Elin Norberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Elin Norberg har varit registrerad mäklare sedan 2009-12. Elin Norberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 98 omdömen med ett betyg på 4.8. Elin Norberg har haft 39 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 98 Läs vad Elin Norberg

• 2020-11-27
    Elin hjälpte oss inte bara med att sälja vår bostad till ett bra pris utan gav oss också löpande information om radhus vi var intresserade av och som snart skulle vara till salu. Elin kunde i slutändan se till att vi hade en köpare av vår bostad samma dag vi skrev kontrakt på vårt nya radhus. Vi är oerhört glada över att vi valde Elin som mäklare, hon gav oss bästa möjliga förutsättningar både vad gäller att finna ny bostad såväl som att sälja befintlig. Stort tack Elin!
    Sara B
    • 3.5:a
    • Bagarmossen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
  • 2020-11-26
    Köpt lägenhet med hjälp av Elin, smidigt och enkelt. Proffsigt och vänligt bemötande!
    Sara S
    • 72.0 m²
    • Enskede
    köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Stort tack Sara för de fina orden! Roligt att få hjälpa er! Allt gott, Elin

• 2020-11-25
    Vi är väldigt nöjda med valet av Elin för försäljningen av vår lägenhet. Elin är professionell, lätt att kommunicera med och väldigt kunnig i sin roll. Vi rekommenderar henne varmt!
    Matilda K
    • 64.0 m²
    • Gubbängen - Enskede
    Tack för de fina orden och roligt att mitt driv och engagemang syns i affären. Vi syns och hörs, allt gott! /Elin

• 2020-11-24
    Tillmötesgående, flexibel, supertrevlig. Proffs! Köpte en 3a, toppenupplevelse. Bra på att anpassa sig och att agera snabbt men samtidigt på ett schysst och kommunikativt sätt.
    Johan E
    • 3.5:a
    • Bagarmossen
    Å stort tack Johan för din fina rekommendation, riktigt roligt att höra att hårt arbete och driv syns och uppskattas hos mina kunder. Allt gott! /Elin

• 2020-11-12
    Omed A
    • 2:a
    • 56.5 m²
  • 2020-10-11
    Har sålt en bostadsrätt, snabbt försäljning innan visning, nöjd med priset, jätte tack för Elin!
    Krzysztof Jan K
    • 73.5 m²
    • Sköndal
    Roligt att få hjälpa er. Tack för rekommendationen!

• 2020-10-11
    Vi sålde en bostadsrätt. Mäklaren va tillmötesgående, tydlig och trygg förmedlade allt på ett mycket bra sätt. Bra kommunikationer, och trevligt bemötande. Mycket väl godkänd. Mvh Karin Lindgren
    Karin L
    • Farsta
    Roligt att se att mitt driv och engagemang uppskattas vilket också återspeglar resultat :) Tack Karin!

• 2020-10-09
    Smidig och bra köpupplevelse.
    Natalie F
    • 73.5 m²
    • Sköndal
    Roligt att höra. Tack för din rekommendation!

• 2020-10-09
    Sålde min 2a i Farsta, hon såg potential i priset jag kunde tänka mig. Snabb med att fixa försäljning och var alltid kontaktbar och ärlig med intresset av lägenheten. Affären gick igenom smidigt och snabbt då jag köpte en ny bostad snabbare än tänkt.
    Sofia H
    • 2:a
    • 62.5 m²
    • Farsta Centrum
    Roligt att få hjälpa er till en grym försäljning. Tack Sofia!

• 2020-10-09
    Sålt en bostadsrätt (dödsbo) Mycket proffsigt bemötande från början till slut.
    Lise-lotte N
    • Farsta
    Roligt att höra! Tack Lise-Lotte!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte