Maria Lundberg

Maria Lundberg

Maria Lundberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Maria Lundberg har varit registrerad mäklare sedan 2004-08. Maria Lundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 94 omdömen med ett betyg på 4.9. Maria Lundberg har haft 27 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 94 Läs vad Maria Lundberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2021-06-08
    Vi har köpt en bostadsrätt, bemötandet har varit mycket flexibelt och tillmötesgående. Stor erfarenhet och öppenhet kring området och vid visning av lägenheter. Vi träffades flera gånger och tittade på flera objekt. Vi kände att Maria brydde sig om oss som köpare och var mån om att vi skulle hitta rätt lägenhet för oss.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2021-05-29
    Maria är mycket kunnig om stadsdelarna hon arbetar i, och gav oss ett bra stöd genom hela säljprocessen. Hon mötte oss där vi var i våra tankar och målsättningar. I slutändan lyckades hon intressera många potentiella köpare och vi sålde till ett pris över vår förväntan.
    2021-04-07
    Maria är en oerhört duktig och professionell mäklare som vi verkligen kan rekommendera. Vi hade mycket tankar kring tajmingen av vår försäljning och Maria var ett jättebra stöd i detta. Vi blev väldigt nöjda med försäljningen, både sett till genomförande, pris och övriga villkor.
    2021-02-14
    Maria skötte lägenhetsaffären väldigt proffsigt från första kontakt till kontraktsskrivning med säljaren. Som köpare kände jag att hon var seriös och kunnig. Jag kände mig trygg genom hela köpet.
    2021-02-12
    Sålde en bostadsrätt i Farsta. Fick kontakt med Maria som jag upplevde som mycket kunnig och väl inläst på det område som min bostad fanns.

Jag tycker att jag fick en bra kontakt med Maria och hon levererade de man kan begära av henne. Hon hjälpte till på ett bra sätt vid pimpningen av lägenheten i samband med fotografering och visning.

Försäljningen gick bra och blev klar innan visning vilket jag tycker var skönt 👍
    2021-02-04
    Jag har köpt en 2.a i söderförort av Maria.
    Maria och jag har möts på flera visningar i området innan jag köpte en lägenhet som hon förmedlade.
    Marie har alltid bemött mig och andra spekulanter på ett professionellt, trevlig och engerat sätt.
    Hon har varit mycket sakkunnig, serviceminded och alltid återkopplat i utsatt tid.
    Mitt köp har känts tryggt genom kontakten med Maria och Svensk Fastighetsförmedling.
  • Louise W
    • Enskede
    2021-01-28
    Det här var första gången jag sålde en lägenhet så det var mycket nytt att tänka på. Jag kände snabbt förtroende för Maria och hon ingav ett lugn och gav ett proffsigt intryck direkt. Kontakten under processen var väldigt behaglig och trivsam. Jag fick värdefulla tips angående styling och är väldigt nöjd med försäljningen. Jag blev själv tipsad av en vän att ta kontakt med Maria och härmed vill jag tipsa vidare om henne!
    2020-12-29
    Sålt en 2a. Väldigt energisk, aktiv och drivande. Hög ambition, bra utnyttjande av kontakter och kundnät. Bra draghjälp till mig som förstagångssäljare.
    2020-12-20
    Tydlig, korrekt och kunnig.
    Rekommenderas starkt.
    Inga dubbeltydigheter, bra balans mellan köpare och säljares önskemål.
    Professionell.
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2020-11-27
    Vi köpte ett radhus genom Maria. Hon var mycket kunnig, snabb med information och engagerad vilket var skönt i den här processen. Vi kan varmt rekommendera Maria!