Sofia Nilsson Westman
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 22 Läs vad Sofia Nilsson Westman

• Jonnah F köpte sitt hus med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-04-01

Bälgviken
    Första gången vi köper en bostad, och vi är riktigt nöjda över den kontakt vi haft med Sofia. Allt flöt på supersmidigt och vi kände oss hörda hela tiden. Riktigt positivt bemötande hela vägen. Läs mer
  • Marie L köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-03-06

Mesta
    Köpt Mesta hage 34
    På ett utomordentligt och varmt mottagande.
    Ett mottagande på visningen och även när vi skrev papper var helt otroligt proffsigt och varmt. För att vara så ung och ha en sådan proffsig personlighet är suveränt. Brydde sig lika mycket om oss som köpare som säljare proffsklass på henne.
    Mvh. Christer o Marie Lundholm Läs mer
  • Zhian I köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-03-05

Valhalla
    Hej!
    Jag är mitt i att köpa en bostadsrättslägenhet på Boställsgatan 5B i Eskilstuna.

Mäklaren Sofia Nilsson Westmans bemötande, information och samarbete var trevlig och härlig även lätt att nå henne via mail eller sms vid frågor.
    Jag tittade på flera lägenheter intensiv på senaste månaderna och till sist hittat jag den bästa av alla, tycker jag.
    Det känns underbart och längtar att allt blir klart och flyta in om 2 veckor. 🙏👍👌

Med vänliga hälsningar; Zhian Ibrahim Läs mer
  • Per A sålde sitt hus med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-01-26

Slagsta
    Trevlig , erfaret och förtroende ingivande bemötande. Kommer att rekommenderas vidare! Läs mer
  • Rosita H sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-01-20

Sveaplan
    Vi har både köpt och sålt en tvårumslägenhet med Sofia Nilsson Westman som mäklare. Hon har bemött oss på ett professionellt sätt. Varit engagerad i objekten och återkopplat vid behov. Vi är mycket nöjda med affärerna och kan rekommendera hennes tjänster till andra. Läs mer
  • Helena E sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-12-03

Norr
    Sålt en liten 1:a. Har fått superbra bemötande, Sofia är alltid trevlig och glad. Hon har återkopplat hela tiden under försäljningen och förklarat på ett enkelt sätt vad som sker. Jag är helnöjd! Läs mer
  • Lena L sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-12-02

Måsta
    Har både sålt och köpt lägenhet och allt gick väldigt fort men har känt en trygghet att mäklaren funnits där när man haft frågor runt försäljning och köp. Bemötande av mäklaren kan jag inte klaga på och kommer varmt rekommendera henne Läs mer
  • Sofie H
    Sofie H sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-11-29

Sveaplan
    Köpt och sålt bostadsrätt och är supernöjd med bemötande och försäljningen gick utmärkt. Väldigt tillmötesgående när man har egna förslag och idéer. Läs mer
  • Daniel G sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-11-11

Djurgården
    Jag sålde en bostadsrätt på Djurgården i Eskilstuna. Efter att jag varit på en visning där Sofia var mäklare tog jag kontakt med henne för att hon skulle få uppdraget att sälja min lägenhet.

Sofia är saklig, engagerad och mycket hjälpsam och vi har haft ett mycket bra samarbete. Jag förväntade mig detta och så blev fallet. Hon har varit flexibel och lyssnat till mina och eventuella köpares önskemål.

Jag hade mycket bra erfarenheter av Svensk fastighetsförmedling och Sofia och skulle rekommendera andra att anlita dessa vid försäljning. Läs mer
  • Cay H sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2019-11-07

Gredby
    Sålt bostad.
    Mäklaren skötte det väldigt proffsigt.
    Mäklaren gjorde allt för att båda parterna skulle bli nöjda.
    Bra mäklare som såg till att båda vi som säljare och personen som köpte lägenheten var nöjda.
    Rekommenderar henne starkt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna