Maria Lundberg
en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Herrhagsvägen 98
122 60 Enskede — Visa karta

Vad tror Maria att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 17 kunder tycker om Maria Lundberg

• Maria Lundberg har gjort ett utmärkt arbete med försäljningen av Riksrådsvägen 77 och vi är super nöjda! Det har varit oerhört enkelt att vara i kontakt med henne och hon har löpande informerat oss om vad som händer.
    Stort tack! Läs mer
  • Alicia O skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Erfaren mäklare, professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Vi sålde vår lägenhet med Maria och är väldigt nöjda. Maria är noggrann, proffsig, engagerad och mån om sina kunder. Vi kände att vi var i trygga händer och skulle anlita henne igen. Läs mer
  • Maria B skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde min bostad med Maria, hon är alltid kunnig, professionell och ödmjuk!
    Kan skarpt rekommendera henne, hon levererar sjukt bra oavsett hur marknaden är! / Mia Läs mer
  • Heine A skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Har både köpt och sålt villa med samma mäklare, har stor kunskap och driv i sin roll som mäklare. Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Heine A
    Hej Heine! Kul att höra att ni är nöjda med mig som mäklare! Har varit kul att få följa er genom era flyttar. Hoppas nu att ni kommer att trivas i nya huset. Trevlig sommar! Mvh Maria
  • Niclas K
    Niclas K skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag har sålt ett radhus med hjälp av Maria Lundberg. Hon lade ner hårt jobb på att sälja huset, var hela tiden tillgänglig för återkoppling, skötte allt väldigt professionellt, seriöst och korrekt. Vi fick bra betalt för huset trots osäker bostadsmarknad. Jag kan starkt rekommendera Maria Lundberg. Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Niclas K
    Hej Niclas! Tack för ert förtroende, kul att höra att ni är nöjda med affären. Lycka till i framtiden och hör av er om ni behöver hjälp med kapitalvinstberäkningen :) Trevlig sommar! Mvh Maria
  • Proffsig. Seriös. Trevlig. Kunnig. Tillmötesgående. Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Lisa Kristina L
    Tack. Tack. Tack. Tack. Tack :) Så roligt att höra! Ni får gärna rekommendera mig till grannar och vänner! Trevlig sommar! Mvh Maria
  • Peder O
    Peder O skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria sålde vår 3a via förhandsbud i osäker marknad. Priset blev högre än våraförväntningar och allt sköttes professionellt och smidigt. Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Peder O
    Hej Peder! Hoppas att ni kommit i ordning och trivs bra i nya radhuset. Kul att få hjälpa till med er bostadsaffär! Trevlig sommar och hälsa! Mvh Maria
    Maria L gillar detta
  • Anneli P skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria är en lugn och pålitlig mäklare som samarbetar ger tips och finner lösningar på problem. Hon inger förtroende både för säljare och köpare. Det känns tryggt att anlita Maria och hon gör sitt bästa för att lyckas med försäljningen på bästa sätt. Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Anneli P
    Hej! Tack för dom fina orden. Trevlig sommar! Mvh Maria
  • Jens L
    Jens L skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Mycket nöjd med allt, från första visningen till nu när kontraktet nu är skrivit!! Hon har hållit en hög nivå gällande bemötande och kvalitén på sitt arbete! Det har vart enkelt att få kontakt och hon har vart väldigt hjälpsam och snabb att svara/ta reda på frågor kring köpet!
    Vi är supernöjda med Maria och hon har absolut levt upp till våran förväntan! :) Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Jens L
    Hej! Kul att höra att ni är nöjda med mig som mäklare, hoppas att ni har mig i åtanken den dagen ni vill flytta större ;) Så fin lägenhet jag fick förtroendet att förmedla så jag hoppas att ni trivs! Trevlig sommar och hälsa! Mvh Maria
    Maria L gillar detta
  • Brf K skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria lever upp till alla krav som kund kan begära.
    Dessutom finns kunskapen och fingertoppskänslan att ta köparna så att, som jag upplever, de känner sig nöjda. Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Brf K
    Hej! Kul att få så fin återkoppling från er. Alltid kul att få sälja i er välskötta förening, hoppas att det blir fler affärer framöver :) Önskar er en trevlig sommar! Mvh Maria
  • Fred B
    Fred B skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria är professional, trygg, tydlig och rak. Jättebra person att ha vid sin sida genom hela säljprocessen. Rekommenderar henne! Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Fred B
    Hej! Tack för er fina rekommendation! Det var kul att få hjälp er med försäljning av er fina bostad. Hoppas att ni får en härlig sommar! Mvh Maria
    Maria L gillar detta
  • Cecilia G skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria gjorde ett professionellt och ärligt intryck på oss! Hon fanns alltid tillgänglig med svar på våra frågor och för stöd i försäljningsprocessen. Framför allt valde vi Maria för att hon är den mäklare vi själva skulle vilja möta vid ett bostadsköp: kunnig, trevlig och pålitlig! Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Cecilia G
    Hej Cecilia! Vad glad jag blir över att läsa er rekommendation. Älskar ju mitt jobb så kul att få hjälp till med er försäljning och se till att ni fick bra betalt! Trevlig sommar! Mvh Maria
    Maria L gillar detta
  • Maria G skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Maria är trevlig och engagerad , hon inger förtroende och sköter allting på ett proffesionellt sätt. Jag är mycket nöjd . Läs mer
    2018-06-28 Maria L svarar Maria G
    Tack Maria! Det var kul att få hjälp till med din lägenhetsförsäljning och kul att höra att du blev nöjd, gör alltid mitt yttersta för att få nöjda kunder! Trevlig sommar! Mvh Maria
  • Annelie F skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag kan bara säga positiva saker om Maria Lundberg. Hon är professionell, behaglig och har ett personligt engagement i sitt åtagande. När jag sålde min lägenhet hoppade den som vann budgivningen av. Maria tog tag i problemet direkt, hittade en ny potentiell köpare, ordnade med extravisning för dem, och sålde lägenheten för samma pris som det avhoppade budet. Hon var också väldigt hjälpsam i försäljningen då jag inte bodde i samma stad och hade stort tålamod med nycklar som postades hit och dit. Jag kunde heller inte närvara vid några av påskriftstillfällena, men det var inga problem för henne. Jag kan starkt rekommendera henne till andra, och hade jag bott i Stockholm hade jag fortsatt använda henne vid min nästa försäljning. Läs mer
    2018-06-28 Maria L svarar Annelie F
    Hej! Det var kul att få hjälpa till med din försäljning och styling! Ja jobbar alltid hårt för att få ihop affärerna med bra resultat och ger mig inte i första taget. Vill ju alltid ha nöjda säljare och köpare! Mvh Maria
  • Eva A
    Eva A skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Närvarande, lyssnande, driven och professionell 😊 Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Eva A
    Hej Eva! Tack för dom fina orden. Kul att få hjälpa dig genom din försäljning! Trevlig sommar! Mvh Maria
    Maria L gillar detta
  • Victor D skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Fantastisk! Maria gjorde så att allting kändes tryggt och bra hela vägen och visade hela tiden att hon var engagerad. Läs mer
    2018-06-27 Maria L svarar Victor D
    Hej Victor! Tack för dom fina orden. Det var kul att få hjälpa till, hoppas att du trivs i nya fina bostaden! Trevlig sommar! Mvh Maria
Elin Norberg
Walid Mirzazadeh