Sara Lindstrand
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 25 kunder tycker om Sara Lindstrand

• Lucie S
    Lucie S skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sara Lindstrand uppfyller alla de förväntningar man kan önska av en mäklare-hög servicekänsla, kompetens, förtroendeingivande och ett exempel är att hon ordnar visning trots pågående julmiddag!

Lucie Holmqvist Skantz Läs mer
    2018-12-03 Sara L svarar Lucie S
    Stort tack för dina fina ord Lucie! Roligt att få kunna hjälpa till även denna gång.
    Ha det gott!
  • Leo P
    Leo P skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Vi sålde en villa.
    Sara ställde upp för oss på ett professionell sätt.
    Hon levde upp till våra förväntningar.
    Nu återstår avslut med flytta ut o flytta in samt deklarera.
    TACK Sara
    //Leo! Läs mer
    2018-12-03 Sara L svarar Leo P
    Tack Leo för ett finfint samarbete! :)
  • En helt korrekt behandling av våra ärenden kan med glädje rekommendera Sara // Ingrid & lars Läs mer
    2018-12-03 Sara L svarar Lars-Erik Ö
    Tack Ingrid och Lars! Lika roligt varje gång när man får vara med vid både köp och försäljning.
    Hoppas ni kommer trivas i lägenheten!
  • Key H skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Trevlig, professionell, effektiv!
    Rekommenderas varmt av säljare av en bostadsrätt. Läs mer
    2018-12-03 Sara L svarar Key H
    Tack Key för ett trevligt samarbete och dina fina ord! :)
  • Sara har ett mycket proffsigt bemötande.
    Utan för mycket onödigt snack kör hon på och levererar resultat.
    Som säljare är det det som räkas. Att köparna blir nöjda är ett bra argument att rekommendera henne till andra säljare. Läs mer
    2018-12-03 Sara L svarar Claes-Göran A
    Tack Claes-Göran för dina ord! Precis vad jag hoppas mina kunder ska känna.
    Hoppas du trivs i nya lägenheten.
  • Sålt Blåklocksvägen 9 villa 152 kvadratmeter, 1 087 tomt.
    Blev utmärkt bemött av mäklare Sara Lindstrand, hon skötte visningarna och försäljningen till belåtenhet.
    Jag hade förväntningar att det hela skulle gå bra, Sara är en duktig mäklare och levde upp till dem med råge.
    Min upplevelse är positiv, det hela gick snabbt och med bra resultat.
    Kan rekommendera henne till mina vänner och bekanta. Läs mer
  • Peder v skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Fantastiskt nöjd med all hjälp och service jag fått genom hela processen av min försäljning av en lägenhet i stan. Fick tydlig info och snabb hjälp i alla delar. Kan varmt rekommendera henne till andra som skall sälja sin bostad. Läs mer
    2018-06-27 Sara L svarar Peder v
    Tack Peder för din fina rekommendation och för förtroendet under försäljning.
    Ha det gott! /Sara
  • Bo E skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Sara Lindstrand har sålt vårt fritidshus på ett mycket professionellt sätt. Hon har lagt ner väldigt mycket arbete och hela tiden hållit oss informerade. Hon har varit en klippa. Vi rekommenderar henne å det varmaste.
    Bo och May Engkvist Läs mer
    2018-06-27 Sara L svarar Bo E
    Tack Bosse och May för era fina ord! Det har varit ett nöje att få hjälpa er under försäljningen av ert sommarparadis.
    Ha det gott! /Sara
  • Jimmy L skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Jag har sålt en trerummare på söder i Eskilstuna. Sara har under hela processen vart mkt närvarande och stöttande. Sara har även förklarat/lugnat och vart mkt tålmodig i sin yrkesroll när det dykt upp saker jag inte förstått. Jag som säljare är mer än nöjd, och mycket tacksam över att det blev just Sara som sålt lägenheten. Läs mer
    2018-05-29 Sara L svarar Jimmy L
    Stort tack Jimmy för dina fina ord! Och tack för ett mycket trevligt samarbete. :)
  • Jörgen A skrev om Sara Lindstrand en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Professionell och trevlig. En väl genomförd försäljning på alla sätt. Jag är mer än nöjd med resultatet. Läs mer
    2018-05-10 Sara L svarar Jörgen A
    Tack för ett mycket trevlig samarbete under din försäljning! Hoppas ni kommer trivas i nya huset.
    Mvh/Sara

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna