Jaana Dahl
en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Rådhustorget 5 A
633 40 Eskilstuna — Visa karta

Vad tror Jaana att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 19 kunder tycker om Jaana Dahl

• Fantastiskt arbete av Jaana och övrig personal på Svensk Fastighetsförmedling!

-Bra bemötande!
    -Inget krångel, Jaana löser affären på ett smidigt sätt hela vägen!
    -Har fått löpande rapportering med jämna mellanrum under hela resan fram till kontraktskrivningen.

Lita på Jaana så fungerar det fint för er också.

Rekommenderar verkligen Jaana och Svensk fastighetsförmedling för er kommande bostadsaffär. Lycka till! Läs mer
  • Mats C skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har sålt vår villa på 1 plan med källare med hjälp av Jaana Dahl.
    Jaana har inför försäljning gett råd som vi följt. Under försäljning löpande hållit oss som säljare informerade och delaktiga och vid avslut hanterat avtalsskrivning noggrant och korrekt.
    Som säljare har vi kännt oss trygga med en mäklare som gett bra råd och hanterat många intressenter för vår räkning.
    Låt Jaana ta hand om din försäljning och följ hennes råd så blir det bra. Läs mer
    2018-08-30 Jaana D svarar Mats C
    Tack Mats för de fina orden och tack för att jag fick hjälpa till med er försäljning.
  • Maria M skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Tack Jaana Dahl för din snabba insats och bemötande vid försäljningen av lägenheten i Torshälla.
    God fortsättning med ditt arbete.
    Med vänlig hälsning Mia Läs mer
    2018-05-29 Jaana D svarar Maria M
    Tack för att jag fick hjälpa till, så trevligt att träffa dig igen!
  • Nisani B skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bostadsköp via mäklaren.
    Hon, Jaana Dahl, är trevlig och lyssnande.
    Mycket tillmötesgående , kunnig och känns trygg i sitt sätt att arbeta. Snabb på att svara vid frågor, svarar snabbt i telefon eller ringer eller mejlar tillbaka. Kommer att rekommendera henne till andra. Läs mer
    2018-05-29 Jaana D svarar Nisani B
    Tack Nisani för de fina orden. Jag är så glad att jag fick vara med när ni äntligen hittade ert hus, jag är övertygad om att ni kommer att trivas.
  • Maud F skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Parhus sålt på Öknavägen 165 / och vi återigen anlitat Jaana Dahl på Sv. Fastighetsförmedling i E-tuna.
    Proffsigt bemött av en underbar mäklare och dom förväntningar vi hade överträffade våra förhoppningar.
    Nu har vi sålt vårt sista hus och drar oss tillbaka till en mysig lägenhet i Nacka/Älta
    Det är så skönt att kunna lämna över alla tankar i samband med försäljning till en person som fina Jaana Dahl. Tack för allt.

Mvh /Maud Forsberg. Läs mer
    2018-05-25 Jaana D svarar Maud F
    Tack Maud för de fina orden och tack för att jag fick hjälpa er ännu en gång. Det är ett nöje att samarbeta med dig och Kjell. Ni kommer att få det kanonbra i Älta. / Jaana Dahl
  • Maud Kristina J
    jag har sålt en emplansvilla på landsbygden är mycket nöjd av hur försäljningen gått till kontakten med mäklaren jaana Dahl har skötts utmärkt, vi är mycket nöjda med hennes arbete, nöjda med priset och de ungdomar som köpt vårt hus Läs mer
    2018-05-21 Jaana D svarar Maud Kristina J
    Tack Maud för de fina orden och tack för att jag fick hjälpa till när ni nu ska flytta. / Jaana
  • Omar S skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Kedjehus
    Varm bemötande
    Trevligt mäklare och rätt person på rätt plats
    Nöjed med affären Läs mer
    2018-05-03 Jaana D svarar Omar S
    Tack för de fina orden! / Jaana
  • En väldigt trevlig och professionell mäklare. Väldigt lugn och trygg. Läs mer
    2018-04-21 Jaana D svarar Marina Elisabeth F
    Tack Marina för de fina orden. /Jaana
  • Fadi I skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Trevlig och flexibel med alla parter i intresse. Läs mer
  • Ingela J skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Snabb och proffesionellt utförande
    Lyssnade på våra önskemål och kom med sin egna förslag från sin erfarenhet.
    Toppen tack. Läs mer
    2018-03-05 Jaana D svarar Ingela J
    Tack Ingela för de fina orden och tack för att jag fick hjälpa er nu när ni ska byta ert boende. /Jaana
  • Benny B skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mycket bra bemötande och hela tiden fick information om hr försäljningen gick. Allt efter instruktionsboken. Läs mer
    2018-01-29 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Benny B
    Tack Benny för de fina orden och stort tack för att jag fick hjälpa er. / Jaana Dahl
  • Jaana är en trevlig och glad mäklare som har tålamod och förståelse för dem som talar sämre svenska. Det kändes som om jag känner henne i många mång år. ⚘ Läs mer
  • Hanna H skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Väldigt bra bemötande och ett väldigt professionellt möte! Topppen mäklare som vi rekommenderar varmt till alla! Jaana Dahl är en mäklare man kan lita på och vi fick alltid kontakt med henne via telefonen & mailen samt att hon alltid återkopplade till oss och kollade av läget, väldigt bra!. Vi sålde och köpte av henne och är mer än nöjda med hur allt har gått till. /Hanna och Krille Läs mer
    2017-10-05 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Hanna H
    Tack för de fina orden, det har varit ett nöje att hjälpa er.
  • Mäklaren vi hade till vår försäljning av vår
    Lägenhet heter Jaana Dahl och hon skötte allt helt perfekt! Tydlig och rak i sina svar. Precis vad vi önskade av vår mäklare. Vi är OTROLIGT nöjda med vårat samarbete och kommer definitivt välja Jaana vid vår nästa hus/lägenhets affär! /cassandra och Erik Läs mer
    2017-09-11 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Cassandra B
    Tack Cassandra för de fina orden, jag är glad att ni är nöjda. Hoppas ni trivs i ert nya fina hus.
  • Conny H skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Hade kontakt med två mäklare på svensk fast och båda var trevliga och mycket seriösa och kunniga. Försäljningen gick smidigt så jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2017-08-07 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Conny H
    Tack Conny! Vi hade ett bra teamwork :-) Hälsningar från Anna Avhede och Jaana Dahl
  • Irén G
    Irén G skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi var mycket nöjda med Jaana, från början till slut. Jaana är kunnig, proffsig, pålitlig, trevlig och med skinn på näsan... precis så som man vill att en mäklare ska vara. Rekommenderar henne varmt. Kändes tryggt att ha henne som mäklare. Läs mer
    2017-07-22 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Irén G
    Tack för de fina orden och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med ert fina fritidshus.
  • BRA APPROCH, BEMÖTANDE, PLANLÄGGNING AV FÖRSÄLJNING SAMT GENOMFÖRANDE AV DENSAMMA.

I stort en väl genomförd process Läs mer
    2017-06-13 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Torbjörn A
    Tack för de fina orden, roligt att ni är nöjda med försäljningen. Lycka till med ert nya boende och hoppas ni trivs i Stockholm / Jaana
  • Olga T
    Olga T skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jaana Dahl på Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna har hjälp oss sälja två lgh:er under senaste året; Jaana är otroligt engagerad, professionell och lugn mäklare, vi har alltid känt att vårt intresse är hennes prioritet. Läs mer
    2017-05-04 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Olga T
    Tack Olga för de fina rekommendationerna / Jaana
  • Anna H skrev om Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi valde Jaana eftersom hon är bra.
    Vi blev inte besvikna! Läs mer
Robert Almgren
Sara Lindstrand