjd du är! Hoppas du kommer trivas i lägenheten nu, annars vet du var jag finns :-)
  • Sten K
    Sten K skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-01-21

Köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren var korrekt, tillgänglig, erfaren och generellt kompeten
    Mäklaren var mån om en god relatio vilket jag också hade förväntat mig
    Som helhet var hela processen över förväntan Läs mer
    2019-01-21 Anna A svarar Sten K
    Tack Sten! Det värmer mitt hjärta att du är nöjd! Hoppas du kommer trivas på Norr :-)
  • Maria E skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-01-20

Anna A har sålt min bostadsrätt och varit väldigt proffsig och trevlig genom hela affären. Läs mer
    2019-01-20 Anna A svarar Maria E
    Tack bästa Maria! Hoppas du nu ska trivas i ditt nya radhus! 😉
  • Ola K skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-01-15

Bra engagemang, trevlig, tillgänglig...mkt bra Läs mer
    2019-01-15 Anna A svarar Ola K
    Tack Ola för de värmande orden!
  • Linda A skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-01-13

Ett bra personligt bemötande och engagemang. Tillmötesgående och tillgänglig. Läs mer
    2019-01-13 Anna A svarar Linda A
    Tack! Önskar Er all lycka till med nya boenden!
  • Mats E
    Mats E skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-01-13

Bra bemötande, snabb feedback och information. Kan bara rekommendera! Läs mer
    2019-01-13 Anna A svarar Mats E
    Tack snälla Mats och Mikko! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! Önskar Er välkomna till Älsklinstuna!
  • Monika K skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-11-19

Efter att ha hört mig för bestämde jag mig för att anlita Svensk Fastighetsförmedling, mäklare Anna Avhede, till försäljningen av min fars lgh. Varför? Jo, för att hon ärligt berättade det hon såg. Nyfiket intresserat, uppmärksamt och respektfullt lyssnade till det jag tänkte och informerade. Där uppstod samarbetet kring denna affär, tillika beslut som sägs vara en människas kanske viktigaste och största. Lika ärligt och professionellt behandlade hon spekulanterna. Mina fördomar om mäklare slogs i spillror. Både jag som säljare och köparen blev glada och nöjda. Om /när det blir Din tur, så kan jag varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Anna Avhede! Läs mer
    2018-11-19 Anna A svarar Monika K
    Tack bästa Monika! Blir varm i hela mitt hjärta av dina fina ord om mig! It takes two to tango 😉 Vi hörs!
  • Anders M
    Anders M skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-11-17

Bra och proffsigt bemötande och agerande vid försäljningen av vår tomt.
    Extra plus för Annas glada humör som gjorde att man upplevde
    försäljningen som något väldigt positivt. Läs mer
    2018-11-17 Anna A svarar Anders M
    Tack Anders och Birgitta! Skönt att ni är nöjda med mig 😉
  • Birgit G skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-10-14

Vi har sålt vårt hus.
    Mycket bra bemötande.
    Vi är mycket nöjda med mäklarens handläggning
    av vår husaffär. Läs mer
    2018-10-14 Anna A svarar Birgit G
    Tack snälla Birgit och Håkan! Nu hoppas jag ni hittar ett nytt boende som ni ska trivas i 😉 Vi hörs!
  • Arne R skrev om Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-10-11

Mycket trevligt bemötande av Anna
    Hon fixade på kort tid ett köpekontrakt
    samma dag jag bestämde mig för att
    köpa Läs mer
    2018-10-11 Anna A svarar Arne R
    Tack Arne! Hoppas nu bygget blir bra och att du återkommer till mig!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Robert Almgren