Madeleine Helgesson

Madeleine Helgesson

Madeleine Helgesson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Madeleine Helgesson har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Madeleine Helgesson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 4.9. Madeleine Helgesson har haft 37 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 43 Läs vad Madeleine Helgesson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2021-09-06
    Madeleine var superbra och gjorde hela processen väldigt enkel!
    Tack, så glad för din skull att du fick tag i en så fin lägenhet. Madeleine Helgesson
    2021-08-15
    Snabbt, enkelt och väldigt proffesionellt
    Tack! Så glad för er skull att det blev ni som fick denna fina bostad. Madeleine Helgesson
  • köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Glommen
    2021-07-01
    Professionell, saklig och ett vänligt bemötande
    Tack och grattis till er som köpt en fin villa. Madeleine Helgesson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    • Centrum
    2021-06-27
    Jag blev trevligt bemött, och fick det begärda priset för bostaden.
    Sammantaget blev vi alla nöjda.
    Ja ibland så är det en lite krokigare väg fram till målet. Gott att ni känner er nöjda. Madeleine Helgesson
    2021-06-26
    Väldigt professionell, utmärkt bemötande
    Tack, kul att få hjälpa dig och så kul med ert nya boende också. Madeleine Helgesson
    2021-06-23
    Vi är mycket nöjda med Madeleine! Allt kändes tryggt och hon var väldigt tillmötesgående. Vi rekommenderar henne varmt och är så nöjda med köpet av vårt hus.
    Så kul att höra, tack. Ni kommer stormtrivas i ert nya hem. Lycka till. Madeleine Helgesson
    2021-06-18
    Madeleine har genom hela köpet varit så trygg, tillmötesgående och helt fantastisk! Bra och tydlig information kring hur allt med köpet går till. Bra information kring lägenheten och ett proffesionellt bemötande över hela vägen fram till mitt köp.
    Va gullig du är, tack. Så kul att vi hittade en lägenhet med rätt lägen till dig, där kommer du trivas. Madeleine Helgesson
  • sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    2021-06-16
    Vi är så nöjda , snabb och smidig affär
    Tack för fina ord, så kul att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Madeleine Helgesson
  • Pontus G
    2021-05-17
    Köpt en enplansvilla av Madeleine.
    Hon var professionell och kändes som hon hade koll på vad hon pratade om. Hon levde upp till mina förväntningar och kunde svara på frågor vi hade.
    Tack för fina ord, så glad för dig och din familjs skull, hoppas ni ska trivas i villan som är riktigt fin. Madeleine Helgesson
    • Skogstorp
    2021-05-13
    Madeleine gjorde ett strålande jobb när hon sålde vårt hus!

Hon var uppriktigt intresserad av och brydde sig om vårt hus, som vi byggde 1968 och som vi har trivts i och älskat sedan dess. Det kändes tryggt och självklart att välja Madeleine av de mäklare vi lät titta på vårt hus.

Hon agerade proffsigt och förtroendeingivande under hela resan, trots förseningar pga att min man blev sjuk under försäljningsprocessen.

Hon lyckades dessutom hitta en perfekt köpare, innan vårt hus ens kom ut på Hemnet. De gav oss ett bra pris och kändes som helt rätt familj att köpa vårt hus. De kommer att vårda och trivas i vårt hus i många år framöver.

Madeleine tog stor hänsyn till min och min mans höga ålder och var mycket hjälpsam och trevlig.

Vi vill ge henne våra allra varmaste rekommendationer och säga ett stort TACK!
    Tusen tack för de fina orden, de värmer i hjärtat. Så glad att ni är nöjda med försäljning, Kul att en fin barnfamilj flyttar in i ert fina hus. Madeleine Helgesson