Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

• BadgeNineYears
1 262
Ring 0346-488 40 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falkenberg! Vi är mäklare med koll på läget i Falkenberg och trakterna i Halland vid Kattegatt. Är det hit du vill flytta? Då ska du kontakta oss. Vi kan våra områden i detalj, vet var förskolor och jobb ligger och hur du ska tänka inför en visning. Vi tillhör Sveriges främsta...

1262 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Jimmy S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Arvidstorp

Mycket duktig mäklare, lyhörd, engagerad, driven. Bra återkoppling, hjälpte oss med försäljningen av vår bostad och gjorde ett super jobb. Man fick väldigt bra relation med henne och tips inför och under försäljningen. Rekommenderar henne starkt.

Gustaf N
Köpte sitt hus med hjälp av Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Falkenberg

Jättenöjd! Aldrig några problem med något och varit hjälpsam vid oklarheter samt frågor. Rekommenderar Ola starkt!!

Svar från Ola Claesson

Så härligt att läsa Gustaf, kul att få hjälpa till att hitta ert lilla Falkenbergs-hus!

Jörgen J
Sålde sitt hus med hjälp av Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Falkenberg

Saknade engagemang för köparen.

Svar från Ola Claesson

Jag tror du menar "saknar engagemang för säljaren" Jörgen? Det tycker jag är ledsamt att läsa. Din känsla är att jag har tagit ett större parti för köparen men slutsatsen är att jag/vi lyckades få ett kvadratmeterpris på över 90.000 kr vilket det näst högsta någonsin i området, så något gjorde jag nog rätt ändå?

Kjell A
Slätten

Mycket komponent fastighetsmäklare. Tydlig, drivande och allt med en stor portion humor. Saknar fikastunderna och samtalen.

Svar från Ola Claesson

Tack för fina ord och så härligt att läsa Kjell! Jag tar gärna en fika med dig när som helst! Vi hörs och hälsa Monica!

Marco A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Västra Gärdet

Ola och hans kollegor var mycket hjälpsamma, tex när det gällde det praktiska. Uppskattar deras positiva approach!

Svar från Ola Claesson

Tack Marco! Hoppas jag blir inbjuden att se det färdiga resultatet efter totalrenoveringen!

Birgitta J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Claesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Hjortsberg

Fullt förtroende. Inget att klaga på👍

Svar från Ola Claesson

Förtroende är en av de viktigast egenskaper som mäklaren kan ha så det är jag mycket tacksam för, att du/ni tycker att inger! Nu hoppas vi allting fungerar bra med er egna bostadsförsäljning!

Christian L
Sålde sitt hus med hjälp av Daniella Ahlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Rosendal

Daniella upplevs som en engagerad och målmedveten mäklare och höll mig uppdaterad under hela säljprocessen. Hon är lätt att nå och återkopplar snabbt på ev. frågor. En bra mäklare med koll på läget helt enkelt !

Svar från Daniella Ahlström

Tack så jättemycket Christian för ditt omdöme och för att jag fick hjälpa till med försäljningen! Du har gett mig goda förutsättningar för att kunna göra en bra försäljning så superroligt att vi hittade rätt köpare. Lycka till med allt framöver!

Sven-Erik A
Sålde en tomt med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Olofsbo

Proffsig med ett bra bemötande och visade redan från början en bra plan på hur hon ville ta denna försäljning vidare

John N
Centrum

Ola har ett proffsigt bemötande mot både säljare och köpare. Han är dessutom påläst och kunnig.

Svar från Ola Claesson

Tackar John för ditt fina omdöme. Kul att kunna hjälpa dig att hitta ditt nya central boende med tjejerna!

Ninna Marie B

En mycket trevlig mäklare Kunnig, erfaren , lyhörd Vänligen Marie

Svar från Ola Claesson

Tack Ninna för din recension av mitt arbetssätt och skönt att du känner din lyssnad på!

Joakim E
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
FALKENBERG

Proffsig Kunnig Lokalkännedom Inga överord, håller sig till fakta Ger ett bra intryck, någon man litar på, inga överord, fakta

Susanne F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Herting

Ett väldigt bra bemötande, trevlig, glad förstående och kunnig. Vi hade stora förväntningar, som mäklaren anamade på ett proffsigt sätt. Genom att vi fick tillgång för visning fast det inta var visningstid. Vid köpet av vår lägenhet blev vi väl omhändertagna, fick bra förklaring och genomgång av kontraktet.

Mikael F
Herting

Kunnig glad trevlig snäll hjälpsam proffsig

Emma J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Herting

Anna bemötte oss väl och var hjälpsam hela vägen. Gav bra tips vid försäljning och fanns alltid tillgänglig vid frågor och funderingar. Hade valt Anna 100 gånger om och kommer alltid tipsa folk att just välja Anna! Supernöjd

Svar från Anna Rahm

Tack fina du! Så roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Hoppas vi snart hittar ert drömhus också!

Kristoffer L
Västra Gärdet

Mycket bra bemötande och snabb på att svara på frågor och återkoppla. Det kändes som att det var öppna kort rakt igenom hela affären. Jag är nöjd!

Svar från Ola Claesson

Härligt att läsa Kristoffer! Nu kör vi järnet och etapp 2 med din bostad!!

Jacob P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Centrum

Vänlig, hjälpfull och skämtsam.

Svar från Olle Bergsten

Hejsan Jacob! Stort tack för din Reco. Superkul att få hjälpa dig flytta till din första lägenhet. Känns som att den passar dig som handen i handsken. Vi hörs och ses snart!

Kasper S
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
FALKENBERG

Supertrevlig och genuint intresserad. Även kunnig kring bostaden vilket sällan är fallet märkligt nog. 5/5!

Svar från Anna Rahm

Tack! Så glad jag blir att ni känner så. Så glad att ni till slut fick ert hus som ni kommer se era barn växa upp i!

Alexandra A
FALKENBERG

Vi är jättenöjda med Anna! Genuin, proffsig och supertrevlig :) Kan varmt rekommendera!

Svar från Anna Rahm

Tack snälla! Är så glad att ni snart bor i ert drömhus!

Therese A
Långås

Anna har varit fantastisk sedan start! Otroligt förtroendeingivande, med en mycket bra känsla för människor. Anna har alltid varit noga med att återkoppla och informera under processens gång, och jag ger henne min allra varmaste rekommendationer!

Svar från Anna Rahm

Tack snälla för så fina ord! Det värmer! Tänk vad bra detta kommer bli, är så glad för er skull.

Linda S
Västra Gärdet

Jag rekommenderar varmt Ola som mäklare. Stort engagemang, inkluderande och mån om oss som säljare.

Svar från Ola Claesson

Tack Linda för din rekommendation! Tillsammans löste vi försäljning så bra det gick med de förutsättningar som skedde. Huset köpte verkligen av rätt person!

Evy Elsa Karolina C
Tröinge Ängar

mycket bra ledning med olika frågor.och vänlighet.

Svar från Daniella Ahlström

Tack så jättemycket Evy, vad roligt att du är nöjd och att du tog dig tiden att ge mig ett omdöme! Hoppas allt går bra med inflyttningen i lägenheten, vi ses snart för att göra klart det sista med huset!

Liselotte L
Långås

Ett mycket professionellt och sympatiskt bemötande

Svar från Anna Rahm

Tack snälla. Skönt att allt blev bra till slut. Må gott!

Rasmus H
Långås

Jag har träffat många mäklare i samband med husletandet. Anna är den enda som genuint brydde sig om oss som personer, och hon tog hand om oss fantastiskt bra. Anna är ett perfekt exempel på hur jag som köpare vill att mäklare är: trygg, förstående och framförallt inte bara en säljare.

Svar från Anna Rahm

Tack snälla du för så fina ord! Det värmer in i hjärtat! Jag önskar er all lycka i ert fina hus, hoppas ni kommer trivas riktigt bra!

Hannah M
Västra Gärdet

Anna har varit väldigt trevlig i sitt bemötande och tydlig för mig som köper för första gången. Jag hade egentligen inga förväntningar från början men är väldigt nöjd med Anna som har tagit sig tiden och förklarat allt för mig väldigt tydligt! Jag skulle inte tveka en sekund mot att ha Anna som mäklare igen!

Svar från Anna Rahm

Tack! Så roligt att du känner så! Hoppas du kommer trivas riktigt bra i denna fina lägenhet :)

Emma D
Sålde sitt hus med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Skrea

Olle är en riktigt bra mäklare om inger förtroende och kunskap, är pålitlig och en härlig person. Han är en engagerad mäklare som höll oss informerade varje vecka om hur det går med vår försäljning. En stöttepelare igenom hela processen och han får jobbet gjort! Skall vi sälja igenom så är Olle vårt självklara val!

Svar från Olle Bergsten

Hejsan Emma! Stort tack för din/er Reco. Känns jätteroligt att fått hjälpa er vid två försäljningar och bli vald två gånger om. Tycker att vi fått en jättefin kontakt och hoppas verkligen vi springer på varandra framöver. Jag önskar er båda stort lycka till med allt. Jag är supernöjd med att ha er som kunder. Vi hörs snart igen!

Lireta R
Falkenberg

En bra och lyhörd mäklare, gör allt för att kunden ska få sin dröm uppfylld

Stig J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Gustavsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Falkenberg

Ä r duktig och bra i utövandet av sitt yrke,

Lars-Ove E
Tröingeberg

Mycket vänlig och tillmötesgående , proffsig och kunnig på sitt område. Lätt att få kontakt , kemin stämde mycket bra , viktigt ! En go tjej helt enkelt ! Mycket nöjda !

Svar från Daniella Ahlström

Tack snälla! Vad roligt att ni är fortsatt nöjda, vi har jobbat som ett bra team tillsammans allihopa! Att få hjälpa er både köpa och sälja har varit jätteroligt men nu hoppas jag ni kan få koppla av och fortsatt trivas i er fina lägenhet!

William S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniella Ahlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Arvidstorp

Proffsigt och bra bemötande. Snabb på att svara och återkomma med ytterligare efterfrågad information. Hade inga förväntningar. Vissa mäklare är väldigt intensiva i sin säljteknik. Daniella var lugn och sansad, kändes väldigt betryggande och hon var mycket pedagogisk under hela processen.

Svar från Daniella Ahlström

Tack så jättemycket William för ditt omdöme! Roligt att få hjälpa er med ert första bostadsköp. Jag tror och hoppas att ni kommer trivas jättebra i lägenheten!

Anna J
Skrea Strand

Känner att vi blivit väldigt bra bemötta och fått all hjälp vi har behövt .

Svar från Olle Bergsten

Hej Anna! Stort tack för din Reco och dina fina ord. Vad kul att läsa att ni känner er omhändertagna. Tack själv för ett mycket trevligt bemötande. Vi hörs & ses snart igen!

Hjortsberg

Trevlig, professionell och pålitlig. Håller alltid vad han lovar.

Svar från Ola Claesson

Härligt att läsa, tack för er fina rekommendation!

Sanna J
Köpte sitt hus med hjälp av Olle Bergsten en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Skrea Strand

Fantastiskt bemötande från början till slut. Otroligt kunnig, hade alltid svar på våra frågor och var väldigt lättillgänglig och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera Olle som mäklare!

Svar från Olle Bergsten

Hej Sanna! Jag kan ju bara säga tillbaka-kaka. Superhärligt att få hjälpa er hitta ert framtida boende. Stort tack för ert trevligt och positiva bemötande! Vi hörs & ses snart igen!

Alexander J
Skrea Strand

Olle var världsklass! Han höll oss uppdaterade under hela vägen. Han var både väldigt trevlig och väldigt kunnig. Riktigt bra bemötande och alltid tillgänglig när man hade några frågor. Kunde inte be om en bättre mäklare!

Svar från Olle Bergsten

Hej Alexander! WOW vad glad jag blir. Världsklass känns ju toppen. Det blir självklart att man håller ett tät kontakt när man får ert bemötande, det har varit jättebra hela vägen! Du får gärna nämna mitt namn under live-sändning längre fram. Håller tummarna för det! Vi hörs & ses snart igen!

Rolf Åke Anders N
Skrea Strand

Bra bemötande, sakkunig, bra info hela tiden. Bara positivt

Svar från Olle Bergsten

Hej Anders! Stort tack. Har samma sak att säga om dig. Aningen svår att få tag i då du verkar gymma rätt mycket, men annars alltid tillgänglig. Också bra att vi kunde lösa en del viktiga men också vissa mindre viktiga frågor längst med försäljningen. Har både varit ett roligt men effektivt samarbete oss mellan. Vi hörs & ses snart igen!

Tommi N
Skrea Strand

det har fungerat bra inga problem lätt att komunicera med tydlig i sitt handlande

Svar från Olle Bergsten

Hej Tommi! Stort tack för dina ord och din Reco. Trots att vi inte varit i mest kontakt gällande försäljningen uppskattar jag våra dialog jättemycket, rak och tydlig! Vi hörs och ses lite längre fram!

Hanna B
Köpte sitt hus med hjälp av Daniella Ahlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Tröingeberg

Utifrån min upplevelse som köpare är Daniella en mycket trygg och kunnig mäklare som tar sig den där lilla extra tiden för frågor och extra visningar. Det är stora beslut som ska tas och jag kände mig lugn hela vägen med Daniella. Rekommenderar henne starkt!

Svar från Daniella Ahlström

Vad roligt att höra Hanna! Jätteroligt att få hjälpa er hitta ert framtida boende där jag tror ni kommer trivas superbra! Tack för ditt fina omdöme, roligt att ni är nöjda. Stort grattis igen och lycka till!

Tarja S
Köpte sin stuga med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Okome

Anna är jättetrevlig och kompetent. Hon var väldigt drivande och det stressade oss en smula när banken skulle fixa bolånet och vi inte kunde påverka hur lång tid det skulle ta. Vi var oroliga för att inte få huset redan dagen efter att vi skickat in bolåneansökan. Men som sagt, hon är trevlig och gör sitt jobb och hennes driv gynnade ju säljaren. 🙂

Svar från Anna Rahm

Tack! Förstår att det kan kännas stressigt men allt var med välmening. Hoppas att ni kommer trivas riktigt bra i stugan.

Yvonne A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniella Ahlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
Västra Gärdet

Daniella är mycket trevlig,lugn och tillmötesgående , kändes jättebra redan vid första kontakten. Hon är proffsig och kunnig i sitt jobb som mäklare , bra på att organisera, Och ge snabba återkopplingar. Kan varmt rekommendera Daniella . Försäljning av lägenhet på Västra Gärdet. Yvonne Axelsson .

Svar från Daniella Ahlström

Tack så jättemycket Yvonne, både för ditt fina omdöme här men också sen tidigare. Vad roligt att ni är nöjda. Fint att få hjälpa er med denna försäljningen, hoppas det blir en lugnare period för er framöver nu.

Monica S
Rosendal

Trevlig och serviceinriktad, snabb på att svara och återkoppla, noggrann och professionella och får en att känna sig trygg

Svar från Daniella Ahlström

Tack så jättemycket Monica, vad roligt att du är nöjd! Roligt att få hjälpa er hitta ert framtida fritidsboende, där tror jag verkligen ni kommer att trivas!

Henric S
Rosendal

Väldigt trevlig. Hög social kompetens. Känner sig bekräftad och viktig.

Svar från Daniella Ahlström

Tack så mycket Henric! Stort grattis igen och lycka till!

Caroline H
Västra Gärdet

Upplever Daniella mycket trevlig som person och mäklare. Hon uppfyllde mina förväntningar på vad jag hoppats på hos en mäklare. Ordning och reda. Snabb återkoppling vid frågor, tydlig. Rekommenderar henne varmt.

Svar från Daniella Ahlström

Tack så jättemycket Caroline för ditt fina omdöme och rekommendation, vad roligt att du är nöjd! Lycka till med allt och jag hoppas ni kommer trivas superbra i lägenheten!

Jesper S
Tröinge Ängar

Toppen mäklare på alla sätt, ger ett gott och pålitligt intryck.

Svar från Daniella Ahlström

Vad roligt att höra Jesper! Jättekul att få hjälpa er hitta ert framtida hus med familjen. Hoppas verkligen ni kommer att trivas!

Beatrice B
Tröinge Ängar

Snabb återkoppling, väldigt kunnig och duktig mäklare. Daniella rekommenderar vi starkt, väldigt mån om både säljare och köpare!

Svar från Daniella Ahlström

Tack så jättemycket Beatrice, vad roligt att ni är nöjda! Jag hoppas ni kommer trivas superbra i huset hela familjen!

Pontus T
Bacchus

Vi har både köpt och sålt bostad med Sofie och är väldigt nöjda med hur hon har hanterat båda processerna. Sofie är lyhörd, tydlig och gör det lilla extra vilket gav resultat. Vi kan varmt rekommendera Sofie!

Svar från Sofie Gustavsson

Tack för förtroendet att få hjälpa er med både köp och försäljning :) Lycka till med ert nya fantastiska hus, där kommer ni att trivas!

Bella K
Bacchus

Vi är väldigt nöjda med vår försäljning och även köp med Sofie. Hon är väldigt professionell och pålitlig. Stort tack!

Svar från Sofie Gustavsson

Tusen tack Bella, och tack för ett gott samarbete :)

Saklig , hjälpsam och professionell. Tack för hjälpen

Svar från Sofie Gustavsson

Tack själv, och stort grattis och lycka till med er nya bostad :)

Annika Ingegärd R
Falkenberg

En mycket trevlig och kunnig mäklare som verkligen har ställt upp för oss. Hon var som vi tänkt oss, men faktisk bättre Kramar från oss

Svar från Sofie Gustavsson

Tusen tack :) Det har varit mycket trevligt att få hjälpa er med ert köp. Lycka till nu :)

Anette N
Falkenberg

en trevlig mäklare och brinner för sitt jobb

Svar från Olle Bergsten

Hejsan Anette! Stort tack för din Reco och dina ord! Självklart brinner jag för jobbet, otroligt kul att få hjälpa er både köpa och sälja! Vi hörs och ses snart igen!

Carina W
Falkenberg

Tillmötegående bemötande och serviceminded med bra flexibilitet.

Svar från Olle Bergsten

Hejsan Niclas! Nu står det att Carina som skickat med antar att det är du som skrivit. Stort tack för din Reco. Flexibiliteten var där från båda håll skulle jag säga. Vi hörs och ses snart!

Robert H
Skogstorp

Drivande, tillförlitlig och hjälpsam.

Svar från Daniella Ahlström

Tack så mycket Robert för ditt omdöme, vad roligt att du är nöjd. Tack för att jag fick hjälpa till med försäljningen.