Läs vad 50 Läs vad Sofia Nilsson Westman

• 2021-01-04
    Sofia levererar hög kvalitet med ett proffsigt agerande från första mötet till avslutet på försäljningen.
    Tack Sofia, kommer åter när vi skall sälja vår andra fastighet.
    Peter E
    • 1:a
    • 29.5 m²
    • Snopptorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
  • 2020-12-19
    Köpt bostad och är under försäljning av nuvarande bostad. Sofia har ett piggt och trevligt bemötande, är tydlig när hon förklarar så att man förstår de steg man går igenom vid köp/försäljning av bostad. Hade redan bestämt oss för att anlita Sofia när vi träffade henne på en annan visning av en bostad som hon förmedlade. Rekommenderar Sofia starkt om man går i köp/sälj tankar. 5/5
    Jesper L
    Jesper L
    • 88.0 m²
    • Sal
    köpte sitt hus med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
  • 2020-10-30
    Jag och min sambo valde Svensk Fastighetsförmedling i Eskilstuna när vi bestämt att sälja våran 135kvm stora, öppna lägenhet.

Redan från första stund kändes det som att vi var i trygga händer och hade fullt förtroende genom hela processen.

Jag personligen hade nog inga förväntningar åt något håll. Och blev mer än glatt överraskad av såväl bemötande som "utförande".

Då hela affären blev lång och inte alls som någon part från början kunnat förutse. Vill jag ge extra ros till Sofia som obevekligt har hjälpt, stöttat och kämpat. Alltid med ett leende, alltid redo med ett nästa steg och alltid med en känsla av att hon verkligen gjort Allt för oss!.
    Patric H
    • 5:a
    • 135.0 m²
    • Övre Nyfors
  • 2020-10-30
    Sålt bostadsrätt. Hon är artig med humor.
    Seriös presentation vid första mötet.
    Bra på återkoppling.

Nöjd med allt.
    Stefan I
    Stefan I
    • 55.7 m²
    • Nyfors
  • 2020-10-28
    Vi sålde en lägenhet genom Sofia. Hon skötte affären mycket professionellt. Hon levde upp till dom förväntningar vi hade.
    Jonas B
    • 3:a
    • 109.0 m²
    • Kronskogen
  • 2020-10-26
    Bra bemötande och tillgänglig när man behövde få kontakt. Toppenmäklare! 👍🏻
    Kristofer B
    • 3:a
    • 72.5 m²
    • Gredby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
  • 2020-10-10
    Har köpt ett fritidshus i kjula . Sofia var/är tydlig,glad, professionell med glimten i ögat. Det ända jag sakna var att få ett telefonsamtal efter det att vi skrivit på och innan vi fick nycklarna. Men samtidigt som jag var ett samtal bort så var Sofia och svensk fastighetsförmedling det också. Så i det stora hela så blir det 10 av 10

Ðaniel Eriksson ny fastighets ägare😉
    Daniel E
    • 56.0 m²
    • Barva
  • 2020-10-07
    Köp av Kolonistuga . Sofia vad riktigt BRA saklig och kunnig
    Är nöjd med hennes tillmötes gående
    Jan W
    Jan W
    • 30.0 m²
    • Balsta
    köpte sin stuga med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna
  • 2020-09-15
    Hej,

köpte en bostadsrätt där Sofia var mäklaren, hon har svarat på alla mina frågor snabbt, trevligt och tydligt.
    Zdravko R
    • 4:a
    • 100.2 m²
    • Djurgården
  • 2020-09-13
    Sålde mitt fritidshus med hjälp av Sofia.
    Jag är jättenöjd med hennes bemötande, vår kommunikation och med hela bostadsaffären i sin helhet.
    Katrin H
    • 24.0 m²
    • Odlaren
    sålde sin stuga med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte