Selma Fazlic

Selma Fazlic

Selma Fazlic är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

och har varit registrerad mäklare sedan 2018. Selma Fazlic har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 54 omdömen sedan 2019-05-15. Selma Fazlic har haft 51 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 54 Läs vad Selma Fazlic

• Utmärkt vägledning inför försäljningen av huset. Professionell och trevlig. Har mycket goda kunskaper som Selma dela med sig av. Selma levde upp till våra förväntningar. Vi lämnar våra bästa rekommendationer.
    Katarina B sålde sitt hus med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2020-10-08
    • 105.0 m²
    2020-10-08
  • Selma sålde en lght till oss. Hon var hjälpsam, kommunicerade tydligt och proffsig. Stort tack för fin service Selma!
    Elefteria O köpte sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2020-09-27
    • 4:a
    • 89.0 m²
    • Enskede
    2020-09-27
  • Sålt liten etta, 25 kvm, i Farsta. Mäklaren bemötte mig på ett schysst och trevligt sätt. Mina förväntningar var förstås att det inte skulle uppstå något strul och att priset skulle bli ungefär som det allmänt bedömdes att ligga på, och detta infriades. Jag tycker att mäklaren gjorde sitt jobb utan att jag fann något att klaga på. Min upplevelse var att det hela förlöpte smidigt och hade jag haft ytterligare en lägenhet att sälja hade jag anlitat samma mäklare.
    Lennart H sålde sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    • 25.0 m²
    2020-09-14
  • Väldigt duktig och professionell. Gav mig bra med information och förklaringar till mina frågor.
    Joakim H köpte sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    • 35.0 m²
    • Enskede
    2020-09-14
  • Vi har såilt en lägenhet i Farsta. Inför försäljningen kontaktade vi 2 mäklare. En med lång erfarenhet i branschen samt en med kortare erfarenhet. Valet föll på Selma som inte har varit mäklare så länge. Vårt intryck var att Selma var engagerad, snabbtänkt och kunnig om marknaden så valet föll på henne. Vi hade inga andra förväntningar än det intryck Selma gav. Selma har varit engagerad, intresserad och snabb i återkoppling både till oss och köpare. Vi är så nöjda och önskar Selma stort lycka till i framtiden.
    Monica V sålde sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2020-09-07
    • 62.0 m²
    2020-09-07
  • Selma är tillmötesgående, glad och har koll på läget! Jag har träffat henne vid flera visningar och hon har alltid haft svar på mina frågor. Hon är klipsk och vet hur man förhandlar.
    Hanna L köpte sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2020-09-06
    • 3:a
    • 79.0 m²
    2020-09-06
  • Tillgänglig, påläst, flexibel och allmänt perfekt mäklare!
    Matteus F
    Matteus F köpte sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2020-09-04
    • 59.0 m²
    2020-09-04
  • Bra bemötande, profeccionalism, effektivitet . Jag köpte en lägenhet. Bra engagemang. Profesional, sakligt
    Maritza Q köpte sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2020-09-03
    • 3:a
    • 80.5 m²
    2020-09-03
  • Sålt min 2a i Farsta. Var lite orolig på hur de skulle fungera eftersom jag var tvungen att sälja den på distans (60mil). Men efter kontakt med Selma kunde jag känna mig lugn, hon har vart helt fantastisk och lyckades sälja min lägenhet redan innan visning. Helt klart över mina förväntningar. Har bara bra saker att säga om Selma.
    Fredrik E sålde sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2020-09-02
    • 60.5 m²
    2020-09-02
  • Sålt bostad. Selma är den absolut bästa mäklaren jag har haft å göra med och jag har HÖGA krav Selma är: Proffsig, och enkel att ha att göra med, kompetent och med fingespetskänsla! Riktigt bra för båda parter, både köpare och säljare, man känner sig oerhört trygg i att ha med Selma att göra i som för mig en svår tid. Ödmjuk och förstående! Hon gör det där lilla extra som jag tycker är viktig egenskap hos en mäklare!
    Karin S
    Karin S sålde sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    2020-08-07
    • 31.0 m²