Selma Fazlic
Registrerad mäklare sedan 2018-09-24
Aktiv på Reco.se sedan 2019-05-15
2019-07 - 2020-06

Läs vad 41 Läs vad Selma Fazlic

• Björn F sålde sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-06-29

Farsta
    Selma sålde vår 2a på 60kvm i Farsta innan annonsen hann ut på hemnet. Hon kommunicerade allt tydligt, var tillgänglig
    och snabb, och jobbade med bra fotograf/stylist. Det kunde inte blivit bättre! Läs mer
    Selma F gillar detta
  • Stina R köpte sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-06-29

Farsta
    Selma kontaktade mig och erbjöd en förhandsvisning på vår lägenhet i Farsta. Hon är serviceinriktad och flexibel och erbjöd ett datum för visning som passade oss. I samband med försäljningen och kontraktskrivningen möjliggjorde Selma en snabb affär vilket var av största vikt för oss. Selma tar en aktiv roll i försäljningen och har svarat på alla mina frågor löpande, alltid med ett trevligt bemötande. Läs mer
    Selma F gillar detta
  • Carolina H köpte sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-06-20

Farsta
    Jag har köpt en tvåa i Farsta och Selma har fått mig att känna mig väldigt trygg i mitt köp. Hon är professionell och trevlig. Jag är supernöjd! Läs mer
    Selma F gillar detta
  • Carl A sålde sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-06-16

Stureby/Enskede
    Hjälpte till från början till slut i vår första försäljning. Lugnade ner oss när vi blev stressade och var proffsig hela tiden.

Kommer definitivt använda oss av Selma igen! Läs mer
    2020-06-16 Selma F svarar Carl A
    Vad kul att höra att ni blev nöjda med försäljningen och mitt jobb. Stort Tack för ert förtroende och jag hjälper er mer än gärna i er nästa bostadsaffär!

Ta hand om er tills vi ses igen och ha en trevlig sommar! /Selma
    Selma F gillar detta
  • Dennis K köpte sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-06-15

3:a
    Farsta
    Köpt bostad, bra & informativt bemötande - fick svar på alla våra frågor. Läs mer
    Selma F gillar detta
  • Carl G köpte sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-06-14

Stureby/Enskede
    Vi köpte en lägenhet med Selma. Det gick väldigt snabbt, trevlig och hon var kommunikativ genom hela process. Var tillgänglig för kontraktsskrivning på helgen för ett effektivt avslut! Läs mer
    Selma F gillar detta
  • Mohammad H köpte sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-06-13

5:a
    Farsta
    Duktig och seriös som tar tag i problemet. Läs mer
    Selma F gillar detta
  • Elin V sålde sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-06-13

Farsta
    Tog hjälp av Selma för att sälja min lägenhet, och imponerades av hur snabbt hon ordnade med försäljningen. Selma har varit tillgänglig, hjälpsam och mån om att det ska bli bra för alla inblandade. Jag skulle definitivt anlita Selma igen, och rekommenderar henne varmt! Läs mer
    Selma F gillar detta
  • Bjarne J sålde sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-06-07

3:a
    Bagarmossen
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Mycket trevlig och ett bra bemötande.
    Personlig och engagerad och samtidigt mycket proffsig. Läs mer
    2020-06-07 Selma F svarar Bjarne J
    Tack för jättefina kommentarer och Grattis till er nya bostad! Det har varit en ära att få samarbeta med er. /Selma
    Selma F gillar detta
  • Suraya U köpte sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-05-24

Bandhagen
    Selma sålde min lägenhet, en 2a på 68 kvm inom en vecka. Tack vare det kunde jag köpa den nya lägenheten som jag såg veckan innan och fick skriva på både försäljningskontraktet och köpekontraktet under samma dag. Hade inga förväntningar pga världskrisen. Men det gick super snabbt och smidigt från mäklaruppdrag, fotografering, annons till visning och sedan kontraktskrivning. Skulle starkt rekommendera henne, skitbra bemötande, väldigt driven och kompetent! Läs mer
    2020-05-25 Selma F svarar Suraya U
    Ett stort Tack för dem fina rekommendationerna! Det har varit en ära att snabbt kunna hjälpa dig genom både köp och försäljning av din bostad. Tack för ett gott samarbete och jag hoppas du kommer stormtrivas i din nya fina bostad. Kram/Selma

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Elin Norberg