Daniel Bernhag
en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Herrhagsvägen 98
122 60 Enskede — Visa karta

Vad tror Daniel att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 3 kunder tycker om Daniel Bernhag

• Johanna A
    Johanna A skrev om Daniel Bernhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Duktig, förtroendegivande, ödmjuk - flexibel. Otroligt bra egenskaper på en mäklare man vill ska hjälpa en sälja bostaden. Rapp kommunikation, bra information och lyhörd. Tack Danne, ditt arbete uppskattades och vi blev väldigt nöjda! Läs mer
    2018-07-03 Daniel H svarar Johanna A
    Hej Johanna och Opi! Tack så hemskt mycket för de fina orden! Jag önskar er lycka till med ert nya boende och ni får ha en fortsatt härlig sommar! :)
  • Håkan C
    Håkan C skrev om Daniel Bernhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde en lägenhet i Hökarängen. Daniel var trevlig och uppmärksam på mina krav. Han kändes noggrann seriös om än kanske lite oerfaren. Vi fick hjälp av deras stylist vilket var ett klart plus. Fotografen de anlitade kändes mycket seriös.
    Vi är nöjda. Läs mer
    2018-07-03 Daniel H svarar Håkan C
    Hej Håkan! Tack så mycket för rekommendationen! Kul att ni blev nöjda! Jag önskar er en fortsatt härlig sommar!
  • Kristian S
    Kristian S skrev om Daniel Bernhag en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Bemötandet var från första början mycket gott. Saklig, avspänd, trygg och vänlig karaktäriserar Daniel Bernhag. Läs mer
    2018-03-05 Daniel H svarar Kristian S
    Tack så mycket för de fina orden och för förtroendet att få förmedla er fina bostad. Ha det fint Kristian!
Elin Norberg
Walid Mirzazadeh