Michelle Almby
Registrerad mäklare sedan 2020-03-06
Aktiv på Reco.se sedan 2020-03-11
2019-07 - 2020-06

Läs vad 14 Läs vad Michelle Almby

• Leif V sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-06-28

Farsta
    Service minded med rätt inställning Läs mer
    Michelle A gillar detta
  • Marcus F köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-06-28

Farsta
    Mycket bra bemötande mycket trevlig Läs mer
    Michelle A gillar detta
  • Per F köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-06-26

En lägenhet i Hökarängen i Södra Stockholm Läs mer
  • Liselott L
    Liselott L köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-06-24

Enskede
    Jag har köpt en lägenhet i Tallkrogen och är så nöjd med min mäklare. Affären krävde extra engagemang och driv från Michelle för att komma till stånd då säljaren inte hittat någon ny bostad. Men det löste sig tack vare Michelle. Hon har kontinuerligt uppdaterat mig och min mamma eftersom affären drog ut på tiden vilket var ovärderligt. Jag hade annars börjat leta efter någon annan lägenhet. Jag och min mamma rekommenderar Michelle Almby varmt. Hon är kompetent, smart engagerad och empatisk! Perfekt mäklare!! Läs mer
    2020-06-26 Michelle A svarar Liselott L
    Tack snälla för era superfina ord Veronika & Liselott! Det var så roligt att få hjälpa er hitta hem i Tallkrogen. Jag är helt bombsäker på att du kommer trivas här! Vi ses snart igen!
    Michelle A gillar detta
  • Carolina H sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-06-20

Enskede
    Michelle sålde min etta i Tallkrogen och har varit väldigt engegerad och tillgänglig genom hela försäljningen. Hon hjälpte mig även att hitta en större lägenhet efter mina önskemål. Jag är otroligt nöjd! Läs mer
    2020-06-22 Michelle A svarar Carolina H
    Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med både försäljning och köpet av din nya bostad i Farsta. Jag tror att både du och vovve kommer stormtrivas! Vi ses!
    Michelle A gillar detta
  • Kristofer S sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-06-16

Hökarängen
    Sålt en 1a i Hökarängen. Michelle var hjälpsam, trevlig och professionell. Gjorde ett bra arbete. Läs mer
    2020-06-22 Michelle A svarar Kristofer S
    Tack för att jag fick hjälpa dig Kristofer! Vi ses!
  • Alexandra L köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-06-12

Hökarängen
    Michelle har varit super hjälpsam på mitt köp av min egna första lägenhet i Hökarängen!
    Har blivit bra bemött, fått bra återkoppling för att hjälpa mig på bästa möjliga sätt.

Jag rekommenderar Michelle starkt och kommer mer än gärna ta hjälp av henne i framtida försäljningar! Läs mer
    2020-06-22 Michelle A svarar Alexandra L
    Så himla roligt att vi fick ihop allt tillslut och att du är nöjd. Tack för dina fina ord! Jag hoppas och tror att du kommer stormtrivas på Tisdagsvägen!
    Michelle A gillar detta
  • Hedi R köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-06-08

Bandhagen
    Blivit bemött väldigt bra och det har varit enkelt att kommunicera med Michelle. En väldigt engagerad och trevlig mäklare. Väldigt nöjd med köpet av min nya etta! Läs mer
    2020-06-09 Michelle A svarar Hedi R
    Härligt att du är nöjd Hedi, det var superkul att få hjälpa till. Hoppas körkortet gick lysande! Vi ses i augusti!
    Michelle A gillar detta
  • Mullva G köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-06-07

4:a
    Skarpnäck
    Vi köpte en trevlig fyrarummare med Michelles hjälp. Det är vårt första bostadsköp och hon har varit behjälplig när vi undrat olika saker gällande hur och vad man ska göra så att både vi och säljarna verkade vara nöjda med slutresultatet.
    Vi kände oss inte pressade på något sätt, och vi kunde utan större problem försöka få till en affär med hennes hjälp när vi tyckte att budgivningen börjat gå långsamt.
    Eftersom det är vårt första bostadsköp så hade vi inte särskilt många förväntingar utöver vad vi inte ville, men hon har varit respektfull och gett oss utrymme att diskutera våra steg så att vi inte känner att vi missat någon information eller tagit ickegenomtänkta beslut.
    Vi är väldigt nöjda i nuläget och hoppas att avslut av affären går lika smidigt som hittills med Michelles hjälp. Läs mer
    2020-06-09 Michelle A svarar Mullva G
    Åh, va glad jag blir. Tusen tack för de fina orden! Det var så kul att få hjälpa er med ert första bostadsrättsköp. Jag hoppas ni ska trivas!
    Michelle A gillar detta
  • Anders L sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Almby en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-06-02

Bandhagen
    Michelle har på ett professionellt sätt och med ett positivt bemötande bestått oss både som vid köpet av en ny lägenhet och vid försäljning av den gamla. Läs mer
    2020-06-02 Michelle A svarar Anders L
    Stort tack för att jag fick hjälpa er Anders. Hoppas Emma stormtrivs i nya lägenheten! Vi ses!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Elin Norberg