Sofia Nilsson Westman
Registrerad mäklare sedan 2019-06-14
Aktiv på Reco.se sedan 2019-07-15
2019-08 - 2020-07

Läs vad 36 Läs vad Sofia Nilsson Westman

• Didrik J sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-07-08

Eskilstuna
    Sålt en lägenhet i ett dödsboärende. Sofia har varit väldigt behjälplig i alla typer av frågor vi ställts inför och har varit ett bra stöd i försäljningen. Läs mer
  • Björn E sålde sitt hus med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-07-01

Borsökna
    Har sålt ett dödsbos vad lös
    Bra bemötande
    Vägledde oss på ett bra sätt under försäljningen Läs mer
  • Helena H sålde sitt hus med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-06-29

Borsökna
    En underbar mäklare/människa. Är verkligen insatt i sitt yrke. Hon har givit oss vad vi behöver hjälp med och funnits som stöd. Sofia är värdefull och passar verkligen i sin yrkesroll!!!💜💜💜 Läs mer
  • Annette M köpte sin stuga med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-06-02

Råby-Rekarne
    Köpt fritidshus. Bemött på ett vänligt och tjänstvilligt sätt. Läs mer
  • Tauno M sålde sin stuga med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-05-28

Råby-Rekarne
    Proffsig trevlig och mänsklig mäklare som inte ”prånglar” på vare sig köpare eller säljare. Jätteduktig och proffsig! Läs mer
  • Ann Camilla S sålde sin stuga med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-05-18

Eklången
    Har sålt mitt fritidshus med hjälp av Sofia.
    Sofia har varit en jättebra mäklare till oss då hon är väldigt kunnig och en förstående mäklare. Hon har alltid svarat när vi har ringt och ställt frågor till henne i samband med försäljningen av fritidshuset. Hon är öppen och ärlig med allt. Hon hade allt som vi förväntade oss av en mäklare, som tillgänglighet, kunskap och ett stort engagemang utöver det vanliga. Hon såg även till att vi fick fritidshuset sålt. Ska jag någonsin sälja igen så kommer jag välja Sofia.
    Mvh Camilla Läs mer
  • Timo L sålde sitt hus med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-05-15

Stora Sundby
    Vi sålde ett fritidshus som vi haft i 11 år, ett riktigt smultronställe. Sofia tog sig an uppdraget med ett leende och hon sade att hon skulle göra allt i hennes makt att få ett så bra pris som möjligt. Det visade sig sedan att intresset för stugan slog alla rekord, den var den mest tittade fastigheten i Hemnet under v.19, över 100 anmälde sig för visningen (visningarna) som delades upp i flera omgångar eftersom så många hade anmält sig. Inte en gång klagade Sofia över att det var mycket att göra, hon sade bara att hon tyckte det var kul med det kolossala intresset som fanns, och att det ingick i jobbet , trots att telefonen ringde oavbrutet i flera veckor, och att hon anordnade privata extra visningar när någon så önskade, hon är värd varenda krona hon fått i arvode för uppdraget. Vi som säljare har hela tiden kontinuerligt blivit underrättade om hur det hela fortskrider, och till slut uppfylldes alla våra förväntningar när budgivningen var klar, från utgångspriset på 1,1 milj. till 1.950.000 !! Sofia är en kompetent, trevlig, lättsam och professionell mäklare som det har varit ett sant nöje att ha att göra med. Läs mer
  • Ludwig E köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-05-06

Östermalm
    Jättetrevlig och tydlig mäklare! Köpte min första lägenhet och fick all hjälp jag behövde! Läs mer
  • Lena W köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-04-22

Kronskogen
    Engagerar sig väldigt mycket.

Genuin och äkta i sin framtoning och förstående.
    Ny i yrket men ambitiös Läs mer
  • Henrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Nilsson Westman en del av Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

2020-04-20

Kronskogen
    Tydlig, professionell och mycket engagerad i sitt arbete att hjälpa oss sälja vår mammas lägenhet. Enkel och begriplig betalningsmodell gjorde helhetsintrycket komplett och jag kan varmt rekommendera Sofia. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eskilstuna

Robert Almgren