Jaana Dahl
Registrerad mäklare sedan 2005-07-26
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-08
2019-08 - 2020-07

Läs vad 79 Läs vad Jaana Dahl

• Lars Folke R sålde sin stuga med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-08-06

Näshulta
    Snabb, effektiv och rättvis. Vi har både köpt och sålt hus med hjälp av Jaana. Läs mer
    2020-08-06 Jaana D svarar Lars Folke R
    Tack för de fina orden, det har varit ett nöje att hjälpa er. Hoppas ni ska trivas i ert nya fritidshus!
  • Ann-kristin F sålde sitt hus med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-07-12

Lundby
    Jag och mina systrar har sålt en villa som dödsbodelägare efter våra föräldrar.
    Vi blev väl bemötta av mäklaren. Hon hade ett stort intresse av att sälja bostaden som var 57 år men i ett välvårdat skick. Vårt intryck var att hon även hade kunskap om närområdet med närheten till barnomsorg/skola. Bra kommunikationer och ett lugnt, attraktivt bostadsområde.
    Förväntningarna var att det skulle vara en mäklare som vi kände oss trygga med. Från den första kontakten till visning och tills att en ny ägare köpt huset. Det tyckte vi att hon uppfyllde. Läs mer
  • Lars-åke M sålde sitt hus med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-07-12

Julita
    Sålt villa, är till 100 % med bemötande, service, tillgänglighet
    Vi har tidigare god erfarenhet av Jaana, därför anlitade vi henne igen Läs mer
  • Kimmo M köpte sitt hus med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-07-07

Kvicksund
    Bra och tydlig information och kommunikation. Hjälpte oss att få tidigare tillträde som vi önskade. Läs mer
  • Cecilia J köpte sitt hus med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-06-16

Bondeka
    Jag och min sambo köpte ett sommarhus som Jaana förmedlade. Jaana var trevlig, professionell och bra på att kommunicera runt affären, vilket enligt min mening är en av de viktigaste egenskaperna hos en bra mäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • Marcus E köpte sitt hus med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Bondeka
    Köpt fritidshus. Jaana var proffsig, tillmötesgående och bra på att återkoppla. Läs mer
  • Patrik M sålde sitt hus med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Sålde fritidshus. Snabbt smidigt problemfritt. Läs mer
  • Annette M sålde sitt hus med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Bondeka
    Sålt fritidshus, smidigt och snabbt med professionellt bemötande Läs mer
  • Erika J köpte sitt hus med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-06-10

Tummelsta
    Mäklaren var tillmötesgående men kändes stundtals stressad. Vi hade mycket frågor och kände oss jobbiga ibland. Däremot var mäklaren trevlig och allt gick snabbt.

Upplevelsen var överlag bra men för vår del hade vi gärna sett ett något lugnare bemötande. Läs mer
  • Sakari M sålde sin lägenhet med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-05-29

3:a
    Kronskogen
    M + S M........n

Jaana Dahl sålde vår bostadsrätt på ett bra sätt. Hon är mycket kunnig , trevlig och lättsam. Rekommenderas varmt! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Robert Almgren