Jenny Fransén
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 69 Läs vad Jenny Fransén

• Julia K köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-03-22

Eslöv Bäckdala
    Jag bestämde mig för att köpa en lägenhet snabbt och Jenny skötte detta galant. Snabba besked och kontakt igenom hela processen. Allting var klart på mindre än 1 veckas tid från första budet. Underbart bemötande och verkligen en mäklare jag kommer ha i åtanke och rekommendera. Läs mer
    Jenny F gillar detta
  • Patrik N köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-03-10

Eslöv Centralt
    Jag har köpt en lägenhet, Jenny har varit ett bra stöd längst processen och hjälpt till och svarat på frågor när de har behövts Läs mer
    Bodil H, Jenny F gillar detta
  • Per-åke E köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-03-09

Eslöv Centralt
    Köpt lägenhet, fick ett mycket profisionellt och vänligt bemötande. Läs mer
    Jenny F gillar detta
  • Stefan A sålde sitt hus med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-03-08

Eslöv Väster
    Jenny F gillar detta
  • Per A sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-03-08

Eslöv Centralt
    Kunnig, trevlig , seriös , tycker hon gjorde ett utmärkt jobb när vi anlitade henne. Läs mer
    Jenny F gillar detta
  • Ieva S sålde sitt hus med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-03-06

Eslöv Väster
    Jenny har hjälpt oss tidigare att sälja vår bostadsrätt och nu när det var dags att sälja vårt hus var Jenny ett självklart val. En mycket kunnig, trevlig och ansvarsfull mäklare som är mån att både säljare och köpare ska vara nöjda. Mycket lyhörd, tålmodig och alltid glad.
    Vi är jätte nöjda och tacksamma för all hjälp vi har fått. Läs mer
  • Petra S
    Petra S sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-03-06

Eslöv Rönneberga
    Jenny sålde min bostadsrätt och var helt fantastisk genom hela processen.
    Jag rekommenderar henne varmt.

Hälsningar Petra Söderblom Läs mer
    Jenny F gillar detta
  • Conny S köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-02-03

Eslöv Centralt
    Köpt lgh i Eslöv. Bra bemötande. Tillgänglig och tog kontakt med mig under budgivning och slutförande av affären. Läs mer
    Jenny F gillar detta
  • Niclas J sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-02-01

Eslöv Centralt
    Jenny var väldigt serviceminded, kunnig och trevlig så jag är nöjd med hur försäljningen av min bostadsrätt fungerat hittills. Läs mer
  • Cecilia G
    Cecilia G köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-01-27

Eslöv Stehag
    Såg en bostadsrätt på Hemnet som jag blev intresserad av, kontaktade ansvarig mäklare, Jenny Fransén. Hon mötte min önskan om att flytta fram visningen eftersom jag också var intresserad av ett annat objekt. La ett bud direkt på visning ochh bad Jenny kontakta säljare direkt. Så blev det och säljaren accepterade mitt bud, snabb, kompetent, effektiv och trevlig mäklare:) Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Bodil Hedenborg