Sara Kjellgren
Registrerad mäklare sedan 2012-01-02
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 14 Läs vad Sara Kjellgren

• Jair L köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-06-08

2:a
    Enskede
    Jag köpte min första bostadsrätt genom Sara Kjellgren och det kändes tryggt och proffsigt under hela processen! Läs mer
  • Sanna E sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-05-10

Farsta
    Sara hjälpte oss att sälja vår 4rok på ett snabbt och smidigt sätt. Hon var proaktiv i processen och återkopplade direkt hon hade ny information. Hon var också noga med att inte missa ev spekulanter.
    Sara har ett trevligt och glatt bemötande.
    Vi är nöjda med hennes insats!

Sanna, Hökarängen Läs mer
  • Maja F köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-05-04

Farsta
    Jag har köpt bostad och upplevde att processen som Sara höll i genomfördes korrekt och med trygg hand. Läs mer
  • Carl M köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-04-26

1.5:a
    Enskede
    Sara var mycket kunnig och seriös! Läs mer
  • Maria F sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-04-24

1.5:a
    Enskede
    Kunnig och engagerad mäklare som bidrog till att det blev en trygg och bra bostadsaffär. Kan rekommendera Sara till alla som vill sälja sin lägenhet i Enskedeområdet. Läs mer
  • Martin Rikard L sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-04-20

Farsta
    Sara gjorde en utmärkt insats som mäklare åt oss när vi sålde vår härliga 4:a i Hökarängen. Hon gav kloka råd under hands, ledde processen med bra tempo och tog proaktiva initiativ som främjade vår försäljning. Försäljningen gick betydligt snabbare och smidigare än vi hade tänkt oss i Coronatider. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Sara som mäklare till andra! Läs mer
    2020-04-20 Sara Kjellgren svarar Martin Rikard L
    Tack snälla Martin för de fina orden! Det var mycket trevligt att få hjälpa er med er försäljning.
  • Ove L sålde sitt hus med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-03-11

Farsta
    Vi har både köpt (lägenhet) och sålt (radhus) med hjälp av Sara.
    Hon har visat mycket stort engagemang i båda affärerna och har agerat både proffsigt och tillmötesgående.
    Vi har beretts insyn i arbetet under hela processen, där hon har uppvisat stort kunnande inom området. Detta parat med ett trevligt sätt har sammantaget skapat en mycket förtroendegivande atmosfär, både för oss som köpare och säljare.

Sammanfattningsvis: Vi är mycket nöjda med Saras mäklarinsats.

Kristina & Ove Lind Läs mer
    2020-03-12 Sara Kjellgren svarar Ove L
    Tack snälla Kristina och Ove för de fina orden! Det var mycket trevligt att få hjälpa er med er försäljning och att hitta ert nya hem!
  • Isak S köpte sitt hus med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-02-27

Farsta
    Sara var till stor hjälp då vi köpte vårt första radhus. Lätt att nå och svarade snabbt på våra funderingar och frågor. Läs mer
  • Josefin S köpte sitt hus med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-02-27

Farsta
    Jag och min man har köpt radhus av Sara. Hon har varit genomgående väldigt lätt att ha att göra med och proffesionell. Läs mer
    2020-02-27 Sara Kjellgren svarar Josefin S
    Tack för din rekommendation Josefin. Roligt att få hjälpa er till köpet av ert fina radhus!
    Sara Kjellgren gillar detta
  • Marjo H sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-02-24

2:a
    Handen
    Sara sålde min lägenhet snabbt! Hon är målmedveten, in lyssnande och effektiv. Bra samarbete, tack! Läs mer
    Sara Kjellgren gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede