Mikael Bjering
Registrerad mäklare sedan 2006-07-11
Aktiv på Reco.se sedan 2016-10-19
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är att man gör människor glada.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är erfaren och rak. Många brukar säga att jag är trygg och pålitlig.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Det är när de gånger jag fått brev eller vykort med uppskattning. De tar jag fram och läser efter en kämpig dag.

Vad gör du helst på fritiden?
Då cyklar jag i skogen eller pular i trädgården.

Hur ser din drömbostad ut?
Där jag bor i dag. Ett hus som ligger intill skogen men med cykelavstånd till stan.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är en jäkel på skitgubbe. Läs mer

Läs vad 67 Läs vad Mikael Bjering

• Maija M köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-07-13

Falkenberg
    Han gjorde vad vi förväntade, varken mer eller mindre. Vi köpte en bostadsrätt i nyproduktion så det var helt okomplicerat. Han erbjöd sig att sälja vår befintliga lägenhet och reagerade lite snorkigt när vi antydde att vi kanske skulle sälja utan mäklare! Läs mer
    2020-07-13 Mikael B svarar Maija M
    Hej Maija! Tack för att du tog dig tid att skriva om er upplevelse. Jag vet inte om ni tidigare haft negativa upplevelser av mäklare men jag har upplevt att det kan ha varit så. Jag erbjöd mig att hjälpa er med försäljning av er nuvarande bostad vilket ni tackade nej till. Tråkigt att ni upplevde mig snorkig men om jag minns rätt svarade jag att man ofta får bättre betalt om man går ut på marknaden så fler spekulanter har möjlighet att få kika på bostaden. Jag ber om ursäkt om detta upplevdes snorkigt och funderar på hur jag istället kunde svarat.
    Hoppas ni får en härlig sommar
  • Michael B sålde sitt hus med hjälp av Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-07-13

Näset
    lugn metodisk, förtroendeingivande. känns tryggt att göra affär med. Läs mer
  • Amine J sålde sitt hus med hjälp av Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-07-10

Näset
    Vi har sålt en villa. Vi valde Mikael Bjering som mäklare då han sålt hus åt oss tidigare. Vi är mycket nöjda med det arbete han gör och det är också därför vårt val av mäklare hamnade på Mikael Bjering. Vi fick sålt vårt nuvarande hus före det kom ut på den öppna marknaden. Något som vi hade önskat. Samarbetet har fungerat mycket bra och vi är mer än nöjda med arbetet och hanteringen runt försäljningen. Svensk fastighetsförmedling har också en fantastisk personal som också visat sitt engagemang och varit till stor hjälp. Läs mer
    2020-07-10 Mikael B svarar Amine J
    Vilka värmande ord. Jag är glad att ni valde Svensk Fast ännu en gång och att ni är nöjda! Önskar Er All lycka!
  • Inga-britt B sålde sitt hus med hjälp av Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-07-01

Tröingeberg
    Sålt ett hus. Perfekt bemötande och hjälpsam. Läs mer
    2020-07-10 Mikael B svarar Inga-britt B
    Roligt att ni är nöjda, Lycka till i nya bostaden!
  • Martin L sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-06-25

Arvidstorp
    Bra bemötande! Smidigt! Bra dialog om åtgärder vid försäljning. Läs mer
    2020-07-01 Mikael B svarar Martin L
    Tack för att jag än en gång fått förtroendet att hjälpa er med er försäljning! Jag ser fram emot att hjälpa Er igen om ni vill byta boende.
  • Christer R köpte sitt hus med hjälp av Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-06-24

Tröingeberg
    Bra allt. Visning bra. Kontraktskrivning bra. Trevligt bemötande. Inget att säga. Bra information. Läs mer
    2020-07-01 Mikael B svarar Christer R
    Det glädjer mig att Ni är nöjda och hoppas Ni kommer trivas i nya bostaden!
  • Per-erik A köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-06-15

Hej!
    -Köpt brf. Bacchus Falkenberg hus 3.
    -Mäklarens bemötande har varit väldigt
    bra .
    -Mäklaren levde upp till de förväntningar
    vi hade.Mäklaren levde upp till förväntningarna.
    -Hitilldags är vi nöjda. Läs mer
    2020-07-01 Mikael B svarar Per-erik A
    Hej Pelle! Härligt att ni är nöjda och att Ni upplevde mitt bemötande väldigt bra. Välkomna till Falkenberg!
  • Sussie A
    Sussie A köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-06-13

Bostadsrätt.
    Trevligt bemötande, väldigt lugn och inte påstridig och klämkäck
    Har fått löpande bra information. Läs mer
    2020-07-01 Mikael B svarar Sussie A
    Haha gott att inte uppfattas som påstridig och klämkäck =)
  • Bo E köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-05-09

Skrea Strand
    Allt har hitintills fungerat bra Läs mer
  • Johan H sålde sitt hus med hjälp av Mikael Bjering en del av Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

2020-04-16

Slätten
    Såld villa
    Proffsigt och med utgångspunkt att det ska bli en bra affär för alla inblandade parter.
    En bra säljprocess med fortlöpande kontakt om intressenter och matnyttig information Läs mer
    2020-05-07 Mikael B svarar Johan H
    Härligt Johan! Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Falkenberg

Mikael Bjering