Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

• BadgeEightYears
Ring 0413-130 00 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Eslöv! Här hos oss på kontoret i skånska Eslöv kan vi hjälpa dig att hitta ett boende i en stad som har många möjligheter. Attraktiva boenden med goda närmiljöer är känt för trevliga Eslöv. Våra mäklare har full koll på bostadsmarknaden och allt vad en bostadsaffär innebär. Vare...

519 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Vjollca H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Arben Ahmeti en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
Eslöv Centralt

En fantastisk upplevelse med mäklaren Arben, som jag verkligen kan rekommendera. Han var otroligt professionell och kunnig och visade ett genuint engagemang för att hitta rätt bostad. Han var även väldigt lyhörd för mina behov och önskemål, vilket gjorde hela processen stressfri. Jag kände mig trygg och väl omhändertagen under hela samarbetet. Letar du efter en mäklare som verkligen sätter sina kunder i fokus, och levererar en hög kvalitativ service, kan jag varmt rekommendera Arben. Mvh

Svar från Arben Ahmeti

Hej Vjollca, Tack så mycket för din vänliga feedback! Det är verkligen uppskattat att höra att du är nöjd med min service och att du kände dig väl omhändertagen under processen. Det är alltid mitt mål att vara lyhörd för mina kunders behov och önskemål för att göra hela processen så smidig och stressfri som möjligt. Om det finns något mer jag kan göra för att hjälpa dig i framtiden eller om du har några frågor, är du välkommen att höra av dig. Tack igen och bästa hälsningar. Arben

Rickard L
Köpte sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
Eslöv Billinge

Trevlig och tillmötesgående, förstod mina behov och kunde uppfylla dessa.

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Rickard! Tack för dina fina ord och vill även tacka dig för att du alltid är positiv, glad och engagerad i ditt köp av bostad. Har varit mycket trevligt att samarbeta med dig. Vi ses framöver! Bodil

Janeth T
Sålde sitt hus med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
Eslöv Billinge

Mycket trevlig, snabb, bra bemötande, energisk. Bodil har jobbat många år som mäklare och kan verkligen sitt jobb.

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Janeth! Tack och stort tack ska ni själv ha för ert engagemang som säljare. Jag vill även tacka er för alla trevliga samtal och sms. Jag mer än gillar mitt jobb som mäklare och ju fler år som gått ju roligare har det blivit:)! Det är ni kunder som ger mig så mycket energi!!! Vi ses framöver! Bodil

Larry T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Arben Ahmeti en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
Eslöv Centralt

Mycket trevlig och effektiv mäklare. Behövs det en mäklare i framtiden så väljer jag Arben igen utan tvekan.

Svar från Arben Ahmeti

Hej Larry, Tack så mycket för de vänliga orden! Jag är glad att höra att du var nöjd med min service som mäklare. Jag uppskattar ditt förtroende och ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden om behovet uppstår. Tveka inte att kontakta mig om du behöver ytterligare hjälp. Vänliga hälsningar Arben

Agneta A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
Eslöv Centralt

Proffs i alla bemärkelser!!! Förtroendeingivande. Klar och tydlig. Positiv och glad.

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Agneta! Tack för fina ord, det värmer! Även ett stort tack till dig för alla trevliga och positiva samtal. Jag önskar dig all lycka till med ditt nya boende. Vi ses framöver! Bodil

Muhammad Farrukh S
Eslöv Centralt Norr

Hi , We found him very diligent and responsive, we did this deal before viewing so it was a risk, but we trusted him and we found the object even better then what he described on call, he is exceptionally good.

Svar från Arben Ahmeti

Hi Muhammad, Thank you so much for your kind words. Sometimes it is better to let the objects speak for themselves. I wish you the best of luck, and feel free to reach out whenever you need assistance in the future. Have a nice day!

Per J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Bodil Hedenborg en del av Svensk Fastighetsförmedling Eslöv
Eslöv Centralt

Noggrann och vänlig,man känner sig trygg både som köpare och säljare

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Per! Stort tack för ett mycket trevligt samarbete och att få ha haft förmånen att få vara er mäklare, både som köpare och säljare. Uppskattar mycket all kontakt som vi haft. Ni får ha det så bra! Vi ses framöver! Bodil

Maria L
Eslöv Väster

Bodil Hedenborg utför ett hedersamt mäklare jobb ur säljare och köpare perspektiv, vill att båda partner blir nöjda. Hon är väldigt kunnig inom sin bransch och har god kunskap gällande avtalsskrivning vilket leder till att affären utförs på korrekt sätt. Rekommenderar Bodil varmt!

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Maria! Stort tack för att du tog dig tid att skriva. Även ett stort tack för din rekommendation. Jag vill att alla ska ska sig trygga och nöjda. En stor affär i livet och viktigt att allt blir rätt. Tack för gott samarbete. Vi ses framöver! Bodil

Mohammad Nour I
Eslöv Centralt

Hej asså han är bäst faktiskt o jätte duktig 🥰o jag är jättenöjd 👍

Svar från Arben Ahmeti

Hej Mohammad, Tack för de fina orden och vad kul att du blev nöjd! Lycka till så hörs vi i framtiden! Vänliga hälsningar Arben

Mimoza Z
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Vill passa på och tacka Bodil och Arben för alla trevliga möten vi har haft samt för att ni är så kunniga och professionella i era yrkesroller. Jag rekommenderar Bodil och Arben starkt - de är helt enkelt bäst i Eslöv!

Bodil H gillar detta
Svar från Svensk Fastighetsförmedling Eslöv

Hejsan Mimoza! Vi tackar själv så mycket för ett superbra samarbete. Ni har varit fantastiskt noggranna som säljare på alla sätt och vis. Det är alltid lättare för oss att kunna göra vårt jobb proffsigt när det är så:)! Stort stort tack för er fina rekommendation. Vi ses framöver! Bodil och Arben!

Gullan J
Eslöv Västerdala

Bodil är noggrann och seriös.Man känner sig trygg med Bodil som mäklare,hon är alltid positiv för en bra affär för både köpare och säljare.

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Gullan! Tack för fina ord och trygghet är viktigt. Det ska vara en positiv upplevelse för alla parter i samband med bostadsbyte. Tack för trevligt samarbete med er. Vi ses framöver! Bodil

Ulf Jörgen H
Eslöv Karlsro

Proffsigt jobb och lovar aldrig något dom inte fungerar

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Jörgen! Tack för detta! Jag, ja vi alla på kontoret vill göra vårt allra bästa i alla situationer. Då blir det bra för alla. Vill även tacka er säljare för allt ert engagemang. Vi ses framöver! Bodil

Thomas H
Eslöv Karlsro

Trevlig, noggrann väl insatt i bostadsmarknaden i Eslöv

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Thomas! Tack själv för er noggrannhet när vi har jobbat tillsammans för en lyckad försäljning. Ni säljare är alltid en viktig del av vårt arbete. Även stort tack för alla trevliga samtal som vi haft. Vi ses framöver! Bodil

Anders L
Eslöv Trollsjöområdet

Erfaren, kunnig och trevlig. Intresserad men inte påträngande.

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Anders! Stort tack för ditt fina omdöme och även mycket trevligt att prata med dig då du kan så mycket om hus och byggnation. Det är alltid roligt att utbyta erfarenheter om detta. Lycka till med huset! Vi ses framöver! Bodil

Anders H
Eslöv Trollsjöområdet

Bodil är snabb, trevlig, korrekt, kunnig, målinriktad, har bra lokalkännedom och känsla för spekulanter.

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Anders! Stort tack för ditt fina omdöme och fina ord. Vill även tacka er för mycket gott samarbete genom hela förmedlingen av er bostad. Alltid trevliga och givande samtal med er. Vi ses framöver! Bodil

Eva F
Eslöv Solkullen

Bodil is very professional and knowledgeable. She was also very helpful during our property purchase process. We would recommend Bodil to anyone who wants to get through the purchase process smoothly and timely.

Svar från Bodil Hedenborg

Hello Eva! Many thanks for your review and thanks for all the nice contact. I wish you the best of luck with your new home. See you in the future! Sincerely Bodil

Åsa F
Eslöv Centralt

Mycket trevligt bemötande! Vi har fått viktig information och hjälp. Under året har vi varit runt och tittat på många lägenheter. Utifrån beskrivningen på nätet blev vi väldigt intresserade, men vi har också lärt oss att hålla förväntningarna i schack. Utan Bodil hade vi känt oss betydligt mer otrygga i samband med bostadsaffären.

Svar från Bodil Hedenborg

Hej Åsa! Stort tack för ert fina omdöme och det är så roligt att ni hittat ett boende som stämmer så bra med det ni vill ha. Jag vill också tacka er för ett mycket trevligt samarbete, trevliga samtal och för att ni tog er tid att lämna ett omdöme. Vi ses framöver! Bodil

Jonathan H
Eslöv Centralt

Mycket hjälpsam o trevlig, smidig affär utan krångel.

Svar från Arben Ahmeti

Hej Jonathan, Jag tackar för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme och för att du själv underlättat mitt arbete. Lycka till framöver! Vänliga häsningar Arben

Caj W
Eslöv Centralt

Från första kontakt genom hela proceduren till att vi skrev papper kan jag bara säga att Arben skött sig utomordentligt. Med beröm godkänd

Svar från Arben Ahmeti

Hej Caj, Tack för de fina orden! Har uppskattat att jobba med dig också. Vi hörs framöver! Vänliga hälsningar Arben

Fredrik N
Eslöv Centralt

Mycket trevligt bemötande. Hjälpsam vid frågor och inga problem att få tag i vid behov. Hela affären gick väldigt smidig.

Svar från Arben Ahmeti

Hej Fredrik, Tack för ditt omdöme och vad kul att du kände så! Vi hörs framöver. Vänliga hälsningar Arben

Zaid A
Eslöv Norr

Med Bodil har jag tyvärr inte haft så mycket med henne och att göra, däremot Arben hennes anställda tycker han var trevlig men när det kommer till budgivningen så tycker jag det var absolut inte bra då de lagts bud manuellt utan jag får notifikationer av Arben de var nära skriva på kontrakt enligt Arben medans ingen har hört av sig till mig enligt Arben så har han försökt kontakta mig vilket det inte stämmer hur som huset är mitt nu men tycker budgivningen var 0av10.

Svar från Bodil Hedenborg

Hejsan Zaid! Tack för ditt omdöme och Arben hälsar detsamma till dig. Du och jag hade kontakt innan min planerade frånvaro, bland annat innan visningen, på visningen och efter visningen. Jag informerade och berättade för dig hur allt skulle organiseras. Jag har fått information om att det fanns tekniska problem med mobiltelefon och vår assistent Therése Malmborg pratade med dig om detta. Även fastighetsmäklare Arben sökte dig för att hålla dig uppdaterad och sms:ade dig för kontakt när du inte kunde svara. Vi ses framöver och vi alla önskar er lycka till med er nya bostad!

Sami Z
Eslöv Norr

Trevlig och professionellt för sitt arbete!

Svar från Bodil Hedenborg

Hej Sami! Tack för omdömet och tack detsamma. Jag tackar er för både gott och trevligt samarbete. Vi ses framöver!

Shadia A
Marieholm

Hej , Allt gick jättebra med mäklaren. Mäklaren ” Arbin ” var en hjälpsam och effektiv . Tack

Svar från Bodil Hedenborg

Hej Shadia! Tack för omdömet och Arben hälsar till er. Vi alla på kontoret önskar er lycka till med er nya bostad! Vi ses framöver!

Eva O
Marieholm

Kanon, lätt att prata med. Fick gjort vad vi bad om

Svar från Bodil Hedenborg

Hej Eva! Tack för omdömet och jag uppskattar vår fina kontakt så det är ömsesidigt! Vi ses framöver!

Helene E
Eslöv Karlsro

Svarade fel på fråga som gav negativa konsekvenser för oss som köpare. Bad om råd efteråt, men då hänvisade hon till att hennes arbete var slutfört.

Svar från Bodil Hedenborg

Hej Helene, Jag har förmedlat till er den information som jag har haft tillgång till och det som jag haft kännedom om som fastighetsmäklare. Jag gav er de råd jag får när ni hörde av er för att ni skulle få kontakt med berörda. Detta är det jag som fastighetsmäklare får göra i mitt tjänsteutövande efter avslutat uppdrag. Med vänliga hälsningar Bodil

Samantha D
Eslöv Kastberga

Trevlig, tydlig, ärlig, intresserad och hjälpsam!

Christian S
Eslöv Rönneberga

Vi är mycket Nöjda med Bodil. Erfaren, öppen och ej haj på marknaden. Vi både köpte vårt nya boende och sålde vårt gamla med hjälp av Bodil. Kan varmt rekommenderas. Stort tack!

Svar från Bodil Hedenborg

Hej Christian! Tack för omdömet och även ni ska ha ett stort tack för allt gott samarbete. Trevliga sms, samtal och snabb återkoppling från er har underlättat mitt arbete. Vänliga hälsningar Bodil

Emmy B
Eslöv Väster

Bra hjälp genom hela försäljningen

Svar från Bodil Hedenborg

Hej Emmy! Tack för omdömet och ni ska ha ett stort tack för allt. Samarbetet med er har varit mycket trevligt. Vänliga hälsningar Bodil

Oskar R
Eslöv Bäckdala

Trevligt och professionellt bemötande. Hjälpte till o göra vår bostadsaffär trygg. Alltid tillgänglig

Svar från Bodil Hedenborg

Hej Oskar! Tack för omdömet och även stort tack till er för samarbetet. Jag försöker alltid vara så tillgänglig som det går och även er alltid snabba återkoppling har underlättat mitt arbete. Vänliga hälsningar Bodil

Zora E
Eslöv Centralt

Jag blev bemött på ett professionellt sätt, mäklaren var påläst och väl insatt i projektet och kunde svara på mina frågor. Vid köpet var det noga genomgång på allt, gav oss tips. Fick Mail på innehållet innan mötet så att jag kunde läsa på i lugn och ro.

Svar från Bodil Hedenborg

Hej Zora! Tack för ditt omdöme. Jag vill att man ska ha all information tillgänglig och i god tid innan mötet för kontraktsskrivning. Uppskattar att du satte dig väl in i allt innan mötet, tack! Vi alla önskar dig lycka till med din nya bostad! Vänliga hälsningar Bodil

Mathias D
Eslöv Väster

Total hängivenhet och ett optimistiskt sätt. Från start till försäljning av vårt hus visat ett stort engagemang. Ständigt hållit oss uppdaterade på nödvändig information. Alltid glad och trevlig och ett härligt bemötande. Professionell i sitt arbete. Rekommenderar henne varmt till andra som skall sälja sin bostad.

Svar från Bodil Hedenborg

Hej Mathias! Tack för ditt omdöme. Kan bara säga detsamma, har varit mycket trevligt att samarbeta med er. Jag blev även mycket glad över att ni återkom efter många år och denna gången som säljare. Stort tack! Vänliga hälsningar Bodil

Angelica B
Eslöv Väster

Proffsig, rak och pedagogisk. Alltid tillgänglig för frågor. Helt klart nöjd

Lars N
Eslöv Karlsro

Hej Jag har tyvärr inte träffat Bodil personligen men enligt vad jag har pratat med min bror om henne så är hon verkligen kompetent som mäklare

Joel B
Eslöv Väster

Bodil är trevlig och väldigt tydlig med hur saker är och ser ut! Uppskattas! Trevliga och informativa samtal längs resan. Bodil är sammanfattningsvis väldigt duktig med det hon jobbar med :)

Nickolaj S
Eslöv Sallerup

Personligt och "genomtänkt" bemötande Snabb återkoppling

Gunnel S
Eslöv Sallerup

Allt fungerat mycket bra, planering, återkoppling, allt!

Daina N
Eslöv Karlsro

Träffade själv aldrig Bodil då det var min bror som ”skötte” försäljningen. Den kontakt jag hade var trevlig tydlig och professionell. Både jag och mina syskon är mycket nöjda

Nickolaj S
Eslöv Östra Asmundtorp

Väldigt jordnära och personlig service

Felicia N
Eslöv Karlsro

Vi blir alla väldigt bra bemötta. Bodil är en väldig bra och engagerad mäklare

Leif N
Eslöv Karlsro

Bodil är en mycket trevlig person samt väldigt kunnig och noggrann. Vi är mycket nöjda med hur hon har genomfört vår husförsäljningen.

Pia L
Eslöv Gryby

Noggrann, trevlig, tillmötesgående, pålitlig, proffsig Har bara gott att säga om Bodil. En väldigt väldigt bra mäklare

Sami Z
Eslöv Östra Asmundtorp

Träligt & Proffs på sitt arbete!

Jacqueline H
Eslöv Centralt

Jag har köpt hus av Bodil. Bodil är Väldigt trevlig och lätt att prata med. Det har varit lätt för mig utan egen kunskap att köpa hus av Bodil, jag har aldrig känt att jag inte vågat ställa ”korkade” frågor. Bodil är smidig och funnits tillgänglig vid behov, och vid annat fall haft en kollega till hands. Bodil vet mycket och förklarar på ett enkelt sätt. Jag är supernöjd med Bodil!

Jenny N
Eslöv Rönneberga

Trevlig, noggrann och profsig!

David W
Eslöv Centralt

Bodil har varit kommunikativ och informativ hela vägen, vi har känt oss trygga. Trots svårt läge på marknaden så har Bodil hela tiden haftvennpositiv attityd.

Erik R
Eslöv Västerdala

Trevlig och kunnig mäklare som vill att både säljare och köpare är nöjda.

Karoline D
Eslöv Västerdala

Bodil är vänlig, noga och svarar snabbt på frågor som kan uppstå vid ett husköp. Hon är duktig på att förklara saker som kan vara oklart när man är förstahusköpare och uppdaterade oss helatiden om vad som väntas hända i nästa skede av processen. Vi rekommenderar henne varmt till andra.

Josefin B
Eslöv Billinge

Professionell, trevlig och tydlig. Vi är väldigt nöjda med kontakten vi haft med Bodil under denna tid.

Tord J
Eslöv Trollsjöområdet

Bodil Hedenborg och hennes stab gjorde ett jättefint arbete, från första kontakten till att huset blev sålt. Vi kände oss helt trygga. Hennes rutin lyste igenom och det kändes som om hon hela tiden låg steget före. Jag skulle varmt rekommendera henne till andra i samma situation.

Karin A
Eslöv Fridasro

Mycket bra från början till slut