Jenny Fransén
Registrerad mäklare sedan 2013-01-15
Aktiv på Reco.se sedan 2016-11-22
2019-08 - 2020-07

Läs vad 77 Läs vad Jenny Fransén

• Hans Olle L sålde sitt hus med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-06-29

Eslöv Östra Strö
    Har under åren träffat många mäklare och jag är tämligen övertygad om att Jenny är den bästa jag kommit i kontakt med. Hon visade inte bara på ett otroligt engagemang och förståelse för oss som uppdragsgivare. Hon är också tekniskt kunnig och tog god tid på sig att sätta sig in i objektivets byggnadstekniska förutsättningar.

Det objektets Jenny sålde för vår räkning var ett äldre renoveringsobjekt, vilket med all säkerhet inte var något av hennes dyraste. Detta faktum avspeglades absolut inte i hennes bemötande. Snarare tvärt om, hon gav känslan av detta var hennes absolut viktigaste objekt.

Jag kan naturligtvis inte göra något annat än att helhjärtat rekommendera Jenny Fransén. Läs mer
    Jenny F gillar detta
  • Karl H köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-06-17

Eslöv Centralt
    - Köpt en bostadsrätt i Eslöv.
    - Fick ett varmt och professionellt bemötande.
    - Mina förväntningar överträffades.

Sammanfattar mötet med Jenny som personligt, professionellt och lyckat. Läs mer
    Jenny F gillar detta
  • Bo N köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-05-26

4:a
    Eslöv Väster
    Trevlig, lugn och saklig. Köpt en bostad av Jenny och skall nu sälja vårt nuvarande boende. Förklarade på ett ett jättebra sätt för en novis som jag alla vägar till försäljningen Läs mer
    Jenny F gillar detta
  • Eva B sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-05-20

Eslöv Rönneberga
    Jenny är kompetent och engagerad. Hon inger stort förtroende och är mycket trevlig och hjälpsam
    Hon sålde en HSB tre rums lägenhet åt mig i värsta coronakrisen. Jag är mycket nöjd med vårt samarbete Läs mer
    Jenny F gillar detta
  • Haleh R sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-05-20

Eslöv Rönneberga
    Mycket proffsig och tillgänglig mäklare. Vi sålde en bostadsrätt och Jenny har varit närvarande hela vägen. Allt gick väldigt smidigt. Läs mer
    Jenny F gillar detta
  • Mark D köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-05-13

4:a
    Eslöv Norr
    Jenny har verkligen tagit oss under hennes vingar och ansträngt över förväntan att genomför båda försäljnings process och själva köp/ sälj affär. Läs mer
  • Burim S
    Burim S sålde sitt hus med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-04-19

Eslöv Karlsro
    Bästa mäklaren!! Kan starkt rekommendera Jenny Franzén Läs mer
    Jenny F gillar detta
  • Mejrema P köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-04-03

Bostadsrätt. Mycket spännande. Läs mer
    Jenny F gillar detta
  • Julia K köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-03-22

Eslöv Bäckdala
    Jag bestämde mig för att köpa en lägenhet snabbt och Jenny skötte detta galant. Snabba besked och kontakt igenom hela processen. Allting var klart på mindre än 1 veckas tid från första budet. Underbart bemötande och verkligen en mäklare jag kommer ha i åtanke och rekommendera. Läs mer
    Jenny F gillar detta
  • Patrik N köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Fransén en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2020-03-10

Eslöv Centralt
    Jag har köpt en lägenhet, Jenny har varit ett bra stöd längst processen och hjälpt till och svarat på frågor när de har behövts Läs mer
    Bodil H, Jenny F gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Eslöv