Robert Molnar

Robert Molnar

Robert Molnar är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Robert Molnar har varit registrerad mäklare sedan 2005-05. Robert Molnar har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.7. Robert Molnar har haft 4 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 7 Läs vad Robert Molnar

• 2020-11-21
    Jag och min sambo fick hjälp av vår mäklare Robert att köpa vår första lägenhet. Robert bemötte oss med vänlighet och respekt. Han gav ett professionellt intryck och hjälpte oss genom att pedagogiskt förklara processen kring att köpa ett lägenhetsobjekt. Vår upplevelse av att köpa bostad blev - mycket tack vare vår mäklare Robert - fantastisk!
    Mika J
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Gubbängen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Molnar en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
  • 2020-11-17
    Har sålt en etta på Forshagagatan i Farsta. Har själv inte träffat honom personligen. Jag hrata med Robert ett antal gånger via telefon. Han är verkligen en trevlig person att prata med. Hoppades såklart att vi skulle få ett hyfsat pris för lägenheten. Men förhoppningen blev klart sämre när det var 3 st liknade ettor ute samtidigt i samma bostadsrättsförening. Fotografen gjorde ett bra jobb och annonsen var bra utformad. Jag fick ett bra intryck av mäklaren, gav mig bra löpande information under och även efter försäljningen. Han verkar vara en erfaren och proffsig mäklare. Jag är mycket nöjd att allt så här långt har gått så smidigt. Hälsningar Håkan Wåglund
    Håkan W
    • Farsta
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Molnar en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
  • 2020-11-16
    Vi har sålt en bosradsrätt i Farsta och två av delägarna,90 %, vi bor i Östetsund.Hans bemötande var klanderfritt och trevligt. Han lyssnade bra på våra önskemål. Vi var ju tre delägare som bara kommunicerade via telefon så det blev en viss utmaning. Det roddade han med den äran. Vi löste påskrivet via en släkting på plats. Alltså lite utmaningar för honom som han klarade fint. Tack för denna gång.
    Anna S
  • 2020-11-16
    Har köpt en lägenhet i Farsta. Jag tycker Robert har gett ett gott intryck samt var väldigt snabb att få till en kontrakt skrivning när jag var i Stockholm och ställde in mina möbler i ett förråd så man slapp köra 100mil extra.Han har kontakt mej snabbt när jag blev godkänd av föreningen så jag kan kontakta de instanser man behöver.Jag kan mycket väl rekommendera Robert Molnar till andra som skall köpa eller sälja bostad Ulf
    Ulf K
  • 2020-11-16
    Vi blev bemött på ett professionellt sätt och fick hjälp med en snabb, trygg och smidig bostadsförsäljning.
    Mathilda S
  • 2020-10-29
    VI har sålt en 3a på Storforsplan 3 i Farsta Har från första träffen och samtalet blivit mycket proffsigt och vänligt bemött Våra förväntningar har blivit väl uppfyllda Robert vår mäklare har visat prov på stor skicklighet Även visat stor empati och vänlighet i försäljning av lägenheten som var vår bortgågna mors Med vänlig hälsning Eva Pihl Nilsson
    Folke N
    • 3:a
    • 74.0 m²
    • Farsta Centrum
  • 2020-10-28
    Vi köpte en 3 rum lägenhet i Farsta och vi är mycket nöjda med en erfarenhet som vi hade med Robert. Han var snäll, alltid tillgänglig, exakt och redo att hjälpa så hela processen gick riktig smidigt. Vi skulle alltid rekommendera Robert och jag är säker på att vi kommer att arbeta med honom igen.
    Dejana J
    • 3:a
    • 74.0 m²
    • Farsta Centrum

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte