Fanny Bohlin
Registrerad mäklare sedan 2017-08-09
Aktiv på Reco.se sedan 2018-02-03
2019-08 - 2020-07

Läs vad 24 Läs vad Fanny Bohlin

• Conny Valdemar B sålde sin lägenhet med hjälp av Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-10-06

Söder
    Sålt bostadsrätt i Eskilstuna.
    Bra bemötande.
    Ordning och reda med dokument.
    Inga egentliga problem alls. Läs mer
  • Sonja E sålde sin lägenhet med hjälp av Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-10-03

Norr
    Sålt lägenhet i Eskilstuna. Fick utmärkt hjälp utav Fanny. Trevlig, duktig och tillmötesgående mäklare. Vi fick nästan det begärda priset.
    Så snabb försäljning som man kunde förvänta sig. Mycket bra jobbat Läs mer
  • Martin S sålde sin lägenhet med hjälp av Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-10-03

Snopptorp
    Vår mäklare Fanny Bohlin hjälpte oss med försäljningen av vår bostadsrätt på ett mycket kompetent och tryggt sätt. Läs mer
  • Jonas K köpte sin lägenhet med hjälp av Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-05-10

1.5:a
    Lasarettsområdet
    Köpte min första bostad och det gick smärtfritt.
    Jag blev proffsigt bemött från start till mål.

Mäklaren ställde upp i alla lägen och slut betyget blir mycket väl godkänt. Läs mer
  • Ida S sålde sin lägenhet med hjälp av Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-05-08

4:a
    Lundby
    Vi blev rekommenderade av vår fantastiska mäklare Fanny Bohlin att använda Läge+ när vi började se oss om efter ett större boende. När vi så vann budgivningen på vårt nya hus, var allt klart för försäljning av vårt gamla bostadsrättsradhus. Vi fick även hjälp att bedöma om vårt bud på det nya huset verkade rimligt i förhållande till objektsbeskrivningen och läget. Inom loppet av någon vecka hade vi skrivit på det nya, och sålt det gamla. Allt gick över förväntan och idag är vi supernöjda att vi utnyttjade möjligheten till Läge+, då kunde vi utan stress ordna med bakgrundsfakta och boka tid med fotografen, och det kostade inget extra och förband oss inte att sälja inom någon viss tid. Bra och personlig service! Tack! Läs mer
  • Eva Lena P
    Eva Lena P skrev om Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-04-16

En mycket smidig försäljning av en bostadsrätt. Fanny har ett trevligt bemötande är mycket hjälpsam och lätt att få kontakt med.
    Har både köpt och sålt med svensk fastighetsförmedling tidigare och valde dem igen för deras proffsiga bemötande. Läs mer
  • Anne H köpte sin lägenhet med hjälp av Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-03-30

Norr
    Jag hittade en lägenhet i skylten & fick visitkort till aktuell mäklare. Fanny svarade snabbt på mitt samtal & mina sms. Upplever att jag fick en snabb respons & fastighetsaffären gick galant. Från första samtal till kontraktsskrivning tog det knappt en vecka. Mycket bra servic. Läs mer
  • Benny T sålde sin lägenhet med hjälp av Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-12-23

Norr
    Vi har sålt vår nyligen avlidne mammas lägenhet. Fanny bemötte oss på ett professionellt och mycket trevligt sätt. Hon återrapporterade aktiviteter i samband med försäljningen snabbt och tydligt. Hon genomförde avslutet på affären snabbt och till vår fulla belåtenhet. Läs mer
  • Peter T sålde sin lägenhet med hjälp av Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-12-21

Norr
    Vi har sålt vår mors bostadsrätt i centrala Eskilstuna. Vi är 100% nöjda med vår mäklare Fanny. Trevlig, påläst och snabb. Vi rekommenderar henne verkligen.
    Med vänlig hälsning, Peter & Benny Läs mer
  • Sofie L sålde sin lägenhet med hjälp av Fanny Bohlin en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2018-12-13

Lasarettsområdet
    Sålt lägenhet. Tyvärr verkar mäklaren oerfaren, små missar här och där. Verka lita på att objektet säljer sig själv. Förväntade oss mer sälj från mäklare, även bättre feedback och information och fix runt om som denne borde har gjort inte vi. Fick fråga efter mycket och fixa själva.
    Små detaljer som gjorde oss osäkra och oroliga över försäljningen. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Robert Almgren