Robert Almgren
Registrerad mäklare sedan 2017-06-22
Aktiv på Reco.se sedan 2017-09-04
2019-08 - 2020-07

Läs vad 99 Läs vad Robert Almgren

• Kristina A sålde sitt hus med hjälp av Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-07-21

Östermalm
    Trevligt bemötande, tydlig i sitt uppdrag med mycket bra kontakter som ledde till en snabb affär. Jag kommer att rekommendera varmt. Läs mer
  • Magnus B sålde sin stuga med hjälp av Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-07-07

3:a
    Ostra
    Har sålt ett fritidshus. Robert var trevlig
    och vi fick en bra relation från början.
    Jag tycker att Robert och Svfast levererade ett kanonjobb med bilder och text på hemnet. Robert levde verkligen upp till våra förväntningar han var lyhörd
    och professionell.
    Vi är mycket nöjda med honom, en mycket kompetent mäklare som vi ger toppbetyg ! Läs mer
  • Julian V sålde sin stuga med hjälp av Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-06-23

Eskilstuna
    Robert har gjort ett bra jobb med försäljningen av vår sommarstuga och vi är helnöjda! Läs mer
  • Anita Ö sålde sitt hus med hjälp av Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-06-14

Torshälla
    Väldigt trevlig mäklare, bra information, återkopplat hela tiden, känner bra stöd från honom. Läs mer
  • Julia Z köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-06-13

Sveaplan
    1.035.000kr
    Första lägenheten och han tog tid att svara på frågor och var lätt att nå med snabba svar. Super nöjd och nu längtar jag till inflytt! Läs mer
  • Bengt A köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-05-26

Norr
    Har köpt en lägenhet. Blev väl bemött, mäklaren var lugn och tillmötesgående. Läs mer
    2020-05-29 Robert A svarar Bengt A
    Tack Bengt, jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i er nya lägenhet och känna er välkomna till Eskilstuna!
    Må gott! //Robert Almgren
  • Malena E skrev om Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-05-20

Jag tyckte att Robert har varit fantastisk allt från när han kom ut till vårat landställe och gjorde en värdering till en sedan lite brokig affär med med fyra syskon där han tålmodigt har lyssnat och svarat på allas frågor och önskemål. 100% nöjd! Läs mer
    2020-05-29 Robert A svarar Malena E
    Tack så mycket för förtroendet att hjälpa till med affären och tack för att du tagit dig tid att skriva en Reco!
    På återseende! //Robert Almgren
  • Ellen J köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-05-15

Rinmansparken
    Trevlig och kunnig - lätt att ha att göra med! Är mycket nöjd! Läs mer
    2020-05-15 Robert A svarar Ellen J
    Tack Ellen för att du tagit dig tiden att lämna en Reco! Det var ett sant nöjde att hjälpa till vid köpet av din nya fina lägenhet och jag tror och hoppas du ska trivas riktigt bra!
    //Robert Almgren
  • Linda S sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-05-07

Norr
    Jag sålde min lägenhet genom Robert och har enbart positiva saker att säga. Superproffsig och höll mig under hela processen uppdaterad om vad som hände. Läs mer
    2020-05-07 Robert A svarar Linda S
    Tusen tack för din rekommendation och förtroendet att hjälpa till med försäljningen av din fina lägenhet. Jag önskar er allt gott med ert nya boende och hoppas ni ska trivas riktigt bra!
    Mvh Robert Almgren
  • Keijo O sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-04-14

Snopptorp
    Mycket bra och trevlig och kunnig Läs mer
    2020-04-15 Robert A svarar Keijo O
    Tack så mycket för att du tagit dig tid att skriva en Reco och stort tack för förtroendet att hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet.
    Må gott! //Robert Almgren

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna