Anna Berg

Anna Berg

Anna Berg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Anna Berg har varit registrerad mäklare sedan 2013-12. Anna Berg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 35 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Berg har haft 9 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 35 Läs vad Anna Berg

• sålde sitt hus med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2020-12-31
    Redan efter första telefonsamtalet kändes det så rätt med Anna. Genom hela vår försäljning har hon funnits där med råd och stöttning. Vi kan varmt rekommendera Anna Berg på Svensk fastighetsförmedling.
    2020-12-29
    Anna hjälpte oss att sälja vår villa på ett exemplariskt vis. Vi blev bemötta med glädje, hjälpsamhet och det kändes tryggt att ha med Anna att göra. Hon hade full koll på allt vad en husförsäljning innebar. Tack!
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2020-12-29
    Vi har köpt en villa av Anna. Hon visade stor omtanke om både köpare och säljare. Hon var snabb med information och höll oss uppdaterade unders hela processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Ekhaga
    2020-12-27
    Utmärkt bra bemötande!
    Mycket trevlig, engagerad och svarade hjärtligt på alla frågor även frågor runtomkring bostaden.
    Snabb med att uppdatera mig.
    Köpet blev en lägenhet som jag ser fram emot att flytta in i snart!
  • Karin A
    2020-12-14
    Med en tidigare riktigt tråkig budgivnings upplevelse, hjälpte Anna och Svensk Fastighetsförmedling mig att hitta det jag sökte efter! Tack!
    Tack för din rekommendation Karin. Så roligt att vi kunde få hjälpa dig och jag vet att du kommer att stortrivas i ditt nya radhus. Anna Berg
    • Fajans
    2020-12-11
    En fantastisk mäklare som utstrålar positiv energi. Är personlig men proffsig i sitt förhållningssätt. En arbetsmyra som är lätt att tycka om!
    Tack Ermina för dina värmande ord. Var så kul att få hjälpa till med er försäljning! Anna Berg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2020-09-12
    Sålde min etta i Falkenberg och blev bemött på det bästa sätt av mäklaren Anna. Hon såg mina behov och var så flexibel. Grym kommunikation och kemi, vilket gjorde att allt kände lätt, övergripande och framför allt personligt. Anna förstod ens situation och att bostadsaffärer är ett stort steg för en.

Jag förväntade mig ett smidigt samarbete med mäklaren och att vi båda kunde vara flexibla och också känna en lättsam stämning. Detta levdes verkligen upp till!

Anna sålde min lägenhet med engagemang, förståelse och kunnighet inom sitt område. Jag rekommenderar verkligen Anna till alla som funderar på att sälja eller köpa bostad.
    Tack så hemskt mycket för de fina orden och berömmen Emma. Det värmer i mäklarhjärtat! Jag instämmer att det varit en rolig resa att hjälpa dig med just din försäljning. Flyttar ni tillbaka till Falkenberg så hoppas jag att jag får hjälpa er hitta ert nya drömboende! Anna Berg
    • Ullared
    2020-09-06
    Anna berg såld varan villa.
    Hon var trevlig, entusiastisk, samtidigt professionell.
    Ett bra service.
    Tack Jake för din fina rekommendation och förtroendet för att fått hjälpa er med just er bostadsaffär. Jag hoppas ni kommer trivas minst lika bra i ert nya drömhem. Anna Berg
    • Ullared
    2020-09-06
    snäll kommunikativ, ansvarig, jag tyckte om att ha en affär med henne. Tack för din hjälp med att köpa ett nytt, hem. ++++
    Tack själv Remigijus för ett gott samarbete vid köp utav ert nya hem. Jag hoppas ni kommer trivas minst lika bra som nuvarande ägare har gjort :). Anna Berg
    2020-09-04
    Smidigt, trevligt och bra att köpa/sälja bostad!
    Tack för din rekommendation Oscar, är övertygad att du kommer att stormtrivas i din nya lägenhet. Anna Berg