Alla kategorier Mäklare Dalarna Falun Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Falun

Svensk Fastighetsförmedling Falun

Slaggatan 6a, 791 71 Falun — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falun!

Här i Falun och Dalarna hittar du både naturupplevelser och historiska miljöer. Är du påväg att köra flyttlasset hit? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Att hitta ditt drömboende är något vi brinner för. Vi har full koll på både lägenheter, villor och fritidshus.

Oss kan du kontakta vare sig du vill ha hjälp med ett enstaka steg i bostadsaffären, eller hela processen. Vi tillhör en kedja med 80 års erfarenhet. Det säger en del om den kompetens vi har. Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 177 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Falun

• Tina H
    Tina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag sålde en bostadsrätt.
    Sandra är en mycket samarbetsvillig, ambitiös och driven mäklare som alltid har ett leende på läpparna!
    Hon är noggrann och har ett proffsigt bemötande.
    Jag skulle rekommendera henne till alla! Läs mer
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Försäljning bostadsrätt mycket bra service allt har löpt på bra o enligt planering engagerad bra bemött ordning o reda tydlig med försäljningen Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Säljer bostadsrätt mycket bra service allt har löpt på mycket bra enligt planering angagerad bra bemött ordning o reda mycket tydlig med försäljningen Läs mer
  • Anja J
    Anja J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Ett utmärkt val av mäklare. Enbart positiva omdömen från start till mål. Läs mer
  • Pernilla A
    Pernilla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Promenaden 27, Falun
    Blev väldigt bra bemött av Sandra som var en glad och positiv kvinna.

Det blev en väldigt positiv och rolig dag med visning på flera bostäder. När köpet skulle fixas var hon väldigt duktig och hjälpsam. Läs mer
  • Hildegun R
    Hildegun R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag sålde vår sommarstuga. Det gick väldigt fort med foto och text till annonseringen. Mäklaren var väldigt trevlig, påläst och lätt att få tag i. Hon kollade upp saker med kommunen och med grannar (det som jag hade svårt att svara på). Försäljningen gick snabbt trots att det framkom nya uppgifter dagen innan visningen.. Det hanterade mäklaren otroligt proffsigt och informerade alla intresserade köpare. Jag hade hoppats på en snabb försäljning till ett bra pris och de förväntningarna uppnådde mäklaren med råge! Läs mer
  • Jan B
    Jan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bostadsrätt
    Proffsigt bemötande & genomförande
    Positiv, glad & trevlig mäklare Läs mer
  • Marith B
    Marith B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Supertrevlig mäklare som snabbt och effektivt hjälpte mig och mina bröder att sälja pappas radhus.
    Är mycket nöjd med hennes jobb! Läs mer
  • Hans T
    Hans T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har köpt Änge 23 Rog Bjursås.

Seriöst, kunnigt, lyhört och proffsigt.

Hade inga större förväntningar, därmed överträffade mäklaren dom lätt!

Hela affären en väldigt positiv upplevelse, alltifrån köpeobjekt, säljare, mäklare, genomförande och avslutande av affären. Läs mer
  • David H
    David H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Trygg, pålitligt, bra bemötande. Läs mer
  • Erika F
    Erika F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sandra Fallström på Svensk Fastighetsförmedling i Falun har gjort ett strålande jobb med försäljningen av min bostadsrätt. Genuint och proffsigt bemötande och hantering hela vägen. Snabbt och smidigt. Har känt stort förtroende hela tiden och fått vara delaktig och informerad genom hela processen. Stort tack och mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Sandra W
    Sandra W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Bemötandet av mäklaren var trevligt, professionellt och förtroendeingivande.
    Hade inga speciella förväntningar men blev positivt överraskad.
    Upplever allt bara bra. Läs mer
  • Nova Q
    Nova Q skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Trevligt och professionellt bemötande i alla lägen :) Läs mer
  • Anette H
    Anette H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt en villa.

Vänligt bemötande. Förtroendeingivande. Pålitlig. Snabbt agerande.

Rekommenderar honom till det bästa! Läs mer
  • Jonas E
    Jonas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålde min bostadsrätt som jag för ett år sedan köpte av samma mäklare.
    Sandra är bästa mäklaren jag haft nån gång (köpt och sålt fyra gånger tidigare).
    Kunnig, trevlig, energisk. Rekommenderas! :) Läs mer
  • Carina M
    Carina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt Daljunkaregatan 7 b.
    Blev bra bemött av mäklaren . Jag hade trott på fler intressenter eftersom 18 kom på visningar och att gensvaret var så svalt men samtidigt blev min lgh snabbt såld och budet som vi fick var okey.
    Kan absolut rekommendera er till mina vänner./hälsningar Carina Läs mer
  • Nicklas M
    Nicklas M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har sålt en bostadsrätt. Kändes rätt hela tiden, mäklaren var alltid super professionell och mycket öppen och trevlig vad gällande allt vi undrade över. Hade förväntningar vilka vart helt klart levererade av mäklaren till punkt och prickar.
    Sammanfattningsvis så är vi mer än nöjda att vi använt oss av Faluns helt klart bästa mäklare när det kommer till försäljning av bostadsrätt. Läs mer
  • Philip C
    Philip C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Helena Leonardsson super duktig! Svarar oavsett tid Läs mer
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har sålt en villa i Falun, Helena skötte allt helt super.
    Blir det bättre blir det dåligt.
    Otroligt glad att vi valde just Helena Leonardsson på Svensk Fastighetsförmedling i Falun, Hon rekommenderas starkt.
    +++++ Läs mer
  • Angelica W
    Angelica W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Fått hjälp att sälja våran villa. Ger mina varmaste reckomendationer att tryggt, säkert, professionellt och förtroendegivande ta hjälp av svensk fastighetsförmedling om man ska sälja sin bostad. Vår mäklare Helena Leonardsson skötte det hela på ett utmärkt och proffsigt sätt. Hon har alltid ett varmt bemötande och hjälpsamma tips och idéer som man kan behöva inför en försäljning. Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Blev bemött sakligt och trevligt. Gick bra att samarbeta och mäklaren kunde hjälpa till på ett bra sätt. Affären kändes trygg. Läs mer
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vid köp av en fantastikt fin etta i Falun fick vi det allra bästa bemötandet. Väldigt hög servicegrad och hög professionalism. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Merit Christina S
    Merit Christina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag har köpt ett hus i Falun. Hosjöstrand 61.
    Mäklare Sofie Larsson/Svensk Fastighetsförmedling har
    gett ett seriöst intryck under hela processen. Det blev ett smidig och snabbt köp utan att tumma på kvalitet.

Med vänlig hälsning Merith Sjökvist Läs mer
  • Kent K
    Kent K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Fint bemötande, trygg i sin yrkesroll, mycket snabb handläggning av försäljningen. Läs mer
  • Sanna H
    Sanna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Köpt bostadsrätt. Jag och mina föräldrar blev bemötta på ett väldigt bra och trevligt sätt. Sandra var glad, professionell och serviceminded. Vi är jättenöjda med Sandra som mäklare. Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Riktigt proffsig och seriös.
    Har gjort ett kanonjobb! Läs mer
  • Ulf M
    Ulf M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    En enastående person som har attityd och ett stort hjärtligt bemötande.
    Enorm service och hjälpsamhet.
    Bättre mäklare än Sofe får man leta efter
    Ett stort tack från Ulf o Susanne Melin Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt hus i Hosjöstrand, Falun.

Proffsigt, strukturerat och tydligt agerande av Jonas Sjöström. Från första mötet och sedan genom hela processen.

Förväntningarna, som var höga, infriandes.

Jag kan varmt rekommendera Jonas Sjöström. Läs mer
  • Annelie G
    Annelie G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Andra gången vi anlitat Joakim vid försäljning. Joakim är trevlig, kunnig och känns trygg att göra affärer med, han ger oxå en snabb återkoppling. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Sylvia S
    Sylvia S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt en fin villa på landet. Begärde offert från 3 olika mäklare o det var bara Joakim som svarade..!!! Han visade stort engagemang på en gång. Mycket duktig! Alltid lyhörd. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Helena L
    Helena L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Mycket trevlig, kompetent och tillmötesgående. Läs mer
  • Catarina G
    Catarina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt en villa.
    Bra bemötande. Fin hjälp med styling. Lätt-tillgänglig. Effektiv. Tydlig. Snabb. Allt blev enkelt. Läs mer
  • Kirsi E
    Kirsi E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Mycket trevlig och kompetent mäklare som hjälpte oss att köpa vårt drömhus snabbt och smidigt. Tydlig med återkoppling och det har känts tryggt hela vägen. Läs mer
  • Åsa G
    Åsa G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt villa 4 rok.
    Mycket bra bemötande . Lätt att få kontakt vid behov.
    Höga förväntningar som infriades. Seriös mot både oss och säljare. Bara positivt! Läs mer
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Köpte ett hus. Min mäklare såg till att visa allt somvsr på huset. Gavs ett lugnt intyruck och förklarade tydligt hur budgivningen mm skulle fungera. Allt kändes lugnt och bra, ingen stress eller press att jag skulle lägga vid snabbt. Hon lyssnade på varför jag så gärna ville köpa huset och var fin mot mig. När jag var nervös och spänd under budgivningen. När mitt bud hade legat utan att någon visade över så informerade hon om vad hin gjorde under tiden det var tyst med nya bud. Katarina är en jättebra mäklare. Läs mer
  • Osman Ö
    Osman Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Kanon . Köpt lägenheten och mycket nöjd med hjälp jag fick.. Läs mer
  • Jonny K
    Jonny K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi sålde vår villa på Fagerövägen i Falun och hade kontakt med Joakim Folkesson som gjorde bra intryck och vi kunde ha förtroende för honom,han upplevde de förväntningar vi hade.
    Vi kan därför rekomendera honom till andra som ska sälja sitt hus eller lägenhet. Läs mer
  • Inger W
    Inger W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag har sålt en enfamiljsvilla.
    Mäklarens bemötande var jättebra. Engagerad, ordnade med besiktning, staylingrådgivning, fotografering, budgivning och försäljning på en snabbt och smidigt sätt. Det var utomordentligt bra.
    Jag är jättenöjd. Mäklaren levde verkligen mer än väl upp till mina förväntningar :) Läs mer
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt Hillersboda 35. Ett mycket bra bemötande, alltid glad och trevlig, stöd och hjälp när det behövts, tydlig information. Vi har känt oss trygga genom hela försäljningsprocessen och är mycket nöjda med den hjälp vi fått. Läs mer
  • Göran M
    Göran M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vilaförsäljning i Falun.
    Hela processen mycket professionell.
    Helena Leonardsson är kunnig, ordningsam, har bra driv, inger förtroende och är positiv och trevlig. Läs mer
  • Helen V
    Helen V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt en villa.
    Trevligt och positivt bemötande. hade haft en del kontakt med mäklaren via telefon innan besök på kontoret. Han var väl förberedd och gav ett professionellt intryck.
    Vi fick det pris som mäklaren trodde att vi skulle få. Processen gick snabbt och smidigt och vi är mycket nöjda med förmedlingen som helhet. Läs mer
  • Patrik U
    Patrik U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Har sålt två fastigheter på kort tid.

Helena är ALLTID tilkgönglig. Hon är snabb på att återkoppla, svarar på alla frågor och är behjälplig på de vis man kan önska sig!

Vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fått! Läs mer
  • Nina P
    Nina P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Att sälja en villa är förstås en stor affär. Med sitt proffessionella och trevliga bemötande gjorde Jonas Sjöström att det hela kändes väldigt tryggt och rätt! Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Köpte en bostadsrätt i Falun. Mäklaren var väldigt kunnig och trevlig under visningen.
    Uppskattar hennes flexibilitet inför mötet med kontraktet. Läs mer
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har köpt en trea i centrum, perfekt bemötande av mäklaren👍. Har inget att klaga på gällande info mm.
    Har nu lämnat vårt hus till försäljning hos er, litar till fullo på att ni sköter detta lika bra som tidigare uppdrag👌 Läs mer
  • Douglas E
    Douglas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag har sålt min lägenhet i Falun och tog hjälp av Sandra Fallström. Hon hade ett professionellt och trevligt bemötande och levde verkligen upp till alla mina förväntningar. Jag är super nöjd! Läs mer
  • Peter G
    Peter G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har sålt på Åströmsväg 8 och vi är väldigt nöjda med mäklaren som vi kommer att anlita igen!
    Allt har fungerat enligt plan Läs mer
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Ett stort tack till Sandra Fallström för en väl genomförd försäljning av vårat hus.Allt fungerade klockrent från början till slut. Läs mer
  • Leif I
    Leif I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Hej
    Tydlighet, bra stöd, god kontakt!

Leif och Lisbeth Isaksson Läs mer
  • Mats O
    Mats O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Alltid svar direkt vid frågor via telefon eller sms. Bra samarbete med mäklaren.
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vår fastighet. Läs mer

Slaggatan 6a, 791 71 Falun