Elin Norberg

Elin Norberg

Elin Norberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Elin Norberg har varit registrerad mäklare sedan 2009-12. Elin Norberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 163 omdömen med ett betyg på 4.9. Elin Norberg har haft 65 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 163 Läs vad Elin Norberg

• sålde sitt hus med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    • Västerhaninge
    2022-07-07 Verifierad kund
    Elin fick ett uppdrag av oss som skulle gå fort. Hon kom hem till oss dagen efter. Ordnade fram fotograf och fick ut vår annons supersnabbt. Elin presenterade ett mycket bra upplägg för försäljningen vilket visade sig hålla till punkt och pricka. Raka besked, bra info och fingertoppskänsla vid budgivningen. Det är andra gången vi samarbetat med Elin på Svensk Fastighetsförmedling. Båda gångerna har utfallet varit över eller mycket över vår förväntan. Kan varmt rekommendera Elin om du vill genomföra en bra och säker försäljning.
  • Camilla H
    • Västerhaninge
    2022-07-04 Verifierad kund
    Elin var vårt självklara val av mäklare eftersom hon hjälpte oss med försäljningen av vårt förra hus, vårt radhus. Det handlar mycket om förtroende när vi valde Elin igen men också att Elin har koll på ALLT samtidigt som hon är lyhörd för våra önskemål. Vi fick också otroligt mycket hjälp av den inredare Elin bistod med. Tack vare hennes råd om styling kunde vi visa vårt hus från dess bästa sida. Stort tack!!!
    Stort tack för den fina rekommendationen och för att jag fick hjälpa er igen med snabb och lyckad försäljning Elin Norberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    • Farsta
    2022-07-04 Verifierad kund
    Otroligt kunnig, tillgänglig och leder en genom hela processen på ett mycket tryggt sätt! Andra gången jag sålt med Elin! Kanon!
    Stort tack för de fina orden! Alltid roligt att få hjälpa dig Elin Norberg
    • Sköndal
    2022-05-25 Verifierad kund
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Tog alla våra frågor och undringar på stort allvar.👍👍👍
    Roligt att få hjälpa er och roligt att höra! För mig är det superviktigt att alla kunder får bästa tänkbara servicen och stort engagemang i en av de största affärerna. Allt gott/E Elin Norberg
    • Farsta
    2022-05-13 Verifierad kund
    Har alltid varit till hands och sett till att hela processen har gått smidigt.
    Tack Sakarias! Roligt att min tillgänglighet och driv lyser igenom i affären. Allt gott/E Elin Norberg
    • Hökarängen
    2022-04-27 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Elin. Honjade ett väldigt proffsigt bemötande oxh var väldigt tillmötesgående och lyhörd. Hon levde upp till våra förväntningar och mer därtill. Hon hjälpte oss otroligt mycket både före, under och efter försäljningen.

Hade jag sålt min lägenhet igen så hade jag valt Elin att sälja den.
    Roligt att höra att mitt driv och passion lyser igenom, riktigt stort nöje att få hjälpa er med en lyckad affär och tack för din fina rekommendation, allt gott, Elin Elin Norberg
  • 2022-03-12 Spontant omdöme
    Elin är en vass mäklare med ett gediget arbetssätt som både ger trygghet och resultat. Kan varmt rekommendera henne!
    Tack Gustav för din fina rekommendation! Roligt att få hjälpa er. Allt gott! Elin Norberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    • Skarpnäck
    2022-03-10 Verifierad kund
    The broker was very helpful through out the whole process and always available.
    The only point I thought it was a bit confusing is related to the information regarding the end of the bidding process vs the seller's will to extend it to the same day as the contract appointment. I'm not sure if it would be possible, but maybe the "end of the bidding notice" shouldn't be given until making sure with the seller first.
  • Per P
    • Skarpnäck
    2022-03-10 Verifierad kund
    Elin agerade väldigt proffsigt genom hela processen och höll mig ständigt uppdaterad.
    Tack Per för din fina rekommendation. Roligt att få hjälpa er till en mycket lyckad försäljning! Allt gott Elin Norberg
    • Enskede
    2022-03-03 Verifierad kund
    Blev bemött på ett trevligt sätt. Våra förväntningar var att skicket på lägenhet skulle motsvara de bilderna som fanns på hemnet och att lägenheten skulle vara i väldigt gott skick, vilket den också var. Vi fick svar på allt som vi ställde mäklaren, så sammanfattade upplevelsen var att vi var väldigt nöjda.
    Tack Shanin och grattis till den fantastiska bostaden! Roligt att få hjälpa er! Elin Norberg