Madeleine Helgesson
Registrerad mäklare sedan 2020-06-01
Aktiv på Reco.se sedan 2020-07-27
2020-06 - 2020-08

Läs vad 10 Läs vad Madeleine Helgesson

• Kent J sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-09-15

Glommen
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Madeleine. Hon har varit väldigt lyhörd för våra önskemål och genomfört försäljningen på ett mycket förtroende givande sätt. Läs mer
    2020-09-16 Madeleine H svarar Kent J
    Tack för förtroendet, så kul att hjälpa till med er försäljning.
  • Eva E köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-09-13

Glommen
    Madeleine hade ett mycket professionellt och trevligt bemötande. Jag är mycket nöjd totalt sett. Läs mer
    2020-09-14 Madeleine H svarar Eva E
    Tack, det värmer. Att uppfattas professionell och trevlig är något jag eftersträvar så riktigt kul att höra. Önskar er all lycka med det nya och fina boendet.
  • Cecilia R köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-09-01

Halmstad
    Bra bemötande. Vänlig, hjärtlig, okomplicerad kontakt. Läs mer
    Madeleine H gillar detta
  • Ted Rune Mikael K sålde sin stuga med hjälp av Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-08-14

4:a
    Olofsbo
    Madeleine hjälpte oss att sälja en Sommarstuga i Olofsbo Falkenberg. Våra förväntningar var väl att få ut begärt pris men så blev tyvärr inte fallet, men det var inget Madeleine kunde påverka. Madeleine är en driven person som uppträder proffsigt och får saker gjorda men har ändå ett lugnt sätt som är tilltalande trots sin ringa erfarenhet. Madeleine kommer att göra många kunder till Svensk Fastigetsförmedling nöjda i framtiden. Läs mer
    2020-08-14 Madeleine H svarar Ted Rune Mikael K
    Tack för fint omdöme, kul att få hjälpa er med stugan.
  • Ola G sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-08-13

Grimsholmen
    Engagerad, bryr sig utöver förväntan, kunnig även om hon är ny som mäklare, återkommer med svar snabbt och klart. Rekommenderar verkligen Madeleine Läs mer
    2020-08-13 Madeleine H svarar Ola G
    Tackar, känns otroligt kul att kunna hjälpa till!
  • Hans K sålde en tomt med hjälp av Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-08-13

Falkenberg
    Sålt en tomt och kan varmt rekommendera Madeleine Helgesson som mäklare. Kunnig och mycket smidig att samarbeta med. Läs mer
    2020-08-13 Madeleine H svarar Hans K
    Tack för fina ord, kul att samarbeta med dig.
  • Thomas K sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-08-12

Ullared
    Vi har sålt vår villa i Ullared.
    Madeleine har skött uppdraget på ett väldigt proffsigt sätt.
    Vi är mycket nöjda med hennes jobb. Läs mer
    2020-08-13 Madeleine H svarar Thomas K
    Tack för förtroendet, verkligen kul att få hjälpa er med er villa.
  • Lena P köpte en tomt med hjälp av Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-08-11

Falkenberg
    Köpt en tomt. Jättebra bemötande och engagerad.
    Sydde ihop affären superbra. Läs mer
    2020-08-12 Madeleine H svarar Lena P
    Tack Lena, ska bli så kul att följa ert projekt.
  • Camilla K sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-08-11

Ullared
    Sålt en Villa . Madeleine är glad rak och trevlig ! Följsam och lätt att förstå. Vi fick all tänkbar hjälp och uppdateringar hur försäljningen fortskred . Läs mer
    2020-08-11 Madeleine H svarar Camilla K
    Tack för de värmande orden och tack för att jag fick hjälpa er med er fina villa.
  • Pia M sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Helgesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-07-27

Falkenberg
    Madeleine Helgesson var mycket tillmötesgående och bra genom hela processen då vi sålde huset. Tydlig och mjuk på samma gång. Jag uppskattar hennes engagemang i försäljningen och att hon tog sig tid, man kände sig aldrig jäktad. Vi fick ut ett bra pris så jag är mycket nöjd. Jag kan varmt rekommendera Madeliene. Läs mer
    2020-07-28 Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg svarar Pia M
    Tack Pia, det värmer med så fina ord, jättekul att få hjälpa dig med din försäljning.
    Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg, Ola C gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg