Fanny Bohlin
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 14 kunder tycker om Fanny Bohlin

• Sålt bostadsrätt och allting har varit perfekt, bra bemötande och snabbt avslut.

Är jätte nöjd med Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna, kommer att rekommendera dom till vänner och bekanta.

//Mats Läs mer
  • Köpt lägenhet ,skall sälja villa.Mäklarens bemötande var välkomnande.När man går från villatill lägenhet så är det viktigt att man får tillgång till alla utrymmen.Källarförrrådet gick ej att se.I övrigt var alla frågor vi hade blivit besvarade. Läs mer
  • jag har sålt en villa. Mäklaren var kunnig och korrekt. Läs mer
  • Såld Radhus
    På en bra sätt
    Inte riktig nöjd med försäljningen minus 250000

Men det är okej Läs mer
  • Sålt en lägenhet, 1rum, 41kvm.
    Mäklaren var kanon ur alla aspekt, detta var min första försäljning med mäklare och det var riktigt bra. Läs mer
  • Sålt 2 rum och kök blev proffsigt bemött och hon var lyhörd för våra önskemål Läs mer
    2018-08-30 Fanny B svarar Kjell-Ove G
    Tack så mycket Kjell-Ove! Kul att ni är nöjda och tack för förtroendet. :)

/Fanny
  • jag har sålt en bostadsrätt .

mäklaren var mycket proffsig och kunnig. med bra känsla för marknaden.

jag är mycket nöjd då mäklaren uppfyllde och överträffade alla förväntningar!

på det hela taget mycket nöjd med hela upplevelsen! Läs mer
    2018-08-30 Fanny B svarar Anne A
    Tack så mycket Anne! Kul att du är nöjd med mitt arbete, och tack för förtroendet att få hjälpa till vid försäljningen av din lägenhet. :)

/Fanny
  • Sålt lägenhet:
    Redan vid första träff, inför val av mäklare (tre presumtiva) och värdering av objektet utkristalliserade sig Fanny Bohlin med sitt ärliga och verklighetsrealistiska sätt att dels ta våra (jag och min syster) på fullt allvar och inte förhasta sig utan tydligt säga tex. nej det vet jag inte "kan jag få återkomma" efter en kollegial second opinion. Mycket professionellt bemötande hela processen.

Förväntningar:
    Att lägenheten skulle bli såld, på ett för både säljare och köpare professionellt.
    Med koppling till de offerter som inkom på försäljningsuppdraget, där Svensk Fastighetsförmedlings, inte var det mest ekonomisk gynnsamma, men ovan nämnda ärliga och verklighetsrealistiska bemötande fällde avgörandet. Fanny Bohlin har levt upp till detta (första) intryck under hela processen, och förstärkt det under processens gång.

Sammanfattning:
    Som min betygssättning ovan utmärkt!, samt att jag önskar Fanny Bohlin en givande och utmanande (självvald) yrkeskarriär.

Vänligen
    Calle Blomberg Läs mer
    2018-08-16 Fanny B svarar Calle B
    Tack så mycket Calle för det fina omdömet!
    Och tack för förtroendet att få hjälpa er vid försäljningen av lägenheten, det har varit ett samt nöje :)

Fanny
  • En lägenhet om 80 kvm efter min mamma. Mäklaren hade alltid ett trevligt bemötande, snabb att svara, tydlig i kommunikation och förstod våra behov i denna försäljning. Dessutom var annonsen bra och proffsigt skriven. Priset vi fick överträffade mina förväntningar med flera hundra tusen. Så, jag är nöjd. Läs mer
    2018-07-10 Fanny B svarar Eleonor S
    Stort tack för det fina omdömet Eleonor, va kul att du är nöjd! Och tack för förtroendet att få hjälpa er vid försäljningen av er mammas bostad. :) /Fanny
  • Tack Fanny för ett bra och engagerande bemötande och med bra kontinuerlig information angående försäljningen under veckans all sju dagar.
    Roger Läs mer
    2018-06-26 Fanny B svarar Roger S
    Tack så mycket Roger! Och tack för förtroendet att få hjälpa dig vid försäljningen av lägenheten :) /Fanny

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Robert Almgren