Alla kategorier Mäklare Dalarna Falun Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Falun

Svensk Fastighetsförmedling Falun

Slaggatan 6a, 791 71 Falun — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falun!

Här i Falun och Dalarna hittar du både naturupplevelser och historiska miljöer. Är du påväg att köra flyttlasset hit? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Att hitta ditt drömboende är något vi brinner för. Vi har full koll på både lägenheter, villor och fritidshus.

Oss kan du kontakta vare sig du vill ha hjälp med ett enstaka steg i bostadsaffären, eller hela processen. Vi tillhör en kedja med 80 års erfarenhet. Det säger en del om den kompetens vi har. Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 316 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Falun

• 2019-08-18

Emma A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Väldigt proffesionellt och trevligt bemötande av mäklaren.
    Tydlighet i allt har gjort oss som köpare trygga.
    Nöjda mer hela upplevelsen och kontakten! Läs mer
  • 2019-08-13

Magdalena O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sandra är en fantastisk mäklare som lyssnar in hur man vill ha det. Snabb och lätt att ha kontakt med. Otroligt nöjd! Läs mer
  • 2019-08-12

Annica N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jocke har hjälpt oss med ett flertal försäljningar, både hus och lägenheter. Han är proffsig, kunnig och duktig på att återkoppla. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Lars D

2019-08-06

Lars D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Köpt villa. Utmärkt bemött av mäklare (Sandra Fallström) Bara bra och trevlig upplevelse att göra affärer med. Läs mer
  • 2019-07-24

Daniel B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag sålde en bostadsrätt i Falun. Helena Leonardsson har god lokalkännedom och har kreativa förslag på hur försäljningen kan ske, tex genom samarbete med stylister. Jag skulle inte tveka att anlita henne igen ifall det skulle behövas! Läs mer
  • 2019-07-18

Karin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Lätt att kommunicera med. Saklig och tydlig. Läs mer
  • 2019-07-16

Mayvor B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vid försäljningen av min sommarstuga uppskattade jag Katarinas arbete och bemötande. Det var proffsigt, lugnt och tryggt.
    Jag kan varmt rekommendera henne.
    Vill till sist rikta ett stort tack till Katarina. Läs mer
  • 2019-07-07

Anna-Marie C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Smärtfri försäljning utan några krångel eller fördröjningar. Alltid trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-07-02

Daniel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Engagerad
    Lätt att få kontakt med
    Strukturerad och tydlig Läs mer
  • 2019-07-02

Linnéa S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sofie hjälpte oss med försäljning av vår bostadsrätt, ett kedjehus. Vi upplevde henne som mkt proffsig och kompetent i både bemötande och i kunskap om marknaden. Hon guidade oss genom processen med tydlighet. Vi kände stort förtroende och blev allt som allt mkt nöjda! Tack Sofie! Läs mer
  • 2019-06-30

Nathalie N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bra proffsigt och personligt bemötande. Levde upp till våra förväntningar för en snabb affär. Läs mer
  • 2019-06-27

Lars W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag har sålt min villa. Helena Leonardsson var min mäklare. Hon var verkligen sakkunnig och professionell. Jag kan med glädje rekommendera henne till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-06-26

Beatrice P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Katarina är en riktig toppen mäklare 👌
    Väldigt enkel att jobba med, är ärlig och rolig.
    Har hjälpt oss att sälja vår villa, hela processen har gått snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2019-06-25

Fredrik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag har fått god, serös och trygg hjälp. Det har fungerat mycket väl. Läs mer
  • 2019-06-25

Carin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt en fin 1:a på Herrhagsvägen i Falun.
    Sandra har bemött mig vänligt, proffsigt o varit väldigt tydlig.
    Jag hade förväntningar som uppfylldes, en enkel o snabb säljprocess, vilket hon levererade, och ett bra slutpris!
    Vi hade ett bra samarbete genom försäljningen, allt gick så smidigt, jag är supernöjd! Läs mer

Christer M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har sålt vår bostad mäklaren skötte all så vi är helnöjda. Blev nöjd med slutpriset det blev högre än våra förväntningar. Läs mer

Peter W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    har sålt en lägenhet i falun och det har gått smidigt och bra Läs mer

Fredrik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålde vårat hus med Katarina och allt sköttes på ett otroligt professionellt sätt. Hon var saklig och lugn samt återkopplade kontirnuelig under processens gång.

En trevlig säljupplevelse! Läs mer
  • 2019-06-22

Birgitta H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bra återkoppling
    Hög servicenivå Läs mer
  • Helena P

2019-06-21

Helena P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bra och enkelt samarbete, stort engagemang! Läs mer
  • Alexander H

2019-06-10

Alexander H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bra samarbete och kommunikation mellan säljare och mäklare! Läs mer
  • 2019-06-10

Anders B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt ett radhus. Bra och proffsigt bemött. Läs mer
  • 2019-06-07

Anna-Britta F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt lgh. Promenaden 19 Falun. Blev utmärkt bemött av fantastiska mäklaren Helena Leonardsson, som var tillmötesgående glad och positiv,hon gjorde verkligen vår försäljning till ett bra minne.
    Klar och tydlig information, goda faktakunskaper.
    Kommer att varmt rekommendera henne till vår bekantskapskrets.
    Vi vill gärna ge henne ett stort fång med Rosor! Läs mer
  • 2019-06-03

Robin M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt bostad.
    Väldigt trevligt och bra bemötande, kännt varje dag att mäklaren har brytt sig och lagt energi i våran försäljning.
    Allt slutade som vi ville och kunde inte varit mer nöjd i dagsläget.
    Kommer absolut anlita samma i framtiden vid behov.
    Rekommenderas verkligen, värt varje krona upp i jämförelse med billiga bolag som jag kan tänka inte lägger ner i närheten lika mycket energi och glädje.

Tjingeling 😀 Läs mer
  • 2019-06-03

Eskil B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi sålde en 2:a i Falun. Mycket trevligt bemötande från Sandra och allt kändes väldigt proffsigt från start till mål. Dessutom fick man det där lilla extra vad det gäller rådgivning och stöd. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Lars B

2019-06-02

Lars B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Köpt bostad precis och varit på 3 visningar med Sandra. Vart på andra visningar oxå och det ÄR skillnad på mäklare.....engagemang, bemötande och helheten gör att jag ger Sandra högsta betyg!
    Lars Bäck Hedemora Läs mer
  • 2019-05-31

Klas I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    + Sålt en villa i Falun

+ Mäklaren, som jag tidigare haft kontakt med, har vid denna försäljning varit synnerligen serviceinriktad och stöttande.

+ Hade mycket stora förväntningar, som också infriades

+ En mäklare som jag kan rekommendera och själv gärna anlitar igen om så skulle vara aktuellt. Läs mer
  • 2019-05-30

Anders K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi hade höga förväntningar av vår mäklare. Och har verkligen inte blivit besvikna. Tvärtom! Allt har sköts proffsigt och tryggt. Alltid glad och har ett trevligt bemötande. Tack för all hjälp och tips i samband med försäljningen av vår bostadsrätt. Läs mer
  • Margareta W

2019-05-30

Margareta W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Köpt bostadsrätt.
    Trevligt bemötande.
    Mäklaren levde absolut upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Jessica F

2019-05-29

Jessica F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Har sålt min bostadsrätt och kan inte vara mer nöjd!
    Sandra är motiverad, kunnig och mycket engagerad och gör sitt yttersta för att både säljare och köpare ska känna sig trygga och nöjda.
    Rekommenderar henne helhjärtat :) Läs mer
  • Johan T

2019-05-27

Johan T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålde min bostadsrätt. Professionellt och seriöst bemötande under hela processen. Skickligt hanterande av intressenter gav snabb försäljning till högre pris än utgångspris. Läs mer
  • 2019-05-26

Tor E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi, Agnes o Tor, har just sålt vårt kära hem i Falun. En smått traumatisk upplevelse som har underlättats av vår fantastiska mäklare Helena. På ett professionellt sätt och hela tiden med ett glatt humör har Helena väglett oss i processen och lyckats uppnå ett resultat som vida överträffat våra förväntningar.
    Stort tack! Läs mer
  • 2019-05-25

Lena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Har både köpt&sålt. Alltid nöjd med bemötande och kunnande. Mkt nöjd!!! Läs mer
  • 2019-05-25

Henrik W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Lägenhet såld i Falun. Mycket proffsig och engagerad mäklare. Gav tydliga och bra råd om upplägg, staging, vilka budnivåer som borde accepteras och om marknadsläget. Utmärkt. Läs mer
  • 2019-05-21

Laila S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Igår såldes min lägenhet på två rum.och kök på Silverstigen 23 A i Falun. Mötet med mäklare har varit mycket bra och hon levde mer än väl, upp till mina förväntningar. Mäklarenklaren ställde upp och hjälpte till vid fotograferingen av lägenheten
    och ställde upp när ev. köpare ville se lägenheten.
    Det här varit en positiv upplevelse, att få lägenheten såld. Läs mer
  • 2019-05-19

Siri B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt bostadsrätt.
    Trevligt och professonell bemötande. Alltid snabba svar på frågor. Ser ut att ha ett bra och upparbetat samarbete med skicklig fotograf med sinne för bildtagning, vilket jag tror är av största vikt - dvs få bra och säljande bilder till annonsen. Läs mer
  • 2019-05-18

FILIP E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Hade Sandra Fallström och hon är otroligt trevlig och bra att ha och göra med. Rekommenderar alla att använda sig av henne för jag kan garantera ett otroligt trevligt bemötande och ett proffesionellt utförande av försäljning. Blir en win-win situation för alla parter. Läs mer
  • 2019-05-17

Marianne B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Försäljning av Stiernhjelmsvägen 3, Falun

En mycket kompetent och tillmötesgående mäklare som jag varmt kan rekommendera till andra säljare av fastigheter. Läs mer
  • 2019-05-16

Sara D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Har köpt lägenhet. Blev bemött av en glad och kunnig mäklare.
    Eftersom de är första lägenhet jag köper hade jag inga förväntningar. Hela affären upplever jag som en trygg och kunnig mäklare som jag varmt kan rekomendera. Undrar jag över något kan jag lugnt vända mig till henne. Läs mer
  • Elina S

2019-05-12

Elina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålde min bostadrätts genom Sandra på svensk fast i Falun och är verkligen supernöjd. Känns tryggt och hon extremt professionell, glatt bemötande och vi fick den såld snabbt! Läs mer
  • Helena L

2019-05-09

Helena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Hade höga förväntningar men ingen utav dem förverkligades.
    Ingen återkoppling och dålig kundfokus.
    Rekommenderas ej!!! Läs mer
  • 2019-05-08

Anna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bostadsrätt. Super duktig och proffesionell mäklare! Uppfyllde alla förväntningar och gjorde ett suveränt jobb! Rekommenderas stark! Läs mer
  • Ellinor A

2019-05-08

Ellinor A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Försäljningen av min 1a har varit väldigt strukturerad och välplanerad!
    Sandra har gjort ett jättebra jobb, alltid med ett leende på läpparna. Hon är alltid tillgänglig och svara på alla frågor man har.
    Försäljningen gick över förväntan och jag kommer absolut att tipsa om Sandra till andra. Läs mer
  • 2019-05-06

Erik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Fantastiskt bemötande och service! Professionellt och tydligt. Har sålt ett centralt radhus. Läs mer
  • 2019-05-06

- Snabb och bra service Läs mer
  • Lena D

2019-05-05

Lena D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet. Sandra Fallström har varit mycket tydligt och klar i sin information i alla delar vad som gäller. Hon har hört av sig och återkopplat, t.o.m. på helgdagar, och informerat samt förklarat vad som händer. En mäklare ska ju företräda både köpare och säljare och jag, som köpare, kan intyga att hon verkligen har företrätt mig och jag är säker på att säljaren känner detsamma. Hennes sätt att hantera den här affären har gjort att jag har känt mig helt trygg. Det är första gången jag köper en bostadsrätt, men Sandra Fallström har varit fantastisk! Vid kontraktsskrivningen gick hon igenom avtalet med mig och säljaren och förklarade alla delar i kontraktet. Hon är otroligt engagerad och professionell och jag rekommenderar Sandra Fallström å det varmaste! Läs mer
  • 2019-05-05

Kjell N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt bostadsrätt i Falun.
    Sandra Fallström genomförde uppdraget på ett helt perfekt sätt. Hon är en mycket skicklig mäklare! Läs mer
  • 2019-05-05

Anders G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt ett hus i Falun efter 20 år. Mäklaren förstod verkligen mina behov och fanns där hela tiden för att svara på mina frågor. Fotograferingen blev fantastiskt, mkt beroende på mäklarens åsikter som jag tog till mig. Säljprocessen gick snabbt och smidigt. Kan verkligen rekommendera Helena till mina vänner! Läs mer
  • 2019-04-29

Jessica H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi upplever att vi har fått snabb återkoppling och hjälp när vi sålt vårt hus.
    Vi är väldigt nöjda och upplever att vi har haft ett fint samarbete under vår försäljning :) Läs mer
  • 2019-04-27

Kerstin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Helena sålde min bostadsrättslgh snabbt o proffsigt med stor förståelse o hänsyn till min speciella/svåra situation. Läs mer

Slaggatan 6a, 791 71 Falun