Elin Norberg
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 68 Läs vad Elin Norberg

• Ellinor A köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-03-22

Bandhagen
    Trevlig och tydlig. Inga oklarheter när det gällde bostadsaffären och en bra medlare mellan säljare och köpare. Läs mer
    2020-03-22 Elin N svarar Ellinor A
    Tack för din fina rekommendation! Roligt att få hjälpa er.
    Elin N gillar detta
  • Sanna E köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-03-13

Köpt bostadsrätt.
    Trevligt och tydligt bemötande. Snabba svar och återkoppling. Läs mer
    2020-03-16 Elin N svarar Sanna E
    Tack Sanna för din rekommendation och grattis till köpet av den nya fina lägenheten!
    Elin N gillar detta
  • Anne S sålde sitt hus med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-03-13

Enskede
    Sålt ett hus i Enskede med hjälp av Elin på Svensk Fastighetsförmedling.
    Elin är mycket professionell och korrekt i sitt uppträdande, rak och så tydlig det är möjligt att vara när det gäller värde/prisbild. Vi uppskattade mycket dom unika tjänster Svensk Fastighetsförmedling kan erbjuda, värt varenda krona! Läs mer
    2020-03-13 Elin N svarar Anne S
    Tusen tack Anne för din fina rekommendation. Roligt att jag fick hjälpa er med försäljningen.
    Elin N gillar detta
  • Viktor B sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-03-11

Farsta
    Mycket tydlig, intelligent och kompetent. Är målmedveten, driven och tävlingsinriktad men samtidigt väldigt bra på att lyssna, känna av och förstå. Känns helt igenom ärlig och duktig på sitt jobb. Läs mer
    2020-03-11 Elin N svarar Viktor B
    Tack Viktor för de fina orden, roligt att min glöd för mitt jobb lyser igenom och att jag fick hjälpa er med försäljningen.
    Elin N gillar detta
  • Catharina P sålde sitt hus med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-03-02

Sköndal
    Vi har sålt radhus i sköndal.
    Otroligt proffsigt bemötande jämfört med andra kollegor i branschen.
    Efter ett möte med Elin så fanns det inga andra alternativ för oss.
    Hon utklassade alla!!
    Hon har ett driv och ett sälj som vi älskar.
    Hon brinner för det hon gör och det smittar av sig så det självklart blir ett bra resultat. Läs mer
    2020-03-02 Elin N svarar Catharina P
    Stort tack för de fina orden och roligt att få hjälpa er och att mitt driv och engagemang uppskattas vilket även jag är övertygad återspeglas på ett lyckat resultat och trygg affär.
    Elin N gillar detta
  • Sofia M köpte sitt hus med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-02-28

Sköndal
    Köpt villa i Lilla Sköndal förmedlad av Elin. Mycket professionell och serviceinriktad. Bra dialog under hela processen. Skulle absolut kunna tänka oss att anlita Elin den dagen vi själva ska sälja. Läs mer
    2020-03-01 Elin N svarar Sofia M
    Tack Sofia för de fina orden och er rekommendation! Så himla roligt att få hjälpa er till ert husköp.
    Elin N gillar detta
  • Arvid H köpte sitt hus med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-02-27

Sköndal
    Vi har köpt ett kedjehus i Sköndal. Elin kontaktade oss för en förhandsvisning då vi visat intresse för ett liknande objekt strax innan. Elin uppfattades som serviceinriktad och påläst både om objektet samt samfällighet och närområdet. Läs mer
    2020-02-27 Elin N svarar Arvid H
    Tack Arvid för rekommendationen! Roligt att jag fick hjälpa er och att mitt engagemang och driv syns.
  • Niklas B
    Niklas B sålde sitt hus med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-02-16

Sköndal
    Elin hjälpte oss att sälja vårt radhus i Sköndal som vi ägt i nästan 7 år. Då vi inte hade någon brådska att sälja så kunde vi ha lite högre förväntningar på slutpris än vad vi annars skulle kunnat. Elin lyckades mycket bra med att skapa rätt intresse och lyssnade också på våra förväntningar på slutpris trots en lite besvärlig marknad. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-02-16 Elin N svarar Niklas B
    Tack för rekommendationen! Roligt att få hjälpa er. Hårt arbete och rätt arbetssätt ger bra resultat. Lycka till i letandet framåt!
  • Oscar E sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2019-10-24

Farsta
    Önskar att försäljningen inte skulle ha ägt rum så nära en annan försäljning och att konskvenserna av det borde varit tydligare. Läs mer
  • Lars L sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2019-10-24

Gubbängen - Enskede