Läs vad 95 Läs vad Anna Avhede

• 2020-11-23
    Har köpt en bostadsrätt. Anna har varit mycket proffsig! Bara att rekommendera!
    Peter G
    • 3:a
    • 71.0 m²
    • Snopptorp
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Tack Peter! Önskar er all lycka till med ert nya boende :-)

• 2020-10-05
    Hon har hjälpt oss att sälja ett hus. Tycker att hon har fixat allt att inte vi har behövt fixa med papper o så. Fått information när budgivning börjat och bra information om allt vad som händer. Glad och mycket trevlig person
    Janice L
    • 89.0 m²
    • Julita
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Tack Janice för dina värmande ord om mig!

• 2020-10-04
    Sålt vårt hus och alltid samma super proffsiga bemötande och allting runt omkring av Anna!
    Tobias H
    • 90.0 m²
    • Skogstorp
    Tack Tobias och Sandra för omdömet!

• 2020-10-03
    Vi sålde våran bostadsrätt. Anna är en väldigt glad och positiv mäklare. Väldigt kunnig och engagerad. Förklarade bra hur det hela gick till. Tar hand om allt. Vi är väldigt nöjda med Anna och rekommenderar henne varmt.
    Lisbeth A
    • 110.0 m²
    • Stenby
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Avhede en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
    Tack snälla Lisbeth och Kenneth! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!

• 2020-09-28
    Skulle sälja lägenhet eftersom jag ville bli av med lägenheten fort. Så gick det bra sålde den snabbt. Mäklaren har ett bra bemötande och väldigt positiv.
    Ulrika T
    • 3:a
    • 78.0 m²
    • Måsta
    Tack Ulrika för det fina omdömet!

• 2020-09-21
    Vi sålde en villa- dödsbo. Anna Avhede var mycket sympatisk och proffsig genom hela affären.
    Bengt H
    • 128.0 m²
    • Värhulta
    Tack för det fina omdömet Bengt!

• 2020-09-11
    Sålt pappas villa med proffshjälp av Anna Avhede.
    Hon infriade alla förväntningar, plus lite till.
    Alltid tillgänglig.
    Glad positiv, det har varit mycket skratt.
    Inger Tedenljung
    Inger T
    • 113.0 m²
    • Skogstorp
    Tack Inger för det värmande omdömet!

• 2020-09-04
    Vi är så jättenöjda med försäljningen av vårt hus och Anna har hela tiden informerat oss vad som händer på ett mycket professionellt sätt. Hon är en mycket glad och trevlig person som ingett oss förtroende och hon har mer än väl nått upp till våra förväntningar. Vi känner att hon gjort allt för att vi skulle känna oss trygga och de gånger hon besökt oss har hon kommit på utlovad tid. Vi är jätteglada för att vårt hus blev sålt under så kort tid och för det pris vi fick för huset.
    Vänliga hälsningar
    Rita och Tommy
    Syrén Ljungkvist
    Rita S
    • 106.0 m²
    • Ärla
    Tack snälla Rita och Tommy för det fina omdömet! Hoppas ni kommer trivas i lägenheten!

• 2020-07-24
    Sålt 4 rums lägenhet om 97 kvm. Anna är snabb, positiv,vänlig och lätt att samarbeta med. Vi har haft med Anna att göra vid tidigare försäljning och därför valt henne igen. Bara positivt
    Sten-olof S
    • 97.0 m²
    • Kronskogen
    Tack för de värmande orden! Önskar er lycka till i Vimmerby.

• 2020-07-24
    She was really kind and helpful
    Hee Seung H
    • 97.0 m²
    • Kronskogen
    Thank you! I hope you will enjoy the apartment!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte