Alla kategorier Mäklare Dalarna Falun Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Falun

Svensk Fastighetsförmedling Falun

Slaggatan 6a, 791 71 Falun — Visa karta

Läs vad 31 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Falun

• Karl W
    Karl W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Mycket nöjd med försäljningen, kan inte klaga
  • Martin H
    Martin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Helena Leonardsson är en mycket professionell mäklare med mycket god kunskap om sin marknad. Hennes vägledning genom försäljningsprocessen har varit ett utmärkt stöd inför de val vi har haft att göra och hennes klarsynthet har fått oss att tänka till några extra gånger. Helena håller vad hon lovar och är tillgänglig för frågor och besked, dessutom har hon en fingertoppskänsla för prisbilden som är anmärkningsvärt precis.
  • Ann-Chatrine F
    Ann-Chatrine F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag är väldigt nöjd med er hjälp både vid köp av lägenhet och försäljning av mitt hus.
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Allt har fungerat utmärkt och vi har fått den hjälp vi behövt, både innan, under och efter försäljningen.
  • Margit W
    Margit W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag fick ett väldigt bra bemötande och förtroende för Helena från första stund. Om jag någon gång i framtiden behöver anlita en mäklare, kommer jag att vända mig till henne. Kan även rekommendera henne till mina vänner.
  • Oxana B
    Oxana B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag vill varmt rekommendera Katarina Söderlund som fastighetsmäklare.
    Jag har vid flertalet tillfällen genom åren varit i kontakt med Katarina, både i rollen som säljare och köpare av bostad. Det har i alla lägen varit ett förtroendefullt samarbete från början till slut. Hon är mycket professionell och har en bred erfarenhet i sitt yrke.
  • Raol L
    Raol L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Mycket bra service, väl informerande och tydlig.. bra uppföljning under försäljningsprocessen, och efter.
    Rekomenderas
  • Maria G
    Maria G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vill varmt rekommendera Helena Leonardsson som har varit helt underbar, både vid vårt inköp av bostadsrätt och försäljning av vårt hus!! Hon är otroligt engagerad, hjälpsam, supertrevlig och lätt att få kontakt med! Kommer sakna hennes sprudlande energi och alltid glada humör nu när det hela är klart!!

Mia o Kenta
  • Pär H
    Pär H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Engagerad och kunnig samt tar sig tid att enkelt förklara processer och detaljer på enkelt sätt. En mäklare jag varmt rekommenderar!
  • Bengt Åke J
    Bengt Åke J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Engagerad, positiv kreativ men ändå realistisk och saklig.
  • Ulla W
    Ulla W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sandra gjorde ett mycket bra jobb vid försäljningen av min lägenhet. Ett bra bollplank när jag behövde, utan att styra mig. Alltid trevlig och glad.
  • Arne A
    Arne A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    mycket nöjd från början till avslutad affär
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sandra Fallström är toppen!
    Anlita henne. Jättebra service!
  • Andreas V
    Andreas V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Enkelt, smidigt och professionellt
  • Reza S
    Reza S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag tycker att Sandra gör en bra arbete! hon lyssnar på säljare och kommer med goda råd och hjälper mycket för att försäljningen blir på bra och fortare sätt.
    Hon är glad och positivt, som gör att kunderna är trivs i hennes bemötande!
    Hon hjälper kunderna på alla möjliga sätt Ex: jag hade bilen på verkstad och skulle kolla på lägenhet då hon kom direkt och hämtade mig! som jag uppskattar jätte mycket./Reza
  • Björn M
    Björn M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Proffsigt och kompetent intryck! Hela vägen från början till slut! Engagerad och intresserad är mitt intryck från alla parter, spekulanter, köpare och säljare! Sammanfattning mycket nöjda och skulle både rekommendera andra och använda samma mäklare igen om behov skulle uppstå!
  • Agneta A
    Agneta A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bra bemötande. Bra genomförd affär.
  • Nina M
    Nina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Mkt nöjd med Sandra Fallström som mäklare. Kunnig, trevlig o väldigt tillmötesgående. Hon är grym på att sälja lägenheter!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Helt fantastik mäklare, positiv & ser bara möjligheter. Vet vad hon pratar om och hade riktigt bra koll på pris nivåer.
    Bästa mäklaren i Falun skulle jag nog säga!
  • Erland N
    Erland N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Mina förväntningar var höga och detta har mäklaren uppfyllt.
  • Anders S
    Anders S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Med en mycket personlig framtoning och rakhet fick vi ihop en affär där både jag som säljare och köpare framstår som väldigt nöjda. En bra dialog, och smidiga lösningar för en distanssäljare.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Allt funkade jättesmidigt och mäklaren gjorde sitt jobb.
  • Eva E
    Eva E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Skicklig , mycket trevlig, lätt att få kontakt med , lätt att förhandla med , mycket hjälpsam.
  • Mats S
    Mats S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Tycker min försäljning förlöpte alldeles utmärkt, fick bra råd om vad jag skulle förbättra/ rätta till, före visning mm. Vet också av tidigare erfarenhet att min mäklare är duktig på att bemöta kunderna (köpare). Försäljningssumman blev också klart över min förväntan. / Mats
  • Annette B
    Annette B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Allt funkade jättebra! Vi fick sålt snabbt o enkelt👍🏻
  • Claes G L
    Claes G L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Överträffade våra förväntningar: Lyhörd kommunikation och känsla för marknaden. Förtroendefullt samarbete från början till slut. Mycket professionell exponering av vårt försäljningsobjekt, med ett överväldigande positivt resultat.
  • Ann-Sofie E
    Ann-Sofie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Fungerade mkt bra. Har inget ytterligare att tillägga vilket väl också är bra.
  • Sofia W
    Sofia W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Engagerad, lyhörd, kunnig, realistisk och mycket hjälpsam mäklare. Vi har varit i kontakt med Jonas flera gånger då vi letat hus och senast som mäklare för att sälja vårt hus. Både som kund och säljare upplever vi att han ger ett trevligt och seriöst intryck som han sedan lever upp till. Vi är nöjda med allt från första kontakten!1
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Försäljningen av bostadsrätten har fungerat utmärkt!
  • Isobel L
    Isobel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Mycket proffsigt, bra och kvalificerad information på något man inte kan nogot om nöjd med den hjälp och bemötande jag fick .
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    kanon jobb Jocke och jag är jätte nöjd med försäljningen!

Slaggatan 6a, 791 71 Falun