Robert Almgren
en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Rådhustorget 5 A
633 40 Eskilstuna — Visa karta

Vad tror Robert att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 37 kunder tycker om Robert Almgren

• Emelie B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålt en bostadsrätt. Väldigt professionellt men ändå avslappnat bemötande. Lätt att få kontakt med och mycket smidig att arbeta med. Skulle verkligen rekommendera Robert till andra som ska sälja. Läs mer
  • Marit B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har sålt ett fritidshus och är mycket nöjd med mäklaren. Bra och förtroendeingivande bemötande och han levde upp till alla mina förväntningar. Läs mer
    2018-10-22 Robert A svarar Marit B
    Tack Marit, det har varit ett sant nöje att få hjälpa till med din försäljning!
    Lycka till med allting framåt! //Robert
  • Pher P
    Pher P skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Hjälpsam och tog reda på uppgifter om hyres garage som ej tillhör lägenheten, måste säga att av alla mäklare jag haft kontakt med under mina 8 år jag letat efter boende är han den som alltid svarat snabbt o hört av sig snabbt, har varit med om mäklare som ej varit speciellt hjälpsamma, men Robert är den som varit bäst Läs mer
    2018-10-19 Robert A svarar Pher P
    Hej Pher,
    Tack för ditt fina omdöme! Jag gör alltid mitt bästa och försöker ta reda på svar på alla frågor och återkoppla snabbt, kul att höra att du uppskattar det! Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i er nya lägenhet.
    Må gott! //Robert
  • Yvonne B
    Yvonne B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har nu fått min lilla villa i Eskilstuna såld via Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna.
    Min mäklare heter Robert Almgren och var väldigt tillmötesgående, proffsig, snabb att återkoppla,, föklarade alla moment med försäljningen utförligt, glad och mycket trevlig. Jag vill varmt rekommendera Robert Almgren på Svensk Fastighetsförmedling om du ska köpa eller sälja något nytt boende. Tack Robert för en snabb och mycket bra försäljning! Läs mer
    2018-10-19 Robert A svarar Yvonne B
    Tack så mycket för dom fina orden Yvonne och det goda samarbetet under försäljningen av din fina villa, tack för förtroendet!
    Ha det bra! //Robert
  • Karin A skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Robert uppfyllde alla våra förväntningar i försäljningen av vår bostad. Vi kan varmt rekommendera att anlita Robert! Läs mer
    2018-10-22 Robert A svarar Karin A
    Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen, det var ett sant nöje att samarbeta med er!
    Mvh // Robert
  • Minna T skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har köpt villa via Robert Almgren. Han ställde upp på extra visning och vi är mycket nöjda med snabb och smidig affär. Professionellt bemötande och bra helhetsintryck. Rekommenderar gärna. Läs mer
    2018-10-01 Robert A svarar Minna T
    Tack så mycket för er rekommendation! Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Jag tror och hoppas ni kommer trivas riktigt bra i ert nya fina hus.
    Må gott! Mvh Robert
  • Sofie Ö skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Köpte Lilla Nyby, Nybyborg.
    Tillmötesgående empatisk mäklare med bra servicekänsla.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-09-27 Robert A svarar Sofie Ö
    Hej!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med mitt jobb! Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i ert nya fina hus.
    Mvh // Robert
  • Kim H skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    sålde en lägenhet på markplan 2ROK med trädgård.

Mäklaren gav ett seriöst och sympatiskt intryck. TIllmötesgående och självsäker.

Förväntningen vi hade var att sälja på förlust vilket också skedde. Överlag var vår upplevelse god. Läs mer
    2018-09-04 Robert A svarar Kim H
    Tack Kim och lycka till med flytten till Åland!
  • Bo K skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    En bostadsrätt. Jag är helnöjd med min mäklare. Läs mer
    2018-08-27 Robert A svarar Bo K
    Stort tack för ditt fina omdöme och tack för ett gott samarbete!
    Mvh//Robert
  • Katarina L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Fint bemötande. Bra kontakt. Aktivt. Intresse att slutföra affären.
    Toppen. Läs mer
    2018-08-27 Robert A svarar Katarina L
    Hej!
    Stort tack för förtroendet Katarina och lycka till med ert nya boende!
  • Mikael B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Mycket kompetent och har ett väldigt bra kund tänk åt båda hållen.
    Snabb med uppdatering.
    Bra val av fotograf. Läs mer
    2018-08-27 Robert A svarar Mikael B
    Roligt att höra att du/ni är nöjda med mitt jobb!
    Må gott! Mvh Robert Almgren
  • Teija L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Min första kontakt med mäklare.
    Sålt min pappas dödsbo/lägenhet.

Trevligt bemötande.

Svarar på frågor och lätt att nå/få kontakt med.

Nöjd! Läs mer
    2018-08-14 Robert A svarar Teija L
    Tack för förtroendet Teija. Det glädjer mig att du är nöjd med mitt jobb!
    Må gott!
    Mvh//Robert
  • Har köpt ett hus i Eskilstuna. Mäklaren var trevlig, lugn, lyssnade och man kände inte att han hade en massa andra saker som han heller skulle vilja göra :-)

Kändes bra, kort och gott! Läs mer
    2018-07-30 Robert A svarar Maria Christina B
    Tack så mycket för de fina orden och jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i ert nya hus!
    //Robert Almgren
  • Kajsa L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har köpt en villa genom Robert. Trevligt och professionellt bemötande! Läs mer
    2018-07-30 Robert A svarar Kajsa L
    Roligt att höra att du är nöjd med mitt jobb!
    //Robert Almgren
  • Jesper B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Har köpt en villa. Trevligt och professionellt bemötande. Mycket bra upplevelse. Läs mer
    2018-07-06 Robert A svarar Jesper B
    Tack för din fina rekommendation Jesper! Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i ert fina hus, trevlig sommar!
  • Solveig L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har sålt ett stort hus på landet med en stor trädgård. Mycket bra bemötande av mäklaren som visade stor förståelse för vår speciella situation. Jag tycket absolut att mäklaren levde upp till mina förväntningar och känner mig mycket nöjd. Läs mer
    2018-07-04 Robert A svarar Solveig L
    Tack Solveig!
    Det har varit ett sant nöje att få samarbeta med dig under den här perioden och jag önskar dig lycka till med allting framåt. Försäljningen av er fastighet är något jag kommer att ha med mig för all framtid.
    Må gott! Mvh Robert
  • Robert L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Försäljning av ett hus.
    Robert gjorde ett bra och proffsigt intryck.
    Hade inga större förväntningar utan räknar med professionalism inom aktuell bransch.
    Ett ganska komplicerat fall men Robert löste det bra. Läs mer
    2018-07-04 Robert A svarar Robert L
    Tack Robert för ett mycket gott samarbete!
  • Eva B skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Robert tog hand om försäljningen av min lägenhet med kort varsel. Inom tre dagar från vårt första möte så var vi överens, lägenheten fotograferad och annonsen ute på Hemnet. Han ombesörjde både extra exponering i social medier (ingick i paketet) och kontaktade tidigare spekulanter på lägenheter i samma område. Det resulterade i en intensiv budgivning och ett topp-pris för lägenheten. Han hjälpte även till med nyckelservice och var alltid tillgänglig och trevlig att ha att göra med. Robert är en ambitiös och professionell mäklare som det är lätt att kommunicera och samarbeta med. Läs mer
    2018-06-08 Robert A svarar Eva B
    Tack så mycket för dom fina orden, det var ett nöje att samarbeta med dig Eva! Må gott!
  • Robert W
    Robert W skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har köpt en 3:a i centrala Eskilstuna. Robert var perfekt, precis som man vill att en mäklare ska vara. Han återkopplade snabbt på mina frågor via både mejl och telefon. Han kunde svara på alla mina frågor och allt sköttes snabbt och professionellt. Jag kan verkligen rekommendera Robert. Läs mer
    2018-06-08 Robert A svarar Robert W
    Tack Robert! Roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete. Lycka till med ert nya boende!
    Mvh Robert Almgren
  • Ronnie E
    Ronnie E skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sålde en tomt.
    Fick fantastiskt bemötande.
    En snabb ovh smidig affär.
    Bra info under säljtiden. Läs mer
    2018-05-28 Robert A svarar Ronnie E
    Tack för din rekommendation, jag är glad att jag fick hjälpa till med försäljningen!
    Lycka till med dina projekt och det fortsatta surfandet!
  • Hanna L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Robert Almgren är erfaren, tekniskt kunnig om hus, fötroendeingivande och en duktig säljare. Lägg också till att han håller en hög servicenivå. Han sålde vårt hus och vi är riktigt nöjda!
    Familjen Lybeck Läs mer
    2018-05-29 Robert A svarar Hanna L
    Hej,
    Stort tack för det fina omdömet och att ni är nöjda med mitt jobb. Jag är otroligt tacksam över att jag fick förtroendet att hjälpa till med er försäljning och hoppas att ni ska trivas riktigt bra i ert nya fina hus.
    Ta hand om er! //Robert
  • Sylvia C skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Ett bra bemötande vid köp av lägenhet. Ställde upp på ett bra sätt när det krånglade lite med säljaren.

Allt har fungerat till full belåtenhet. Läs mer
    2018-05-24 Robert A svarar Sylvia C
    Hej!
    Tack för ditt fina omdöme och stort tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert hus. Jag hoppas flytten ska gå smidigt för er och att ni ska trivas bra i er nya lägenhet. Må gott!
    Mvh Robert
  • Patrik N skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bra mäklare, trevligt bemött rekommenderas. Läs mer
    2018-05-07 Robert A svarar Patrik N
    Tack Patrik för din rekommendation och för förtroendet att hjälpa till med din försäljning. Ha det bra!
    Mvh Robert
  • Kent A skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Robert gjorde ett förtroendeingivande intryck redan vid första kontakten. Han gjorde ett bra och pålitligt arbete genom hela processen med att sälja vår villa. Robert motsvarade mina förväntningar. Läs mer
    2018-04-23 Robert A svarar Kent A
    Tack Kent för förtroendet och lycka till med ert nya boende. Må gott!
    Mvh Robert
  • Kristina D skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Robert gav ett förtroendeingivande och professionellt intryck. Tog uppdraget seriöst. Affären löpte mycket smidigt. Läs mer
    2018-04-18 Robert A svarar Kristina D
    Tack Kristina! Jag tackar som ödmjukast för förtroendet att förmedla ert fina hus och önskar lycka till med den framtida flytten till Värmland. Ta hand om er!
    Mvh Robert
  • Sofia A skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag är jättenöjd med den hjälp jag fick från Robert Almgren i samband med min lägenhetsförsäljning. Robert är tydlig, proffsig och kommunikativ. Läs mer
    2018-04-10 Robert A svarar Sofia A
    Hej Sofia,
    Kul att höra att du är nöjd med mitt jobb. Tack så mycket för förtroendet och jag önskar er alla tre lycka till med ert nya boende. Ta hand om er! Mvh Robert
  • Anette A skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Robert och Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna har hjälp oss att sälja 4 lägenheter i en fastighet som vi ombildat till BRF. Uppdraget har skötts mycket bra och vi har haft en mycket bra dialog hela tiden, Robert har gjort ett mycket bra jobb. Läs mer
    2018-04-06 Robert A svarar Anette A
    Hej,
    Stort tack för förtroendet att förmedla era lägenheter och roligt att höra att ni är nöjda med mitt jobb!
  • Veronika H
    Veronika H skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi har köpt en liten enplansvilla och sålt en bostadsrätt.
    Jag blev bemött med ett mycket trevligt, ärligt och tryggt bemötande. Han var saklig och mycket professionell. Förklarade hela sälj och köp processen på ett tydligt sätt.Jag hade inga förväntningar ,men upplevde mitt möte så pass bra och hjälpsamt så jag kommer att kontakta honom i framtiden om jag ska köpa eller sälja någon mer bostad.
    Rekommenderar starkt. Läs mer
    2018-04-06 Robert A svarar Veronika H
    Hej Veronika!
    Stort tack för din rekommendation, det värmer verkligen! Jag önskar er all lycka till med ert nya fina boende. Ha det bra!
    Mvh Robert
  • Helena Ö skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Kunnig, trevlig och tillmötesgående mäklare som jag gärna kan rekommendera. Läs mer
    2018-03-22 Robert A svarar Helena Ö
    Hej Helena!
    Stort tack för förtroendet att sälja din lägenhet och lycka till med ert nya fina boende. Må gott!
    Mvh // Robert Almgren
  • Philip K skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Duktig samt trevlig mäklare! Mina allra bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-03-12 Robert A svarar Philip K
    Stort tack Philip och lycka till med ert nya fina radhus! Ha en riktigt bra resa så hörs vi när ni är hemma igen.
    Mvh // Robert
  • Eva Ö skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Duktig mäklare som kan marknaden.Engagerad och lyhörd,noga med att ge feedback. Läs mer
    2018-03-09 Robert A svarar Eva Ö
    Hej Eva! Stort tack för ditt förtroende att förmedla din fina lägenhet! Lycka till med ditt framtida boende. Må gott!
    Mvh Robert
  • Kristina K skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag upplevde mäklaren Robert Almgren som seriös och engagerad i sin yrkesroll. Han gav ett gott intryck och jag skulle gärna rekommendera honom till andra som står i begrepp att sälja lägenhet eller villa.

Kristina Karlsson Läs mer
    2017-11-22 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Kristina K
    Kul att du är nöjd med mitt jobb och tack för förtroendet att hjälpa dig vid försäljningen av din lägenhet! Mvh Robert Almgren
  • Tomas J skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har blivit bemöt på ett bra och trevligt sett. Mäklaren har gjort ett bra arbete, så jag är nöjd över hans arbete och insatser. Läs mer
    2017-11-16 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Tomas J
    Stort tack för förtroendet Tomas och lycka till med ditt nya boende. Må gott! Mvh Robert Almgren
  • Risto H skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Väldigt trevlig och kunnig, rekommenderar starkt! Läs mer
    2017-11-15 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Risto H
    Tack för förtroendet och grattis till en lyckad försäljning. Jag hoppas också ni ska trivas bra i ert nya fina hus! Mvh Robert Almgren
  • Camilla N skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Kunde inte vara mer nöjd,trevligt bemötande från dag ett.kunnig,proffesionell och mycket bra på sitt jobb! Kan varmt rekommenderas.mina förväntningar är uppnådda plus lite till :) Läs mer
    2017-11-12 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Camilla N
    Stort tack för förtroendet, dom fina orden och att ni uppskattar mitt jobb! Mvh Robert Almgren
  • Börje H skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bra bemötande och affären gick enligt min förväntningar, dvs helt
    invändningsfritt. Jag är mycket nöjd med agerandet och affärens genomförande. Läs mer
    2017-09-04 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Börje H
    Stort tack för dom fina orden Börje!
    Med vänlig hälsning/Robert Almgren
  • Mats L skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Bra bemötande.
    Hela affären gick bra utan frågetecken.
    Vi är nöjda! Läs mer
    2017-08-31 Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna svarar Mats L
    Tack för den fina responsen, vi är glada att vi fick hjälpa er med försäljningen! /Anne Danielsson och Robert Almgren
Robert Almgren
Sara Lindstrand