Anna Avhede

Anna Avhede

Anna Avhede är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Anna Avhede har varit registrerad mäklare sedan 2007-06. Anna Avhede har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 131 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Avhede har haft 27 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att det är ett roligt, givande och otroligt inspirerande yrke. Varje bostadsaffär är unik och mitt mål är att få nöjda kunder i varje affär jag genomför.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har mer än 10 års erfarenhet inom mäklarbranschen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag ger alltid 100% i mina affärer och dessutom är jag är noggrann, positiv och lyhörd. En mycket bra kombination!

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 131 Läs vad Anna Avhede

• sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Stenby
    2022-07-12 Verifierad kund
    Anna är trevlig tillmötesgående kunnig social idérik jättefin person.
    Hon har gjort ett utmärkt arbete under vår tid och jag är mycket nöjd och rekommenderar Anna varmt till kommande uppdrag.
    Tack fina Susanne! Hoppas du kommer trivas i Kalmar :-) Anna Avhede
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    • Valhalla
    2022-06-15 Verifierad kund
    Troligtvis en av dom bästa mäklare som man kan ha att göra med👍👍👍
    Men tusen tack! Blir så lycklig av omdömet! 🥰 Anna Avhede
    • Valhalla
    2022-06-15 Verifierad kund
    Vi förväntade oss att Anna skulle ta hand om allt runt försäljningen och att vi skulle få ett bra pris. Vilket vi fick. Och allt gick väldigt smidigt.
    Hon är proffsig, påläst och lyhörd.
    Dessutom är hon en väldigt trevlig person.
    Tack för det fina omdömet, ni gav mig bra förutsättningar i försäljningen. Anna Avhede
    2022-05-31 Verifierad kund
    Då vi köpte detta hus via Anna, o var mycket nöjda med hur hon skötte den försäljningen var det ett lätt beslut att låta henne sköta vår försäljning. Vi är mycket nöjda även denna gång!! Stort engagemang o kunnig.
    Tack Per! Hoppas det nu var sista gången som ni flyttar 😉 lycka till i stor stan! Stort tack för rekommendationen! Anna Avhede
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    2022-05-31 Verifierad kund
    Otroligt trevlig, hon kändes påläst och det hon inte visste tog hon reda på. Hon är otroligt varm och personlig och jag känner mig trygg som köpare. Bara bra saker att säga!!
    Tack Johanna! Hoppas n kommer få det bra på Mellangården…..fantastisk gammalt och trivsamt hus! Anna Avhede
    2022-05-31 Verifierad kund
    Vi köpte vårt hus av Anna, o den affären sköttes både proffsigt o personligt. Därför var det självklart att välja henne vid vår försäljning av samma bostad. Även nu har hon visat sin proffsighet, med personlig känsla. Vi är väldigt nöjda, o skulle varmt rekommendera henne vid både köp, o försäljning!!
    Tack Carin! Du vet att det ligger mig varmt om hjärtat att både köpare och säljare blir nöjda ;-) Stort tack för rekommendationen! Anna Avhede
    2022-05-30 Verifierad kund
    Trevlig och väldigt intresserad av det hon gör. Svarade på de frågor jag hade som köpare och tog reda på information. Mycket nöjd av mottagandet
    Tack! Jag hoppas ni kommer få många härliga år i ert nya/gamla hus! Anna Avhede
    • Borsökna
    2022-05-23 Verifierad kund
    Duktig och tålmodig mäklare som strävar efter kundens bästa
    Tack Farqad! Hoppas ni kommer att trivas! Anna Avhede
    • Borsökna
    2022-05-23 Verifierad kund
    God bemötande och mycket lyhörd och professionell mäklare.
    Tack Abir! Lycka till med renoveringarna :-) Anna Avhede
    • Sandbankarna
    2022-05-18 Verifierad kund
    Vi fick ett trevligt bemötande trots att vi inte hade bokat tid för visning. Anna är mycket kunnig och hjälpsam och vi fick ett bra förtroende för henne när vi skulle köpa vårt hus. Anna är en mäklare vi varmt kan rekommendera vid fastighetsaffärer.
    Tack för de värmande orden! Hoppa ni kommer trivas på Lyckan :-) Anna Avhede