Robert Almgren
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 46 kunder tycker om Robert Almgren

• Vi har sålt en gård med två fastigheter. Vi hade liten erfarenhet av bostadsförsäljning och var i behov av en mäklare som kunde lotsa oss igenom försäljningen. Robert uppfyllde våra förväntningar och har med sin kompetens varit en trygghet för oss. Läs mer
    2018-12-04 Robert A svarar Iréne Linnéa B
    Det har varit riktigt roligt att samarbeta med er under försäljningens gång. Det är en försäljning jag kommer bära med mig länge!
    Lycka till med era ny hem och jag hoppas att ni ska komma till rätta riktigt bra.
    Må väl! Mvh Robert Almgren
  • Annica A skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Väldigt trevlig och jordnära mäklare. Hjälpsam och tillgänglig när vi sålde radhuset. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-12-04 Robert A svarar Annica A
    Tack så mycket för din rekommendation! Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i ert ny hem!
    Mvh // Robert Almgren
  • Ulrika L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har köpt en liten villa och kommer sälja min bostadsrätt. Det är första gången jag gör ett villaköp och jag känner mig väldigt trygg med Robert. Han är tydlig och förklarar vad det är jag behöver göra. Robert har gått igenom alla papper och förklarat allting hur det går till från början till slut. Läs mer
    2018-12-04 Robert A svarar Ulrika L
    Roligt att du är nöjd med mitt arbete och processen med att köpa en villa. Det är mycket att tänka på och många dokument som ska gås igenom och det är kul att höra att du känt dig trygg med hjälpen på vägen. Nu ska jag göra mitt yttersta för att du ska känna samma trygghet när du är på "andra sidan" som säljare.
    Vi hörs vidare!
  • Annika K skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Villaförsäljning
    Mycket bra bemötande av mäklaren
    Förväntningarna var dock lite för höga än hur resultatet blev men mäklaren gjorde ett bra jobb ändå.
    Känner mig mycket nöjd från start till mål. Läs mer
    2018-12-04 Robert A svarar Annika K
    Tack för ett mycket bra samarbete, det var ett sant nöje att hjälpa till med din försäljning. Alltid tråkigt när man inte når hela vägen fram i förväntningarna men känslan är att det är en bra köpare som tar över som kommer förvalta din fina villa på bästa sätt.
    Lycka till med allt framåt!
    Mvh // Robert
  • Kaj S skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpte en bostadsrätt
    Väldigt trevligt bemötande
    Att vi skulle titta på lägenheten som vi sett i annonserna den var lika trevlig på plats. Även mäklaren levde upp till det han visade och sagt.

Väldigt bra bemötande både på visningen och kontraktskrivningen Läs mer
    2018-11-07 Robert A svarar Kaj S
    Tack för ditt fina omdöme och roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete.
    Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i er nya lägenhet och med livet närmare stan!
    //Robert
  • Carina J skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålde en villa på 80 kvm som ligger på landsbygden.
    Jag kände att mäklaren bemötte oss väldigt respektfullt och med stor hänsyn. Han var väldigt tydlig och tog god tid på sig att lyssna samt förklara så det var lätt att förstå allt.
    Allt gick väldigt fort och vi hade god kontakt under uppdraget.
    Mäklaren kändes väldigt varm och gladlynt vilket vi uppskattade!
    Alltigenom gjordes affären på ett föredömlig sätt!
    Vi är nöjda! Läs mer
    2018-11-05 Robert A svarar Carina J
    Tack Carina!
    Jag blir väldigt glad över din rekommendation och de fina orden. Jag har verkligen uppskattat att få hjälpa till med er försäljning och önskar dig allting gott framåt.
    Mvh //Robert
  • Gunnar A
    Gunnar A skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vår mäklare är en människa som inte använder några stora ord eller överdrifter, utan håller sig till fakta. Han kan sitt jobb å vet hur saker å ting ska skötas i samband med en husförsäljning. Hans uppförande och kunnande har vi båda uppskattat och satt stort värde på.
    Alltid punktlig och ordentlig, vilket i sig inte är så anmärkningsvärt för det här är ju hans jobb, men få mäklare vi mött är lika tillmötesgående och glada som Robert.
    Affären sköttes på ett mycket bra sätt och vi är utomordentligt nöjda. Läs mer
    2018-11-05 Robert A svarar Gunnar A
    Tack så mycket för dom fina orden, det har verkligen varit ett sant nöje att få hjälpa er med er försäljning! Jag önskar allting gott framåt.
    Mvh Robert Almgren
  • Tobias L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Duktig driven, bra återkoppling och ger det där lilla extra. Kom i kontakt med mäklaren genom bostadsköp. Gav samma mäklare uppdrag att sälja gamla lägenheten. Läs mer
    2018-11-05 Robert A svarar Tobias L
    Stort tack förtroendet att hjälpa till med din försäljning!
    Lycka till med din nya fina lägenhet. Mvh Robert
  • Köpte en bostadsrätt utan krångel. Läs mer
  • Emelie B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt en bostadsrätt. Väldigt professionellt men ändå avslappnat bemötande. Lätt att få kontakt med och mycket smidig att arbeta med. Skulle verkligen rekommendera Robert till andra som ska sälja. Läs mer
    2018-10-24 Robert A svarar Emelie B
    Stort tack för de fina orden och för förtroendet att hjälpa till med er försäljning. Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i er nya villa och med livet på landet!
    Mvh // Robert

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna