Michelle Almby är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

och har varit registrerad mäklare sedan 2020. Michelle Almby har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 21 omdömen sedan 2020-03-11. Michelle Almby har haft 12 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 21 Läs vad Michelle Almby

• Michelle hjälpte oss med vår försäljning av vår tvåa. Michelle har varit väldigt trevlig och öppen under hela försäljningsprocessen och aldrig pushat oss som säljare att sälja för ett pris vi inte varit bekväma med. Hon har varit villig att lägga ner tid på vår lägenhet med flera visningar när spekulanterna dök upp, och det har känts mycket bra. Vi kan rekommendera Michelle varmt!
    Lovisa L sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2020-10-24
    • 2:a
    • 53.0 m²
    • Sköndal
    2020-10-24
  • Jag har köpt en bostadsrätt genom Michelle! Michelle har gett ett superfint och guidande bemötande. Extraplus är att hon har varit (och är) tillgänglig för frågor under processens gång, kontraktskrivningen där hon gick igenom och förklarade, kontra att köpare och säljare läser igenom på egen hand. Det gjorde det tydligt för både mig som köpare men också för säljarna så ingenting missförstås. Något som jag upplevde som mindre bra var den förväntade transparensen på mig att redovisa min budget innan jag sett lägenheten. Det var en första fråga jag fick när jag ringde om visning. Och senare lite väl mycket påtryckningar om att jag skulle höja mitt bud för att öka säljarens förväntningar (trots att ingen annan la högre bud). Jag förstår både mäklare och säljare samtidigt som marknadsvärdet på lägenheten kanske inte var högre i den här situationen. Det var något jag reagerade på eftersom jag tidigare aldrig varit med om det. Annars gick det snabbt och smidigt när säljaren väl bestämt sig för att sälja till det pris jag erbjudit. Så överlag superbra upplevelse och jag rekommenderar absolut Michelle som mäklare, som både kunnig, trevlig och vägledande!
    Tove Z köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2020-10-21
    • 2:a
    • 53.0 m²
    • Sköndal
    2020-10-21
  • Köpt en nybyggnationslägenhet, bra bemötande, snabb på att återkoppla.
    Ximena S köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2020-10-17
    • 35.0 m²
    2020-10-17
  • Jag och min sambo har köpt en bostadsrätt (tre rum och kök) som Michelle förmedlat, i Farsta Strand. Vi är mycket nöjda med Michelles bemötande! Hon har varit trevlig, tydlig och snabb på att återkoppla. Dessutom kändes det väldigt tryggt att som förstagångsköpare få alla frågor besvarade av Michelle. Jag rekommenderar henne varmt.
    Anna-carin Z köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    • 75.0 m²
    2020-10-13
    Tack snälla Anna-Carin för era fina ord, va glad jag blir! Jag verkligen älskar det jag gör och jag hoppas och tror att det lyser igenom i mitt engagemang och arbete. Det var verkligen superkul att få hjälpa er hitta hem i Farsta. Vi ses!

Visa svar
  • Vi fick utmärkt hjälp vid försäljning av en bostadsrätt. En helt och hållet positiv process. Trevligt bemötande och proffsigt hanterat rakt igenom. Rekommenderas vewrkligen!
    Urban S sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    • 75.0 m²
    2020-10-13
    Åh va roligt att ni är så nöjda, det gör mig himla glad. Tack snälla för att jag fick förtroendet vid er försäljning. Nu fokuserar vi på att hitta ert drömhus!

Visa svar
  • Mycket bra skött försäljning av bostadsrätt. Fint bemötande av äldre människor👍
    Vilhelm N sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2020-09-03
    • 73.5 m²
    • Skarpnäck
    2020-09-03
    Tack snälla för de fina orden. Det var verkligen supertrevligt att få hjälpa er och Inga med försäljningen. Jag hoppas att hon trivs på nya boendet! Vi ses!

Visa svar
  • Köpt min första egna bostad. Så fort jag såg bostaden visade jag stort intresse för den och Michelle visade stort engagemang och intresse att sälja bostaden till mig. Allt gick smidigt och jag fick bra information.
    Sebastian E köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2020-09-02
    2020-09-02
    Stort tack för dina fina ord Sebastian. Jag hoppas att du kommer stormtrivas i din nyproducerade lägenhet. Tack för att jag fick hjälpa dig att hitta hem. Vi ses!

Visa svar
  • Service minded med rätt inställning
    Leif V sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2020-06-28
  • Mycket bra bemötande mycket trevlig
    Marcus F köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
  • En lägenhet i Hökarängen i Södra Stockholm
    Per F köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2020-06-26
    2020-06-26