Alla kategorier Mäklare Dalarna Falun Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Falun

Svensk Fastighetsförmedling Falun

Slaggatan 6a, 791 71 Falun — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falun!

Här i Falun och Dalarna hittar du både naturupplevelser och historiska miljöer. Är du påväg att köra flyttlasset hit? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Att hitta ditt drömboende är något vi brinner för. Vi har full koll på både lägenheter, villor och fritidshus.

Oss kan du kontakta vare sig du vill ha hjälp med ett enstaka steg i bostadsaffären, eller hela processen. Vi tillhör en kedja med 80 års erfarenhet. Det säger en del om den kompetens vi har. Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 202 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Falun

• Amanda K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Helena sålde min lägenhet på allra bästa sätt, proffs ut i fingerspetsarna kommer aldrig anlita en annan mäklare! Läs mer
  • Patrik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Sandra Fallström som har ingav förtroende redan när jag köpte den lägenheten jag precis sålde för 7 år sen.
    Hon bemöter sina kunder mycket väl och ger ett proffsigt intryck och utför ett lika proffsigt jobb.

Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Camilla F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt ett sommarhus som funnits i släkten länge. På grund av arbete, barn och egen villa hann vi inte sköta om sommarhuset på det sätt vi önskar.

Vår mäklare, Sandra Fallström, bemötte oss mycket proffesionellt och ödmjukt. Även om man vet att försäljningen är av godo så är det svårt att skiljas från något som man tillbringat sina barndoms somrar vid.

Sandra skötte försäljningen exemplariskt och var mycket engagerad. Vi fick ett bra pris som gjorde att det kändes rätt att sälja huset vidare. Läs mer
  • Herbert L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Snabb och smidig affär, bra engagemang av mäklare Läs mer
  • Fredrik Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Mycket bra service och bemötande både före under och efter avslutad affär 👍 Läs mer
  • Malin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Proffsig, kunnig och tydlig. Fint bemötande. Läs mer
  • Gustaf B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Helena hjälpte oss med försäljningen av vårt hus i Hälsingberg. Hon hade många bra idéer, var snabb, trevlig, professionell och alltid tillgänglig. Vi är mkt nöjda!
    /Gustaf och Andrea Läs mer
  • Jenny Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Har haft en super trevlig och bra mäklare , som återkopplat och stämt av om det varit något, kan absolut rekommendera henne flera gånger om. Försäljningen gick upp men nästan 1 miljon över utgångspriset . Ett friliggande hus på landet men närhet gill både Falun och Borlänge . Är jätte nöjd över både mäklaren och hur affären gick . Läs mer
  • Tullie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi sålde var lilla bostadsrätt, det gick snabbt och enkelt. Engagerad, korrekt och mycket noggrann mäklare. Vi kan varmt rekommendera Sandra. Läs mer
  • Caroline N
    Caroline N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt en fastighet/privatvilla i Falun. Mycket professionellt och personligt bemötande och visade en stor kompetens och skicklighet då vi sålde under en rådande avstannad bostadsmarknad. En trygg och kompetent mäklare med stor erfarenhet. Det kändes mycket tryggt och bra. Läs mer
  • Hans-Olof D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt en villa i Falun! Helena har varit fantastiskt bra och hjälpsam på alla sätt. Allt i hela säljprocessen har överträffat mina förväntningar. Kommer absolut att kontakta Helena på Svensk Fastighetsförmedling om det ska köpas eller säljas bostad i framtiden. Läs mer
  • Johan G
    Johan G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt bostad, och fick ett bra bemötande, och fick vad jag förväntat mig. Läs mer
  • Alma H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi sålde en lägenhet i Falun med hjälp av Helena som gav oss ett professionellt och väldigt trevligt bemötande. Helena gav oss svar på många av de frågor som vi hade och kändes som ett väldigt bra stöd innan, under och efter försäljningen. Vi är supernöjda med Helena som mäklare och kommer med all säkerhet att ta kontakt med Helena även i framtiden! Läs mer
  • Magnus H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Trovärdig och ärlig. Om det är ärligt mot köpare blir det mindre problem tror vi. Läs mer
  • Rolf E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag (vi) har sålt min mors föräldrahem som stått obebott sedan 1974. Jag har själv bott där som liten i tio år (1945-1955). Jag har skött hus och tomt de sista 40 åren. Så fastigheten har stått mig nära.

Jag har blivit väldigt bra bemött från början till slut. Helena har visat mig stor omtanke och empati under hela processen.

Jag upplever att jag och köparen upplever samma sak. Jag är väldigt nöjd med Helenas jobb med försäljningen.

Med vänlig hälsning/Rolf Eriksson Läs mer
  • Britt-Marie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Har sålt en fritidsfastighet, som vi använt som året runt bostad. Det uppdagades dock att vi hade problem med fukt/mögel i grunden. Allt hanterades väldigt proffsigt, vår mäklare fanns där i princip dygnet runt. Allt gick väldigt smidigt avseende reduktion av pris pga skadan. Vi var väldigt nöjda och jag tror att köparna var det också. Läs mer
  • Olle F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt fristående villa. Professionell och snabb handläggning.
    Mycket bra mäklare. Stor tilltro till värdering och försäljningsråd. Läs mer
  • Marika J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Har både köpt och sålt en lägenhet med Sandras hjälp. Hon har varit helt fantastisk på alla sätt. Kan inte va mer nöjd! Allt har gått väldigt smidigt och professionellt tillväga.
    Kan varmt rekommendera Sandra Fallström Läs mer
  • Helen B
    Helen B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag har sålt ett hus, mäklarens bemötande har upplevts tryggt och med hög kompetens. Det har varit bättre än jag förväntat mig, rakt och enkelt , proffesionellt . Med en varm känsla. Läs mer
  • Ylva B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    I ett kort telefonsamtal visade Sandra Fallström att hon har stenkoll på marknaden. Därför anlitade just henne för att sälja min lägenhet. Ett proffsigt bemötande och en bra affär. Jag kan verkligen rekommendera Sandra! Läs mer
  • Andreas O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Tack vare ett mycket stort engagemang hos mäklaren Katarina Söderlund har vi precis genomfört en bra och trygg försäljning, både för köparna och för oss som säljare. Kan därför verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Falun! Läs mer
  • Ingemar E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bra bemötande och proffsig hantering Läs mer
  • Åsa Elisabeth N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi hade Jonas Sjöström som mäklare vid vår försäljning. Allt fungerade perfekt. Han var professionell, tydlig, pålitlig och väldigt lätt att samarbeta med. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Ulla O
    Ulla O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt ett fritidshus. Blivit vänligt, trevligt och respektfullt bemött. Kunna samarbeta med mäklaren. Få svar på mina funderingar och stämma av mina egna beslut.
    Få känna mig trygg genom hela processen. Kände att jag och min mäklare tillsammans genomförde försäljningen av mitt 45-åriga fritidsställe. Vi hade en rak, givande dialog och jag fick nytta av mäklarens kunnande och erfarenhet samtidigt som mina förväntningar och åsikter respekterades. Läs mer
  • Oscar N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare. Bra bemötande och väldigt förstående inte alls påträngande. Läs mer
  • Tina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag sålde en bostadsrätt.
    Sandra är en mycket samarbetsvillig, ambitiös och driven mäklare som alltid har ett leende på läpparna!
    Hon är noggrann och har ett proffsigt bemötande.
    Jag skulle rekommendera henne till alla! Läs mer
  • Rolf S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Försäljning bostadsrätt mycket bra service allt har löpt på bra o enligt planering engagerad bra bemött ordning o reda tydlig med försäljningen Läs mer
  • Lena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Säljer bostadsrätt mycket bra service allt har löpt på mycket bra enligt planering angagerad bra bemött ordning o reda mycket tydlig med försäljningen Läs mer
  • Anja J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Ett utmärkt val av mäklare. Enbart positiva omdömen från start till mål. Läs mer
  • Pernilla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Promenaden 27, Falun
    Blev väldigt bra bemött av Sandra som var en glad och positiv kvinna.

Det blev en väldigt positiv och rolig dag med visning på flera bostäder. När köpet skulle fixas var hon väldigt duktig och hjälpsam. Läs mer
  • Hildegun R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag sålde vår sommarstuga. Det gick väldigt fort med foto och text till annonseringen. Mäklaren var väldigt trevlig, påläst och lätt att få tag i. Hon kollade upp saker med kommunen och med grannar (det som jag hade svårt att svara på). Försäljningen gick snabbt trots att det framkom nya uppgifter dagen innan visningen.. Det hanterade mäklaren otroligt proffsigt och informerade alla intresserade köpare. Jag hade hoppats på en snabb försäljning till ett bra pris och de förväntningarna uppnådde mäklaren med råge! Läs mer
  • Jan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bostadsrätt
    Proffsigt bemötande & genomförande
    Positiv, glad & trevlig mäklare Läs mer
  • Marith B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Supertrevlig mäklare som snabbt och effektivt hjälpte mig och mina bröder att sälja pappas radhus.
    Är mycket nöjd med hennes jobb! Läs mer
  • Hans T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har köpt Änge 23 Rog Bjursås.

Seriöst, kunnigt, lyhört och proffsigt.

Hade inga större förväntningar, därmed överträffade mäklaren dom lätt!

Hela affären en väldigt positiv upplevelse, alltifrån köpeobjekt, säljare, mäklare, genomförande och avslutande av affären. Läs mer
  • David H
    David H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Trygg, pålitligt, bra bemötande. Läs mer
  • Erika F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sandra Fallström på Svensk Fastighetsförmedling i Falun har gjort ett strålande jobb med försäljningen av min bostadsrätt. Genuint och proffsigt bemötande och hantering hela vägen. Snabbt och smidigt. Har känt stort förtroende hela tiden och fått vara delaktig och informerad genom hela processen. Stort tack och mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Sandra W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Bemötandet av mäklaren var trevligt, professionellt och förtroendeingivande.
    Hade inga speciella förväntningar men blev positivt överraskad.
    Upplever allt bara bra. Läs mer
  • Nova Q skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Trevligt och professionellt bemötande i alla lägen :) Läs mer
  • Anette H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt en villa.

Vänligt bemötande. Förtroendeingivande. Pålitlig. Snabbt agerande.

Rekommenderar honom till det bästa! Läs mer
  • Jonas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålde min bostadsrätt som jag för ett år sedan köpte av samma mäklare.
    Sandra är bästa mäklaren jag haft nån gång (köpt och sålt fyra gånger tidigare).
    Kunnig, trevlig, energisk. Rekommenderas! :) Läs mer
  • Carina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt Daljunkaregatan 7 b.
    Blev bra bemött av mäklaren . Jag hade trott på fler intressenter eftersom 18 kom på visningar och att gensvaret var så svalt men samtidigt blev min lgh snabbt såld och budet som vi fick var okey.
    Kan absolut rekommendera er till mina vänner./hälsningar Carina Läs mer
  • Nicklas M
    Nicklas M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har sålt en bostadsrätt. Kändes rätt hela tiden, mäklaren var alltid super professionell och mycket öppen och trevlig vad gällande allt vi undrade över. Hade förväntningar vilka vart helt klart levererade av mäklaren till punkt och prickar.
    Sammanfattningsvis så är vi mer än nöjda att vi använt oss av Faluns helt klart bästa mäklare när det kommer till försäljning av bostadsrätt. Läs mer
  • Philip C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Helena Leonardsson super duktig! Svarar oavsett tid Läs mer
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har sålt en villa i Falun, Helena skötte allt helt super.
    Blir det bättre blir det dåligt.
    Otroligt glad att vi valde just Helena Leonardsson på Svensk Fastighetsförmedling i Falun, Hon rekommenderas starkt.
    +++++ Läs mer
  • Angelica W
    Angelica W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Fått hjälp att sälja våran villa. Ger mina varmaste reckomendationer att tryggt, säkert, professionellt och förtroendegivande ta hjälp av svensk fastighetsförmedling om man ska sälja sin bostad. Vår mäklare Helena Leonardsson skötte det hela på ett utmärkt och proffsigt sätt. Hon har alltid ett varmt bemötande och hjälpsamma tips och idéer som man kan behöva inför en försäljning. Läs mer
  • Johanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Blev bemött sakligt och trevligt. Gick bra att samarbeta och mäklaren kunde hjälpa till på ett bra sätt. Affären kändes trygg. Läs mer
  • Thomas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vid köp av en fantastikt fin etta i Falun fick vi det allra bästa bemötandet. Väldigt hög servicegrad och hög professionalism. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Merit Christina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag har köpt ett hus i Falun. Hosjöstrand 61.
    Mäklare Sofie Larsson/Svensk Fastighetsförmedling har
    gett ett seriöst intryck under hela processen. Det blev ett smidig och snabbt köp utan att tumma på kvalitet.

Med vänlig hälsning Merith Sjökvist Läs mer
  • Kent K
    Kent K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Fint bemötande, trygg i sin yrkesroll, mycket snabb handläggning av försäljningen. Läs mer
  • Sanna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Köpt bostadsrätt. Jag och mina föräldrar blev bemötta på ett väldigt bra och trevligt sätt. Sandra var glad, professionell och serviceminded. Vi är jättenöjda med Sandra som mäklare. Läs mer

Slaggatan 6a, 791 71 Falun