Dennis Johansson
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 21 Läs vad Dennis Johansson

• Magdalena J
    Magdalena J köpte sin lägenhet med hjälp av Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping

2020-07-09

Skövde
    Jag köpte min första lägenhet i år och Dennis Johansson var mycket hjälpsam från första mötet i lägenheten han visade fram till det var dags att skriva kontrakt för just samma lägenhet. Eftersom detta var en ny upplevelse för mig var det skönt att bli hjälpt av någon som hela tiden uppdaterade mig om vad som pågick och som jag snabbt kunde kontakta om det var något. Läs mer
  • Hannes S sålde sitt hus med hjälp av Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping

2020-06-27

Häggum
    Dennis är en väldigt driven och duktig mäklare.
    Han är intresserad av husen han säljer och har ett mycket proffsigt men avslappnat sätt att bemöta kunder.
    Han gav goda råd, vilket resulterade i en lyckad försäljning. Läs mer
  • Karl-gustav S sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping

2020-06-26

Skövde
    Professionellt bemötande, mycket serviceinriktad, ser till kundens bästa. Läs mer
  • Linn L sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping

2020-06-24

Skövde
    Vi har både sålt vår lägenhet och köpt hus med Dennis som mäklare. Han är proffessionell och trevlig i sitt bemötande. Lätt att få tag i, och återkopplar snabbt. Samtidigt förstående och lyhörd efter vad man själv har för förväntningar, och vad man vill. När vi hittade vårat hus, så sa Dennis till oss "Det här är ett hus för er!". Och va rätt han hade! Allt har gått smidigt i alla procedurer, snabbt och enkelt precis som det ska var. Vi rekommenderar verkligen Dennis som mäklare, skulle vi sälja i framtiden vänder vi oss till honom om han fortfarande är kvar i branschen då! Läs mer
  • Marie L sålde sitt hus med hjälp av Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping

2020-05-28

Häggum
    Dennis har gett ett vänligt och professionellt intryck från början vilket direkt gav oss förtroende för honom. Han har lotsat oss genom processen och gett stöd där det behövs. Vi har uppskattat att samarbeta med honom. Vi har sålt en lite släktgård på landet. Läs mer
  • Sara L sålde sitt hus med hjälp av Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping

2020-05-25

Jättebra samarbete med Dennis vid försäljning av villa. Mycket nöjd. Läs mer
  • Maximilian P sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping

2020-05-15

Skövde
    Väldigt trevligt, enkelt att komma i kontakt med o kunnig. Svarar på behov. God erfarenhet. Löser problem. Läs mer
  • Philip T köpte sin lägenhet med hjälp av Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping

2019-12-12

Norrmalm
    Lägenhet, bra visning och ärliga svar. Läs mer
  • Sofia R skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping

2019-12-11

Min syster och jag sålde vår pappas lägenhet efter hans bortgång. Vi fick otroligt bra service och hjälp utav Dennis, även med praktiska saker vi inte hade förväntat oss. Detta underlättade hela processen för oss då vi bor en bit bort. Han är lätt att ha att göra med, snabb återkoppling. Läs mer
  • Ann-Sofie Kvist skrev om Dennis Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Falköping

2019-02-04

Har haft hjälp av Dennis vid försäljning av vår lilla hästgård. Mycket nöjd med alla kontakter och bemötandet under resans gång. Rekommenderas varmt 😊 Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Falköping

Dennis Johansson