Maria Lundberg

Maria Lundberg

Maria Lundberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Maria Lundberg har varit registrerad mäklare sedan 2004-08. Maria Lundberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 86 omdömen med ett betyg på 4.9. Maria Lundberg har haft 41 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 86 Läs vad Maria Lundberg

• 2020-11-27
    Vi köpte ett radhus genom Maria. Hon var mycket kunnig, snabb med information och engagerad vilket var skönt i den här processen. Vi kan varmt rekommendera Maria!
    Sara B
    • 80.0 m²
    • Bagarmossen
    köpte sitt hus med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
  • 2020-11-07
    Maria är snabb, informativ, serviceminded, uppföljande och noggrann. M a o - en mäklare att lita på och att rekommen- dera. M v h Marianne Andersson
    Marianne A
    • 58.5 m²
    • Farsta
    köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
  • 2020-11-02
    Bra bemötande, proffsig och otroligt hjälpsam vid vårt första lägenhetsköp. Rekommenderar starkt!
    Emma D
    • 57.5 m²
    • Sköndal
  • 2020-10-29
    Proffsig och jordnära. Allt gick lätt.
    Eva H
    • 57.5 m²
    • Sköndal
    sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
  • 2020-10-22
    Maria hjälpte oss sälja en lägenhet och hade ett gediget kundregister i vårt område som gjorde försäljningen mycket lyckad. Hon var snabb, rak och tydlig i kommunikationen och lätt att ha och göra med. Vi gillade att hon kändes proffsig och inte så insmickrande som andra mäklare kan kännas. Det vi har att anmärka på var hur annonsen utfördes/skrevs då fick ändra på den ett flertal gånger då den kändes för lik så många andra annonser vi läst och inte så specifik för just vår lägenhet. Annars levde hon verkligen upp till våra förväntningar då slutresultatet blev så bra!
    Filippa R
    • 54.0 m²
  • 2020-10-11
    Sålt en 2:- i farsta strand , Maria hade sådan service och svarade på allt vi undrade sena kvällar och tidiga morrnar , bäst!
    Mikaela N
    • 62.0 m²
  • 2020-07-11
    Vi har varit på flera visningar som Maria har hålt i. Hon har alltid varit noga med att återkoppla vid frågor och visat intresse, och även hört av sig när hon har haft objekt som passat vårt intresse. När det var dags att sälja valde vi att anlita Maria och har inte blivit besvikna. Under hela processen har Maria varit lättillgänglig och skött allt på ett professionellt sätt.
    Christian H
    • 3:a
    • 79.0 m²
  • 2020-07-04
    Vi har köpt villa och sålt lägenhet med hjälp av Maria. Har bara positivt att säga, särskilt bra är hon att informera och hålla kontakt med oss. Alltid trevlig och superprofessionell, men samtidigt lagom personlig.
    Annastiina H
    • 83.0 m²
  • 2020-06-14
    Maria hjälpte oss när vi sålde vår villa i Tallkrogen. Vi kände oss väldigt trygga vid försäljningen tack vare Marias bemötande. Hon hjälpte oss med tips och råd inför försäljningen och svarade snabbt och kunnigt på alla våra frågor och funderingar. Vi skulle rekommendera Maria vid bostadsförsäljningar.
    Ulrika S
    • 75.0 m²
    • Enskede
    sålde sitt hus med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
  • 2020-05-13
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Maria. Hon är proffsig och ett stort stöd i en för mig stor affär. Har hjälp till med allt från värdering till flera visningar och gjort det hela på ett mycket bra sätt. Jag kunde känna mig trygg under hela denna "resa" vilket var viktigt för mig som säljare. Jag rekommenderar alla mina bekanta att använda sig av Maria om de ska sälja sin bostad.
    Susanne Z
    • 5:a
    • 111.0 m²
    • Farsta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte