Jenny Fransén

Jenny Fransén

Jenny Fransén är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Jenny Fransén har varit registrerad mäklare sedan 2013-01. Jenny Fransén har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-11 och har fått 130 omdömen med ett betyg på 4.8. Jenny Fransén har haft 65 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 130 Läs vad Jenny Fransén

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    2021-07-23
    Jenny är en erfaren mäklare med god lokalkännedom och gott bemötande.
    • Eslöv Väster
    2021-06-22
    Från första stund fick jag ett bra förtroende, lugnt och tryggt bemötande.
    Fick ett proffsigt och gott stöd i hela säljprocessen.
    Mycket nöjd med min mäklare!
  • Basim L
    • Eslöv Sallerup
    2021-06-16
    En trevlig och proffsig mäklare. Vi sålde vårt radhus snabbt och smidigt. Svarar snabbt på Mail och telefon när man undrar något och är engagerad i sitt arbete!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    • Eslöv Väster
    2021-06-11
    Jenny has been cooperating and very helpful.
    2021-06-10
    Väldigt kunnig och seriös. Engagerad och ser till kundens bästa
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    2021-06-10
    Jenny var lugn och korrekt. Hon kollade allt vi bad om och höll vad hon lovade.
    2021-05-28
    Jag skulle köpa en lägenhet av mäklaren.
    Jenny var väldigt trevlig när jag träffade henne. Hon kunde svara på alla frågor som man ställde och var mycket hjälpsam.
    • Eslöv Solkullen
    2021-05-15
    Very good service, polite to both seller and buyer ( in this case us) helpfull, not rushing things and through her self over us as some agents do. Old fashion agent, we like that.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
    • Eslöv Örtofta
    2021-05-13
    Jag har sålt ett gammalt hus med stort renoveringsbehov. Huset är byggt 1860 och jag kände att det var en stor utmaning att ta sig an. Jag är glad att jag valde Svensk Fastighetsförmedling och fick träffa Jenny Fransén

Jenny är professionell mycket kunnig inom branchen. Hon är optimistisk och trodde på en bra föräljning redan från start.
    Något som jag personligen uppskattar är snabb återkoppling och det tycker jag att Jenny är bra på samt att hon har ett lösningsfokuserat tänk och ett varmt och vänligt bemötande.

Jag rekommenderar henne varmt till framtida säljare eller köpare då jag är så nöjd med försäljningen av fastigheten.

Sara Imberg
    2021-05-08
    Har sålt en lägenhet och Jenny blev min kontakt. Och hennes glada och positiva sätt är smittande. Jenny är en mäklare som är drivande på ett bra sätt. Min affär gick från annons till köp på 10 dagar.
    Sammanfattning av min upplevelse av Jenny är att hon är en mycket seriös mäklare som vill både att köpare och säljare ska vara nöjda.