Anna Berg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-02 - 2020-01

Läs vad 12 Läs vad Anna Berg

• Johan R köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-02-17

Falkenberg
    Anna var min mäklare vid mitt första bostadsköp.
    Tillmötesgående och hjälpsam kring alla frågor och funderingar jag hade.
    Anna fick mig att känna mig trygg i ett av de största besluten jag tagit i mitt liv såhär långt. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-02-18 Anna Berg svarar Johan R
    Tack Johan för dina fina betyg. Jag är övertygad att ni kommer att stormtrivas i nya lägenheten.
    Ola C gillar detta
  • Johan Olof D sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2019-12-13

Centrum
    Vi har sålt mina föräldrars dödsbo med mycket god hjälp av Anna Berg och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-12-13 Anna Berg svarar Johan Olof D
    Hej Johan! Det har/är så kul att hjälpa och samarbeta med er. Ni gjorde verkligen iordning lägenheten så fint inför försäljningen.
  • Lars-anders J sålde sitt hus med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2019-12-04

Slätten
    Köpt lägenhet. Ordnade med trevlig stämning vid kontraktsskrivning .Hon har även fått uppdraget att sälja vårt hus. Bra och saklig. Återstår om hon kan sälja till priset i vårt avtal. Läs mer
    2019-12-12 Anna Berg svarar Lars-anders J
    Tack för din rekommendation, det ska vi allt se till! :)
    Anna Berg, Ola C gillar detta
  • Rebecca S köpte sin stuga med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2019-12-03

Skrea Strand
    Köpt en badstuga i Falkenberg och är väldigt nöjd med bemötande från mäklaren. Proffsig och snabb återkoppling om budgivning och annat under köpets gång. Läs mer
    2019-12-12 Anna Berg svarar Rebecca S
    Tack Rebecka! Jag är övertygad om att ni kommer stortrivas i badstugan och kommer få fina sommarminnen därifrån.
    Anna Berg, Ola C gillar detta
  • Magnus D sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2019-12-03

Centrum
    Uppmärksamt, skickligt, vänligt och trevligt! Läs mer
    2019-12-12 Anna Berg svarar Magnus D
    Tack för de fina orden Magnus!
    Anna Berg, Ola C gillar detta
  • Ann J köpte sitt hus med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2019-10-29

Vessigebro
    Jag är jätte nöjd med mäklaren på svensk fastighetsförmedling. Kommer varmt rekommendera henne. Anna har haft ett personligt engagemang hela vägen och varit jätte trevlig och man har blivit välbemött. Hon har gett all information som jag kännt att jag behövt ha hela tiden. Förklarat tydligt och enkelt. . Jätte bra kommunikation, alltid varit lätt tillgänglig. Super nöjd Läs mer
    2019-12-12 Anna Berg svarar Ann J
    Tack för dina värmande och fina ord Ann! Ska bli så kul att se hur huset blir när ni är färdiga :)
    Anna Berg, Ola C gillar detta
  • Matilda H köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2019-10-15

Ekhaga
    Vi har köpt en bostadsrätt genom Anna. Hon var väldigt tillmötesgående och ordna så vi fick komma på visning när de passade oss. Hon la ner mycket tid vid visning och trevligt bemötande på visning och även när vi skrev kontraktet! Läs mer
    Ola C gillar detta
  • Ann-Charlotte P köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2019-10-05

Arvidstorp
    Köpt en övernattningslght, fått väldigt bra bemötande, Anna kändes trygg och proffsig. Läs mer
    Ola C gillar detta
  • Anders Åke M sålde sitt hus med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2019-10-04

Falkenberg
    Ambitiös och noggrann.
    Nöjd med affären.
    Falkenbergs mest sedda objekt i två veckor. Läs mer
    Ola C gillar detta
  • Kim H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2019-10-04

Centrum
    Sålde min lägenhet i centrala Falkenberg och Anna Berg gjorde sitt jobb som mäklare helt fantastiskt bra. Kunde inte varit mer nöjd och alltid med ett leende och väldigt trevligt bemötande. Rekommenderar henne till alla! Läs mer
    2019-10-04 Anna Berg svarar Kim H
    Tack för dina fina ord Kim. Det har varit så kul att få hjälpa dig. :)
    Anna Berg gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg