Jaana Dahl
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 28 Läs vad Jaana Dahl

• Maria S skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-05-15

Köpte en villa i Skogstorp. Jaana var väldigt professionell i sitt bemötande och hade kunskapen att svara på alla våra frågor.

Jag skulle inte tveka att kontakta Jaana den dagen det är dags att sälja huset! Läs mer
    2019-05-16 Jaana D svarar Maria S
    Tack Maria för de fina orden! Är övertygad om att ni kommer att trivas i ert nya hus.
  • Nicklas A skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-04-29

Vi skulle sälja min avlidne fars hus på landet. Vi tycker vi fick ett proffesionellt bemötande på tider som passade oss. Det man vill ha när man anlitar mäklare är att det går smärtfritt, att det känns tryggt och går rätt till. Allt har gått bra och fastigheten är såld. Läs mer
  • Robert P skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-04-28

köpt hus o är nöjd med hjälpen o infon Läs mer
  • Ingegerd Maria W skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-03-23

Tack! Här gick det undan! Från att ha legat på Läge + ett tag, och sedan "öppnades" ena veckan så var min bostad såld veckan därpå, och jag känner att jag varit och är i trygga händer med min mäklare Jaana Dahl. Så underbart skönt att det gick så fort! Det är första gången för mig att sälja en bostad, och Jaana har varit ett bra stöd och bra omhändertagande, och svarat för mig mycket förståeligt på alla mina frågor, så jag är nöjd och rekommenderar varmt Jaana Dahl. Läs mer
    2019-04-03 Jaana D svarar Ingegerd Maria W
    Tack för de fina orden och tack för att jag fick hjälpa dig, det har varit ett nöje att samarbeta med dig.
  • Linda Ö skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-03-12

Sålde en liten bostadsrätt (en etta) och mäklaren var väldigt duktig på att stötta mig och hålla mig uppdaterad under hela processen. otroligt proffsig! Läs mer
    2019-04-03 Jaana D svarar Linda Ö
    Tack Linda för de fina orden och tack för att jag fick hjälpa dig med din försäljning.
  • Eva K skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-02-17

Redan från början kände jag att mäklare Jaana Dahl tyckte om min bostad och att hon var genuint intresserad av att sälja den. Det tog lite längre tid och arbete än förväntat, men resultatet blev över förväntan.
    Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Tack Jaana 👍😊
    Hälsningar Ewa K Läs mer
    2019-04-03 Jaana D svarar Eva K
    Tack Eva! Det har varit ett sant nöje att få samarbeta med dig.
  • Annika E skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-01-27

Professionellt och tydligt upplägg vid försäljning vid mitt hus. Jag hade lägre förväntningar än Jaana och blev positivt överraskad av utfallet. Skönt med en professionell fotograf och tydliga anvisningar.

supernöjd helt enkelt. Läs mer
    2019-01-28 Jaana D svarar Annika E
    Tack Annika för de fina orden, det har varit ett nöje att samarbeta med dig!
  • Jesper R skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-01-25

Klockren! Allt flöt på och väldigt rakt på sak! Det är det vi sökte efter. Läs mer
    2019-01-26 Jaana D svarar Jesper R
    Tack Jesper! Jag ser fram emot ett fortsatt bra samarbete med dig och Emma! /Jaana
  • Bengt E skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-12-15

Sålt bostadsrätt Tegelbruksgatan Eskilstuna.
    Av mäklaren blev jag bemött på ett utmärkt sätt.
    Mina förväntningar var höga och hon levde upp till dem.
    Min upplevelse gör att jag gärna rekommenderar vänner och bekanta att kontakta henne vid köp/försäljning.. Läs mer
  • Joachim Dean Erik H skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-10-10

Fantastiskt arbete av Jaana och övrig personal på Svensk Fastighetsförmedling!

-Bra bemötande!
    -Inget krångel, Jaana löser affären på ett smidigt sätt hela vägen!
    -Har fått löpande rapportering med jämna mellanrum under hela resan fram till kontraktskrivningen.

Lita på Jaana så fungerar det fint för er också.

Rekommenderar verkligen Jaana och Svensk fastighetsförmedling för er kommande bostadsaffär. Lycka till! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Robert Almgren