Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 43 kunder tycker om Elin Norberg

• Edit Charlotte H skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2019-01-22

Vi har haft stort förtroende för Elin som hjälpt oss att sälja vårt radhus. Hon har lugnt lotsat oss igenom hela processen, alltid varit tillgänglig och hela tiden hållit kontakten med oss.
    Allt har gått snabbt och smidigt. Vi är mycket nöjda med försäljningen och med de nya ägarna som efterträder oss.
    Tack för hjälpen! Läs mer
    2019-01-22 Elin N svarar Edit Charlotte H
    Stort tack Lotta för dem fina orden! Roligt att få hjälpa er och köparna med en lyckad affär. Vi hörs och ses fram över!
  • Karolina B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2018-12-06

Jag sålde min lägenhet med hjälp av Elin och vi är så nöjda! Elin skötte allt mycket smidigt och professionellt. Kan verkligen rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    2018-12-06 Elin N svarar Karolina B
    Stort tack för din fina rekommendation! Betyder mycket och det var ett nöje att få hjälpa dig. Vi ses i januari :)
    Elin N gillar detta
  • Matilda J skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2018-11-02

Supernöjda med slutpriset, Elins professionalism genom hela processen - från start till mål. Läs mer
    2018-11-05 Elin N svarar Matilda J
    Stort tack för din fina Reco Matilda! Roligt att få hjälpa er!
    Elin N gillar detta
  • Linnea E skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2018-10-22

Supernöjda med Elin på Svensk Fastighetsförmedling. Mycket professionell och lyhörd mäklare.Vi fick vår lägenhet i Farsta strand såld på mindre än en vecka! Rekommenderas. Läs mer
    2018-10-22 Elin N svarar Linnea E
    Stort tack Linnea! Roligt att höra att ni är nöjda och vill rekommendera mig till vänner och bekanta.
    Elin N gillar detta
  • Karin P skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2018-10-22

Elin är toppen! Otroligt kunnig, noggrann och förtroendeingivande. Som säljare har vi upplevt att Elin varit tillgänglig och gett oss realistiska förväntningar. Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare. Läs mer
    2018-10-22 Elin N svarar Karin P
    Stort tack Karin för din fina Reco! Roligt att få hjälpa er till en trygg och lyckad affär.
  • Göran S
    Göran S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2018-10-12

Mycket proffsigt och personligt bemötande. Elin höll i hela processen med en fast hand, bra kommunikation och framförallt ett mycket bra resultat där jag är övertygad om att både vi som säljare och köparna är jättenöjda. Kan varmt rekommendera Elin. Läs mer
    2018-10-12 Elin N svarar Göran S
    Stort tack Göran för din fina rekommendation! Jag älskar mitt jobb och älskar när det syns. Vi ses och hörs!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2018-10-10

Köpte min första lägenhet - en tvåa på 62 kvm.

Upplevde att mäklaren var trevlig på ett genuint sätt - inte påklistrat eller överdrivet som jag upplevt att mäklare ofta är. Lättillgänglig och hjälpsam.

Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar vad gäller tillgänglighet, förmåga att svara på frågor och bemötande. Läs mer
    2018-10-11 Elin N svarar Fredrik L
    Tusen tack Fredrik och stort grattis till nya lägenheten! Roligt att jag fick hjälpa dig.
    Elin N gillar detta
  • Simon J skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2018-10-08

Sätter mycket stort värde på kundens individuella situation och är oerhört professionell, vänlig och tydlig. Läs mer
    2018-10-09 Elin N svarar Simon J
    Tack för din fina rekommendation Simon! Det glädjer mig oerhört. Ses och hörs!
    Elin N gillar detta
  • Fredrik K skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2018-10-05

Mycket kompetent, tillmötesgående och trevlig mäklare som hjälpte oss att sälja. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-10-05 Elin N svarar Fredrik K
    Stort tack för de fina orden och rekommendationen. Roligt att få hjälpa er.
    Mvh Elin
    Elin N gillar detta
  • Elin S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2018-10-04

Köpt. Proffsigt, smidigt, trevligt! Läs mer