3 rekommendationer

Maria Lundberg
en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Herrhagsvägen 98
122 60 Enskede — Visa karta

Vad tror Maria att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 3 kunder tycker om Maria Lundberg

• Annelie F
    Annelie F skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag kan bara säga positiva saker om Maria Lundberg. Hon är professionell, behaglig och har ett personligt engagement i sitt åtagande. När jag sålde min lägenhet hoppade den som vann budgivningen av. Maria tog tag i problemet direkt, hittade en ny potentiell köpare, ordnade med extravisning för dem, och sålde lägenheten för samma pris som det avhoppade budet. Hon var också väldigt hjälpsam i försäljningen då jag inte bodde i samma stad och hade stort tålamod med nycklar som postades hit och dit. Jag kunde heller inte närvara vid några av påskriftstillfällena, men det var inga problem för henne. Jag kan starkt rekommendera henne till andra, och hade jag bott i Stockholm hade jag fortsatt använda henne vid min nästa försäljning.
  • Eva A
    Eva A skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Närvarande, lyssnande, driven och professionell 😊
  • Victor D
    Victor D skrev om Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Fantastisk! Maria gjorde så att allting kändes tryggt och bra hela vägen och visade hela tiden att hon var engagerad.
Elin Norberg
Walid Mirzazadeh