Elin Norberg

Elin Norberg

Elin Norberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Elin Norberg har varit registrerad mäklare sedan 2009-12. Elin Norberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 124 omdömen med ett betyg på 4.8. Elin Norberg har haft 54 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 124 Läs vad Elin Norberg

• sålde sitt hus med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    • Bagarmossen
    2021-06-08
    Vi har anlitat Elin för att sälja ett dödsbo. Hon har uppträtt mycket professionellt och hela tiden haft koll på läget. Vi kan varmt rekommendera Elin och skulle gärna anlita henne igen i ett framtida uppdrag
    Stort tack Git för din fina Reco, roligt att få hjälpa er och köparen med affären. Ser fram emot att hjälpa er i framtiden också. Allt gott Elin Norberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    • Hökarängen
    2021-05-31
    Allt gick smidigt och enkelt, har absolut inget att klaga på
    Roligt och höra! Grattis igen till grym försäljning! Mvh Elin Elin Norberg
    • Sköndal
    2021-05-25
    Elin is a great professional who is highly efficient and has great knowledge about the locality. Extremely flexible, responsive and friendly. Owned the process perfectly without any follow up on my part. Highly recommended.
    Thank you so much for your nice Reco. Nice to help you. Elin Norberg
    • Tallkrogen
    2021-05-04
    Sålt och tidigare köpt av Elin.
    Engagerad, angelägen om att sätta sätta sig in i vår situation och anpassa upplägg. Snabb och tydlig kommunikation.
    Tack Frida för din fina Reco! Roligt och höra och roligt att få hjälpa er igen. Ses längre fram! Elin Norberg
  • Fritz H
    • Tallkrogen
    2021-05-04
    Sålde en villa. Mycket nöjd! Känns ärlig och vill sin kunds bästa. Är tillgänglig för frågor och funderingar. Helt enkelt ett mycket bra stöd i en stressfylld process, vilket en bostadsförsäljning är.
    Tusen tack för de fina orden. Roligt att höra att mitt engagemang uppskattas och genomsyrar mitt arbete, viktigt för mig. Hörs längre fram! Elin Norberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2021-05-03
    Bra mäklare som beskriver all information på ett bra och lättförståeligt sätt. Inga oklarheter efter kontraktsskrivningen.
    Stort tack Peter! Roligt att få hjälpa dig! Elin Norberg
    2021-04-20
    Jag har sålt en 4:a på Lysviksgatan i Farsta. Elin var toppen genom hela försäljningen, hon gav mig råd och fanns tillgänglig för mina frågor. Fotograferingen samt tipsen jag fick av en stylist för att göra i ordning inför fotograferingen blev kanon. Jättefina bilder som väl representerade mitt hem.
    Att det dessutom blev ett mycket bra resultat av försäljningen är bara en stor extra bonus. Jag kommer absolut rekommendera Elin till vänner och bekanta om de behöver hjälp med försäljning.
    Försäljningen blev väldigt smidig och allt flöt på helt enligt plan.
    Tack Beatrice för dina fina ord och rekommendation. Roligt att få hjälpa er med en väldigt lyckad försäljning! Elin Norberg
    2021-04-13
    Köpt bostadsrätt där Elin har varit mäklare. Vi har fått ett utmärkt bemötande och det har varit en trygg och smidig väg från visning till kontaktskrivning. Kan varmt rekommendera Elin 😊
    Tack snälla för din fina Rekommendation. Roligt att få hjälpa er med ert bostadsköp. Allt gott! Elin Norberg
    • Hökarängen
    2021-04-07
    Köpte vårt drömboende tack vare Elin! Hon har varit till stor hjälp både innan och efter kontraktsskrivning. Proffsig, lätt att kommunicera med och jättetrevlig. Skulle rekommendera Elin till alla!
    Roligt att höra Erika och roligt att få hjälpa er att hitta drömboendet! Elin Norberg
    2021-04-01
    Elin gjorde vårt första bostadsrätts-köp till en fröjd. En tillmötesgående mäklare som har koll på läget och ger dig som köpare lugn och ro att analysera en viktig investering.
    Tack Joakim för din fina Reco. Roligt att få hjälpa er att hitta er första bostadsrätt. Allt gott! /Elin Elin Norberg