Fanny Bohlin
en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Rådhustorget 5 A
633 40 Eskilstuna — Visa karta

Vad tror Fanny att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 10 kunder tycker om Fanny Bohlin

• Marissa F skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt en lägenhet, 1rum, 41kvm.
    Mäklaren var kanon ur alla aspekt, detta var min första försäljning med mäklare och det var riktigt bra. Läs mer
  • Kjell-Ove G skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt 2 rum och kök blev proffsigt bemött och hon var lyhörd för våra önskemål Läs mer
    2018-08-30 Fanny B svarar Kjell-Ove G
    Tack så mycket Kjell-Ove! Kul att ni är nöjda och tack för förtroendet. :)

/Fanny
  • Anne A skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    jag har sålt en bostadsrätt .

mäklaren var mycket proffsig och kunnig. med bra känsla för marknaden.

jag är mycket nöjd då mäklaren uppfyllde och överträffade alla förväntningar!

på det hela taget mycket nöjd med hela upplevelsen! Läs mer
    2018-08-30 Fanny B svarar Anne A
    Tack så mycket Anne! Kul att du är nöjd med mitt arbete, och tack för förtroendet att få hjälpa till vid försäljningen av din lägenhet. :)

/Fanny
  • Calle B skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt lägenhet:
    Redan vid första träff, inför val av mäklare (tre presumtiva) och värdering av objektet utkristalliserade sig Fanny Bohlin med sitt ärliga och verklighetsrealistiska sätt att dels ta våra (jag och min syster) på fullt allvar och inte förhasta sig utan tydligt säga tex. nej det vet jag inte "kan jag få återkomma" efter en kollegial second opinion. Mycket professionellt bemötande hela processen.

Förväntningar:
    Att lägenheten skulle bli såld, på ett för både säljare och köpare professionellt.
    Med koppling till de offerter som inkom på försäljningsuppdraget, där Svensk Fastighetsförmedlings, inte var det mest ekonomisk gynnsamma, men ovan nämnda ärliga och verklighetsrealistiska bemötande fällde avgörandet. Fanny Bohlin har levt upp till detta (första) intryck under hela processen, och förstärkt det under processens gång.

Sammanfattning:
    Som min betygssättning ovan utmärkt!, samt att jag önskar Fanny Bohlin en givande och utmanande (självvald) yrkeskarriär.

Vänligen
    Calle Blomberg Läs mer
    2018-08-16 Fanny B svarar Calle B
    Tack så mycket Calle för det fina omdömet!
    Och tack för förtroendet att få hjälpa er vid försäljningen av lägenheten, det har varit ett samt nöje :)

Fanny
  • Eleonor S skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    En lägenhet om 80 kvm efter min mamma. Mäklaren hade alltid ett trevligt bemötande, snabb att svara, tydlig i kommunikation och förstod våra behov i denna försäljning. Dessutom var annonsen bra och proffsigt skriven. Priset vi fick överträffade mina förväntningar med flera hundra tusen. Så, jag är nöjd. Läs mer
    2018-07-10 Fanny B svarar Eleonor S
    Stort tack för det fina omdömet Eleonor, va kul att du är nöjd! Och tack för förtroendet att få hjälpa er vid försäljningen av er mammas bostad. :) /Fanny
  • Roger S skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Tack Fanny för ett bra och engagerande bemötande och med bra kontinuerlig information angående försäljningen under veckans all sju dagar.
    Roger Läs mer
    2018-06-26 Fanny B svarar Roger S
    Tack så mycket Roger! Och tack för förtroendet att få hjälpa dig vid försäljningen av lägenheten :) /Fanny
  • Henrik P skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bra mötande och bra kunskap i jobbet Läs mer
    2018-03-12 Fanny B svarar Henrik P
    Tack Henrik!
    Kul att du är nöjd:)
  • Cecilia L skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    En proffsig trevlig kunnig tjej trots lien erfarenhet.Skulle varmt rekomendera henne till andra.
    Mkt arangerad & tillmötesgående. Läs mer
    2018-02-12 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Cecilia L
    Tack så mycket Cecilia!
    Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet och tack för förtroendet att få förmedla din! :) /Fanny
  • Marianne P skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Tack Fanny för ett mycket bra bemötande. Bra med information kontinuerligt. Alltid glad och positiv och ett mycket bra samarbete. Läs mer
    2018-02-07 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Marianne P
    Tack så mycket Marianne! Och tack för förtroendet att hjälpa er vid försäljningen av lägenheten:) /Fanny
  • Wasif A
    Wasif A skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Fanny is a committed broker. As a buyer, I got very good answers to my questions. She is very responsive and professional in her work. She balances both buyer's and seller's perspectives very well (not many in the housing market care of buyer's interests). I am happy to give her my endorsement. Läs mer
    2018-02-05 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Wasif A
    Thank you so much Wasif! I hope you will enjoy the apartment! /Fanny