Jaana Dahl
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 65 Läs vad Jaana Dahl

• Birgitta Marie K sålde sitt hus med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-03-02

Bjällersta
    Fungerade bra och vi fick råd av mäklaren i en speciell fråga men det kändes som att mäklaren lämnade över merparten av kontakterna till sin kollega. Saknade henne på slutet av affären. Läs mer
  • Kishan R köpte sin lägenhet med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-02-28

Lundby
    She was very helpful for us as the buying party. Clear in the communication and fast in answering. She was always available for any questions. Läs mer
  • Teresia P köpte sitt hus med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-02-17

Ärla
    Vi har köpt en bostad och allt har fungerat bra! Läs mer
  • Daniel B köpte sitt hus med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-02-14

Eskilstuna
    Köpt och sålt hus.
    Proffisionellt bemötande hela vägen.

Mötte mina förväntningar med bravur. Läs mer
  • Magnus B sålde sin lägenhet med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-01-29

Lundby
    Vi köpte ett hus. Jag tycker att Hans var lugn, samlad och professionell. Läs mer
    2020-02-04 Jaana D svarar Magnus B
    Tack Magnus! Nu ser jag fram emot ett fortsatt bra samarbete med er.
  • Jonas M köpte sitt hus med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-01-28

Odlaren
    Vi har precis köpt vårt drömhus genom Jaana.

Vi är väldigt nöjda med hur hela processen gått till.
    Från visning till budgivning och kontraktsskrivning.

Allt har gått väldigt smidigt, bra information och tydliga svar.

Vi kan starkt rekommendera Jaana vid köp och försäljning av bostad. Läs mer
    2020-02-04 Jaana D svarar Jonas M
    Tack Jonas! Jag är så glad för er skull nu när ni snart ska flytta till ert drömhus, jag är helt övertygad om att ni kommer att trivas!
  • Mari-louise N sålde sitt hus med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-01-25

Odlaren
    Sålt hus och köpt lägenhet. Bra och kunnigt bemötande av mäklaren. Mina ev förväntningar infriades. Rekommenderar gärna sv fastighetsförmedling. Läs mer
    2020-02-04 Jaana D svarar Mari-louise N
    Tack Mari för de fina orden, det har varit ett sant nöje att samarbeta med er.
  • Felicia Elina Petronella B köpte sin lägenhet med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-01-24

Hällby
    Köpt en bostadsrätt. Superbra bemötande och kommunikation. Allt har gått jättebra. Inget att klaga på. Läs mer
    2020-02-04 Jaana D svarar Felicia Elina Petronella B
    Tack Felicia, hoppas ni kommer att trivas i ert nya radhus
  • Sofie K sålde sin lägenhet med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-01-24

Hällby
    Vi är jättenöjda med Jaanas arbete med försäljningen av vårt radhus! Läs mer
    2020-02-04 Jaana D svarar Sofie K
    Tack Sofie, hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus
  • Fredrik H sålde sin lägenhet med hjälp av Jaana Dahl en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-01-20

Norr
    Jaana hjälpte oss att sälja vår lägenhet på norr i Eskilstuna.
    Efter första kontakt via mail så återkopplade hon snabbt. All kontakt har varit effektiv och proffesionell.
    Har tidigare köpt lägenhet med Jaana som mäklare och nu sålt med henne som mäklare.
    Skulle varmt rekommendera henne, både för köpare och säljare. Läs mer
    2020-02-04 Jaana D svarar Fredrik H
    Tack för de fina orden, det har varit trevligt att samarbeta med er

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Robert Almgren