Sara Kjellgren

Sara Kjellgren

Sara Kjellgren är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Sara Kjellgren har varit registrerad mäklare sedan 2012-01. Sara Kjellgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.9. Sara Kjellgren har haft 21 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 26 Läs vad Sara Kjellgren

• 2020-11-27
    Vi sålde 3 rum och kök med balkong i en ekonomisk stark och stabil förening i Hökarengen. Sara var trevligt, pålitlig, kunnig. Hon lyckades sälja våran lägenhet från första visning. Precis för den priset som vi hade hoppats på. Vi är nöjda och det gick jätte smidigt och utan någon stress från oss.
    Igor P
    • 3:a
    • 79.5 m²
    • Farsta
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
  • 2020-11-09
    Behövde ursnabb försäljning och Sara levererade fullt ut. Effektiv, proffsig och mkt lättillgänglig. Rekommenderar definitivt.
    Cecilia S
    • 64.5 m²
  • 2020-11-05
    I've bought a 65 sq meter apartment. This was the first time I bought an apartment in Sweden. The broker helped me to understand the procedure. She was quick to reply to my questions regarding the apartment and the condominium, and she managed to organize a meeting with the owner and the inspector in few hours. In general I'm happy about my experience.
    Roberto G
    • 64.5 m²
    • Farsta
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
  • 2020-10-26
    Jag har sålt min bostad - mitt absoluta älsklingsboende - som jag har haft väldigt svårt att göra mig av med, då den har allt jag någonsin kan önska mig och en stor del av mitt och mina barns liv finns i bostaden. Sara, som har varit min mäklare genom hela processen, har varit förstående och empatisk i alla skeden och vi tillsammans som mäklare och säljare har verkligen vuxit. Hon har stöttat mig i mina mest osäkra och negativa känslodalar och delat min glädje när vi gått framåt i processen. Sara är en mäklare jag definitivt kommer att rekommendera till mina vänner. Sara är en människa som gör avtryck och vi kommer förmodligen att ha kontakt som vänner även efter avslutad affär.
    Marianne A
    • 5:a
    • 147.0 m²
    • Farsta Centrum
  • 2020-10-25
    Proffsig, lyhörd & förtroendeingivande!
    Arjiris S
    Arjiris S
    • 5:a
    • 147.0 m²
    • Farsta Centrum
  • 2020-09-24
    2a i Hökarängen. Tillmötesgående, snabb och lätt kommunikation. Väldigt professionellt intryck både av Sara och Svensk fast.
    Daniel H
    • 53.0 m²
  • 2020-09-21
    Vi träffade tre mäklare från olika mäklarfirmor och vi kände båda två att Sara var den som skulle sälja vår lägenhet till bäst pris, vilket var det primära för oss. Och precis som ”utlovat” fick vi precis den summa vi önskade. Tack Sara! Dessutom trevlig utan att bli inställsam, vilket jag har svårt för :)
    Sarah N
    • 53.0 m²
  • 2020-09-21
    Jag köpte lägenheten med hjälp av Sara. Jag har fått tydligt hjälp inom hela processen, t, ex boka privatvisning, budgivningen samt skriva kontrakt osv. En trevlig köpprocessen.
    Wei J
    • 48.0 m²
    • Bagarmossen
  • 2020-09-10
    Köpt sommarhus. Proffsigt och ett lugnt bemötande.
    Anjelica E
    • 30.0 m²
    • Gålö
    köpte sin stuga med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
  • 2020-09-08
    Det känns skönt att veta att Sara har sålt fritidshus i samma område. Det var lite speciellt då det var ett arrende. Hon är kunnig. Har haft Sara som mäklare förut. Kan varmt rekomendera Sara
    Gunnel G
    • 30.0 m²
    • Gålö
    sålde sin stuga med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte