Alla kategorier Mäklare Dalarna Falun Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Falun

Svensk Fastighetsförmedling Falun

Slaggatan 6a, 791 71 Falun — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falun!

Här i Falun och Dalarna hittar du både naturupplevelser och historiska miljöer. Är du påväg att köra flyttlasset hit? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Att hitta ditt drömboende är något vi brinner för. Vi har full koll på både lägenheter, villor och fritidshus.

Oss kan du kontakta vare sig du vill ha hjälp med ett enstaka steg i bostadsaffären, eller hela processen. Vi tillhör en kedja med 80 års erfarenhet. Det säger en del om den kompetens vi har. Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 140 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Falun

• Inger W
    Inger W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag har sålt en enfamiljsvilla.
    Mäklarens bemötande var jättebra. Engagerad, ordnade med besiktning, staylingrådgivning, fotografering, budgivning och försäljning på en snabbt och smidigt sätt. Det var utomordentligt bra.
    Jag är jättenöjd. Mäklaren levde verkligen mer än väl upp till mina förväntningar :) Läs mer
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt Hillersboda 35. Ett mycket bra bemötande, alltid glad och trevlig, stöd och hjälp när det behövts, tydlig information. Vi har känt oss trygga genom hela försäljningsprocessen och är mycket nöjda med den hjälp vi fått. Läs mer
  • Göran M
    Göran M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vilaförsäljning i Falun.
    Hela processen mycket professionell.
    Helena Leonardsson är kunnig, ordningsam, har bra driv, inger förtroende och är positiv och trevlig. Läs mer
  • Helen V
    Helen V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt en villa.
    Trevligt och positivt bemötande. hade haft en del kontakt med mäklaren via telefon innan besök på kontoret. Han var väl förberedd och gav ett professionellt intryck.
    Vi fick det pris som mäklaren trodde att vi skulle få. Processen gick snabbt och smidigt och vi är mycket nöjda med förmedlingen som helhet. Läs mer
  • Patrik U
    Patrik U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Har sålt två fastigheter på kort tid.

Helena är ALLTID tilkgönglig. Hon är snabb på att återkoppla, svarar på alla frågor och är behjälplig på de vis man kan önska sig!

Vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fått! Läs mer
  • Nina P
    Nina P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Att sälja en villa är förstås en stor affär. Med sitt proffessionella och trevliga bemötande gjorde Jonas Sjöström att det hela kändes väldigt tryggt och rätt! Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Köpte en bostadsrätt i Falun. Mäklaren var väldigt kunnig och trevlig under visningen.
    Uppskattar hennes flexibilitet inför mötet med kontraktet. Läs mer
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har köpt en trea i centrum, perfekt bemötande av mäklaren👍. Har inget att klaga på gällande info mm.
    Har nu lämnat vårt hus till försäljning hos er, litar till fullo på att ni sköter detta lika bra som tidigare uppdrag👌 Läs mer
  • Douglas E
    Douglas E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag har sålt min lägenhet i Falun och tog hjälp av Sandra Fallström. Hon hade ett professionellt och trevligt bemötande och levde verkligen upp till alla mina förväntningar. Jag är super nöjd! Läs mer
  • Peter G
    Peter G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har sålt på Åströmsväg 8 och vi är väldigt nöjda med mäklaren som vi kommer att anlita igen!
    Allt har fungerat enligt plan Läs mer
  • Camilla N
    Camilla N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Ett stort tack till Sandra Fallström för en väl genomförd försäljning av vårat hus.Allt fungerade klockrent från början till slut. Läs mer
  • Leif I
    Leif I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Hej
    Tydlighet, bra stöd, god kontakt!

Leif och Lisbeth Isaksson Läs mer
  • Mats O
    Mats O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Alltid svar direkt vid frågor via telefon eller sms. Bra samarbete med mäklaren.
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vår fastighet. Läs mer
  • Armin P
    Armin P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bästa mäklare i Sverige,stort tack för allt,. Läs mer
  • Berit H
    Berit H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag har sålt ett bostadshus 70 kvm av äldre modell. Under hela försäljningsprocessen har jag blivit vänligt och professionellt bemött. Kontakterna har fungerat mycket bra och mina förväntningar har infriats till 100%.
    Jag rekommenderar varmt Helena Leonardsson som mäklare för hennes professionella sätt att genomföra försäljningen. Läs mer
  • Berit F
    Berit F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    jag har sålt en bostadsrätt fint bemötande mycket hjälp av mäklaren jag är helnöjd alla förväntningar är uppfyllda jag har ingenting att klaga på om jag skall sammanfatta så är det högsta betyd Tack så mycket. Läs mer
  • Christian A
    Christian A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    En fristående villa i Falun.
    Utmärkt, med bra diskussioner om objektet.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna.
    Känns tryggt och bra som det skall när man köper en bostad. Läs mer
  • Sofia J
    Sofia J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag och min sambo sålde en bostadsrätt med Katarinas hjälp.
    Katarina bemötte mig med stor professionalitet och tillgänglighet men ändå på ett behagligt och personligt plan. Hennes passion för yrket genomsyrar allt hon gör. Jag är fantastiskt nöjd, hon motsvarade alla mina förväntningar. Läs mer
  • Inger F
    Inger F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    det här var andra ggr jag anlitade Joakim, nu var det ett radhus och det har gått bra båda ggr. Läs mer
  • Krister M
    Krister M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi köpte mäklartjänst och fick grymt proffsigt, korrekt och trevligt bemötande och hanterande.

vi använder gärna Helena på sv.fast igen och kan rekommendera andra att göra likadant om ni är i sälj eller köp tankar Läs mer
  • Viktor N
    Viktor N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Mäklare vid försäljning av bostadsrätt Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Försäljning av BR.
    Bemött med intresse/engagemang/respekt av mitt ärende.
    Mina förväntningar uppfylldes mer än väl.
    Engagemang och känsla för uppgiften gjorde att allt flöt på fint och resulterade i snabb och proffsig affär. Läs mer
  • Gun J
    Gun J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag sålde en stuga.
    Bemötandet var alldeles utmärkt.
    Jag hade inga stora förväntningar så resultatet blev
    över förväntan.
    Jag är nöjd med utfallet. Läs mer
  • Gunvor P
    Gunvor P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Alltid ett gott bemötande av professionella mäklare. Har köpt en bostadsrätt och skall nu sälja en villa. Man känner sig trygg och lugn med Svensk Fastighetsförmedling i Falun. Förväntade mig bra information och återkoppling vilket de skötte exemplariskt. Ser fram emot våran fortsatta kontakt då nu villan skall säljas. Att anlita Sv Fasthetsförmedling i Falun för mig var en självklarhet och kan rekommendera dem med högsta betyg. Läs mer
  • Klas C
    Klas C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Snabbt, bra, tydligt, tryggt. Sandra gör ett bra arbete! Läs mer
  • Frej H
    Frej H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Engagerad kunnig och trevligt bemötande. Läs mer
  • Tim H
    Tim H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Köpt bostadsrätt av Sofie Larsson. Sofie har genomgående varit lätt att få tag på, förklarat och tagit reda på saker jag undrat över och alltid mött mig med ett leende. Personlig och professionell, glad, trevlig och trygg. Läs mer
    2018-05-25 Svensk Fastighetsförmedling Falun svarar Tim H
    Hej Tim, tack för de fina orden! /Sofie
  • Johan K
    Johan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Väldigt nöjd med försäljningen trots tuffare tider på marknaden. Läs mer
  • Cattis F
    Cattis F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har sålt vår lägenhet. Vi tackar vår professionella fastighetsmäklare Sandra för ett utmärkt arbete. Läs mer
  • Margareta G
    Margareta G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har sålt en fastighet i Bjursås. Bra och precis som vi förväntat oss. Läs mer
  • Talayeh S
    Talayeh S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bra upplevelse med Sofie. En trevlig och hjälpsam mäklare som gjorde säljprocessen lättare. Läs mer
  • Jessica F
    Jessica F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sandra sålde inte bara vår bostadsrätt hon gav stöd och support i en svår situation som vida överskred hennes åtagande som mäklare! Kunde inte vara mer nöjd eller tacksam!!! Läs mer
  • Viktoria B
    Viktoria B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt 3:a i Falun. Mycket professionell och trevlig mäklare. Kände starkt förtroende för Helena från start. Mycket nöjd med hela processen. Läs mer
  • Viktor B
    Viktor B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag har köpt en bostad och har blivit bemött på ett helt underbart sätt av er mäklare.

Detta var min första bostadsaffär och således mitt första möte med en mäklare. Jag är väldigt nöjd och har svårt att se hur det hade kunnat bemötas på ett bättre sätt.

Trevlig, glad, engagerad och väldigt lätt att få tag på och alltid villig att svara på frågor. Strålande! Läs mer
  • Karin N
    Karin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har sålt ett hus och har blivit bemötta av mäklaren på det allra bästa sätt. Han har levt upp till våra förväntningar och hjälpt oss på alla sätt . Vi har känt oss trygga i vår kontakt med mäklaren . Läs mer
  • Gerd M
    Gerd M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Trevligt och proffsigt bemötande och god service vid försäljning av lägenhet, tack Sandra - bra jobbat. Läs mer
  • Anita H
    Anita H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Försäljning av bostadsrättshus av förtroendeingivande, kompetent och trevlig mäklare. Försäljningen gick snabbt. Förväntningarna var att mäklaren skulle hålla mig uppdaterad vad som händer runt affären, snabb handläggning så att annonsen skulle komma ut snabbt, få råd och tips om före och efter försäljning. Jag är supernöjd med allt hittills. En mäklare att lita på. Ger de bästa rekommendationer. Läs mer
  • Lisa O
    Lisa O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Det har känts tryggt, professionellt under hela processen. Sofie har varit snabb med återkoppling om vad som händer i alla steg. Läs mer
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vill tacka Katarina Söderlund för ett jobb väl gjort. Vi är väldigt nöjda med hennes proffsiga arbetssätt och samtal med oss och köparna som verkar helnöjda. Katarina har verkligen kunden i fokus.
    Mvh Thomas & Kristina! Läs mer
  • Margareta M
    Margareta M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Mycket tillmötesgående och trevlig! Läs mer
  • Solveig K
    Solveig K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Effektivt, tryggt, trevligt, proffsigt och flexibelt. Läs mer
  • Malin M
    Malin M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Superproffsig rakt igenom och alltid lika glad, trevlig och tillmötesgående! Mycket nöjd! Läs mer
  • Roel Gerardus Antonius S
    Roel Gerardus Antonius S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bemötandet var väldigt bra. Sofie var trevligt, hade koll på vad hon pratade om och gav oss en tydlig bild av hur försäljningsprocessen skulle komma att se ut. Kontakten innan och under försäljningen har varit bra. Vi har varit och är väldigt nöjda. Läs mer
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Professionell, det som förväntas av en mäklare! Läs mer
  • Niclas B
    Niclas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har köpt bostadsrätt.
    Trevligt och professionellt bemötande. Försökte inte mörka lägenhetens brister.

Vi är nöjda med Katarina Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Varmt, hjärtligt och påläst bemötande fick vi av Katarina. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • John K
    John K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Köpt lägenhet och fått mycket bra bemötande och bra vägledning av mäklaren, känns som att hon hade koll och fixade allt. Läs mer
  • Thommy J
    Thommy J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt bostadsrätt. Vi blev mycket vänligt och trevligt bemötta av mäklaren. Förväntningarna vi hade var att få bostadsrätten såld och att det inte skulle ta så lång tid. Enligt vår syn på affären så gjorde mäklaren ett jättebra arbete. Vi är också mycket nöjda med mäklarens insats i affären. Läs mer
  • Elina Madelene B
    Elina Madelene B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag har sålt en lägenhet. Jag förväntade mig att det skulle vara smidigt och att mäklaren skulle vara lätt att ha och göra med och det fick jag verkligen! Sofie som var min mäklare var super trevlig och tillmötesgående på alla sätt och vis, super nöjd!! Läs mer
  • Ullavi Z
    Ullavi Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi är väldigt nöjda med allt runt vår försäljning av vår bostadsrätt
    proffsigt o trevligt bemötande. Läs mer

Slaggatan 6a, 791 71 Falun