Maria Lundberg
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 68 Läs vad Maria Lundberg

• Ninja s
    Ninja s sålde sitt hus med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-03-27

Enskede
    Jag har sålt mitt hus i tallkrogen & Maria har gjort ett fantastiskt jobb. Vi har haft en bra dialog igenom hela förloppet . Rekomenderar henne starkt! Läs mer
  • Lars K sålde sitt hus med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-03-19

Sköndal
    Lång erfarenhet.
    Positivt och proffsigtbemötande.
    Bra och tydlig försäljningsprocess. Läs mer
  • Jan Percy F sålde sitt hus med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-03-01

Sköndal
    Maria hjälpte oss att sälja vårt radhus .
    Hon var väldigt professionell och visade på vad vi skulle betona och framhålla vid försäljningen.
    Vi har blivit väl bemötta och är nöjda med försäljningen. Läs mer
  • Christina E
    Christina E sålde sitt hus med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-02-28

Enskede
    Maria hjälpte oss sälja vår Tallkrogenvilla. Maria hjälpte oss genom försäljningen på ett tryggt, proffessionellt och trevligt sätt. Hon gav många tips och råd inför styling och fotografering och lämnade inget åt slumpen. Maria är en rutinerad och mycket kunnig mäklare, vi är mycket nöjda med vår försäljning och kan rekommendera henne varmt till dem som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Karar A sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-02-23

Farsta
    Sålde min lägenhet med Maria Lundberg. Extremt proffsigt och målmedveten mäklare. Som kämpade och aldrig gav upp.
    Hon visade ett stort engagemang och höll mig alltid uppdaterad under affärens gång.
    Kan verkligen rekommendera att sälja med Maria Lundberg. Läs mer
  • Chen-i C köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-02-23

Farsta
    Sakkunniga och mycket trevlig. Läs mer
  • Markus Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-01-30

Stockholm
    Proffsig och trevlig, känns genuint angelägen om att hjälpa mig som kund på bästa sätt. Läs mer
  • Eva-lena D sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-01-30

Stockholm
    Proffsigt, trevligt & smidigt! Läs mer
  • David M köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2019-12-12

Bagarmossen
    Hjälpsam och tillmötesgående. Rekommenderas. Läs mer
  • Clara Kim H sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2019-12-05

Bagarmossen
    Har både köpt och sålt via Maria (denna gången sålt en etta i Bagarmossen) och jag känner stort förtroende för henne. Bra kommunikation och tydlighet - något som jag värderar högt! Trots knapp tid och vissa logistiska utmaningar, gick allt vägen. Skulle rekommendera Maria alla dagar i veckan! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Elin Norberg