Anna Avhede
Registrerad mäklare sedan 2007-06-21
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att det är ett roligt, givande och otroligt inspirerande yrke. Varje bostadsaffär är unik och mitt mål är att få nöjda kunder i varje affär jag genomför.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har mer än 10 års erfarenhet inom mäklarbranschen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag ger alltid 100% i mina affärer och dessutom är jag är noggrann, positiv och lyhörd. En mycket bra kombination! Läs mer

Läs vad 87 Läs vad Anna Avhede

• Sten-olof S sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-07-24

4:a
    Kronskogen
    Sålt 4 rums lägenhet om 97 kvm. Anna är snabb, positiv,vänlig och lätt att samarbeta med. Vi har haft med Anna att göra vid tidigare försäljning och därför valt henne igen. Bara positivt Läs mer
    2020-07-24 Anna A svarar Sten-olof S
    Tack för de värmande orden! Önskar er lycka till i Vimmerby.
  • Hee Seung H köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-07-24

4:a
    Kronskogen
    She was really kind and helpful Läs mer
    2020-07-24 Anna A svarar Hee Seung H
    Thank you! I hope you will enjoy the apartment!
  • Leif A sålde sin stuga med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-07-23

3:a
    Sommarstuga.
    Bra resultat trots helt ärlig beskrivning besvärligt förhållande.
    Bra bearbetning. Läs mer
    2020-07-23 Anna A svarar Leif A
    Tack Leif! Allt går att sälja :-)
  • Jennifer L köpte sin stuga med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-07-23

3:a
    Ängsholmen
    Vi har precis köpt ett fritidshus med Anna som mäklare och är mycket nöjda med bemötande, kommunikation och tillgänglighet! Läs mer
    2020-07-23 Anna A svarar Jennifer L
    Tack Jennifer! Hoppas ni kommer få underbara dagar i fritidshuset fram över!
  • Monika L sålde sin stuga med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-07-18

2:a
    Ängsholmen
    Har både köpt och sålt sommarstuga med hjälp av Anna Avhede. Eftersom jag blev bemött så proffsigt av henne när jag var köpare, så valde jag henne också som säljare. Alla förväntningar och mer därtill, levererade Anna. Läs mer
    2020-07-18 Anna A svarar Monika L
    Tack Monika! Alltid roligt att göra affärer med dig!
  • Carin C sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-07-02

2:a
    Norr
    Vi har anlitat Anna för att sälja både en villa och en mindre lägenhet och varit otroligt nöjda båda gångerna. Anna gör ett gediget jobb och tar hand om allt, och vi har kunnat anförtro henne uppdragen med största tillit. Läs mer
    2020-07-02 Anna A svarar Carin C
    Tusen tack för de värmande orden!
  • Marita J sålde sitt hus med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-04-30

Söder
    Sålt villa i Eskilstuna. Anna upplevs som proffesionell och erfaren med ett trevligt bemötande. Läs mer
    2020-05-06 Anna A svarar Marita J
    Tack Marita och Bengt för de fina orden!
  • Björn V köpte sitt hus med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-04-25

Kvicksund
    Vi köpte ett fritidshus på en ö i Mälaren. Enkel och rak kommunikation inför köpet uppskattades. Engagerad och serviceminded inställning hos mäklaren bidrog till en smidig affär. Läs mer
    2020-04-25 Anna A svarar Björn V
    Toppen Björn! Jag hoppas du och Sofie kommer få härliga tider på ön! :-)
  • Ann-mari B sålde sitt hus med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-04-25

Nedre Hällby
    Har sålt ett hus o jag är mycket nöjd med Anna. Hon lotsade mig genom hela köpet mycket proffsigt sätt o förklarade alla steg o hjälpte mig på alla sätt. Hon har blivit som en god vän. Läs mer
    2020-04-25 Anna A svarar Ann-mari B
    Tack ☺️ Ann-Mari! Jag hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!
  • Susan G köpte sitt hus med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-04-24

Hällby
    Hej jag köpte en parhus, hon hjälpte mig med bra förslag, Anna Avhede hon är jätte trevlig kvinna och super bra mäklare 😊

Med vänlig hälsning,
    Susan Läs mer
    2020-05-06 Anna A svarar Susan G
    Tack Susan! Jag hoppas ni kommer att trivas i huset :-)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Robert Almgren