Lovisa Fast är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Lovisa Fast har varit registrerad mäklare sedan 2018-02. Lovisa Fast har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 4.8. Lovisa Fast har haft 7 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 6 Läs vad Lovisa Fast

• 2020-09-27
    Lovisa är en fantastisk professionell mäklare.Lovisa hjälpte mig att sälja min två och allt gick väldigt smidigt.
    Aziz L
    • 2:a
    • 67.0 m²
    • Skarpnäck
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Fast en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
  • 2020-09-22
    Köpte radhus som Lovisa mäklade. Trevlig och proffsig. Imponerad av hennes ansiktsminne och förmåga att se mig som kund bland alla intressenter Kändes tryggt och bra hela vägen.
    Karl Simon S
    • 99.0 m²
    • Farsta
    köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Fast en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Tack snälla Simon. Vi hörs vidare framöver och ses på tillträdet! Hälsa hem!

• 2020-09-02
    Genom engagemang, glädje och entusiasm hjälpte Lovisa mig att sälja min trea i Skarpnäck! Hon är snabb och påläst och det kändes tryggt att låta henne sköta säljprocessen. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Lovisa!
    Paula K
    Paula K
    • 80.3 m²
    • Skarpnäck
    Tack för det betyget Paula! Vi hörs av snart igen. Ha en fin dag! 🙏🏻

• 2020-08-13
    Supertrevlig tjej och levde upp till alla förväntningar jag hade
    Joakim L
    • 1.5:a
    • 38.5 m²
    • Farsta
    Tack snälla! Vi hörs närmare tillträdet. Ha en fin dag!

• 2020-07-02
    Sålt en brf. Smidigt och enkelt Driftig och tydlig mäklare. Rekommenderas såklart.
    John Bernhard H
    • 76.8 m²
    • Farsta
    Tack för de fina orden och för ett bra samarbete! Vi hörs närmare tillträdet. Allt gott, Lovisa

• 2020-07-02
    Sålt en bostadsrätt i Farsta området. Mäklaren var vänlig och trevlig redan vid 1.a kontakten och det fortsatte hela vägen. Vid kontrakt skrivningen fick vi träffas i verkligheten. Mötet på kontoret i Globen-Arenavägen var trevligt och välplanerat. Våra förväntningar angående försäljningen motsvarade det vi ville. Vi kommer att rekommendera ert företag till våra bekanta i framtiden.
    Jonny L
    Jonny L
    • 76.8 m²
    • Farsta
    Tack för det och tack för ett gott samarbete! Önskar dig och Mona en fin sommar. På återhörande! Vänliga hälsningar, Lovisa

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte