Alla kategorier Mäklare Dalarna Falun Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Falun

Svensk Fastighetsförmedling Falun

Slaggatan 6a, 791 71 Falun — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falun!

Här i Falun och Dalarna hittar du både naturupplevelser och historiska miljöer. Är du påväg att köra flyttlasset hit? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Att hitta ditt drömboende är något vi brinner för. Vi har full koll på både lägenheter, villor och fritidshus.

Oss kan du kontakta vare sig du vill ha hjälp med ett enstaka steg i bostadsaffären, eller hela processen. Vi tillhör en kedja med 80 års erfarenhet. Det säger en del om den kompetens vi har. Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 220 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Falun

• 2019-01-18

Richard W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Mycket professionell mäklare, en trygghet för både säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-01-08

Johanna D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har sålt en lägenhet och mäklaren har hjälpt oss på ett bra sätt. Tips om hur vi skulle styla lägenheten innan fotografering var till stor nytta. Läs mer
  • Andrea A

2019-01-07

Andrea A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Extremt proffsigt, bra bemötande och tillgänglighet. Ibland märktes det att de är populära med mycket kunder och mycket att göra men aldrig så det gick ut över vår försäljning. Läs mer
  • 2019-01-01

Elsa B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Personligt, utan att tumma på proffesionaliteten! Precis som vi vilöe ha det. Vi var i "goda händer" Läs mer
  • 2018-12-29

Matilda B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sandra är profsig, trevlig och lyhörd. Det har känts väldigt tryggt att ha henne som mäklare. Läs mer
  • Gubb Per S

2018-12-24

Gubb Per S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Köpte en tvåa i centrala Falun. Sandra Fallström är en mycket trevlig och tålmodig mäklare. Jag fick bra svar på alla mina frågor och hon var ständigt tillgänglig. Högsta betyg! Läs mer

Masood N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har sålts vår bostad och mäklarens bemötande vår mycket bra .
    Han gjort sitt bästa och vi uppfyllde våran krav / förväntningar. Om vi ska sälja eller köpa en bostad kommer vi kontakta mäklaren igen. Läs mer

Emma P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sandra på Svensk fast rekommenderar jag starkt! En lätt människa som lyssnar på ens önskemål och ger intrycket av att hon älskar sitt jobb. Helnöjd! Läs mer

Roger B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bra kontakt med mäklaren och bra bemötande betr.frågor m.m Läs mer
  • 2018-12-12

Anders G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sandra sålde hastigt och på ett mycket professionellt sätt vårt radhus. Mycket god tillgänglighet och redde ut våra frågetecken. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2018-12-08

Nils L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Allt flöt på bra och mäklaren höll ihop helheten på ett mycket bra sätt så jag som säljare inte behövde tänka på så mycket. Tydlighet och enkelhet ! Läs mer

Mats G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Köpt en fristående villa. Var relativt snabba bud och blev bemött därefter där mäklaren insåg vikten av en snabb/smidig affär.
    Antar att jag får resten vid tillträde av fastigheten kopplat till ritningar m.m.
    Sammantaget en bra upplevelse där det var rak kommunikation utan massa möjligheter till missförstånd. Läs mer
  • Hasulik N

2018-11-23

Hasulik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har sålt hus!
    Vi har upplevt att vi blev Trygg, trevlig och varmt bemött av mäklaren. Våra förväntningar var att ha en mäklare som förstår oss, lyssnar och tar hänsyn till våra krav. Det var inga problem med våran mäklare att uppfylla våra kriterier ödmjukt, noggran och respektfull person.
    I framtiden kommer alltid välja henne som mäklare! Läs mer

Susanne K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt en bostadsrätt
    Trevlig, lättsam, försäkrar sig att jag som säljare förstår Läs mer

Maria G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Katarina Söderlund kan vi verkligen rekommendera, jättetrevlig och lättillgänglig o hjälpsam. Vi har just köpt en villa i centrala Falun och kommer att ta hjälp av henne nu när vi ska sälja vår bostadsrätt också. Läs mer
  • 2018-11-18

Malin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Katarina hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Hon hade ett trevligt bemötande och kändes proffsig. Allt gick smidigt och bra och jag är mycket nöjd med försäljningen. Läs mer
  • 2018-11-17

Kristina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Villa, mäklaren har haft ständig kontakt och informerat oss säljare. Trevlig! Läs mer
  • 2018-11-16

Lillemor T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Glad öppen social tillmötesgående. Ville man ha svar på något tog hon reda på det! Bra bemötande! Läs mer
  • 2018-11-14

Amanda K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Helena sålde min lägenhet på allra bästa sätt, proffs ut i fingerspetsarna kommer aldrig anlita en annan mäklare! Läs mer
  • 2018-11-13

Patrik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Sandra Fallström som har ingav förtroende redan när jag köpte den lägenheten jag precis sålde för 7 år sen.
    Hon bemöter sina kunder mycket väl och ger ett proffsigt intryck och utför ett lika proffsigt jobb.

Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2018-11-07

Camilla F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt ett sommarhus som funnits i släkten länge. På grund av arbete, barn och egen villa hann vi inte sköta om sommarhuset på det sätt vi önskar.

Vår mäklare, Sandra Fallström, bemötte oss mycket proffesionellt och ödmjukt. Även om man vet att försäljningen är av godo så är det svårt att skiljas från något som man tillbringat sina barndoms somrar vid.

Sandra skötte försäljningen exemplariskt och var mycket engagerad. Vi fick ett bra pris som gjorde att det kändes rätt att sälja huset vidare. Läs mer
  • 2018-11-04

Herbert L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Snabb och smidig affär, bra engagemang av mäklare Läs mer
  • 2018-11-02

Fredrik Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Mycket bra service och bemötande både före under och efter avslutad affär 👍 Läs mer
  • 2018-10-28

Malin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Proffsig, kunnig och tydlig. Fint bemötande. Läs mer
  • 2018-10-27

Gustaf B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Helena hjälpte oss med försäljningen av vårt hus i Hälsingberg. Hon hade många bra idéer, var snabb, trevlig, professionell och alltid tillgänglig. Vi är mkt nöjda!
    /Gustaf och Andrea Läs mer
  • 2018-10-25

Jenny Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Har haft en super trevlig och bra mäklare , som återkopplat och stämt av om det varit något, kan absolut rekommendera henne flera gånger om. Försäljningen gick upp men nästan 1 miljon över utgångspriset . Ett friliggande hus på landet men närhet gill både Falun och Borlänge . Är jätte nöjd över både mäklaren och hur affären gick . Läs mer
  • 2018-10-21

Tullie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi sålde var lilla bostadsrätt, det gick snabbt och enkelt. Engagerad, korrekt och mycket noggrann mäklare. Vi kan varmt rekommendera Sandra. Läs mer
  • Caroline N

2018-10-16

Caroline N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt en fastighet/privatvilla i Falun. Mycket professionellt och personligt bemötande och visade en stor kompetens och skicklighet då vi sålde under en rådande avstannad bostadsmarknad. En trygg och kompetent mäklare med stor erfarenhet. Det kändes mycket tryggt och bra. Läs mer
  • 2018-10-15

Hans-Olof D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt en villa i Falun! Helena har varit fantastiskt bra och hjälpsam på alla sätt. Allt i hela säljprocessen har överträffat mina förväntningar. Kommer absolut att kontakta Helena på Svensk Fastighetsförmedling om det ska köpas eller säljas bostad i framtiden. Läs mer
  • Johan G

2018-10-09

Johan G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt bostad, och fick ett bra bemötande, och fick vad jag förväntat mig. Läs mer
  • 2018-10-08

Alma H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi sålde en lägenhet i Falun med hjälp av Helena som gav oss ett professionellt och väldigt trevligt bemötande. Helena gav oss svar på många av de frågor som vi hade och kändes som ett väldigt bra stöd innan, under och efter försäljningen. Vi är supernöjda med Helena som mäklare och kommer med all säkerhet att ta kontakt med Helena även i framtiden! Läs mer
  • 2018-10-03

Magnus H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Trovärdig och ärlig. Om det är ärligt mot köpare blir det mindre problem tror vi. Läs mer
  • 2018-10-03

Rolf E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag (vi) har sålt min mors föräldrahem som stått obebott sedan 1974. Jag har själv bott där som liten i tio år (1945-1955). Jag har skött hus och tomt de sista 40 åren. Så fastigheten har stått mig nära.

Jag har blivit väldigt bra bemött från början till slut. Helena har visat mig stor omtanke och empati under hela processen.

Jag upplever att jag och köparen upplever samma sak. Jag är väldigt nöjd med Helenas jobb med försäljningen.

Med vänlig hälsning/Rolf Eriksson Läs mer
  • 2018-10-01

Britt-Marie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Har sålt en fritidsfastighet, som vi använt som året runt bostad. Det uppdagades dock att vi hade problem med fukt/mögel i grunden. Allt hanterades väldigt proffsigt, vår mäklare fanns där i princip dygnet runt. Allt gick väldigt smidigt avseende reduktion av pris pga skadan. Vi var väldigt nöjda och jag tror att köparna var det också. Läs mer
  • 2018-10-01

Olle F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt fristående villa. Professionell och snabb handläggning.
    Mycket bra mäklare. Stor tilltro till värdering och försäljningsråd. Läs mer
  • 2018-09-29

Marika J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Har både köpt och sålt en lägenhet med Sandras hjälp. Hon har varit helt fantastisk på alla sätt. Kan inte va mer nöjd! Allt har gått väldigt smidigt och professionellt tillväga.
    Kan varmt rekommendera Sandra Fallström Läs mer
  • Helen B

2018-09-29

Helen B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag har sålt ett hus, mäklarens bemötande har upplevts tryggt och med hög kompetens. Det har varit bättre än jag förväntat mig, rakt och enkelt , proffesionellt . Med en varm känsla. Läs mer
  • 2018-09-29

Ylva B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    I ett kort telefonsamtal visade Sandra Fallström att hon har stenkoll på marknaden. Därför anlitade just henne för att sälja min lägenhet. Ett proffsigt bemötande och en bra affär. Jag kan verkligen rekommendera Sandra! Läs mer

Andreas O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Tack vare ett mycket stort engagemang hos mäklaren Katarina Söderlund har vi precis genomfört en bra och trygg försäljning, både för köparna och för oss som säljare. Kan därför verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Falun! Läs mer

Ingemar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bra bemötande och proffsig hantering Läs mer

Åsa Elisabeth N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi hade Jonas Sjöström som mäklare vid vår försäljning. Allt fungerade perfekt. Han var professionell, tydlig, pålitlig och väldigt lätt att samarbeta med. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Ulla O

2018-09-26

Ulla O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt ett fritidshus. Blivit vänligt, trevligt och respektfullt bemött. Kunna samarbeta med mäklaren. Få svar på mina funderingar och stämma av mina egna beslut.
    Få känna mig trygg genom hela processen. Kände att jag och min mäklare tillsammans genomförde försäljningen av mitt 45-åriga fritidsställe. Vi hade en rak, givande dialog och jag fick nytta av mäklarens kunnande och erfarenhet samtidigt som mina förväntningar och åsikter respekterades. Läs mer
  • 2018-09-25

Oscar N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare. Bra bemötande och väldigt förstående inte alls påträngande. Läs mer
  • 2018-09-18

Tina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag sålde en bostadsrätt.
    Sandra är en mycket samarbetsvillig, ambitiös och driven mäklare som alltid har ett leende på läpparna!
    Hon är noggrann och har ett proffsigt bemötande.
    Jag skulle rekommendera henne till alla! Läs mer

Rolf S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Försäljning bostadsrätt mycket bra service allt har löpt på bra o enligt planering engagerad bra bemött ordning o reda tydlig med försäljningen Läs mer

Lena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Säljer bostadsrätt mycket bra service allt har löpt på mycket bra enligt planering angagerad bra bemött ordning o reda mycket tydlig med försäljningen Läs mer

Anja J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Ett utmärkt val av mäklare. Enbart positiva omdömen från start till mål. Läs mer

Pernilla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Promenaden 27, Falun
    Blev väldigt bra bemött av Sandra som var en glad och positiv kvinna.

Det blev en väldigt positiv och rolig dag med visning på flera bostäder. När köpet skulle fixas var hon väldigt duktig och hjälpsam. Läs mer

Hildegun R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag sålde vår sommarstuga. Det gick väldigt fort med foto och text till annonseringen. Mäklaren var väldigt trevlig, påläst och lätt att få tag i. Hon kollade upp saker med kommunen och med grannar (det som jag hade svårt att svara på). Försäljningen gick snabbt trots att det framkom nya uppgifter dagen innan visningen.. Det hanterade mäklaren otroligt proffsigt och informerade alla intresserade köpare. Jag hade hoppats på en snabb försäljning till ett bra pris och de förväntningarna uppnådde mäklaren med råge! Läs mer

Jan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bostadsrätt