Mikael Bjering
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är att man gör människor glada.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är erfaren och rak. Många brukar säga att jag är trygg och pålitlig.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det är när de gånger jag fått brev eller vykort med uppskattning. De tar jag fram och läser efter en kämpig dag.

Vad gör du helst på fritiden?
Då cyklar jag i skogen eller pular i trädgården.

Hur ser din drömbostad ut?
Där jag bor i dag. Ett hus som ligger intill skogen men med cykelavstånd till stan.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är en jäkel på skitgubbe. Läs mer

Läs vad 55 Läs vad Mikael Bjering

• Yvonne T sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-02-11

Skrea Strand
    Försäljningen av vår lägenhet har gått lugnt och fint till utan stress. Jag är mycket nöjd med Mikael som mäklare. Läs mer
    2020-02-28 Mikael B svarar Yvonne T
    Roligt att ni är nöjda! Synd att ni lämnar Falkenberg men att ni kommer att trivas i er nya stad
    Ola C gillar detta
  • Kerstin B sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2019-12-16

Centrum
    Jag har sålt en bostadsrätt i Falkenberg.
    Vänligt och tryggt bemött av mäklaren.
    Ja han levde upp till mina förväntningar. Han svarade alltid på mina frågor, var lugn och höll hoppet uppe för mig.
    Han har ett positivt sätt som tilltalar mig. Rekommenderar honom varmt Läs mer
    2019-12-17 Mikael B svarar Kerstin B
    Det har varit kul att hjälpa dig Kerstin!
  • Rebecka W köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2019-12-14

Centrum
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Jag blev på ett trevligt sätt bemött utav mäklaren som hade bra information om lägenheten.
    Mina förväntningar levde upp till mäklaren.
    Överlag så gick resten smidigt till och jag är nöjd med mäklaren! Läs mer
    2019-12-16 Mikael B svarar Rebecka W
    Härligt med första lägenheten! Hoppas du kommer att trivas!! //Mikael
  • Ylva O köpte sitt hus med hjälp av Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2019-12-05

Centrum
    Vi har köpt en villa genom Mikael och fick bra bemötande på visningen i telefon och vid kontraktskrivning. Läs mer
    2019-12-06 Mikael B svarar Ylva O
    Tack Ylva! Hoppas ni kommer trivas bra i det nya huset!
  • Åke N sålde sitt hus med hjälp av Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2019-12-04

Centrum
    Har sålt vårt hus. Mikael har alltid funnits tillgänglig dag som kväll😊 Lyhörd på våra frågor , finns inget negativt att säga. Vi rekommenderar honom som mäklare och har haft fullt förtroende för honom under hela försäljningen😀 G o Å Nilsson Läs mer
    2019-12-05 Mikael B svarar Åke N
    Kul att ni är nöjda! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! /Micke
    Ola C gillar detta
  • Susanne W sålde sitt hus med hjälp av Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2019-12-02

Arvidstorp
    Sålt mitt hus i centrala stan.
    Valde SF då jag även köpte huset via er och Mikael känner jag till sedan innan, så valet av mäklare var ganska självklart. Mikael är saklig, tydlig och professionell.
    Han bemöter en med ett lugn och inger förtroende, vilket kändes tryggt och bra i en ganska känslomässig och stor affär som det var för mig att sälja mitt hem. Bra på att återkoppla och få en att känna sig delaktig i processen.
    En eloge också till alla på kontoret, där alla alltid bemöter en med ett leende och visar engagemang. Läs mer
    2019-12-02 Mikael B svarar Susanne W
    Så roligt att du är nöjd! En eloge till dig själv Susanne, så som du legat i och fixat inför visningarna, vilket också varit en stor del i det lyckade resultatet. Vi ses snart igen!
    Ola C gillar detta
  • Jenny A köpte sitt hus med hjälp av Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2019-10-17

Slätten
    Lätt att få tag i. Tillmötesgående och hjälpsam. Informerande och kan sina frågor. Mjuk. Läs mer
    2019-11-30 Mikael B svarar Jenny A
    Tack för de fina orden. Vi ses snart när ni får ta över nycklarna till ert nya hus!
    Ola C gillar detta
  • Robin N skrev om Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2019-10-08

Mikael är en trevlig och seriös mäklare. Läs mer
    Ola C, Mikael B gillar detta
  • Emmy Z köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2019-10-07

Falkenberg
    Lägenhet, 2:a på Bacchus
    Trevlig, lugn och kunnig
    Delade med sig information man inte visste om osv

Trevlig upplevelse och underbart bemötande! :-) Läs mer
    Ola C, Mikael B gillar detta
  • Jan S sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2019-10-06

Centrum
    En enkel affär för mig och mäklaren.
    Bra bemötande. Presentation, och uppföljning..

Jag är nöjd Läs mer
    Mikael B, Ola C gillar detta