Anna Avhede
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att det är ett roligt, givande och otroligt inspirerande yrke. Varje bostadsaffär är unik och mitt mål är att få nöjda kunder i varje affär jag genomför.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har mer än 10 års erfarenhet inom mäklarbranschen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag ger alltid 100% i mina affärer och dessutom är jag är noggrann, positiv och lyhörd. En mycket bra kombination! Läs mer

Läs vad 76 Läs vad Anna Avhede

• Göran F sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-04-04

Centrum
    Professionell hantering av vår försäljning och förtroendeingivande möten. Läs mer
    2020-04-04 Anna A svarar Göran F
    Tack Göran! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!
  • Maria B sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-03-19

Centrum
    Inför försäljningen av min lägenhet sökte jag en lugn och lyhörd mäklare och hittade det i Anna Avhede.
    Anna lyssnade på mina önskemål men gav också goda råd och jag kände mig trygg genom hela processen.
    Trevligt bemötande som var både personligt och professionellt. Jag är så nöjd och tacksam! Läs mer
    2020-03-19 Anna A svarar Maria B
    Tack snälla Maria! Det värmer mitt hjärta att få ett så fint omdöme från dig!
  • Timo R köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-03-19

Centrum
    Snabbt och smidigt med god ordning. Läs mer
    2020-03-19 Anna A svarar Timo R
    Tack! Hoppas du kommer att trivas!
  • Ingvar Stig P sålde sitt hus med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-03-16

Bälgviken
    Vi har sålt ett hus i Bälgviken. Anna är en driven och skicklig, rutinerad i sitt arbete som mäklare. Vi har bara lovord att säga,och tycker vi hade tur som fick henne att sälja vårt hus. Hon förklarar bra hur det ska gå till. Dessutom glad, trevlig och omtänksam person. Vi önskar henne lycka och god framgång i livet.
    Ingvar och Sirkka Persson
    Görjanvägen 13
    63518 Husby Rekarne Läs mer
    2020-03-16 Anna A svarar Ingvar Stig P
    Tusen tack för de värmande orden! Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet!
  • Emilia V köpte sitt hus med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-03-15

Skiftinge
    Vi köpte ett hus. Anna är väldigt trevlig och professionell. Hon gjorde utmärkt jobb. Tydligt med all information. Öppen och engagerad. Vi är mycket nöjda med vårat samarbete. Läs mer
    2020-03-15 Anna A svarar Emilia V
    Tack Emilia! Jag hoppas ni kommer att trivas i många år framöver 😉
  • Anette S sålde sitt hus med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-03-15

Skiftinge
    Anna har hjälpt oss att sälja vår villa där familjen har bott i nära 50 år. Vår upplevelse av Annas insats vid försäljningen är enbart positiv. Hon är mycket erfaren och engagerad och har arbetat hårt för att både vi som säljare men även våra köpare ska vara nöjda med fastighetsaffären. Vi vill tacka Anna för allt stöd och rekommenderar henne varmt!
    Familjen Olsson Läs mer
    2020-03-15 Anna A svarar Anette S
    Stort tack till hela familjen! Ni gav mig bra förutsättningar för en lyckad och mycket bra affär!
  • Jonas M sålde sitt hus med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-03-09

Eskilstuna
    Vi har sålt vårt hus genom Anna Avhede. Hela affären gick snabbt och smidigt.
    Från fotografering till kontraktsskrivning på mindre än 2 veckor!

Det märks att Anna arbetat som mäklare i många år, väldigt kompetent!

Det är andra gången Anna säljer en bostad åt oss och om vi skulle sälja igen så är det Anna som sköter om den också. Läs mer
    2020-03-09 Anna A svarar Jonas M
    Tusen tack! Jag blir så glad att ni är nöjda!
  • Pia S köpte sitt hus med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-03-06

Tiggeby
    Vi har nyligen köpt vårt drömställe på landet genom Anna. Det blev en snabb och smidig affär, allt flöt på bättre än väntat. En väldigt trevlig och kunnig mäklare som alltid återkopplar snabbt. Högsta betyg till Anna! Läs mer
    2020-03-09 Anna A svarar Pia S
    Tack Pia! Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hus på landet :-)
  • Tobias J sålde sitt hus med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-03-03

Tiggeby
    Vi anlitade Anna Avhede igen pga att vi har goda erfarenheter av henne sen tidigare fastighetsaffärer.
    Vi har sålt ett hus på landet den här gången.

Anna är lyhörd för våra önskemål, men kommer med professionella råd ifall vi "tar ut svängarna". Hon är fenomenal i sin kommunikativa förmåga mot oss som säljare och mot de eventuella köparna. Hon värnar för en trygg, bra och realistisk bostadsaffär för såväl oss som motparten.
    Hon svarar alltid på mail eller telefonsamtal inom några timmar, även om hon är upptagen. DET uppskattas enormt!
    Hon är snabb i planeringen, genomförandet och uppföljningen av affären.
    Hon är överlägset bästa mäklaren i stan! Läs mer
    2020-03-03 Anna A svarar Tobias J
    Tusen tack! Jag blir rörd och känner en otrolig tacksamhet för dessa varma ord! 😉
  • Maarit J
    Maarit J sålde sitt hus med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-03-03

Tiggeby
    Vi har sålt en villa och vi har haft världens bästa mäklare. Hon är kunnig, engagerad och är otroligt bra på att kommunicera och informera. Hon har tålamod och hon bryr sig både om säljare och köpare. Bemötandet är toppen och jag kommer alltid att rekommendera mina vänner, arbetskamrater och andra att välja Anna Avhede. Läs mer
    2020-03-03 Anna A svarar Maarit J
    Superfina ord! Tusen tack för att jag fick chansen att förmedla ännu en affär med er!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Robert Almgren