Alla kategorier Mäklare Dalarna Falun Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Falun

Svensk Fastighetsförmedling Falun

Slaggatan 6a, 791 71 Falun — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falun!

Här i Falun och Dalarna hittar du både naturupplevelser och historiska miljöer. Är du påväg att köra flyttlasset hit? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Att hitta ditt drömboende är något vi brinner för. Vi har full koll på både lägenheter, villor och fritidshus.

Oss kan du kontakta vare sig du vill ha hjälp med ett enstaka steg i bostadsaffären, eller hela processen. Vi tillhör en kedja med 80 års erfarenhet. Det säger en del om den kompetens vi har. Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 296 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Falun

• Alexander H

2019-06-10

Alexander H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bra samarbete och kommunikation mellan säljare och mäklare! Läs mer
  • 2019-06-10

Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt ett radhus. Bra och proffsigt bemött. Läs mer
  • 2019-06-07

Anna-Britta F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt lgh. Promenaden 19 Falun. Blev utmärkt bemött av fantastiska mäklaren Helena Leonardsson, som var tillmötesgående glad och positiv,hon gjorde verkligen vår försäljning till ett bra minne.
    Klar och tydlig information, goda faktakunskaper.
    Kommer att varmt rekommendera henne till vår bekantskapskrets.
    Vi vill gärna ge henne ett stort fång med Rosor! Läs mer
  • 2019-06-03

Robin M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt bostad.
    Väldigt trevligt och bra bemötande, kännt varje dag att mäklaren har brytt sig och lagt energi i våran försäljning.
    Allt slutade som vi ville och kunde inte varit mer nöjd i dagsläget.
    Kommer absolut anlita samma i framtiden vid behov.
    Rekommenderas verkligen, värt varje krona upp i jämförelse med billiga bolag som jag kan tänka inte lägger ner i närheten lika mycket energi och glädje.

Tjingeling 😀 Läs mer
  • 2019-06-03

Eskil B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi sålde en 2:a i Falun. Mycket trevligt bemötande från Sandra och allt kändes väldigt proffsigt från start till mål. Dessutom fick man det där lilla extra vad det gäller rådgivning och stöd. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Lars B

2019-06-02

Lars B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Köpt bostad precis och varit på 3 visningar med Sandra. Vart på andra visningar oxå och det ÄR skillnad på mäklare.....engagemang, bemötande och helheten gör att jag ger Sandra högsta betyg!
    Lars Bäck Hedemora Läs mer
  • 2019-05-31

Klas I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    + Sålt en villa i Falun

+ Mäklaren, som jag tidigare haft kontakt med, har vid denna försäljning varit synnerligen serviceinriktad och stöttande.

+ Hade mycket stora förväntningar, som också infriades

+ En mäklare som jag kan rekommendera och själv gärna anlitar igen om så skulle vara aktuellt. Läs mer
  • 2019-05-30

Anders K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi hade höga förväntningar av vår mäklare. Och har verkligen inte blivit besvikna. Tvärtom! Allt har sköts proffsigt och tryggt. Alltid glad och har ett trevligt bemötande. Tack för all hjälp och tips i samband med försäljningen av vår bostadsrätt. Läs mer
  • Margareta W

2019-05-30

Margareta W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Köpt bostadsrätt.
    Trevligt bemötande.
    Mäklaren levde absolut upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Jessica F

2019-05-29

Jessica F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Har sålt min bostadsrätt och kan inte vara mer nöjd!
    Sandra är motiverad, kunnig och mycket engagerad och gör sitt yttersta för att både säljare och köpare ska känna sig trygga och nöjda.
    Rekommenderar henne helhjärtat :) Läs mer
  • Johan T

2019-05-27

Johan T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålde min bostadsrätt. Professionellt och seriöst bemötande under hela processen. Skickligt hanterande av intressenter gav snabb försäljning till högre pris än utgångspris. Läs mer
  • 2019-05-26

Tor E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi, Agnes o Tor, har just sålt vårt kära hem i Falun. En smått traumatisk upplevelse som har underlättats av vår fantastiska mäklare Helena. På ett professionellt sätt och hela tiden med ett glatt humör har Helena väglett oss i processen och lyckats uppnå ett resultat som vida överträffat våra förväntningar.
    Stort tack! Läs mer
  • 2019-05-25

Lena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Har både köpt&sålt. Alltid nöjd med bemötande och kunnande. Mkt nöjd!!! Läs mer
  • 2019-05-25

Henrik W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Lägenhet såld i Falun. Mycket proffsig och engagerad mäklare. Gav tydliga och bra råd om upplägg, staging, vilka budnivåer som borde accepteras och om marknadsläget. Utmärkt. Läs mer
  • 2019-05-21

Laila S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Igår såldes min lägenhet på två rum.och kök på Silverstigen 23 A i Falun. Mötet med mäklare har varit mycket bra och hon levde mer än väl, upp till mina förväntningar. Mäklarenklaren ställde upp och hjälpte till vid fotograferingen av lägenheten
    och ställde upp när ev. köpare ville se lägenheten.
    Det här varit en positiv upplevelse, att få lägenheten såld. Läs mer
  • 2019-05-19

Siri B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt bostadsrätt.
    Trevligt och professonell bemötande. Alltid snabba svar på frågor. Ser ut att ha ett bra och upparbetat samarbete med skicklig fotograf med sinne för bildtagning, vilket jag tror är av största vikt - dvs få bra och säljande bilder till annonsen. Läs mer
  • 2019-05-18

FILIP E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Hade Sandra Fallström och hon är otroligt trevlig och bra att ha och göra med. Rekommenderar alla att använda sig av henne för jag kan garantera ett otroligt trevligt bemötande och ett proffesionellt utförande av försäljning. Blir en win-win situation för alla parter. Läs mer
  • 2019-05-17

Marianne B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Försäljning av Stiernhjelmsvägen 3, Falun

En mycket kompetent och tillmötesgående mäklare som jag varmt kan rekommendera till andra säljare av fastigheter. Läs mer
  • 2019-05-16

Sara D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Har köpt lägenhet. Blev bemött av en glad och kunnig mäklare.
    Eftersom de är första lägenhet jag köper hade jag inga förväntningar. Hela affären upplever jag som en trygg och kunnig mäklare som jag varmt kan rekomendera. Undrar jag över något kan jag lugnt vända mig till henne. Läs mer
  • Elina S

2019-05-12

Elina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålde min bostadrätts genom Sandra på svensk fast i Falun och är verkligen supernöjd. Känns tryggt och hon extremt professionell, glatt bemötande och vi fick den såld snabbt! Läs mer
  • Helena L

2019-05-09

Helena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Hade höga förväntningar men ingen utav dem förverkligades.
    Ingen återkoppling och dålig kundfokus.
    Rekommenderas ej!!! Läs mer
  • 2019-05-08

Anna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bostadsrätt. Super duktig och proffesionell mäklare! Uppfyllde alla förväntningar och gjorde ett suveränt jobb! Rekommenderas stark! Läs mer
  • Ellinor A

2019-05-08

Ellinor A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Försäljningen av min 1a har varit väldigt strukturerad och välplanerad!
    Sandra har gjort ett jättebra jobb, alltid med ett leende på läpparna. Hon är alltid tillgänglig och svara på alla frågor man har.
    Försäljningen gick över förväntan och jag kommer absolut att tipsa om Sandra till andra. Läs mer
  • 2019-05-06

Erik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Fantastiskt bemötande och service! Professionellt och tydligt. Har sålt ett centralt radhus. Läs mer
  • 2019-05-06

- Snabb och bra service Läs mer
  • Lena D

2019-05-05

Lena D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet. Sandra Fallström har varit mycket tydligt och klar i sin information i alla delar vad som gäller. Hon har hört av sig och återkopplat, t.o.m. på helgdagar, och informerat samt förklarat vad som händer. En mäklare ska ju företräda både köpare och säljare och jag, som köpare, kan intyga att hon verkligen har företrätt mig och jag är säker på att säljaren känner detsamma. Hennes sätt att hantera den här affären har gjort att jag har känt mig helt trygg. Det är första gången jag köper en bostadsrätt, men Sandra Fallström har varit fantastisk! Vid kontraktsskrivningen gick hon igenom avtalet med mig och säljaren och förklarade alla delar i kontraktet. Hon är otroligt engagerad och professionell och jag rekommenderar Sandra Fallström å det varmaste! Läs mer
  • 2019-05-05

Kjell N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt bostadsrätt i Falun.
    Sandra Fallström genomförde uppdraget på ett helt perfekt sätt. Hon är en mycket skicklig mäklare! Läs mer
  • 2019-05-05

Anders G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt ett hus i Falun efter 20 år. Mäklaren förstod verkligen mina behov och fanns där hela tiden för att svara på mina frågor. Fotograferingen blev fantastiskt, mkt beroende på mäklarens åsikter som jag tog till mig. Säljprocessen gick snabbt och smidigt. Kan verkligen rekommendera Helena till mina vänner! Läs mer
  • 2019-04-29

Jessica H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi upplever att vi har fått snabb återkoppling och hjälp när vi sålt vårt hus.
    Vi är väldigt nöjda och upplever att vi har haft ett fint samarbete under vår försäljning :) Läs mer
  • 2019-04-27

Kerstin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Helena sålde min bostadsrättslgh snabbt o proffsigt med stor förståelse o hänsyn till min speciella/svåra situation. Läs mer
  • 2019-04-24

Kajsa K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har använt Sandra som mäklare vid försäljning av både lägenhet och villa. Sandra är engagerad och proffsig genom hela processen. Vi kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-04-23

Josefin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt en liten bostadsrätt i Falun och tog då hjälp av Sandra på Svensk Fastighetsförmedling med försäljningen. Blev proffsigt bemött och hela försäljningen gick mycket smidigt. Sandra var lyhörd och höll kontakten med mig under hela försäljningen vilket jag uppskattade. Läs mer
  • 2019-04-18

Eva W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    har fått ett mycket gott intryck av mäklaren. Gott bemötande, är så nöjd. Läs mer
  • 2019-04-15

Jonas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Mäklaren stöttade oss i försäljningens alla delar från uppstart till uppföljning. Vi fick råd, tips och en opartisk part att luta oss mot i genomförandet av försäljningen av vårt hus.

Ett professionellt bemötande och stöd som vi rekommenderar varmt till bekanta och vänner. Läs mer
  • 2019-04-14

Ulrika B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Har sålt ett radhus centralt i Falun.
    Min mäklare har från första början haft ett stort engagemang i min försäljning. Hon har haft ett gott bemötande, ett stort intresse i min försäljning samt lyssnat på mig, som säljare. Från start till att mitt hus blivit sålt. Hon har varit tillgänglig under hela försäljningen
    Jag kan varmt rekommendera min mäklare, jag är så nöjd med henne !!!! Läs mer
  • 2019-04-14

Daniel G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Mycket bra på alla sätt. Trevligt bemötande! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Bosse S

2019-04-13

Bosse S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt villan.
    Alldeles utmärkt bemötande och omhändertagande.
    Ville få till en ganska snabb äffär!
    Helena överträffade våra förväntningar med råge! Läs mer
  • 2019-04-13

Simon J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Ett mycket proffesionellt bemötande och kundkontakt genom hela försäljningsprocessen av min bostadsrätt, världsklass! Läs mer
  • 2019-04-12

Birgit S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har köpt en bostadsrätt för första gången. Vi har blivit mycket väl bemötta, blivit informerade och fått svar på de frågor vi ställt.

Mäklaren har visat förtroende för oss och vi har stort förtroende för mäklaren.

Vi har mött ett "proffs"! Läs mer
  • Wrya A

2019-04-11

Wrya A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sandra har varit väldigt trevlig och tydlig med hur allt kommer gå till och därmed hållit sina löften. Vi sålde våran bostadsrätt tack vare hennes arbete och tycker allt har gått bra. Våra förväntningar var inte särskilt höga med tanke på att marknaden verkar trögt men trots det lyckades Sandra sälja och hålla ett glatt humör rakt igenom. Rekommenderar starkt och tacksam för hennes insatser.

Med vänlig hälsning, W och M Läs mer
  • 2019-04-10

Andreas G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har sålt en bostadsrätt med hjälp av Sandra Fallström. Hon har ingett oss som säljare ett lugn och hela processen har känts trygg från start till mål samt att hon alltid varit tillgänglig för våra frågor och funderingar. Vi kan varmt rekommendera Sandra som mäklare till Er som går i säljtankar eller planerar att köpa en bostad. Läs mer

Lennart E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    - Stiernhööksvägen 1F, Falun
    - Proffsig, snabb, tillgänglig, engagerad
    - Engagerad och det levde mäklaren verkligen upp till
    - Jag tycker att ovan väl beskriver min upplevelse och jag kommer gärna använda mig av Svensk Fast. tjänster vid ev. kommande fastighetstjänster samt tipsa vänner och bekanta, givetvis. Läs mer

Hannah S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sandra Fallström gjorde ett toppenjobb med vår lägenhetsförsäljning. Hon är tillgänglig, glad och positiv och fantastiskt duktig på det hon gör. Rekommenderar! Läs mer

Fredrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Köpt lägenhet. Trevlig och professionell mäklare. Läs mer
  • 2019-04-07

Annica F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Min mäklare sålde en bostadsrätt. Allt gick smidigt och enkelt. Väldigt nöjd Läs mer
  • 2019-04-06

Valdemar B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt en bostadsrätt. Mycket professionellt bemötande! Upplevde hög kvalitet i alla moment och mäklaren levde mer än väl upp till våra förväntningar. Utmärkt! Läs mer
  • Susanne S

2019-04-06

Susanne S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag har köpt en bostadsrätt åt min dotter. Vi har letat ett tag och Sandra har haft många av våra objekt. Hon har alltid varit öppen, glad och flexibel med tider mm.
    Sandra är serös och hon går att lita på.
    Sandras personlighet höga kompetens gör att man känner sig glad och trygg med henne Läs mer
  • 2019-04-02

Emile H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Har sålt min lägenhet genom Sandra på svensk fastighetsförmedling.
    Sandra är väldig trevlig och kunnig i sitt arbete. Läs mer
  • 2019-03-31

Gunilla R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Helena Leonardsson fick förtroendet att sälja vår mammas lgh i centrala Falun. Vi känner oss så nöjda med hennes bemötande, engagemang och positiva inställning! Allt har gått väldigt snabbt och smidigt, allt efter vårt önskemål. Går ni i sälj tankar kan jag/vi varmt rekommendera Helena Leonardsson på Svensk Fast i Falun! Läs mer
  • 2019-03-30

Maja C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Proffsigt bemötande. Kunnig. Affären skedde snabbt och smidigt. Kände mig trygg hela vägen! Läs mer

Slaggatan 6a, 791 71 Falun