Anna Avhede

Anna Avhede

Anna Avhede är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Anna Avhede har varit registrerad mäklare sedan 2007-06. Anna Avhede har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 99 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Avhede har haft 16 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att det är ett roligt, givande och otroligt inspirerande yrke. Varje bostadsaffär är unik och mitt mål är att få nöjda kunder i varje affär jag genomför.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har mer än 10 års erfarenhet inom mäklarbranschen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag ger alltid 100% i mina affärer och dessutom är jag är noggrann, positiv och lyhörd. En mycket bra kombination!

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 99 Läs vad Anna Avhede

• 2021-07-02
    Det finns mäklare och så finns det mäklare och så finns Anna Avhede🥰. Hennes engagemang, driv och djupa kunnighet gjorde att försäljningen av huset gick smidigt och enkelt för både köpare och säljare.
    Jag fick tips av en kompis om Anna och hon levde upp till och överträffade mina förväntningar med råge.

Anna kommer alltid vara mitt förstahandsval om jag skulle sälja ett hus eller lägenhet i Eskilstuna.
    Tack Ewa! De vackra orden värmer i mitt hjärta :-) Anna Avhede
  • 2021-06-28
    Anna hade ett trevligt bemötande och ingav förtroende redan vid första mötet. Hon var påläst om föreningen och kunde svara på de frågor vi hade gällande vår situation, en försälning av ett dödsbo.
    Hon var effektiv och tydlig. Höll oss hela tiden uppdaterade under försäljningen. Vi var mycket nöjda. Vända oss till henne igen vid behov och rekommendera henne till vänner kommer vi helt klart att göra.
    Mvh Annika Hultman
    Tack Annika och tack för de fina orden om mig! Anna Avhede
  • 2021-05-05
    Köpte villa via mäklaren Anna Avhede.
    utmärkt bemötande.
    uppfyllde förväntningarna.
    Tack för det omdömet! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende! Anna Avhede
  • 2021-03-08
    Vi sålde vår sommarstuga och det var inga som helst problem med Anna som var så bra och proffsig!
    Tack Adam! Blir så glad att ni är nöjda! Anna Avhede
  • 2020-11-23
    Har köpt en bostadsrätt. Anna har varit mycket proffsig! Bara att rekommendera!
    Tack Peter! Önskar er all lycka till med ert nya boende :-) Anna Avhede
  • 2020-10-05
    Hon har hjälpt oss att sälja ett hus. Tycker att hon har fixat allt att inte vi har behövt fixa med papper o så. Fått information när budgivning börjat och bra information om allt vad som händer. Glad och mycket trevlig person
    Tack Janice för dina värmande ord om mig! Anna Avhede
  • 2020-10-04
    Sålt vårt hus och alltid samma super proffsiga bemötande och allting runt omkring av Anna!
    Tack Tobias och Sandra för omdömet! Anna Avhede
  • 2020-10-03
    Vi sålde våran bostadsrätt. Anna är en väldigt glad och positiv mäklare. Väldigt kunnig och engagerad. Förklarade bra hur det hela gick till. Tar hand om allt. Vi är väldigt nöjda med Anna och rekommenderar henne varmt.
    Tack snälla Lisbeth och Kenneth! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende! Anna Avhede
  • 2020-09-28
    Skulle sälja lägenhet eftersom jag ville bli av med lägenheten fort. Så gick det bra sålde den snabbt. Mäklaren har ett bra bemötande och väldigt positiv.
    Tack Ulrika för det fina omdömet! Anna Avhede
  • 2020-09-21
    Vi sålde en villa- dödsbo. Anna Avhede var mycket sympatisk och proffsig genom hela affären.
    Tack för det fina omdömet Bengt! Anna Avhede