Anna Rahm är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Anna Rahm har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Anna Rahm har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 98 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Rahm har haft 27 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 98 Läs vad Anna Rahm

• sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2022-11-24 Verifierad kund
    Super nöjd! Enkelt och smidigt. Trevligt bemötande.
    Tack! Det var så roligt att få hjälpa dig och att allt blev så bra är extra roligt! Anna Rahm
    2022-10-04 Verifierad kund
    Mycket professionell mäklare, enkel och tydlig att göra med.
    Vi har haft bra kontakt vid sista affären hon hjälpt vår förening att sälja en bostadsrätt.

Hälsningar Joakim
    Tack! Så roligt att få hjälpa er med era försäljningar! Anna Rahm
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2022-09-30 Verifierad kund
    Jag slogs direkt av Annas öppna och vänliga bemötande. Hon lyssnade noga på alla frågor och funderingar och hade god kännedom om lägenheten, föreningen, området o.s.v. Allt detta bidrog till en mycket förtroendegivande framtoning och jag känner mig glad att ha haft Anna som mäklare vid mitt första bostadsköp.
    Tack snälla! Vad glad jag blir! Hoppas du kommer trivas riktigt bra i din första egna boning. :) Anna Rahm
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2022-09-27 Verifierad kund
    Hjälpsam mycket tillmötesgående och tydlig. Svårt att inte tycka om henne
    Tack snälla! Så roligt att få hjälpa er att både köpa och sälja och vem vet, vi kanske stöter på varann igen.
    Ha det gott och var rädda om er!
    2022-09-20 Verifierad kund
    Supertrevlig och professionell rekommenderar starkt !!
    Tack! Så roligt att höra! Det var roligt att få hjälpa er genom denna affären och vem vet, vi kanske stöter på varann igen. Må gott! Anna Rahm
    • Kristineslätt
    2022-09-19 Verifierad kund
    Anna var genuint intresserad av att ge svar på mina frågor i samband med mitt bostadsköp.
    Jag hoppas du kommer trivas i denna mycket fina lägenhet! Anna Rahm
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2022-09-19 Verifierad kund
    Tydlig och korrekt som ledde till snabb affär efter en förhandsvisning. Jag är helnöjd.
    Tack! Ibland bara stämmer det och denna stuga känns helt rätt för dig! Hoppas du kommer trivas bra! Anna Rahm
    • Kristineslätt
    2022-08-29 Verifierad kund
    Anna har haft ett professionellt och genuint bemötande under hela försäljningen!

Vi kunde inte tänka oss en bättre mäklare, trevlig, lyhörd och engagerad.
    Mycket Proffsig!

Vi kan varmt rekommendera Anna Rahm!
    Tack snälla ni! Tänk vad bra det kan bli och nu hoppas jag att ni snart hittar just den gården som ni vill ha! Anna Rahm
  • sålde sin stuga med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Olofsbo
    2022-07-27 Verifierad kund
    Blivit bemött på ett trevligt och professionellt sätt Anna är en jättetrevlig tjej som man genat får förtroende för
    Tack! Det var så roligt att få hjälpa dig med din försäljning och få lära känna dig! Må gott så ses vi kanske framöver. Anna Rahm
  • köpte sin stuga med hjälp av Anna Rahm en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Stensjö
    2022-07-25 Verifierad kund
    Fint och vänligt bemötande.
    Hjälpsamt och informativt.
    Vi är nöjda med vår upplevelse av visning och köp.
    Tack! Så roligt att höra! Hoppas ni kommer trivas med detta fantastiska läget! Anna Rahm