Sara Kjellgren
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 8 Läs vad Sara Kjellgren

• Ove L sålde sitt hus med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-03-11

Farsta
    Vi har både köpt (lägenhet) och sålt (radhus) med hjälp av Sara.
    Hon har visat mycket stort engagemang i båda affärerna och har agerat både proffsigt och tillmötesgående.
    Vi har beretts insyn i arbetet under hela processen, där hon har uppvisat stort kunnande inom området. Detta parat med ett trevligt sätt har sammantaget skapat en mycket förtroendegivande atmosfär, både för oss som köpare och säljare.

Sammanfattningsvis: Vi är mycket nöjda med Saras mäklarinsats.

Kristina & Ove Lind Läs mer
    2020-03-12 Sara Kjellgren svarar Ove L
    Tack snälla Kristina och Ove för de fina orden! Det var mycket trevligt att få hjälpa er med er försäljning och att hitta ert nya hem!
  • Isak S köpte sitt hus med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-02-27

Farsta
    Sara var till stor hjälp då vi köpte vårt första radhus. Lätt att nå och svarade snabbt på våra funderingar och frågor. Läs mer
  • Josefin S köpte sitt hus med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-02-27

Farsta
    Jag och min man har köpt radhus av Sara. Hon har varit genomgående väldigt lätt att ha att göra med och proffesionell. Läs mer
    2020-02-27 Sara Kjellgren svarar Josefin S
    Tack för din rekommendation Josefin. Roligt att få hjälpa er till köpet av ert fina radhus!
    Sara Kjellgren gillar detta
  • Marjo H sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-02-24

Handen
    Sara sålde min lägenhet snabbt! Hon är målmedveten, in lyssnande och effektiv. Bra samarbete, tack! Läs mer
    Sara Kjellgren gillar detta
  • Gunilla B sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2019-12-29

Farsta
    Sålde bostadsrätt. Väl bemött redan i första samtalet och kändes bra även efter mötet. Räknade med en senare försäljning men chansade på en tidigare som gick över förväntan och fick den såld till det pris som vi hade hoppats på. Så vi är mycket nöjda med Sara och att allt löpte på så smidigt och bra. Rekommenderar gärna henne. Läs mer
  • Melanie A
    Melanie A köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2019-11-19

Farsta
    Sara var väldigt duktig och trevlig. Hon kändes väldigt erfaren och jag fick verkligen känslan att jag kom till någon som visste vad hon gjorde. Hon återkopplar även inom kort tid, vilket uppskattas väldigt mycket. Läs mer
    Sara Kjellgren gillar detta
  • Marita L skrev om Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2019-09-12

Snabb och proffsig handläggning. Trevligt sätt! Läs mer
    Sara Kjellgren gillar detta
  • Sven Gustav Torbjörn L skrev om Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2019-08-06

Återkom snbbt med svar och visade ett trevligt samt professionellt bemötande. Känner till marknaden väl för det område som vi är intresserade av. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Elin Norberg