Fanny Bohlin
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 17 kunder tycker om Fanny Bohlin

• Benny T skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-12-23

Vi har sålt vår nyligen avlidne mammas lägenhet. Fanny bemötte oss på ett professionellt och mycket trevligt sätt. Hon återrapporterade aktiviteter i samband med försäljningen snabbt och tydligt. Hon genomförde avslutet på affären snabbt och till vår fulla belåtenhet. Läs mer
  • Peter T skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-12-21

Vi har sålt vår mors bostadsrätt i centrala Eskilstuna. Vi är 100% nöjda med vår mäklare Fanny. Trevlig, påläst och snabb. Vi rekommenderar henne verkligen.
    Med vänlig hälsning, Peter & Benny Läs mer
  • Sofie L skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-12-13

Sålt lägenhet. Tyvärr verkar mäklaren oerfaren, små missar här och där. Verka lita på att objektet säljer sig själv. Förväntade oss mer sälj från mäklare, även bättre feedback och information och fix runt om som denne borde har gjort inte vi. Fick fråga efter mycket och fixa själva.
    Små detaljer som gjorde oss osäkra och oroliga över försäljningen. Läs mer
  • Mats J skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-12-07

Sålt bostadsrätt och allting har varit perfekt, bra bemötande och snabbt avslut.

Är jätte nöjd med Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna, kommer att rekommendera dom till vänner och bekanta.

//Mats Läs mer
  • Lars-Olov J skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-12-06

Köpt lägenhet ,skall sälja villa.Mäklarens bemötande var välkomnande.När man går från villatill lägenhet så är det viktigt att man får tillgång till alla utrymmen.Källarförrrådet gick ej att se.I övrigt var alla frågor vi hade blivit besvarade. Läs mer
  • Hillevi Anita D skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-12-06

jag har sålt en villa. Mäklaren var kunnig och korrekt. Läs mer
  • Jasin-Jarmorad A skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-11-20

Såld Radhus
    På en bra sätt
    Inte riktig nöjd med försäljningen minus 250000

Men det är okej Läs mer
  • Marissa F skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-09-28

Sålt en lägenhet, 1rum, 41kvm.
    Mäklaren var kanon ur alla aspekt, detta var min första försäljning med mäklare och det var riktigt bra. Läs mer
  • Kjell-Ove G skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-08-09

Sålt 2 rum och kök blev proffsigt bemött och hon var lyhörd för våra önskemål Läs mer
    2018-08-30 Fanny B svarar Kjell-Ove G
    Tack så mycket Kjell-Ove! Kul att ni är nöjda och tack för förtroendet. :)

/Fanny
  • Anne A skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-08-05

jag har sålt en bostadsrätt .

mäklaren var mycket proffsig och kunnig. med bra känsla för marknaden.

jag är mycket nöjd då mäklaren uppfyllde och överträffade alla förväntningar!

på det hela taget mycket nöjd med hela upplevelsen! Läs mer
    2018-08-30 Fanny B svarar Anne A
    Tack så mycket Anne! Kul att du är nöjd med mitt arbete, och tack för förtroendet att få hjälpa till vid försäljningen av din lägenhet. :)

/Fanny

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna