Stefan Andersson
Registrerad mäklare sedan 2010-06-09
Aktiv på Reco.se sedan 2017-07-11

Läs vad 26 Läs vad Stefan Andersson

• Ido B köpte sitt hus med hjälp av Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2019-10-19

Eslöv Hällan
    Vi köpte ett hus(en villa ). Jag upplevde han väldigt hjälpsam och väldigt lyhörd. En väldigt bra mäklare, bättre kunde det inte bli känner vi, vi är väldigt glada för allting. Läs mer
    Stefan A gillar detta
  • Elin S köpte sitt hus med hjälp av Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Eslöv Stehag
    Mycket tillmötesgående, hjälpsam och noggrann. Stefan är väldigt professionell i sin yrkesroll och gav ett trevligt intryck. Vi hör gärna av oss till Stefan igen.

Vi har köpt ett hus i Stehag, Eslövs kommun.
    ......,,,,,........ Läs mer
  • Labinot H
    Labinot H köpte sitt hus med hjälp av Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Eslöv Väster
    Jag har köpet ett hos 97 kvadrater.
    Han var en bra meklaren Läs mer
    Stefan A gillar detta
  • Inga Lill E sålde sitt hus med hjälp av Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Eslöv Väster
    Vi fick fantastiskt fint stöd och hjälp vid försäljning av villa.
    Vi hade själv ingen tidigare erfarenhet av detta, så vi är väldigt tacksamma för allt han gjorde för oss. Läs mer
    Stefan A gillar detta
  • Lennie S sålde sitt hus med hjälp av Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Eslöv Billinge
    Försäljningen gick smärtfritt och hyfsat smidigt. Läs mer
    Stefan A gillar detta
  • Annika E sålde sitt hus med hjälp av Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2019-06-13

Eslöv Stehag
    Utmärkt hjälp vid försäljning visning mm när vi sålde vårt hus.
    Förklarade och gav sig tid då vi inte sålt hus tidigare och det var över 20 år sen vi köpt huset Läs mer
    Stefan A gillar detta
  • Ola N köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2019-02-11

3:a
    Eslöv Centralt
    Mycket bra bemötande av mäklaren Läs mer
    Stefan A gillar detta
  • Magnus A sålde sitt hus med hjälp av Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2019-02-11

Eslöv Solkullen
    Sålt villa I Eslöv. Stefan A är kunnig och påläst. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Alf S
    Alf S sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2019-02-10

Eslöv Centralt
    Jag behövde sälja min etta på 26 kvadrat på kort tid. Stefan Andersson, min mäklare, gav mig flera råd och tips på vägen. Jag fick möjlighet att boka tid med en inredare som gav mig goda råd om hur lägenheten kunde presenteras, utan att jag behövde göra för stora ändringar.

Allt från det första besöket, till annonser och visningar, till försäljning och kontraktsskrivande har sköts väl och professionellt. Jag skulle rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Eslöv. Läs mer
    Stefan A gillar detta
  • Helen L köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

2018-10-29

4:a