Läs vad 89 Läs vad Jaana Dahl

• 2021-01-23
    Jag köpte en lägenhet. Det som stack ut med Jaana var att hon var så lätt att få tag på. Svarade hon inte så ringde hon upp kort därpå. Hon hjälpte mig med andra kontakter som jag behövde iom köpet på ett smidigt sätt. Det märktes att hon var mån om att både säljare och köpare ska bli nöjda.
    Petra Ö
    • 3:a
    • 71.5 m²
    • Norr
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
  • 2021-01-22
    Vi har genomfört en smidig affär och både sålt vår bostad och köpt vår nya genom Jaana,
    Ett gott bemötande, lätt att nå och hör av sig med ny information i affären.
    Kunnig och har information och tips på lösningar i allt möjligt.

Generellt mycket nöjda, en smidig affär!
    Tobias I
    • 95.0 m²
    • Skogstorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
  • 2020-12-21
    en mycket trevlig och bra mäklare.

Jag har köpt en tomt.
    Jenny E
    • Hällberga
    köpte en tomt med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
  • 2020-11-01
    Sålt bostad och vi skulle gärna använda oss av Jana igen
    Min fru har svarat på denna enkät oxå
    Henrik W
    • 104.0 m²
    • Hällby
    sålde sitt hus med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
  • 2020-10-29
    Jaana hjälpte oss att sälja vår villa. Efter att hon för ett par år sedan hjälpte oss sälja en bostadsrätt vände vi oss till henne igen och vi är lika nöjda den här gången. Jaana förmedlar en trygghet i säljprocessen då hon är lugn och förtroendeingivande med stor kompetens. Vi kommer vända oss till Jaana igen om vi har behov av en mäklare och kan varmt rekommendera henne och Svensk fastighetsförmedling.
    Anna och Henrik
    Christina H
    • 104.0 m²
    • Hällby
  • 2020-10-15
    Engagerad och visade stort intresse för att hitta den rätta köparen.
    Fanny B
  • 2020-10-11
    Vi har köpt en lägenhet med hjälp av Jaana.

Jaana är professionell, detalj-styrd och vill att alla ska bli så nöjda som det går. Hon ser till att alla parter tar sitt ansvar och kommer överens på ett trevligt sätt. Hon hör av sig, återkopplar och är mån om att allt ska gå bra med nöjda kunder.
    Felicia S
  • 2020-10-10
    Sålde precis vår bostadsrätt innan visning. Värderingen och slutpris blev som mäklaren spådde.
    Rak på sak och väl erfaren i yrket som mäklare.

Tack för en bra försäljning!
    Adam E
  • 2020-10-04
    Köpte en sommarstuga. Mäklaren hörde av sig och det va som en dröm när hon gjorde det. Mäklaren gjorde mer än hon behövde göra på ett bra sätt och det märker vi som köpte. En angagerad mäklare är en bra mäklare och det är hon. Ger mitt bästa betyg till henne.
    Sunitha Madelene F
    • 47.0 m²
    • Näshulta
    köpte sitt hus med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
  • 2020-09-09
    Vi köpte Floraborg, ett trevligt ställe. Jaana var väldigt tydligt med som gällde vid köp mm
    Andreas H
    • 210.0 m²