Läs vad 20 Läs vad Madeleine Helgesson

• 2021-01-21
    Köpt en sommarbostad.
    Mäklaren har skött sitt uppdrag mkt proffsigt o jag har blivit mkt bra bemött.
    Är jättenöjd med allt i denna affär.
    Marita L
    • 60.0 m²
    • Källsjö
    köpte sin stuga med hjälp av Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Stort tack Marita, så glad för din skull, att du blev den lyckliga ägaren.

• 2020-12-28
    Ett alldeles utmärkt utfört arbete!
    Marcus N
    • 85.0 m²
    • Skrea Strand
    sålde sin stuga med hjälp av Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Tack, glad att jag fick möjligheten att hjälpa till med din försäljning.

• 2020-12-18
    Har köpt en lägenhet där Madeleine Helgesson var mäklare. Blev bemött på ett riktigt bra & professionellt sätt. Hon förklara och visa hur det låg till men även att hon lyssnade på alla synpunkter jag hade. Jag har vart på andra visningar med andra mäklare där man klart och tydligt såg att deras ända mål var att sälja! Självfallet det är deras jobb men man såg att Madeleine lyssnade på en och hjälpte till med så mycket. Grym mäklare!
    Florentina F
    • 2:a
    • 66.0 m²
    • Falkenberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Tack, vilka fina ord! Stort Lycka Till med din lägenhet.

• 2020-12-05
    Köpet av nya lägenheten har gått mycket bra utan några problem!
    Anita F
    • 79.0 m²
    • Falkenberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
  • 2020-11-24
    Jag och min syster sålde vår sommarstuga i somras via Madeleine. Från första stund ett respektfullt och inkännande bemötande.
    Helena T
    • 46.0 m²
    • Halmstad
    sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Tack för värmande ord, så glad att jag fick hjälpa er med er fina sommarstuga.

• 2020-11-19
    Proffsigt mäkleri och fint bemötande. Madeleine var påläst om fastigheten och svara på våra frågor kring ev utbyggnad, prickmark, renoveringar, husets skick osv osv. Det gav oss trygghet och ledde till köp av bostaden. Vi är mycket nöjda med hela förfarandet från start till mål!

Hälsningar Karolina
    Karolina R
    • 150.0 m²
    • Skrea Strand
    köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg
    Tack för fina ord, det värmer. Ska bli spännande att följa ert projekt, stort LYCKA TILL!

• 2020-11-15
    Madeleine har hjälpt oss att sälja vår villa. Hon har varit tydlig med att förklara och svara på våra frågor. Hon har också varit lyhörd och ödmjuk för våra önskemål. Madeleine är professionell i sin roll som mäklare och vi rekommenderar henne varmt.
    Jonas J
    Jonas J
    • 132.0 m²
    • Ringsegård
    Tack för värmande ord. Det har varit så kul att få hjälpa er, Nina och Jonas i denna försäljning.

• 2020-10-20
    Köpt sommar-/året-runt-hus i Glommen
    Trevligt bemötande och god stämning på visningen
    Snabb i hanteringen när så krävdes
    Professionell och kompetent vid kontraktsskrivandet.
    Stefan C
    • 161.0 m²
    • Glommen
    Tack för fina ord, jag hoppas ni ska trivas i villan, så fin!

• 2020-10-19
    Vi köpte hastigt och lustigt ett hus i Glommen.

Madeleine hjälpte oss bra och gav ett väldigt seriöst intryck.

Vi är riktigt nöjda både med huset och mäklaren.
    Eva C
    • 161.0 m²
    • Glommen
    Tack Eva, vilket fint hus ni köpt, stort lycka till med huset.

• 2020-10-07
    Köpt lägenhet.
    Mycket bra och vänligt bemötande.
    Mina förväntningar var att hitta en trevlig och prisvärd bostadsrätt,och de uppfylldes ,och visningen var lugn
    och trevlig,samt korrekt i coronatider.
    Mäklaren gjorde allt igenom ett bra arbete.
    Irene K
    Irene K
    • 79.0 m²
    • Falkenberg
    Så kul att du hittade denna fina bostadsrätt som stämmer överens med dina förväntningar.