Elin Norberg
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 55 Läs vad Elin Norberg

• Elvira O skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2019-06-25

Vi har köpt en bostadsrätt i Sköndal efter budgivning. Vi fick bud om att genomföra köpet trots att annan budgivare la högsta budet men tvingades dra sig ur affären.
    Mäklaren Elin N uppträdde hela tiden korrekt och var hela tiden till stor hjälp och stöd vid frågor om de ekonomiska och praktiska detaljerna för affärens genomförande. Läs mer
    2019-06-25 Elin N svarar Elvira O
    Tack för din rekommendation Elvira. Roligt att få hjälpa dig till köpet av din fina lägenhet! Trevlig sommar!
  • DONNA T
    DONNA T skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2019-05-21

Vi hade turen att få två mäklare till våran försäljning, Elin och Selma. Till första mötet hade Elin en väldigt bra pitch och visade sin självsäkerhet och långa erfarenhet som mäklare. Vi fick ett gott intryck!

Avslutningsvis så hade vi en lyckad bostadsförsäljning som gick väldigt snabbt och över förväntan. Det var tack vare både Elin och Selma!

Om ni säljer med Svensk Fast. Så kan jag även varmt rekommendera Maria Ingels som är deras stylist konsult. Hon gav väldigt bra tips vilket gjorde att vi enkelt stylade lägenheten själva. Jag är väldigt glad över att vi inte la flera tusen på en inredare. :) Läs mer
    2019-05-22 Elin N svarar DONNA T
    Tusen tack Donna för din fina rekommendation! Jag och Selma älskar vårt jobb och att arbeta i ett starkt team och roligt att det återigen visas på resultatet. Vi är även stolta att få jobba med vår duktiga stylist Maria som alltid hjälper våra kunder på bästa sätt :)
  • Jonathan R
    Jonathan R skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2019-05-16

Kan inte annat än att ge en store eloge till Elins arbete. Genom ett professionellt handlande samt en god förmåga kommunicera med oss genom hela processen levde Elin upp till de förväntningar vi kom överens om inför försäljningen av lägenheten. Stort tack! Läs mer
    2019-05-16 Elin N svarar Jonathan R
    Tack snälla Jonathan för rekommendationen, värmer i mitt mäklarhjärta att höra. Roligt att få hjälpa er!
    Älskar mitt jobb och att jobba mot höga mål och vill att fler ska ställa högre krav vid valet av mäklare så att vårt hårda jobb och driv kommer fram ännu mer.
  • Ellen B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2019-05-16

Sålde vår tvåa i Gubbängen med hjälp av Elin Norberg som mäklare. Vi är mycket nöjda då hon uppvisade ett mycket proffesionellt handlande och var alltid lugn, pedagogisk och förde en god dialog som gjorde oss trygga. Läs mer
    2019-05-16 Elin N svarar Ellen B
    Stort tack för de fina orden! Så himla roligt att få hjälpa er till en lyckad affär med väldigt glada och lyckliga köpare.
  • Peter T skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2019-04-17

Jag/vi är nöjda med Elin som har skött vår försäljning av lägenheten på ett alldeles utmärkt sätt. Allt som sas blev verklighet. Vi kan varmt rekommendera Elin som mäklare. Läs mer
    2019-04-17 Elin N svarar Peter T
    Stort tack för den fina rekommendationen! Ett nöje att få hjälpa er.
    Elin N gillar detta
  • Lena E skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2019-04-04

Trevligt och proffsigt bemötande. Hoppas det fortsätter så. Läs mer
  • Teodor B
    Teodor B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2019-03-30

Sålt en bostadsrätt helt i linje med förvärvade förväntningar och med en hög precision genom alla skikt av hela processen.
    En trygg guide och klok kompass i navigeringen fram till en lyckad affär. Läs mer
    2019-04-04 Elin N svarar Teodor B
    Stort tack Teodor! /Vi ses och hörs!
    Elin N gillar detta
  • Rickard D skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2019-03-23

Utmärkt kommunikation och bra rådgivning. Läs mer
    2019-04-04 Elin N svarar Rickard D
    Tack Rickard för din rekommendation!
    Elin N gillar detta
  • Pirkko N skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2019-03-08

Sålt lgh. Mycket nöjd! Bra kommunikation och återkoppling gjorde att affären kändes trygg. Jag rekommenderar verkligen Elin😊 Läs mer
    2019-03-11 Elin N svarar Pirkko N
    Tack för de fina orden Pirkko! Roligt att det syns att jag jobbar hårt för bästa resultat och trygghet. Jag älskar mitt jobb och det är så himla roligt att få jobba med det jag brinner för. Vi ses och hörs! :)
  • Stefan O skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2019-03-03

Jag hade höga förväntningar på beställd mäklartjänst vid försäljning av min lägenhet och blev mycket nöjd på alla punkter. Mäklaren samt även stylist och fotograf som mäklaren använder, visade alla professionalism vilket tillsammans levererade ett bra resultat. Läs mer
    2019-03-04 Elin N svarar Stefan O
    Stort tack för den fina rekommendationen. Roligt att höra!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Elin Norberg