Mäklare Skåne Eslöv Svensk Fastighetsförmedling Eslöv Stefan Andersson

Läs vad 17 kunder tycker om Stefan Andersson

• Helen L skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Köpt bostadsrättradhus. Kompetent och vänligt bemötande. Läs mer
  • Karin D skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Har tidigare både köpt och sålt bostadsrätt. Blev positivt bemött och fick bra vägledning under affärens gång. Läs mer
    Stefan A gillar detta
  • Hashmat Ullah N skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2018-09-04

Det var svåt att ta kontakt med mäklaren. Läs mer
    2018-09-07 Stefan A svarar Hashmat Ullah N
    Hej Hashmat,
    Att du som kund ska känna dig väl omhändertagen och få den hjälp du behöver under bostadsaffären, är minst lika viktigt som att du ska göra en riktigt bra bostadsaffär när du träffar mig som mäklare. Jag har uppmärksammat att du inte är nöjd med min tillgänglighet vilket jag verkligen tycker är tråkigt. Jag uppskattar din feedback, och ska se till att informera bättre framöver så man vet hur man når mig via sms/mail eller någon av mina kollegor på kontoret, då jag inte alltid har möjlighet att ta emot samtal.

Jag ser fram emot att träffa er vid tillträdet av er nya bostad.

Vänligen
    Stefan Andersson, Svensk Fastighetsförmedling, Eslöv
  • Ingela G skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Vi har sålt en lägenhet. Vi har blivit bemötta på ett professionellt och förtroendegivande sätt. Affären är inte klar än men jag litar på att det fullföljs på bästa sätt.
    Eftersom jag inte sålt någon bostad tidigare visste jag inte vad jag kunde förvänta mig.
    Detta har varit ett för oss smidigt förfarande och jag skulle med förtroende vända mig till mäklaren igen. Läs mer
  • Yvonne N
    Yvonne N skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Lugn, tålmodig, tydlig och en glimt i ögat = professionel Läs mer
  • Belal A
    Belal A skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Stefan är väldigt engagerad, snabb och hjälpsam. Han är kunnig och kom med idéer och lösningar som gjorde att vi gjorde en bra bostadsaffär. Han var närvarande och lättillgänglig genom hela processen. En väldigt trevlig och glad person! Läs mer
  • Fahad M skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Jag har köpt ett hus , och mäklare var hela tiden i kontakt med köpare och utvecklas detta en positiv sida hos mig samt jag fick alla svar angående köpet .
    Jag mycket nöjd med hela processen . Läs mer
    Stefan A gillar detta
  • Louise H skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Har solt min lägenhet.
    Positivt bemötande.
    Förväningarna var att få ut mer än utgångs priset och det blev mycket över förväntan.
    Stefan är en bra, pålitlig och duktig mäklare som har bra koll på läget och gör sitt jobb mycket bra. Läs mer
  • Joakim K skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Tycker allt har gått smidigt och tydligt, väldigt nöjd! Läs mer
    Stefan A gillar detta
  • Mikael J skrev om Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    Engagerad och ansvarstagande mäklare som håller alla parter uppdaterad löpande från början till slut. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Bodil Hedenborg