13 rekommendationer

Elin Norberg
en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Herrhagsvägen 98
122 60 Enskede — Visa karta

Vad tror Elin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 13 kunder tycker om Elin Norberg

• Camilla F
    Mycket personligt bemötande med bra information.
    2017-11-08 Elin N svarar Camilla F
    Tack för dina fina ord. Roligt att få hjälpa er till en lyckad försäljning. Ha det gott! Mvh Elin
  • Ahmad G
    Ahmad G skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Som köpare kändes det tryggt att prata med Elin. Men det jag verkligen uppskattar är att Elin även hjälpte mig med råd och tips till försäljningen av min lägenhet då jag förlorade förtroendet för mäklaren som sålde min bostad.
    Tack Elin!
    2017-11-08 Elin N svarar Ahmad G
    Varsågod Ahmad! Att hjälpa mina kunder och ge den bästa rådgivningen är självklart för mig. Roligt att få hjälpa dig till ny bostad. Du är alltid välkommen att höra av dig! Allt gott/Elin
  • Maria Ö
    Elin år saklig, lätt att kommunicera med.
    Hon svara nästan dygnet runt på mailen.
    Målinriktad. inget velande. förberedd och
    proffsig
    2017-11-03 Elin N svarar Maria Ö
    Stort tack för dina fina ord! Så roligt att höra och roligt att få hjälp er i både köp- och säljprocess. Vi ses och hörs :) Må så gott!
  • Viola Å
    Jag är mycket nöjd med Elin Norbergs snabba kontakt och handläggning av försäljningen av min bostadsrätt. Jag tycker också att hon la utgångspriset på en rimlig nivå i förhållande till slutpriset. Affären gjordes upp snabbt och smidigt.
    2017-10-25 Elin N svarar Viola Å
    Tack för dina fina ord Viola! Stort nöje att få hjälpa dig och köparen till en lyckad affär. Allt gott/ Elin
  • Nancy O
    Nancy O skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Hon är bra och intelligent att samarbete med henne är enkel.
    2017-10-12 Elin N svarar Nancy O
    Tack Nancy! Grattis igen till försäljningen, roligt att jag fick hjälpa dig! Må så gott
  • Andreas B
    Elin sålde vårt hus och vi kan varmt rekommendera henne. Hon var superproffsig, förtroendeingivande och försäljningen gick väldigt snabbt. Svarade snabbt på alla frågor. Kommer anlita henne nästa gång helt klart!
    2017-10-06 Elin N svarar Andreas B
    Tack för er fina rekommendation Andreas. Riktigt roligt att få hjälpa er och jag hjälper gärna er och dem ni känner fram över! Må så gott Elin
  • Elina K
    Elina K skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    En mer professionell mäklare en Elin får man leta länge efter. Snabb återkoppling och supertrevlig!
    Rekommenderar henne starkt!
    2017-10-06 Elin N svarar Elina K
    Härligt och höra Elina! Stort tack! Älskar mitt jobb & roligt när det genomsyras i affärerna
    Hälsn Elin
  • Tina och Janne A
    Elin sålde vår villa till ett prisrekord i området. Hon var professionell, målmedveten och engagerad och gav bra råd som vi är glada att vi följde. Hon var innovativ och hittade på nya sätt att göra det lilla extra på visningen. Försäljningsmaterialet såg väldigt proffsigt ut med supersnygga bilder. Hon satte ribban högt och vi vågade ha is i magen tack vara hennes erfarenhet- det är vi väldigt glada för! Vi kan varmt rekommendera Elin. /Janne och Tina
    2017-09-26 Elin N svarar Tina och Janne A
    Tusen tack Janne och Tina! Vilka fina ord! Roligt att få hjälpa er.
  • Elias S
    Elias S skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde vår lägenhet med Elin nu i sommar. Superproffsig och driven!
    2017-07-05 Elin N svarar Elias S
    Tack Elias! Riktigt roligt att få hjälpa er!
  • Lena L
    Lena L skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin är proffsig, målmedveten, kunnig och försäljningen gick blixtsnabbt och var okrånglig. Roligt att sälja till så trevlig familj! Prisrekord blev det också! Jag är nöjd med att jag inte la ut pengar på stajlingföretag utan fixade det själv. Fotografen Bo Svensson var kanon!
    2017-06-14 Elin N svarar Lena L
    Tack för din fina rekommendation! Stort nöje att få hjälpa dig vid försäljningen av ditt fina radhus!
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Elin Norberg kan varmt rekommenderas. Proffsig och smidig försäljning. Elin Norberg är målinriktad och jobbar för att göra både köpare och säljare nöjda. Överenskommen prisbild överträffades med råge. Stort tack också för Elins rekommendation om firma för att fixa till lägenheten innan visningen. Högsta betyg!
    2016-12-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tomas B
    Tack för de fina orden Tomas! Roligt att få hjälpa er! Ha det gott! Mvh Elin Norberg
  • Anna B
    Anna B skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Min första kontakt med Elin Norberg för två år sedan gav mig en bild av en professionell, kunnig och lugn framtoning där förtroende och ärlighet var tydligt i hennes sätt att bemöta mig och mina frågor.

När jag sedan fann min lägenhet (efter två år) var det mitt i amorteringskravets införande kändes det helt rätt att be Elin sälja min tvåa på Söder. Med engagemang, styling av Jonna, rätt beskrivning av lägenheten och sin positiva energi är jag mer än nöjd med allt både innan, under och efter försäljningen. Anna
    2016-09-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna B
    Tack för de fina orden Anna! Det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Ha det gott! /Elin
  • Jens F
    Jens F skrev om Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Toppen mäklare! Kunnig, trevlig och service minded. Tack Elin Norberg!
Elin Norberg
Walid Mirzazadeh