27 rekommendationer

Elin Norberg
en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Herrhagsvägen 98
122 60 Enskede — Visa karta

Vad tror Elin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 27 kunder tycker om Elin Norberg

• Sebastian S
    Sålt en 1,5a i sköndal.
    Gillar inte mäklare, men det känns bättre nu.
    Detta var bättre en förväntat.

10/10 👏🏻 Läs mer
  • Hugo L
    Hugo L skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålt ett kedjehus i Enskededalen, (Pungpinan).
    Elin är marknadsledande i vårt område men flera försäljningar som stått ut vad gäller intresse, snabb process och högt slutpris. Driven, smart och kunnig i hur man i digitala kanaler driver intresse. Läs mer
    2018-06-23 Elin N svarar Hugo L
    Stort tack för de fina orden! Värmer mäklarhjärtat! Stort nöje att få hjälpa er med er stora affär och hoppas få hjälpa fler av grannarna fram över. Vi ses och hörs snart :)
  • Jan S
    Jan S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Fungerade snabbt och smidigt rekommenderas. Läs mer
    2018-06-14 Elin N svarar Jan S
    Stort tack Jan! Vi ses och hörs snart! Mvh Elin
  • Lina W
    Lina W skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin gör sitt yttersta för dig som kund! Vi är supernöjda! Läs mer
    2018-06-11 Elin N svarar Lina W
    Tack för de fina orden Lina! Nöjet var på min sida :) Vi ses och hörs! :)
  • Tobias W
    Elin sålde vårt kedjehus. Väldigt proffsig, kunnig och tillgänglig genom hela processen. Rekommenderar Elin å det varmaste! Läs mer
    2018-06-08 Elin N svarar Tobias W
    Tack Tobias och Lina! Så himla roligt att jag fick hjälpa er med en riktigt lyckad försäljning!
  • Erik B
    Erik B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Kompetent bemötande, trevlig och hjälpsam. Läs mer
    2018-03-23 Elin N svarar Erik B
    Tack Erik! Roligt att höra! Ses snart igen! /E
  • Karin Maria E
    Lyhörd, engagerad, kommunikativ, snabb, korrekt, trevlig, kompetent, positiv, rak och ärlig. Mina bästa rekommendationer! Läs mer
    2018-03-22 Elin N svarar Karin Maria E
    Stort tack för de fina orden! Älskar mitt jobb! Allt gott/Elin
  • Linnea L
    Som helhet får Elin med beröm godkännt.

På den negativa sidan så var hon lite dåligt påläst om området, och skickade ut ett utkast till lägenhetsbroschyren som var lite för hastigt ihopsatt med stavfel och några smärre missar.

Men det mer än vägdes upp av riktigt säljande och snygga bilder, ett ordentligt driv i uppföljningen av intressenter samt budgivare och en vinnande personlighet!

Elin gjorde ett störtbra jobb och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-03-02 Elin N svarar Linnea L
    Ååå tack Linnea för rekommendationen! vad glad jag blir! Tar till mig feedbacken på texten och ska bli bättre på att korrekturläsa min text så att stavfelen kan undvikas i framtiden. Roligt att min vinnarinstinkt lyser igenom. Vi hörs och ses snart igen! /Elin
  • Victor Ö
    Elin Norberg på Svensk Fastighetsförmedling Farsta/Enskede
    Är driven, engagerad, kunnig och lyhörd. Vi ses nästa gång.

Hälsningar Victor Läs mer
    2018-03-02 Elin N svarar Victor Ö
    Tusen tack :) nöjet var på min sida :) allt gott tills vi ses! Hälsn Elin
  • Alexandra Hansovna N
    Elin har varit superbra under min livs första bostadsaffär.
    Väldigt lugn, positiv och bra på att förklara allt som har med en bostadsaffären att göra. Dessutom har hon varit tillmötesgående och förstående när det gäller min tillgänglighet, då jag hör till den skaran som oftast inte är tillgänglig de tiderna som visningar vanligtvis brukar vara. Helt enkelt toppen! Läs mer
    2018-02-15 Elin N svarar Alexandra Hansovna N
    Roligt att höra Alexandra! Det är detta som gör att jag älskar mitt jobb. Så himla kul att du blev köpare och att jag fick hjälpa dig att göra din första bostadsaffär. Allt gott! Elin
  • Christer G
    Vi träffade två mäklare och utvärderade dem innan vi valde Elin. Egentligen var det inge val utan så fort hon kom till vår lägenhet kändes det rätt. Elin är otroligt professionell och har ett driv som i alla fall passade oss väldigt bra. Hon gav många tips inför fotografering och visning vilket i slutändan (tror vi) gjorde att vi sålde vår lägenhet på drygt 2 veckor från första kontakten med Elin!
    Vi rekommenderar verkligen Elin!

/Christer Läs mer
    2018-02-13 Elin N svarar Christer G
    Tack för dina värmande ord Christer! Himla roligt att kunna ge er bäst betalt och trygga köpare. Stort nöje att få hjälpa er! Allt gott!
  • Alice Katarina S
    Vi fick ett vänligt och professionellt bemötande. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-12-27 Elin N svarar Alice Katarina S
    Stort tack! Roligt att få hjälpa er!
  • Eva G
    Eva G skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag är verkligen nöjd med Elin som mäklare när jag köpte lägenhet. Kompetent, tydlig och vänlig, Elin svarade på alla frågor jag hade och återkom snabbt med information när det var något jag undrade som hon behövde kolla upp. Elin lyckades på ett proffsigt sätt möta mina önskemål som köpare. En toppenmäklare! Läs mer
    2017-12-04 Elin N svarar Eva G
    Stort tack för dina fina ord och rekommendationen Eva! Lycka till med den nya fina bostaden. Allt gott! /Elin
  • Entesar G
    En kompetent, tydlig, flexibel och tillgänglig mäklare som skötte sitt uppdrag på det bästa optimala sättet. Jag som kund är väldigt nöjd och kommer säkerligen att rekommendera Elin till mina vänner :) Läs mer
    2017-11-26 Elin N svarar Entesar G
    Stort tack Entesar för dina fina ord. Nöjet var på min sida. Roligt att få hjälpa dig. Vi hörs snart!
  • Camilla F
    Mycket personligt bemötande med bra information. Läs mer
    2017-11-08 Elin N svarar Camilla F
    Tack för dina fina ord. Roligt att få hjälpa er till en lyckad försäljning. Ha det gott! Mvh Elin
  • Ahmad G
    Ahmad G skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Som köpare kändes det tryggt att prata med Elin. Men det jag verkligen uppskattar är att Elin även hjälpte mig med råd och tips till försäljningen av min lägenhet då jag förlorade förtroendet för mäklaren som sålde min bostad.
    Tack Elin! Läs mer
    2017-11-08 Elin N svarar Ahmad G
    Varsågod Ahmad! Att hjälpa mina kunder och ge den bästa rådgivningen är självklart för mig. Roligt att få hjälpa dig till ny bostad. Du är alltid välkommen att höra av dig! Allt gott/Elin
  • Maria Ö
    Elin år saklig, lätt att kommunicera med.
    Hon svara nästan dygnet runt på mailen.
    Målinriktad. inget velande. förberedd och
    proffsig Läs mer
    2017-11-03 Elin N svarar Maria Ö
    Stort tack för dina fina ord! Så roligt att höra och roligt att få hjälp er i både köp- och säljprocess. Vi ses och hörs :) Må så gott!
  • Viola Å
    Jag är mycket nöjd med Elin Norbergs snabba kontakt och handläggning av försäljningen av min bostadsrätt. Jag tycker också att hon la utgångspriset på en rimlig nivå i förhållande till slutpriset. Affären gjordes upp snabbt och smidigt. Läs mer
    2017-10-25 Elin N svarar Viola Å
    Tack för dina fina ord Viola! Stort nöje att få hjälpa dig och köparen till en lyckad affär. Allt gott/ Elin
  • Nancy O
    Nancy O skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Hon är bra och intelligent att samarbete med henne är enkel. Läs mer
    2017-10-12 Elin N svarar Nancy O
    Tack Nancy! Grattis igen till försäljningen, roligt att jag fick hjälpa dig! Må så gott
  • Andreas B
    Elin sålde vårt hus och vi kan varmt rekommendera henne. Hon var superproffsig, förtroendeingivande och försäljningen gick väldigt snabbt. Svarade snabbt på alla frågor. Kommer anlita henne nästa gång helt klart! Läs mer
    2017-10-06 Elin N svarar Andreas B
    Tack för er fina rekommendation Andreas. Riktigt roligt att få hjälpa er och jag hjälper gärna er och dem ni känner fram över! Må så gott Elin
  • Elina K
    Elina K skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    En mer professionell mäklare en Elin får man leta länge efter. Snabb återkoppling och supertrevlig!
    Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2017-10-06 Elin N svarar Elina K
    Härligt och höra Elina! Stort tack! Älskar mitt jobb & roligt när det genomsyras i affärerna
    Hälsn Elin
  • Tina och Janne A
    Elin sålde vår villa till ett prisrekord i området. Hon var professionell, målmedveten och engagerad och gav bra råd som vi är glada att vi följde. Hon var innovativ och hittade på nya sätt att göra det lilla extra på visningen. Försäljningsmaterialet såg väldigt proffsigt ut med supersnygga bilder. Hon satte ribban högt och vi vågade ha is i magen tack vara hennes erfarenhet- det är vi väldigt glada för! Vi kan varmt rekommendera Elin. /Janne och Tina Läs mer
    2017-09-26 Elin N svarar Tina och Janne A
    Tusen tack Janne och Tina! Vilka fina ord! Roligt att få hjälpa er.
  • Elias S
    Elias S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde vår lägenhet med Elin nu i sommar. Superproffsig och driven! Läs mer
    2017-07-05 Elin N svarar Elias S
    Tack Elias! Riktigt roligt att få hjälpa er!
  • Lena L
    Lena L skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin är proffsig, målmedveten, kunnig och försäljningen gick blixtsnabbt och var okrånglig. Roligt att sälja till så trevlig familj! Prisrekord blev det också! Jag är nöjd med att jag inte la ut pengar på stajlingföretag utan fixade det själv. Fotografen Bo Svensson var kanon! Läs mer
    2017-06-14 Elin N svarar Lena L
    Tack för din fina rekommendation! Stort nöje att få hjälpa dig vid försäljningen av ditt fina radhus!
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin Norberg kan varmt rekommenderas. Proffsig och smidig försäljning. Elin Norberg är målinriktad och jobbar för att göra både köpare och säljare nöjda. Överenskommen prisbild överträffades med råge. Stort tack också för Elins rekommendation om firma för att fixa till lägenheten innan visningen. Högsta betyg! Läs mer
    2016-12-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tomas B
    Tack för de fina orden Tomas! Roligt att få hjälpa er! Ha det gott! Mvh Elin Norberg
  • Anna B
    Anna B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Min första kontakt med Elin Norberg för två år sedan gav mig en bild av en professionell, kunnig och lugn framtoning där förtroende och ärlighet var tydligt i hennes sätt att bemöta mig och mina frågor.

När jag sedan fann min lägenhet (efter två år) var det mitt i amorteringskravets införande kändes det helt rätt att be Elin sälja min tvåa på Söder. Med engagemang, styling av Jonna, rätt beskrivning av lägenheten och sin positiva energi är jag mer än nöjd med allt både innan, under och efter försäljningen. Anna Läs mer
    2016-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna B
    Tack för de fina orden Anna! Det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Ha det gott! /Elin
  • Jens F
    Jens F skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Toppen mäklare! Kunnig, trevlig och service minded. Tack Elin Norberg! Läs mer
Elin Norberg