Fanny Bohlin
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 21 Läs vad Fanny Bohlin

• Jonas K skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-05-10

Köpte min första bostad och det gick smärtfritt.
    Jag blev proffsigt bemött från start till mål.

Mäklaren ställde upp i alla lägen och slut betyget blir mycket väl godkänt. Läs mer
  • Ida S skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-05-08

Vi blev rekommenderade av vår fantastiska mäklare Fanny Bohlin att använda Läge+ när vi började se oss om efter ett större boende. När vi så vann budgivningen på vårt nya hus, var allt klart för försäljning av vårt gamla bostadsrättsradhus. Vi fick även hjälp att bedöma om vårt bud på det nya huset verkade rimligt i förhållande till objektsbeskrivningen och läget. Inom loppet av någon vecka hade vi skrivit på det nya, och sålt det gamla. Allt gick över förväntan och idag är vi supernöjda att vi utnyttjade möjligheten till Läge+, då kunde vi utan stress ordna med bakgrundsfakta och boka tid med fotografen, och det kostade inget extra och förband oss inte att sälja inom någon viss tid. Bra och personlig service! Tack! Läs mer
  • Eva Lena P
    Eva Lena P skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-04-16

En mycket smidig försäljning av en bostadsrätt. Fanny har ett trevligt bemötande är mycket hjälpsam och lätt att få kontakt med.
    Har både köpt och sålt med svensk fastighetsförmedling tidigare och valde dem igen för deras proffsiga bemötande. Läs mer
  • Anne H skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-03-30

Jag hittade en lägenhet i skylten & fick visitkort till aktuell mäklare. Fanny svarade snabbt på mitt samtal & mina sms. Upplever att jag fick en snabb respons & fastighetsaffären gick galant. Från första samtal till kontraktsskrivning tog det knappt en vecka. Mycket bra servic. Läs mer
  • Benny T skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-12-23

Vi har sålt vår nyligen avlidne mammas lägenhet. Fanny bemötte oss på ett professionellt och mycket trevligt sätt. Hon återrapporterade aktiviteter i samband med försäljningen snabbt och tydligt. Hon genomförde avslutet på affären snabbt och till vår fulla belåtenhet. Läs mer
  • Peter T skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-12-21

Vi har sålt vår mors bostadsrätt i centrala Eskilstuna. Vi är 100% nöjda med vår mäklare Fanny. Trevlig, påläst och snabb. Vi rekommenderar henne verkligen.
    Med vänlig hälsning, Peter & Benny Läs mer
  • Sofie L skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-12-13

Sålt lägenhet. Tyvärr verkar mäklaren oerfaren, små missar här och där. Verka lita på att objektet säljer sig själv. Förväntade oss mer sälj från mäklare, även bättre feedback och information och fix runt om som denne borde har gjort inte vi. Fick fråga efter mycket och fixa själva.
    Små detaljer som gjorde oss osäkra och oroliga över försäljningen. Läs mer
  • Mats J skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-12-07

Sålt bostadsrätt och allting har varit perfekt, bra bemötande och snabbt avslut.

Är jätte nöjd med Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna, kommer att rekommendera dom till vänner och bekanta.

//Mats Läs mer
  • Lars-Olov J skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-12-06

Köpt lägenhet ,skall sälja villa.Mäklarens bemötande var välkomnande.När man går från villatill lägenhet så är det viktigt att man får tillgång till alla utrymmen.Källarförrrådet gick ej att se.I övrigt var alla frågor vi hade blivit besvarade. Läs mer
  • Hillevi Anita D skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-12-06

jag har sålt en villa. Mäklaren var kunnig och korrekt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Robert Almgren