Niclas Lindgren
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 24 kunder tycker om Niclas Lindgren

• Benny L skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-02-19

Sålde bostadsrätt vid Eskilstuna centralstation. Funkade ypperligt tycker jag. Responsiv och bra att resonera med. Snabb och smidig affär och verkade vidarebefordra mina tankar på ett bra sätt till spekulanterna. Läs mer
  • Ella B skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-02-10

Stort TACK till Niclas Lindgren på Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna som nyligen sålt en 3- rums bostadsrätt på Vasbergsgatan 10 på ett mycket proffessionellt sätt. Han tog hand om hela affären från början till slut, samt gav uppdatering om händelseförloppet. 3 ½ vecka senare var affären klar. Finns det en Betygsättning på Mäklare/säljare mellan 1 - 10 Då ska Niclas Lindgren ha betyget 10+
    M V H Gullan Jacobsson Läs mer
  • Maria G
    Maria G skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-01-23

Vänlig, trevlig och tillmötesgående. Kände igen mig sedan tidigare och informerade mig löpande eftersom jag var intresserad av objektet som stod ute på kommande försäljning. Hjälpsam i alla frågor. "Peppade" mig på ett bra sätt vid budgivning. Berättade t.ex om mina fördelar i budgivningen.

Jag har köpt en bostadsrätt i Brf Å-parken. Läs mer
  • Peter R skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-12-23

Det flöt på fint och kändes tryggt Läs mer
  • Märta CHRISTINA J skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-12-04

Den information vi fått har varit tillfredsställande och mäklaren har skött affären på ett väldigt bra sätt. Läs mer
  • Jennie J skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-12-01

Sålt villa i Eskilstuna. Niclas är mycket seriös och trevlig mäklare som sätter kunden i fokus. Han visade starkt engagemang för såväl köpare som säljare. Vi är mycket nöjda med vår försäljning! Läs mer
  • Lars W skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-10-29

Sålt en lägenhet 2 rok. Mkt bra bemötande av mäklaren. Vi hade betydligt högre förväntningar på priset, men hade lite otur med många liknande lgh som kom ut samtidigt. Läs mer
  • Maria F skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-10-27

Vi är mycket nöjda med Niclas som mäklare vid försäljningen av vår bostadsrätt. Niclas har alltid ett trevligt och proffesionellt bemötande och vi upplevde att han ansträngde sig för att hitta rätt köpare och få till en så bra försäljning som möjligt. Läs mer
  • Karin W skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-10-20

Har sålt en stor villa.
    Positivt och mycket serviceinriktat bemötande. Tät kontakt och kontinuerlig information.
    Detta ger trygghet och säkerhet när man ska sälja sin bostad. Har anlitat denna mäklare förut och var lika nöjd då som jag är nu. Kan varmt rekommendera honom till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Kerstin K skrev om Niclas Lindgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-10-16

Mycket bra jobbat med bostadsrättsförsäljningen
    Bra bemötande och bra information
    om hur det går till.
    Super nöjd. Läs mer