Svensk Fastighetsförmedling Falun

Svensk Fastighetsförmedling Falun

• BadgeNineYears
Ring 023-280 85 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Falun! Här i Falun och Dalarna hittar du både naturupplevelser och historiska miljöer. Är du påväg att köra flyttlasset hit? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Att hitta ditt drömboende är något vi brinner för. Vi har full koll på både lägenheter,...

962 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Falun

Berit M
Centralt

Vi har blivit mycket bra bemött på alla sätt av en duktig och trevlig mäklare vid namn. Sandra Daniels Mvh Berit Mellberg

Leif S
Falun

Bra bemötande samt kunnig mäklare

Ulrika S
Lustigknopp

Jag är så nöjde med hela förfarandet så här långt!

Jon Margareta L
Falun

Upplevde att mäklaren var påläst och visste vad han pratade om. Trevlig och glad! Kunde svara på det jag ville fråga om.. Erbjöd också att det bara var att ringa om jag undrade över något. Så nu ser jag bara fram emot att få nycklarna.

TOBIAS W
Falun

Från första mötet var det inga konstigheter. Positiv och mycket hjälpsam med våra funderingar och frågor. Bättre än såhär blir det inte! Vi är väldigt nöjda! 10/10

Pierre L
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Falun
Hedgårdarna

hej tycker janas var proffsig i sitt uppdrag och inget krångel mvh pierre

Karin T
Esplanaden

Jocke var mycket bra att ha att göra med. Alltid tillgänglig och trevligt bemötande och inte målade upp en bild att allt var bättre än det är. mvh

Nedzad H
Herrhagen

Bemötande var mycket bra. Allt var änligt våra förväntningar. Hela upplevelsen var på toppen 😊

Johan K
Herrhagen

Jocke har varit extremt professionell i bemötande, varit snabb att reda ut frågetecknen och har stöttat bra med bankkontakt.

Mikael S
Grycksbo

Jag är nöjd med trevlig och bra hjälp samt ett fint resultat av fastighetsförsäljningen som Svensk Fastighetsförmedling hjälpte till med. Rekommenderas!

Britt Marie P
Östanfors

Proffsigt bemötande. Går alltid att nå när jag ringde i tid och otid. Jag har gjort affärer med svensk fastighetsförmedling förut och alltid varit mycket nöjd.

Ann-Britt M
Lustigknopp

Bra bemötande och hjälp med allt.

Anne-Lise H
Hälsinggården

Har bara varit i kontakt med meklaren pr telefon, men våra döttrar var och kollade på lägenheten. Verkar ha fungerat bra

Erik Ingemar J
Hälsinggården

Väldigt bra service! Täta uppdateringar och lätt att få kontakt. Bra råd hela tiden.

Caroline F
Centrum

Proffsig hantering av försäljningen av vår lägenhet!

Lennart M
Britsarvet

Allt har fungerat bra. Proffsigt och vänligt uppträdande genom processen.

Tina E
Britsarvet

Jag har fått proffsig hjälp och guidning, både inför och under försäljningen.

Ina B
Köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Falun
Grycksbo

Har fått grym hjälp av samtliga på kontoret i Falun, som hjälpt oss med både köp av ny bostad och försäljning. Proffesionella, hjälpsamma och härliga medarbetare!

Ann-Charlotte B
Sågmyra

Gick från klarhet till klarhet Blev bra… och sedan gick det fort med försäljningen

Ewa L
Falun

Bra så här i början av processen. Lätt att få tag på, bra återkoppling, hjälpsam och trevlig, inga konstigheter.

Kersti J
Centrum

Mäklaren bemötte mig vänligt och meddelade mig när något hade hänt. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Mäklaren meddelade mig att jag fått ett bud på huset och jag tog det budet.

Michael J
Centralt

Hittills har allt gått mycket bra och smidigt med försäljningen.

Robin V
Östra Främby

Alltid lika proffsig, bra och aktiv. Sålde objekt till ett bra pris, nöjd med allt!

Eva-maria Therése K
Esplanaden

Sandra har varit oerhört trevlig och tillmötesgående. Det var därför vi valde att anlita henne igen eftersom det även var henne vi köpte lägenheten av några år tidigare. Hon uppdaterade oss löpande och gav oss tips och idéer, alltid glad och positiv. Helt fantastisk!

Erik E
Sundborn

Vi visste redan att hon är bäst, då hon hjälpt oss med en försäljning tidigare

Emil W
Vika Strand

Väldigt trevliga, alltid tillgängliga, proffsighet rakt igenom! Vi har varit väldigt nöjda!

Jan-Eric S
Stenslund

Har haft er flera gånger det säger väl allt.

Marika W
Galgberget

Sandra Danielsson är en klippa och hjälpsam på alla sätt, får en att känna sig trygg hela vägen.

Eva Marie J
Falun

Jag har bara skrivit på papper på distans, varför det är svårt att ha någon riktig uppfattning.

Alfons H
Falun

Jag har inget negativt att säga.

Peter E
Centralt

Mäklaren skötte det med bravur och ingav förtroende och kunnande. Våra förvänteningar kan jag nog inte bekriva mer än förväntansfulla på att hitta det rätta boendet och det gick bra.

Nahed J
Centrum

Bemötande var fint, men det var väldigt många personer på visningen så jag kände mig i vägen och det var svårt för mig att titta runt på det sättet jag hade önskat. Jag upplever att mäklaren har varit väldigt professionell och fin i sitt bemötande under kontraktsskrivningen och jag fick även möjligheten att ha egen visning i lägenheten, vilket jag var väldigt nöjd med.

Ragnhild N
Lustigknopp

Se vårt gemensamma svar som sänts från Hans Norstedt.

Hans N
Lustigknopp

Vi rek. varmt Sv. Fastighetsförmedling i Falun och mäklaren Sandra Daniels oavsett om det gäller försäljning eller köp då vi har erfarenhet av båda. Hon är effektiv, professionell och engagerad. Dessutom trevlig, förtroendeingivande och lyhörd. Trots rådande tider genomfördes nu en snabb och lyckad försäljning.

Mari W
Centralt

Vi är supernöjda med vår mäklare som var mycket kunnig kring alla frågor vi hade och hon informerade och höll kontakten hela tiden.

Anders I
Östanfors

Väldigt bra support under både köp och försäljning av fastigheter

Robert A
Östra Främby

Superbra! Service och bemötande 👍🏻

Kerstin H
Herrhagen

Väldigt bra bemötande av mäklaren! Jag hade hoppats på att få hjälp med en ny bostad och det fick jag.

Carl L
Herrhagen

Allt proffesionellt och mycket bra bemötande

Simon E
Nybro

Johanna är en fantastisk mäklare på alla sätt. Trevlig, genuint engagerad, proffsig, gav bra råd som resulterade i en försäljning över våra förväntningar och skötte affären klockrent från start till slut.

Kristoffer Krzysztof C
Svärdsjö

Hej! Jag är mycket nöjd med all hjälp jag har fått, särskild med tanke på aktuell gällande på situation på marknaden. Det var super trevligt och professionellt. 1000 x tack! Mvh Kristoffer

Päivi T
Hälsinggården

Allt var bra. men jag kommer inte svara på några flera evalueringar. Ha rinte tid för det. Ni måste också ha respekt för kundens tid.

Anna E
Enviken

Helena Leonarsson är en fantastisk mäklare som man känner sig trygg med från första stund. Helena är strukturerad i sitt arbete och har en rak och förtroendeingivande kommunikation. Helena är med i hela processen och kommer med bra tankar och tips inför fotograferingen, visning och inför överlåtelsen av husets.

Anna S
Lustigknopp

Toppen, Johanna är kunnig, engagerad, trevlig och har ett mjukt och fint sätt!!!!

Eva A
Källviken

Jag är nöjd med försäljningen. Allt fungerade bra och blev över mina förväntningar.

Marianne W
Jugansbo

Mäklaren kom snabbt igång med uppdraget. Vi fick alltid snabba svar på våra frågor och funderingar, Allt gick smidigt från start till mål. Mäklaren levde upp till förväntningarna och vi lyckades få till en snabb försäljning.

Maud W
Jugansbo

Effektiv och snabb handläggning av husförsäljningen. Lätt att kontakta den trevliga handläggaren. Allt fungerade perfekt.

Ulla H

Stort engagemang, kontinuerlig feedback,

Jerry Ö
Yttertänger

Helena har gjort ett jättebra jobb! Hon fixade allt från A till Ö och gjorde processen att sälja huset till en dans på rosor. Alltid ett steg före, superkunnig och lätt att nå. Rekommenderar Helena varmt om du vill ha en smidig och lyckad försäljning. Tack för allt!

Tova J
Köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Falun
Stenslund

Bra bemötande, stort engamang och god kunskap! Vi har både sålt och köpt med dem. Skulle inte välja någon annan firma.