Alla kategorier Mäklare Dalarna Falun Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Falun

Svensk Fastighetsförmedling Falun

Slaggatan 6a, 791 71 Falun — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falun!

Här i Falun och Dalarna hittar du både naturupplevelser och historiska miljöer. Är du påväg att köra flyttlasset hit? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Att hitta ditt drömboende är något vi brinner för. Vi har full koll på både lägenheter, villor och fritidshus.

Oss kan du kontakta vare sig du vill ha hjälp med ett enstaka steg i bostadsaffären, eller hela processen. Vi tillhör en kedja med 80 års erfarenhet. Det säger en del om den kompetens vi har. Kontakta oss så får du veta mer!

Läs vad 240 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Falun

• Ingrid R

2019-03-25

Ingrid R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt lägenhet. Väldigt bra bemötande, alltid tillgänglig. Hittade köpare snabbt och affären gick i lås innan visning. Mäklaren har levt upp till alla våra förväntningar. Mycket nöjda med hur allt har skötts kring affären. Läs mer
  • 2019-03-22

Caroline P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt bostadsrättslägenhet;
    Mäklaren har ett professionellt bemötande. Erfaren och kunnig, kommit med mycket bra tips och råd inför försäljningen.
    Bra samarbete, trevligt, smidigt och lättsamt. Fantastisk bra kontakt, lätt att nå vid behov av råd.

Kan varmt rekommendera mäklaren till andra säljare! Läs mer
  • Håkan A

2019-03-17

Håkan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Helt OK bemötande.Kan inte bedöma vilka ansträngningar mäklaren gjort för att få fler spekulanter. Dock relativt nöjd m priset m tanke på det försämrade marknadsläget o att det fanns endast en budgivare. Läs mer
  • 2019-03-15

Anders S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Helena sålde min lägenhet, hon var professionell och gav ett förtroende ingivande intryck.
    Hon levde upp till dom förväntningar jag hade med marginal.
    Henne kan jag verkligen rekommendera till andra Läs mer
  • 2019-03-13

Sandra E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Super bra bemötande och service!! Läs mer
  • 2019-03-10

Monika W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt en BR 1,5 rum o kök.
    Haft en toppentjej till mäklare, bra bemötande o återkoppling. Levde upp till alla mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-03-03

Börje H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Har köpt en bostadsrätt 4-rummare och som följd sålt en 2-rummare.
    Mäklaren gav ett positivt intryck och var så under processen i försäljningen av 2-rummaren trots att tilltänkta köparna var få.
    Förväntningarna på utfallet av försäljningen var nog att det skulle vara lättare att sälja än det blev, men är väldigt nöjd med säljarens agerande ändå. Läs mer
  • Ingela B

2019-03-02

Ingela B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag har fått hjälp av mäklaren Helena att sälja min tvåa på knoppen. Det tog lite längre tid än jag trodde men Helena har varit toppen och peppat och gett mig förhoppningar. Helena är en duktig och underbar mäklare som jag varmt rekommenderar till andra. Hon får högsta betyg av mig.
    Med vänlig hälsning
    Ingela Balstadsveen Läs mer
  • 2019-02-27

Carin M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålde vårt hus genom Sandra Fallström på svenskfast i Falun. Hon är en jätte duktig mäklare som bemött oss mycket väl. Både säljare och köpare. Det har varit en fröjd att ha henne som mäklare och rekommenderar verkligen svenskfast! Läs mer
  • 2019-02-27

Linda A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har under denna månad köpt och sålt en lägenhet i Falun. Vi har haft förmånen att göra detta tillsammans med mäklare Sandra Fallström, Svensk Fastighetsförmedling. Vi ger våra varmaste rekommendationer både som köpare och säljare. Sandra har varit engagerad, tydlig och väldigt tillgänglig. Mycket snabb i kommunikation och arbetat för snabba avslut i båda fallen. Precis som vi önskat! Ingen tvekan om vem vi kommer kontakta vid nästa bostadsaffär. Tack Sandra Läs mer
  • 2019-02-20

Emelie T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag måste börja med att säga att jag är väldigt glad att jag fick Sandra Fallström som mäklare.
    Framförallt eftersom det är första gången jag köper en bostad och under hela processen har jag känt mig trygg. Sandra har informerat, berättat och förklarat och jag har alltid känt att jag kan fråga vad som helst.
    Jag hade en bild av att en mäklare var en säljare och inte mycket mer, men där har jag verkligen blivit motbevisad! Med Sandra har det verkligen känts som att hon gör detta för min skull - inte för sin egen.
    Nu har jag en jättefin etta på Vallmansgatan högst upp i huset och jag är så nöjd och glad!
    Tack!
    Emelie Läs mer
  • 2019-02-12

Lars N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Köpt br i Falun.
    Utmärkt, proffsigt skött av mäklaren. Läs mer
  • 2019-02-11

Niklas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Trevligt bemötande! Sandra Fallström har varit otroligt hjälpsam och tydlig under hela processen. Det har känts enkelt och tryggt att sälja lägenheten med hennes hjälp. Stort tack! Läs mer
  • 2019-02-11

Jenny A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har genom Sandra sålt en bostadsrätt med lysande resultat. Hon har bemött oss med stor kunskap och mycket gott engagemang. Hon har mer än väl motsvarat våra förväntningar och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-02-04

Patrik F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Lustigknoppvägen 5B I Falun.

Bra bemötande och snabb återkoppling på frågor. Läs mer
  • Marie J

2019-02-03

Marie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Fantastiskt engagemang och proffsighet. Känns tryggt att bara lämna över allt. Ett stort tack till dig Helena Leonardsson. Läs mer
  • 2019-02-02

Natalie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt en bostadsrätt och allt har varit proffsigt och gått smidigt från första stund. Trevlig kontakt med mäklaren under hela processen! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Ulla S

2019-02-01

Ulla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi är otroligt nöjda med valet av mäklare, när vi sålde vår villa i Bjursås!
    Vi har känt oss omhändertagna från första stund 😁👍🏽
    Vi kommer utan tvekan att rekommendera honom till andra.
    Ett STORT TACK till Joakim Folkesson 👌🏽 Läs mer
  • 2019-01-30

Elin I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt min bostadsrätt och är supernöjd med bemötande och service. Läs mer
  • 2019-01-30

Lars N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Har sålt vår bostadsrätt på Daljunkaregatan i Falun. Trots en trög marknad kämpade Katarina på för att lyckas sälja bostaden. Bra och proffsigt agerande på alla plan med ett personligt engagemang. Skulle gärna anlita henne igen.
    Lars Nordström Läs mer
  • 2019-01-18

Richard W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Mycket professionell mäklare, en trygghet för både säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-01-08

Johanna D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har sålt en lägenhet och mäklaren har hjälpt oss på ett bra sätt. Tips om hur vi skulle styla lägenheten innan fotografering var till stor nytta. Läs mer
  • Andrea A

2019-01-07

Andrea A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Extremt proffsigt, bra bemötande och tillgänglighet. Ibland märktes det att de är populära med mycket kunder och mycket att göra men aldrig så det gick ut över vår försäljning. Läs mer
  • 2019-01-01

Elsa B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Personligt, utan att tumma på proffesionaliteten! Precis som vi vilöe ha det. Vi var i "goda händer" Läs mer
  • 2018-12-29

Matilda B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sandra är profsig, trevlig och lyhörd. Det har känts väldigt tryggt att ha henne som mäklare. Läs mer
  • Gubb Per S

2018-12-24

Gubb Per S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Köpte en tvåa i centrala Falun. Sandra Fallström är en mycket trevlig och tålmodig mäklare. Jag fick bra svar på alla mina frågor och hon var ständigt tillgänglig. Högsta betyg! Läs mer

Masood N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har sålts vår bostad och mäklarens bemötande vår mycket bra .
    Han gjort sitt bästa och vi uppfyllde våran krav / förväntningar. Om vi ska sälja eller köpa en bostad kommer vi kontakta mäklaren igen. Läs mer

Emma P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sandra på Svensk fast rekommenderar jag starkt! En lätt människa som lyssnar på ens önskemål och ger intrycket av att hon älskar sitt jobb. Helnöjd! Läs mer

Roger B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Bra kontakt med mäklaren och bra bemötande betr.frågor m.m Läs mer
  • 2018-12-12

Anders G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sandra sålde hastigt och på ett mycket professionellt sätt vårt radhus. Mycket god tillgänglighet och redde ut våra frågetecken. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2018-12-08

Nils L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Allt flöt på bra och mäklaren höll ihop helheten på ett mycket bra sätt så jag som säljare inte behövde tänka på så mycket. Tydlighet och enkelhet ! Läs mer

Mats G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Köpt en fristående villa. Var relativt snabba bud och blev bemött därefter där mäklaren insåg vikten av en snabb/smidig affär.
    Antar att jag får resten vid tillträde av fastigheten kopplat till ritningar m.m.
    Sammantaget en bra upplevelse där det var rak kommunikation utan massa möjligheter till missförstånd. Läs mer
  • Hasulik N

2018-11-23

Hasulik N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi har sålt hus!
    Vi har upplevt att vi blev Trygg, trevlig och varmt bemött av mäklaren. Våra förväntningar var att ha en mäklare som förstår oss, lyssnar och tar hänsyn till våra krav. Det var inga problem med våran mäklare att uppfylla våra kriterier ödmjukt, noggran och respektfull person.
    I framtiden kommer alltid välja henne som mäklare! Läs mer

Susanne K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt en bostadsrätt
    Trevlig, lättsam, försäkrar sig att jag som säljare förstår Läs mer

Maria G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Katarina Söderlund kan vi verkligen rekommendera, jättetrevlig och lättillgänglig o hjälpsam. Vi har just köpt en villa i centrala Falun och kommer att ta hjälp av henne nu när vi ska sälja vår bostadsrätt också. Läs mer
  • 2018-11-18

Malin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Katarina hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Hon hade ett trevligt bemötande och kändes proffsig. Allt gick smidigt och bra och jag är mycket nöjd med försäljningen. Läs mer
  • 2018-11-17

Kristina N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Villa, mäklaren har haft ständig kontakt och informerat oss säljare. Trevlig! Läs mer
  • 2018-11-16

Lillemor T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Glad öppen social tillmötesgående. Ville man ha svar på något tog hon reda på det! Bra bemötande! Läs mer
  • 2018-11-14

Amanda K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Helena sålde min lägenhet på allra bästa sätt, proffs ut i fingerspetsarna kommer aldrig anlita en annan mäklare! Läs mer
  • 2018-11-13

Patrik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Sandra Fallström som har ingav förtroende redan när jag köpte den lägenheten jag precis sålde för 7 år sen.
    Hon bemöter sina kunder mycket väl och ger ett proffsigt intryck och utför ett lika proffsigt jobb.

Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2018-11-07

Camilla F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt ett sommarhus som funnits i släkten länge. På grund av arbete, barn och egen villa hann vi inte sköta om sommarhuset på det sätt vi önskar.

Vår mäklare, Sandra Fallström, bemötte oss mycket proffesionellt och ödmjukt. Även om man vet att försäljningen är av godo så är det svårt att skiljas från något som man tillbringat sina barndoms somrar vid.

Sandra skötte försäljningen exemplariskt och var mycket engagerad. Vi fick ett bra pris som gjorde att det kändes rätt att sälja huset vidare. Läs mer
  • 2018-11-04

Herbert L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Snabb och smidig affär, bra engagemang av mäklare Läs mer
  • 2018-11-02

Fredrik Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Mycket bra service och bemötande både före under och efter avslutad affär 👍 Läs mer
  • 2018-10-28

Malin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Proffsig, kunnig och tydlig. Fint bemötande. Läs mer
  • 2018-10-27

Gustaf B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Helena hjälpte oss med försäljningen av vårt hus i Hälsingberg. Hon hade många bra idéer, var snabb, trevlig, professionell och alltid tillgänglig. Vi är mkt nöjda!
    /Gustaf och Andrea Läs mer
  • 2018-10-25

Jenny Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Har haft en super trevlig och bra mäklare , som återkopplat och stämt av om det varit något, kan absolut rekommendera henne flera gånger om. Försäljningen gick upp men nästan 1 miljon över utgångspriset . Ett friliggande hus på landet men närhet gill både Falun och Borlänge . Är jätte nöjd över både mäklaren och hur affären gick . Läs mer
  • 2018-10-21

Tullie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Vi sålde var lilla bostadsrätt, det gick snabbt och enkelt. Engagerad, korrekt och mycket noggrann mäklare. Vi kan varmt rekommendera Sandra. Läs mer
  • Caroline N

2018-10-16

Caroline N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt en fastighet/privatvilla i Falun. Mycket professionellt och personligt bemötande och visade en stor kompetens och skicklighet då vi sålde under en rådande avstannad bostadsmarknad. En trygg och kompetent mäklare med stor erfarenhet. Det kändes mycket tryggt och bra. Läs mer
  • 2018-10-15

Hans-Olof D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt en villa i Falun! Helena har varit fantastiskt bra och hjälpsam på alla sätt. Allt i hela säljprocessen har överträffat mina förväntningar. Kommer absolut att kontakta Helena på Svensk Fastighetsförmedling om det ska köpas eller säljas bostad i framtiden. Läs mer
  • Johan G

2018-10-09

Johan G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Falun
    Sålt bostad, och fick ett bra bemötande, och fick vad jag förväntat mig. Läs mer

Slaggatan 6a, 791 71 Falun