Elin Norberg
Registrerad mäklare sedan 2009-12-10
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-06
2019-08 - 2020-07

Läs vad 81 Läs vad Elin Norberg

• Ola K köpte sitt hus med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-07-20

Enskededalen
    Vi har köpt en villa i Enskededalen av Elin och upplevde henne som lugn, kompetent, trevlig och tilllgänglig. Läs mer
  • Ulrika C sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-07-17

5:a
    Enskededalen
    Mycket bra erfarenhet, Elin Norberg var både mäklaren vi köpte vårt nya hus av, och hon fick genast också förtroendet att sälja vårt radhus. Vi fick ett mycket proffsigt, trevligt, tryggt och kompetent bemötande, och har redan rekommenderat Elin till flera vänner. Läs mer
    2020-07-20 Elin N svarar Ulrika C
    Stort tack Ulrika! Roligt att få hjälpa er. Ha det gott!
  • Björn M köpte sitt hus med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-07-06

. . Läs mer
  • Robin S sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-06-25

3:a
    Sköndal
    Elin var jätte engagerad under hela försäljningen. Vi förväntade oss återkoppling och ärlighet vilket vi verkligen känner att vi fick. Stort tack! Elin rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-06-25 Elin N svarar Robin S
    Tack för din rekommendation Robin. Roligt att få hjälpa er.
  • Ulrika S sålde sitt hus med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-06-11

Enskede
    Elin hjälpte oss vid försäljningen av vår villa. Vi kände oss väldigt trygga under hela försäljningen och Elin svarade snabbt och proffsigt på alla våra frågor och funderingar under hela processen.

Hon var flexibel och jobbade hårt för att alla intressenter av huset skulle få möjlighet att komma och titta.
    Vi skulle absolut rekommendera Elin! Läs mer
    2020-06-11 Elin N svarar Ulrika S
    Tack Ulrika för ditt fina omdöme och rekommendation. Roligt att få hjälpa er med försäljningen av ert hus.
  • Leah G köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-05-27

Sköndal
    Jag och min sambo är första gångs köpare och hela vägen har Elin varit vänlig i kontakten, snabb, enkel att nå och hållit oss uppdaterade. Hon uppfyllde allt exemplarisk och fann på vår lägenhet åt oss. Hon gjorde verkligen sitt bästa för att vi skulle hitta hem. Vi är mycket nöjda och kommer sannolikt anlita Elin vid framtida försäljning och även rekommendera henne till andra. Stort tack! Läs mer
    2020-05-28 Elin N svarar Leah G
    Stort tack själv Leah för din fina Reco. Roligt att få hjälpa er.
  • Georgios K köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-05-27

Sköndal
    Jag med min sambo har köpt en lägenhet i Sköndal från Elin Norberg. Vi träffade henne i en visning i Farsta och blev vi överraskade av hennes professionella service genom att hantera samtidigt jättemånga kunder och berättade till oss vad behövde att veta för bostaden. Även om skrev jag att är inte intresserad den nästan dag, hon ringde mig för att fråga vad letade jag efter . Efter en vecka erbjöd oss till en privat visning och fick vi vår nya lägenhet. Vi blev väldigt nöjda från Elin , hon uppfyllde alla våra förväntningar och gjorde hela processen lätt , smidig och alltid professionell. Vi kommer gärna att rekommendera henne till våra vänner. Stort tack! Läs mer
    2020-05-28 Elin N svarar Georgios K
    Stort tack Georgios! Älskar mitt jobb vilket brukar genomsyra mina affärer. Hjälper mer än gärna era vänner.
  • Oskar sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-05-25

Farsta
    Elin sålde min tvåa vid Farsta centrum till ett fantastiskt pris i utmanande tider. Jag har sålt ett par lägenheter genom åren och har haft förmånen att jobba med ett antal skickliga mäklare. Elin står dock verkligen ut i positiv bemärkelse och överträffar övriga med hästlängder. Elin besitter alla de viktiga egenskaperna för en framgångsrik mäklare som noggrannhet, tillgänglighet, integritet, vassa säljegenskaper, högsta möjliga marknadskännedom med mera. Elin är dessutom en genuint trevlig person.

Om du ställer högsta möjliga krav på den mäklare som ska hålla i din bostadsförsäljning finns det inget att tveka på, anlita Elin! Läs mer
    2020-05-26 Elin N svarar Oskar
    Stort tack Oskar för din fina Reco. Så roligt att höra. När våra kunder ställer medvetna krav på att de inte nöjer sig med något annat förutom de absolut bästa då blir det bra ;) Tack för att jag fick hjälpa dig och köparen i affären. Mvh Elin
  • Kerstin O sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-05-22

3:a
    Hagsätra/Ormkärr
    Sålt bostad, Elin är proffsig, ödmjuk och lyhörd, dessutom fantastisk på att ge råd och förklara varför man gör på ett visst sätt i processen. Supernöjd. Läs mer
    2020-05-26 Elin N svarar Kerstin O
    Tack Kerstin. Så himla roligt att få hjälpa dig med en lyckad affär!
  • Lars a sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-05-19

Sköndal
    Snabbt, effektivt och trevligt Läs mer
    2020-05-19 Elin N svarar Lars a
    Tack Lars! Grattis till försäljningen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Elin Norberg