Robert Almgren
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 89 Läs vad Robert Almgren

• Alexander L köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-03-21

Norr
    En bra kille som jag kommer försöka ha som mäklare om jag säljer! Läs mer
  • Robert F
    Robert F sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-03-21

Gustavsborg
    Jag tycker att Robert skötte sitt jobb med bravur, ständig och bra kontakt från dag 1 vi träffades. Läs mer
  • Aldin H köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-03-15

Tunavallen
    Robert är en av dom bästa mäklarna jag har träffat under tiden jag letade efter nya boendet, han var ärlig och öppen för alla fågor man kunde ställa, jag kan starkt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • Karin A
    Karin A sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-03-09

Norr
    Väldigt bra bemötande och enkel. Var alltid tillgänlig för frågor och uppdaterade en löpande under hela försäljningen. Läs mer
  • Johan Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-02-18

Gredby
    Jag har köpt en lägenhet av honom och hans bemötande var väldigt hjälpsam och vänlig och fortsatte genom hela resan är väldigt nöjd och tacksam för den hjälp jag har fått. Läs mer
  • Patrik G köpte sitt hus med hjälp av Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-02-12

Ostra
    Hejsan, vi har köpt ett hus och vi har fått hjälp av robert från första start med hur allt ska gå tillväga, en glad och positiv mäklar som tog sig tid att förklara frågorna man hade då detta var första gången vi köper bostad, hade inga direkta förväntningar då jag ej hade koll på hur det funkar men robert tog att lugnt och sansat och förklara olika steg och andra frågor man hade gällande fastighetsköp, vill sammanställa detta som en bra upplevelse med en mäklare som kan sätta sig in i de specifika objektet och personen/personerna han har framför sig med professionalitet och kvalite Läs mer
  • Theres Å köpte sitt hus med hjälp av Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-02-10

Ostra
    Blivit väldigt bra bemött. Vi har köpt hus.
    Kan inte ge något negativt omdöme om honom då vi fått bra respons , väl bemötta, vill fortsätta ha kvar honom som mäklare när vi behöver en.
    Bara tummar upp för han Läs mer
  • Krister J köpte sitt hus med hjälp av Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Hällby
    Köpt ett kedjehus.
    Bemötandet var toppen,jätte nöjd
    Han levde verkligen upp till alla förväntningar,saklig och hade dom svar som efterfrågades.
    Kan inte hitta något negativt att säga om Robert. Läs mer
  • Camilla A sålde sitt hus med hjälp av Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Hällby
    Vi har försålt en villa och bemötandet av Robert gentemot mig som säljare har varit professionellt, inlyssnande och även med stor "fingertoppskänsla". Robert uppfyllde mina förväntningar med råge och jag skulle varmt rekommendera honom till andra.

//Camilla Anglemark Läs mer
  • Christer Mathias C sålde sitt hus med hjälp av Robert Almgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Slagsta
    Köpt en bostadsrätt.
    Bra bemötande och snabba svar.
    Bra vid kontraktsskrivningen.
    Inga konstigheter utan bara bra intryck. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Robert Almgren