Anna Berg
Registrerad mäklare sedan 2013-12-06
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-26
2019-08 - 2020-07

Läs vad 25 Läs vad Anna Berg

• Anders Bertil Henry B sålde en tomt med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-07-07

2:a
    Tvååker
    Vi har sålt ett fritidshus. Anna är påläst och tar sitt jobb på allvar.
    Trevligt bemötande och engagerad. Läs mer
    2020-07-23 Anna Berg svarar Anders Bertil Henry B
    Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert fina sommarparadis. :)
  • Joakim J
    Joakim J sålde sitt hus med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-07-07

Skrea Strand
    Anna sålde vår hus i Falkenberg.

Anna har en rätt approach mot sin kunder. Rak, tydlig och riktigt skön glimt i ögat. Ringer alltid tillbaka även om det är sent på kvällen.

Jag har sålt och köpt ca 7-8 hus dom sista 4 åren och använt ca 4-5 olika mäklare. Anna ligger klart på första plats av dessa. Läs mer
    2020-07-23 Anna Berg svarar Joakim J
    Tack Joakim för din underbara rekommendation. Har varit ett nöje att hjälpa dig med din bostadsaffär!
  • Ulrika I köpte sitt hus med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-07-05

Skrea Strand
    Vi har köpt ett fritidshus.
    Anna har varit hjälpsam när vi har ställt olika frågor.
    Hon kändes trygg när hon förklarade olika saker när vi skrev på papper mm.
    Så vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-07-23 Anna Berg svarar Ulrika I
    Hej Ulrika! Tack för din fina rekommendation. Ska bli kul att se vad som händer på fastigheten i framtiden :)
  • Stefan I köpte sitt hus med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-07-05

Köpt fritids hus
    Bemötandet av mäklarna var utmärkt och gjorde som de skall och gjorde verkligen det vi bad om Läs mer
    2020-07-23 Anna Berg svarar Stefan I
    Hej Stefan, Tack själv för ett gott sammarbete och hoppas ni kommer trivas när det blir dags för flytt :)
  • Wilma K köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-05-27

Centrum
    Köpt en lägenhet i Falkenberg (opalen), bemötandet från mäklare har varit proffesionellt, hon har varit påläst och väl insatt vad som gällde för just vår lägenhet. Detta gällde även vid skrivningen av kontraktet. Trevlig dessutom. Läs mer
  • Marina S köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-05-27

4:a
    Ekhaga - Stafsinge
    Fick ett mycket bra bemötande när jag tittat och köpt lägenhet. Svarade lugnt och sakligt på frågor och tog reda på fakta. Trevligt socialt bemötande som ger tillit. Läs mer
  • Nanna L
    Nanna L sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-05-25

3:a
    Herting
    Anlitade Anna i samband med försäljning av min lägenhet. Anna har verkligen en sprudlande glad personlighet. Trevlig och mycket informativ. Kunnig på sitt område och lätt att förstå. Upplever som säljare att hon tog till sig den informationen jag hade att komma med och såg potentialen i lägenheten.

Snabb och smidig möte med en lika snabb och smidig försäljning av lägenheten. Läs mer
    2020-05-25 Anna Berg svarar Nanna L
    Tack Nanna för din fina och värmande ord. Tack för ett gott sommarbete :)
  • Jonny L sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-05-05

4:a
    Ekhaga
    sålt en bostads rätt
    glad trevlig o social mäklare
    minaförvänttningar var att sälja den så fort som möjligt tog ett tag men till slut så gcik det Läs mer
    2020-05-25 Anna Berg svarar Jonny L
    Tack för din rekommendation Jonny! Det tog längre tid än vad vi båda förväntade oss men trägen vinner :).
  • Anna T sålde sitt hus med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-04-03

Älvsered
    Jag har sålt ett hus på landet.
    Omständigheterna har varit lite speciella men Anna har visat hänsyn och tålamod och har hela tiden funnits till hjälp med sin proffsighet och sin härliga personlighet.
    Mina förväntningar var att det skulle vara svårt och komplicerat men Anna gjorde det enkelt.
    Jag är mycket nöjd och glad att det var just Anna som var min mäklare!!! Läs mer
    2020-05-25 Anna Berg svarar Anna T
    Tack Anna för dina värmande ord.
  • Agneta N köpte sitt hus med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-04-03

Älvsered
    Vi kände att vi fick all information som vi behövde när vi köpte våri hus på Toppereds vägen 6, Anna var mycket trevlig och framförallt en glad person. Läs mer
    2020-05-25 Anna Berg svarar Agneta N
    Hej Agneta! Tack för din rekommendation och jag hoppas ni trivs bra i ert nya hus.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Mikael Bjering