Jaana Dahl
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 19 kunder tycker om Jaana Dahl

• Fantastiskt arbete av Jaana och övrig personal på Svensk Fastighetsförmedling!

-Bra bemötande!
    -Inget krångel, Jaana löser affären på ett smidigt sätt hela vägen!
    -Har fått löpande rapportering med jämna mellanrum under hela resan fram till kontraktskrivningen.

Lita på Jaana så fungerar det fint för er också.

Rekommenderar verkligen Jaana och Svensk fastighetsförmedling för er kommande bostadsaffär. Lycka till! Läs mer
  • Vi har sålt vår villa på 1 plan med källare med hjälp av Jaana Dahl.
    Jaana har inför försäljning gett råd som vi följt. Under försäljning löpande hållit oss som säljare informerade och delaktiga och vid avslut hanterat avtalsskrivning noggrant och korrekt.
    Som säljare har vi kännt oss trygga med en mäklare som gett bra råd och hanterat många intressenter för vår räkning.
    Låt Jaana ta hand om din försäljning och följ hennes råd så blir det bra. Läs mer
    2018-08-30 Jaana D svarar Mats C
    Tack Mats för de fina orden och tack för att jag fick hjälpa till med er försäljning.
  • Tack Jaana Dahl för din snabba insats och bemötande vid försäljningen av lägenheten i Torshälla.
    God fortsättning med ditt arbete.
    Med vänlig hälsning Mia Läs mer
    2018-05-29 Jaana D svarar Maria M
    Tack för att jag fick hjälpa till, så trevligt att träffa dig igen!
  • Bostadsköp via mäklaren.
    Hon, Jaana Dahl, är trevlig och lyssnande.
    Mycket tillmötesgående , kunnig och känns trygg i sitt sätt att arbeta. Snabb på att svara vid frågor, svarar snabbt i telefon eller ringer eller mejlar tillbaka. Kommer att rekommendera henne till andra. Läs mer
    2018-05-29 Jaana D svarar Nisani B
    Tack Nisani för de fina orden. Jag är så glad att jag fick vara med när ni äntligen hittade ert hus, jag är övertygad om att ni kommer att trivas.
  • Parhus sålt på Öknavägen 165 / och vi återigen anlitat Jaana Dahl på Sv. Fastighetsförmedling i E-tuna.
    Proffsigt bemött av en underbar mäklare och dom förväntningar vi hade överträffade våra förhoppningar.
    Nu har vi sålt vårt sista hus och drar oss tillbaka till en mysig lägenhet i Nacka/Älta
    Det är så skönt att kunna lämna över alla tankar i samband med försäljning till en person som fina Jaana Dahl. Tack för allt.

Mvh /Maud Forsberg. Läs mer
    2018-05-25 Jaana D svarar Maud F
    Tack Maud för de fina orden och tack för att jag fick hjälpa er ännu en gång. Det är ett nöje att samarbeta med dig och Kjell. Ni kommer att få det kanonbra i Älta. / Jaana Dahl
  • Maud Kristina J
    jag har sålt en emplansvilla på landsbygden är mycket nöjd av hur försäljningen gått till kontakten med mäklaren jaana Dahl har skötts utmärkt, vi är mycket nöjda med hennes arbete, nöjda med priset och de ungdomar som köpt vårt hus Läs mer
    2018-05-21 Jaana D svarar Maud Kristina J
    Tack Maud för de fina orden och tack för att jag fick hjälpa till när ni nu ska flytta. / Jaana
  • Kedjehus
    Varm bemötande
    Trevligt mäklare och rätt person på rätt plats
    Nöjed med affären Läs mer
    2018-05-03 Jaana D svarar Omar S
    Tack för de fina orden! / Jaana
  • En väldigt trevlig och professionell mäklare. Väldigt lugn och trygg. Läs mer
    2018-04-21 Jaana D svarar Marina Elisabeth F
    Tack Marina för de fina orden. /Jaana
  • Trevlig och flexibel med alla parter i intresse. Läs mer
  • Snabb och proffesionellt utförande
    Lyssnade på våra önskemål och kom med sin egna förslag från sin erfarenhet.
    Toppen tack. Läs mer
    2018-03-05 Jaana D svarar Ingela J
    Tack Ingela för de fina orden och tack för att jag fick hjälpa er nu när ni ska byta ert boende. /Jaana

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Robert Almgren