Maria Lundberg
Registrerad mäklare sedan 2004-08-17
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 80 Läs vad Maria Lundberg

• Christian H sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-07-11

Bagarmossen
    Vi har varit på flera visningar som Maria har hålt i. Hon har alltid varit noga med att återkoppla vid frågor och visat intresse, och även hört av sig när hon har haft objekt som passat vårt intresse.

När det var dags att sälja valde vi att anlita Maria och har inte blivit besvikna. Under hela processen har Maria varit lättillgänglig och skött allt på ett professionellt sätt. Läs mer
  • Annastiina H köpte sitt hus med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-07-04

Bagarmossen
    Vi har köpt villa och sålt lägenhet med hjälp av Maria. Har bara positivt att säga, särskilt bra är hon att informera och hålla kontakt med oss. Alltid trevlig och superprofessionell, men samtidigt lagom personlig. Läs mer
  • Ulrika S sålde sitt hus med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-06-14

Enskede
    Maria hjälpte oss när vi sålde vår villa i Tallkrogen.
    Vi kände oss väldigt trygga vid försäljningen tack vare Marias bemötande. Hon hjälpte oss med tips och råd inför försäljningen och svarade snabbt och kunnigt på alla våra frågor och funderingar.

Vi skulle rekommendera Maria vid bostadsförsäljningar. Läs mer
  • Susanne Z sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-05-13

5:a
    Farsta
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Maria. Hon är proffsig och ett stort stöd i en för mig stor affär. Har hjälp till med allt från värdering till flera visningar och gjort det hela på ett mycket bra sätt. Jag kunde känna mig trygg under hela denna "resa" vilket var viktigt för mig som säljare. Jag rekommenderar alla mina bekanta att använda sig av Maria om de ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Nina M sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-05-04

Farsta Centrum
    Sålde min lgh i Farsta, trots corona tider så fick hon del såld. Fixade privatvisningar och var engagerad! Läs mer
  • Bruno G köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-05-03

Bagarmossen
    Väldigt proffsigt bemötande genom hela processen. Mycket trevlig och organiserad. Läs mer
  • Kristiina J sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-05-02

Bagarmossen
    Jag sålde min trea i Bagarmossen. Efter att jag hade skrivit på uppdragskontraktet, tog Maria ledningen. Trots att jag var i karantän pga smittorisk flöt allt smidigt och säkert. Hela processen gick snabbt och i tio dagar var min lägenhet såld. Maria är en erfaren, mycket engagerad mäklare, som vet vad hon gör. Jag är supernöjd. Läs mer
  • Maria J sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-04-19

6:a
    Farsta Centrum
    Jag har köpt min nya bostad, ett radhus, genom Maria Lundberg, och sålt min bostadsrätt genom henne. Maria är trygg att ha vid sin sida under hela processen, både som köpare och säljare. Hon har driv, positiv energi och inger stort förtroende. Läs mer
  • Emma Sofia O sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-04-12

4:a
    Gubbängen
    Bra bemötande, proffsig och kunnig. Ett stöd i en tuff marknad.

Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Susanna E köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-04-12

Bagarmossen
    Köpte bostad av Maria och hon var vänlig och effektiv. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Elin Norberg