Mäklare Skåne Eslöv Svensk Fastighetsförmedling Eslöv Bodil Hedenborg
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 32 Läs vad Bodil Hedenborg

• Baidar S skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2019-03-13

Jag hade inte tid att engagera mig i försäljning och budgivningen, Bodil skötte allt utmärkt så som jag önskade mig, framför allt resultatet
    Jätte nöjd är jag Läs mer
  • Charlotta J skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2019-02-19

Vi sålde vårt hus med hjälp av Bodil Hedenborg. Från första mötet, långt innan vi säkert visste när vi skulle sälja, kände vi förtroende. Hela vägen har Bodil sedan varit engagerad, tydlig, kunnig, tillgänglig och lätt att prata med om allt som händer under en sådan här process. Så skönt att ha en sådan mäklare! Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Eslöv gillar detta
  • Nicklas I skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2019-02-16

Både köpt och sålt igenom dom , mycket smidigt och proffsigt Läs mer
  • Emma G skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2019-02-12

Vi har gått på ett par visningar och träffat på Bodil ett par gånger och tillslut hittade vi vårt drömhus och Bodil var väldigt behjälplig i hela processen, från första kontakt tills att vi skrev på kontraktet på huset.
    Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • Juvall J skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2019-02-06

Vi har både köpt och sålt via samma mäklare.
    Alltid påläst. Alltid ordning och reda. Alltid ett bra bemötande.
    Supernöjda! Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Eslöv gillar detta
  • Andreas Ö skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2019-01-09

Bodil har varit ett stabilt stöd genom hela processen. Hennes strukturerade arbetssätt gjorde att försäljningen gick smidigt från början till slut. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Eslöv gillar detta
  • Fredrik N skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2018-12-18

Köpt en villa.
    Mycket proffsig och noggrann mäklare. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Eslöv gillar detta
  • Karl Yngve P skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2018-12-11

Bodil är mycket professionell och kompetent mot både säljare och köpare. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Eslöv gillar detta
  • Richard B skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2018-11-19

Bodil har ett stort engagemang, och man känner sig verkligen som om hon bara har mitt objekt. Bra återkopplingar och ofta.
    Hon levde upp till de höga förväntningar jag hade. Läs mer
    Svensk Fastighetsförmedling Eslöv gillar detta
  • Therese J skrev om Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2018-11-15

Jag har köpt ett hus. Blev bra och professionellt bemött. Mäklaren gjorde det hon sa vilket inget ett förtroende.
    Mäklaren har haft tålamod och sköt sig toppen hela vägen Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Bodil Hedenborg