Robert Almgren
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 49 Läs vad Robert Almgren

• Hampus L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-03-05

Mäklaren har varit helt suverän, väldigt professionell och hjälpsam vid köpet av vårat radhus. Trevligt bemötande från första stund vid visning och hela vägen genom köpet. Läs mer
    2019-03-12 Robert A svarar Hampus L
    Tack Hampus för dom fina orden! Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i ert fina radhus.
    Må gott! Mvh/Robert Almgren
  • Isa Y skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-03-01

Mäklaren var trevlig, duktig och engagerad i samband med försäljning. Läs mer
    2019-03-04 Robert A svarar Isa Y
    Hej,
    Tack för förtroendet att hjälpa er med förmedlingen av er fina lägenhet och tack för ditt fina omdöme, roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete!
    Ha det bra! //Robert Almgren
  • Ida F skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-02-28

Köpte ett hus av Robert och anlitade honom som säljare av vårat radhus. Bra och alltid snabb återkoppling och har hjälpt oss massor. Rekommenderar honom och skulle absolut anlita han igen! Läs mer
    2019-03-01 Robert A svarar Ida F
    Hej Ida och Marcus!
    Stort tack för dom fina orden och ett bra samarbete. Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i ert nya fina hus!
    Mvh // Robert Almgren
  • Igor B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-02-15

Mäklaren Robert hjälpte oss sälja en lägenhet i Eskilstuna 190213. Kortfattat, vi är nöjda med allting från A till Z. Killen är professionell, duktig, erfaren, trevlig.
    Rekommenderas varmt till alla som går i tankar att köpa eller sälja. Tack! Läs mer
    2019-02-15 Robert A svarar Igor B
    Tack så mycket för förtroendet att hjälpa till med er försäljning, det har varit ett sant nöje att samarbeta med er! Nu hoppas jag ni ska trivas riktigt bra i ert nya hus och önskar all lycka framåt med er lilla familj!
  • Iréne Linnéa B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-12-03

Vi har sålt en gård med två fastigheter. Vi hade liten erfarenhet av bostadsförsäljning och var i behov av en mäklare som kunde lotsa oss igenom försäljningen. Robert uppfyllde våra förväntningar och har med sin kompetens varit en trygghet för oss. Läs mer
    2018-12-04 Robert A svarar Iréne Linnéa B
    Det har varit riktigt roligt att samarbeta med er under försäljningens gång. Det är en försäljning jag kommer bära med mig länge!
    Lycka till med era ny hem och jag hoppas att ni ska komma till rätta riktigt bra.
    Må väl! Mvh Robert Almgren
  • Annica A skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-11-24

Väldigt trevlig och jordnära mäklare. Hjälpsam och tillgänglig när vi sålde radhuset. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-12-04 Robert A svarar Annica A
    Tack så mycket för din rekommendation! Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i ert ny hem!
    Mvh // Robert Almgren
  • Ulrika L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-11-21

Jag har köpt en liten villa och kommer sälja min bostadsrätt. Det är första gången jag gör ett villaköp och jag känner mig väldigt trygg med Robert. Han är tydlig och förklarar vad det är jag behöver göra. Robert har gått igenom alla papper och förklarat allting hur det går till från början till slut. Läs mer
    2018-12-04 Robert A svarar Ulrika L
    Roligt att du är nöjd med mitt arbete och processen med att köpa en villa. Det är mycket att tänka på och många dokument som ska gås igenom och det är kul att höra att du känt dig trygg med hjälpen på vägen. Nu ska jag göra mitt yttersta för att du ska känna samma trygghet när du är på "andra sidan" som säljare.
    Vi hörs vidare!
  • Annika K skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-11-19

Villaförsäljning
    Mycket bra bemötande av mäklaren
    Förväntningarna var dock lite för höga än hur resultatet blev men mäklaren gjorde ett bra jobb ändå.
    Känner mig mycket nöjd från start till mål. Läs mer
    2018-12-04 Robert A svarar Annika K
    Tack för ett mycket bra samarbete, det var ett sant nöje att hjälpa till med din försäljning. Alltid tråkigt när man inte når hela vägen fram i förväntningarna men känslan är att det är en bra köpare som tar över som kommer förvalta din fina villa på bästa sätt.
    Lycka till med allt framåt!
    Mvh // Robert
  • Kaj S skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-11-06

Köpte en bostadsrätt
    Väldigt trevligt bemötande
    Att vi skulle titta på lägenheten som vi sett i annonserna den var lika trevlig på plats. Även mäklaren levde upp till det han visade och sagt.

Väldigt bra bemötande både på visningen och kontraktskrivningen Läs mer
    2018-11-07 Robert A svarar Kaj S
    Tack för ditt fina omdöme och roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete.
    Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i er nya lägenhet och med livet närmare stan!
    //Robert
  • Carina J skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-11-03

Sålde en villa på 80 kvm som ligger på landsbygden.
    Jag kände att mäklaren bemötte oss väldigt respektfullt och med stor hänsyn. Han var väldigt tydlig och tog god tid på sig att lyssna samt förklara så det var lätt att förstå allt.
    Allt gick väldigt fort och vi hade god kontakt under uppdraget.
    Mäklaren kändes väldigt varm och gladlynt vilket vi uppskattade!
    Alltigenom gjordes affären på ett föredömlig sätt!
    Vi är nöjda! Läs mer
    2018-11-05 Robert A svarar Carina J
    Tack Carina!
    Jag blir väldigt glad över din rekommendation och de fina orden. Jag har verkligen uppskattat att få hjälpa till med er försäljning och önskar dig allting gott framåt.
    Mvh //Robert

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna