Alla kategorier Mäklare Dalarna Falun Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Falun

Svensk Fastighetsförmedling Falun

Slaggatan 6a, 791 71 Falun — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falun!

Här i Falun och Dalarna hittar du både naturupplevelser och historiska miljöer. Är du påväg att köra flyttlasset hit? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Att hitta ditt drömboende är något vi brinner för. Vi har full koll på både lägenheter, villor och fritidshus.

Oss kan du kontakta vare sig du vill ha hjälp med ett enstaka steg i bostadsaffären, eller hela processen. Vi tillhör en kedja med 80 års erfarenhet. Det säger en del om den kompetens vi har. Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 54 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Falun

• Mikael B
    Mikael B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Tyckte allting i vår fastighetsaffär skötes Toppen
  • Margit Ann-Mari K
    Margit Ann-Mari K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Glad, positiv och duktig mäklare. Bra återkoppling under "resans gång" Uppfyller absolut våra förväntningar på en mäklare :)
  • Eva-Marie B
    Eva-Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Trevligt, professionellt bemötande som gav oss trygghet som säljare. Lyhördhet för våra önskemål.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Trevligt, proffsigt. Man blev bra omhändertagen i krångliga situationer
  • Markku K
    Markku K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Helt nöjd med Helenas arbete som mäklare.
  • Maria R
    Maria R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Helena leonardsson är en mycket bra mäklare. Lätt tillgänglig, tydlig och seriös. Ett professionellt bemötande och mäklararbete! Både för oss som sålde men även för spekulanterna.
    Personlig, men inte privat!
    Vi ger högsta betyg o är mycket nöjda.
  • Anita Ö
    Anita Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jättetrevligt bemötande av båda mäklarna som hjälpte oss. Proffsiga, hjälpsamma och snabb försäljning. Vi är mycket nöjda alla tre och rekommenderar er varmt i framtiden. Tack.
  • Gustav T
    Gustav T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bra återkoppling, professionellt bemötande
  • Helena O
    Helena O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Väldigt bra bemött. Snabbt o professionellt. Helt nöjda.
  • Pia E
    Pia E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Min mäklare Helena Leonardsson har bemött mig med förståelse och tålamod och har överträffat min förväntan av vad en mäklare kan bistå med. Helt suveränt bra jobbat!
  • Hans L
    Hans L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi är mycket nöjda med hanteringen av försäljningen. Det hela gick mycket smidigt.
  • Anna-Karin L
    Anna-Karin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Proffsigt med stort kunnande som ingav förtroende. Vänlig och glad i alla lägen. Rekommenderas varmt!
  • Per Ola P
    Per Ola P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Lugn och erfaren mäklare samt att att det går och lita på Joakim ärlighet och öppenhet är det viktigaste betyget !
  • Per Arne G
    Per Arne G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag rekommenderar veklingen denna mäklare!
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Mäklaren upplevde mina förväntningar mer än väl. Väldigt kompetent mäklare som visade tydligt att hon kunde sin grej. Hon gjorde även allt för vår försäljning och för att slutpriset skulle bli så högt som möjligt.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sandra är jätteduktig och kan inte annat än att rekommendera vidare!
  • Sara L
    Sara L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag både köpte och sålde en lägenhet genom Jonas i samma veva. Han gav ett positivt och förtroendeingivande intryck; glad, trevlig och tillmötesgående. Blev en smidig affär i båda fallen.
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jonas var väldigt kunnig och bra. Ingav stort förtroende.
    Snabba svar på eventuella frågor jag hade.
  • Christopher L
    Christopher L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Världsklass, kunde inte önskat mig en bättre mäklare 😊
  • Peter N
    Peter N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Proffsigt! Faluns toppmäklare😉
  • Peter L
    Peter L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Otroligt påläst om hur en lgh bör se ut, med material och färgval. Tillmötesgående mot alla funderingar från kunder och oss. Bäst helt enkelt:)
    Toppnoteringen var ändå att Helena verkligen "sålde" lgh på ett sätt som då jag aldrig varit med om vid tidigare fastighetsaffärer!
  • Louise M
    Louise M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag fick bra personligt bemötande och bra information om de olika stegen i försäljningen.
  • Annelise L
    Annelise L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Med goda erfarenheter från en tidigare fastighetsaffär kontaktade vi samma mäklare på Svensk Fastighetsförmedling. Vi har återigen fått ett professionellt och personligt bemötande av vår mäklare som med öppenhet och flexibilitet hanterat vår lägenhetsförsäljning på bästa tänkbara sätt. Vi skulle med största förtroende anlita henne igen. Tack!
  • Karl W
    Karl W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Mycket nöjd med försäljningen, kan inte klaga
  • Martin H
    Martin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Helena Leonardsson är en mycket professionell mäklare med mycket god kunskap om sin marknad. Hennes vägledning genom försäljningsprocessen har varit ett utmärkt stöd inför de val vi har haft att göra och hennes klarsynthet har fått oss att tänka till några extra gånger. Helena håller vad hon lovar och är tillgänglig för frågor och besked, dessutom har hon en fingertoppskänsla för prisbilden som är anmärkningsvärt precis.
  • Ann-Chatrine F
    Ann-Chatrine F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag är väldigt nöjd med er hjälp både vid köp av lägenhet och försäljning av mitt hus.
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Allt har fungerat utmärkt och vi har fått den hjälp vi behövt, både innan, under och efter försäljningen.
  • Margit W
    Margit W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag fick ett väldigt bra bemötande och förtroende för Helena från första stund. Om jag någon gång i framtiden behöver anlita en mäklare, kommer jag att vända mig till henne. Kan även rekommendera henne till mina vänner.
  • Oxana B
    Oxana B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag vill varmt rekommendera Katarina Söderlund som fastighetsmäklare.
    Jag har vid flertalet tillfällen genom åren varit i kontakt med Katarina, både i rollen som säljare och köpare av bostad. Det har i alla lägen varit ett förtroendefullt samarbete från början till slut. Hon är mycket professionell och har en bred erfarenhet i sitt yrke.
  • Raol L
    Raol L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Mycket bra service, väl informerande och tydlig.. bra uppföljning under försäljningsprocessen, och efter.
    Rekomenderas
  • Maria G
    Maria G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vill varmt rekommendera Helena Leonardsson som har varit helt underbar, både vid vårt inköp av bostadsrätt och försäljning av vårt hus!! Hon är otroligt engagerad, hjälpsam, supertrevlig och lätt att få kontakt med! Kommer sakna hennes sprudlande energi och alltid glada humör nu när det hela är klart!!

Mia o Kenta
  • Pär H
    Pär H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Engagerad och kunnig samt tar sig tid att enkelt förklara processer och detaljer på enkelt sätt. En mäklare jag varmt rekommenderar!
  • Bengt Åke J
    Bengt Åke J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Engagerad, positiv kreativ men ändå realistisk och saklig.
  • Ulla W
    Ulla W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sandra gjorde ett mycket bra jobb vid försäljningen av min lägenhet. Ett bra bollplank när jag behövde, utan att styra mig. Alltid trevlig och glad.
  • Arne A
    Arne A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    mycket nöjd från början till avslutad affär
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sandra Fallström är toppen!
    Anlita henne. Jättebra service!
  • Andreas V
    Andreas V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Enkelt, smidigt och professionellt
  • Reza S
    Reza S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag tycker att Sandra gör en bra arbete! hon lyssnar på säljare och kommer med goda råd och hjälper mycket för att försäljningen blir på bra och fortare sätt.
    Hon är glad och positivt, som gör att kunderna är trivs i hennes bemötande!
    Hon hjälper kunderna på alla möjliga sätt Ex: jag hade bilen på verkstad och skulle kolla på lägenhet då hon kom direkt och hämtade mig! som jag uppskattar jätte mycket./Reza
  • Björn M
    Björn M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Proffsigt och kompetent intryck! Hela vägen från början till slut! Engagerad och intresserad är mitt intryck från alla parter, spekulanter, köpare och säljare! Sammanfattning mycket nöjda och skulle både rekommendera andra och använda samma mäklare igen om behov skulle uppstå!
  • Agneta A
    Agneta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bra bemötande. Bra genomförd affär.
  • Nina M
    Nina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Mkt nöjd med Sandra Fallström som mäklare. Kunnig, trevlig o väldigt tillmötesgående. Hon är grym på att sälja lägenheter!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Helt fantastik mäklare, positiv & ser bara möjligheter. Vet vad hon pratar om och hade riktigt bra koll på pris nivåer.
    Bästa mäklaren i Falun skulle jag nog säga!
  • Erland N
    Erland N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Mina förväntningar var höga och detta har mäklaren uppfyllt.
  • Anders S
    Anders S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Med en mycket personlig framtoning och rakhet fick vi ihop en affär där både jag som säljare och köpare framstår som väldigt nöjda. En bra dialog, och smidiga lösningar för en distanssäljare.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Allt funkade jättesmidigt och mäklaren gjorde sitt jobb.
  • Eva E
    Eva E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Skicklig , mycket trevlig, lätt att få kontakt med , lätt att förhandla med , mycket hjälpsam.
  • Mats S
    Mats S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Tycker min försäljning förlöpte alldeles utmärkt, fick bra råd om vad jag skulle förbättra/ rätta till, före visning mm. Vet också av tidigare erfarenhet att min mäklare är duktig på att bemöta kunderna (köpare). Försäljningssumman blev också klart över min förväntan. / Mats
  • Annette B
    Annette B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Allt funkade jättebra! Vi fick sålt snabbt o enkelt👍🏻
  • Claes G L
    Claes G L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Överträffade våra förväntningar: Lyhörd kommunikation och känsla för marknaden. Förtroendefullt samarbete från början till slut. Mycket professionell exponering av vårt försäljningsobjekt, med ett överväldigande positivt resultat.
  • Ann-Sofie E
    Ann-Sofie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Fungerade mkt bra. Har inget ytterligare att tillägga vilket väl också är bra.

Slaggatan 6a, 791 71 Falun