Läs vad 98 Läs vad Jenny Fransén

• 2021-01-10
    Sålt bostad. Bemötandet helt fantastiskt. Professionell o avkännande.
    Gunilla F
    • 110.0 m²
    • Eslöv Östra Asmundtorp
    sålde sitt hus med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
  • 2021-01-08
    Sålt hus. Bra bemötandre. Stort engagemang.
    Ingrid F
    • 110.0 m²
    • Eslöv Östra Asmundtorp
  • 2021-01-04
    Jag sålde en bostadsrätt. Jenny är en helt fantastiskt hjälpsam och kunnig mäklare. Jenny har hjälpt och informerat mig på allra bästa sätt. Alla förväntningar jag hade har Jenny levt upp till och lite till.

Jenny är en alldeles utmärkt mäklare.
    Lena L
    • 2:a
    • 62.0 m²
    • Eslöv Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
  • 2020-12-27
    Sålt villa
    Mycket kunnig och bra kommunikation
    Bra bemötande .
    Per Ingvar P
    • 101.0 m²
    • Eslöv Hällan
  • 2020-12-18
    Har sålt mitt hus, mäklaren var över förväntan jättebra.
    Marion L
    • 63.0 m²
    • Eslöv Reslöv
  • 2020-11-28
    Har sålt min pappas hus efter hans bortgång, vi tog in några mäklarofferter men Jenny på SFF var den som fick vårt förtroende då hon var tydlig med vilket marknadsvärde det var, proffsig i sitt bemötande och hanterande allt på ett föredömligt sätt. +++++ Rekommenderas varmt. //Inger
    Inger P
  • 2020-11-28
    Sålt min pappas hus . Dödsbo . Jenny är mycket seriös och engagerade och bryr sej om , trots i dessa tider med Corona epidemin .
    Vi är 4 syskon och jag har gett fullmakt till min syster för att inte sprida smittan och vi andra 3 syskon har ändå fått information .
    Ann-christin K
  • 2020-11-26
    Jenny Fransén gav oss mycket bra service när vi köpte vårt hus. Precis så här vill man bli bemött av en mäklare. Trevlig och mån om alla deltagare både under visningen, budgivningen och så småningom kontraktsskrivningen. Tillmötesgående och vänlig. En toppenmäklare helt enkelt!
    Inger V
    • Eslöv Löberöd
    köpte sitt hus med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
  • 2020-11-26
    Vi sålde min pappas hus (dödsbo) genom Jenny. Min syster haft mest kontakt med henne personligen men jag tycker Jenny är proffsig och en väldigt bra mäklare. Hon svarar snabbt, är engagerad och har bra koll. Hon är noga med att alla vi syskon har fått ta del av all information genom Mail och sms.

Är mycket nöjd med Jenny Fransén på alla sätt o vis. :-)
    Helena N
  • 2020-11-07
    En kunnig och trevlig mäklare. Med Jenny Som mäklare kan man känna sig trygg när man ska sälja sin bostad. Kan varmt rekommendera henne.
    Anette P
    • 129.0 m²
    • Eslöv Väster

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte