Läs vad 35 Läs vad Anna Berg

• 2020-12-31
    Redan efter första telefonsamtalet kändes det så rätt med Anna. Genom hela vår försäljning har hon funnits där med råd och stöttning. Vi kan varmt rekommendera Anna Berg på Svensk fastighetsförmedling.
    Jenny D
    • 145.0 m²
    • Skogstorp
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
  • 2020-12-29
    Anna hjälpte oss att sälja vår villa på ett exemplariskt vis. Vi blev bemötta med glädje, hjälpsamhet och det kändes tryggt att ha med Anna att göra. Hon hade full koll på allt vad en husförsäljning innebar. Tack!
    Alexandra T
    • 137.0 m²
  • 2020-12-29
    Vi har köpt en villa av Anna. Hon visade stor omtanke om både köpare och säljare. Hon var snabb med information och höll oss uppdaterade unders hela processen.
    Ellen M
    • 145.0 m²
    • Skogstorp
    köpte sitt hus med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
  • 2020-12-27
    Utmärkt bra bemötande!
    Mycket trevlig, engagerad och svarade hjärtligt på alla frågor även frågor runtomkring bostaden.
    Snabb med att uppdatera mig.
    Köpet blev en lägenhet som jag ser fram emot att flytta in i snart!
    Christina P
    • 3:a
    • 80.0 m²
    • Ekhaga
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
  • 2020-12-14
    Med en tidigare riktigt tråkig budgivnings upplevelse, hjälpte Anna och Svensk Fastighetsförmedling mig att hitta det jag sökte efter! Tack!
    Karin A
    Karin A
    • 3:a
    • 73.0 m²
    • Falkenberg
    Tack för din rekommendation Karin. Så roligt att vi kunde få hjälpa dig och jag vet att du kommer att stortrivas i ditt nya radhus.

• 2020-12-11
    En fantastisk mäklare som utstrålar positiv energi. Är personlig men proffsig i sitt förhållningssätt. En arbetsmyra som är lätt att tycka om!
    Ermina H
    • 97.0 m²
    • Fajans
    Tack Ermina för dina värmande ord. Var så kul att få hjälpa till med er försäljning!

• 2020-09-12
    Sålde min etta i Falkenberg och blev bemött på det bästa sätt av mäklaren Anna. Hon såg mina behov och var så flexibel. Grym kommunikation och kemi, vilket gjorde att allt kände lätt, övergripande och framför allt personligt. Anna förstod ens situation och att bostadsaffärer är ett stort steg för en.

Jag förväntade mig ett smidigt samarbete med mäklaren och att vi båda kunde vara flexibla och också känna en lättsam stämning. Detta levdes verkligen upp till!

Anna sålde min lägenhet med engagemang, förståelse och kunnighet inom sitt område. Jag rekommenderar verkligen Anna till alla som funderar på att sälja eller köpa bostad.
    Emma N
    • 1:a
    • 40.0 m²
    • Falkenberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Tack så hemskt mycket för de fina orden och berömmen Emma. Det värmer i mäklarhjärtat! Jag instämmer att det varit en rolig resa att hjälpa dig med just din försäljning. Flyttar ni tillbaka till Falkenberg så hoppas jag att jag får hjälpa er hitta ert nya drömboende!

• 2020-09-06
    Anna berg såld varan villa.
    Hon var trevlig, entusiastisk, samtidigt professionell.
    Ett bra service.
    Jake H
    • 110.0 m²
    • Ullared
    Tack Jake för din fina rekommendation och förtroendet för att fått hjälpa er med just er bostadsaffär. Jag hoppas ni kommer trivas minst lika bra i ert nya drömhem.

• 2020-09-06
    snäll kommunikativ, ansvarig, jag tyckte om att ha en affär med henne. Tack för din hjälp med att köpa ett nytt, hem. ++++
    Remigijus P
    • 110.0 m²
    • Ullared
    Tack själv Remigijus för ett gott samarbete vid köp utav ert nya hem. Jag hoppas ni kommer trivas minst lika bra som nuvarande ägare har gjort :).

• 2020-09-04
    Smidigt, trevligt och bra att köpa/sälja bostad!
    Oscar K
    • 1:a
    • 40.0 m²
    • Falkenberg
    Tack för din rekommendation Oscar, är övertygad att du kommer att stormtrivas i din nya lägenhet.