Selma Fazlic
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 26 Läs vad Selma Fazlic

• Helen E sålde sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-03-19

Enskede
    Selma har sålt vår 3:a på ett proffsigt och effektivt sätt. Selma har levt upp till våra förväntningar och varit aktiv och snabb med svar på frågor vi haft. Vi ser framemot att slutföra affären i April. Läs mer
    2020-03-26 Selma F svarar Helen E
    Tusen tack för dem fina rekommendationerna Helen och Leo! Det har varit kul att få samarbeta tillsammans med er och att ni blev nöjda med resultatet. Vi ses snart igen!
    Selma F gillar detta
  • Anna Cecilia N köpte sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-03-13

Gubbängen - Enskede
    Som köpare har jag bara gott att säga om Selma. Rak, ärlig, trevlig, tålmodig och tillmötesgående. Blir inte bättre! Läs mer
    Selma F gillar detta
  • Richard R sålde sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-03-06

Skarpnäck
    Selma är en fantastisk mäklare som tar sig tiden för sina kunder och hjälper till med alla frågor. Hon är rak, ärlig, jobbar hårt och siktar mot höga försäljningspriser.

Jag kommer definitivt kontakta henne igen för mina framtida försäljningar och rekommendera henne till mina vänner. Läs mer
    Selma F gillar detta
  • Erika P sålde sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-03-01

Skarpnäck
    Selma hjälpte mig att sälja min lägenhet i Skarpnäck. Hon är väldigt trevlig och noggrann och lägenheten såldes till ett pris över förväntan! Läs mer
    Selma F gillar detta
  • Linn V köpte sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-02-29

Hej,
    Jag har precis köpt min första bostadsrätt. Selma har varit väldigt tillmötesgående på alla tänkbara vis. Här har vi en tjej som vet vad ordet service minded betyder.
    Mvh Linn Veleva Läs mer
    Selma F gillar detta
  • Maria E köpte sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-02-28

Farsta
    Jag köpte en bostadsrättslägenhet. Jag upplevde kontakten med mäklaren mycket bra och snabb. Läs mer
    Selma F gillar detta
  • Stefanie G köpte sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-02-28

Skarpnäck
    Jag köpte en lägenhet som Selma sålde, hon har varit väldigt hjälpsam under hela processen och alltid tillgänglig för att svara på frågor och funderingar. Hon gav ett väldigt professionellt intryck och jag har egentligen inget dåligt att säga. Läs mer
    Selma F gillar detta
  • Malin A sålde sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-02-27

Farsta
    Selma är en HELT fantastisk mäklare. Verkligen 10 poäng!
    Hon skötte försäljningen av min lägenhet i Farsta. Då detta var min första försäljning behövde jag en trygg mäklare som kunde guida mig genom hela processen. Selma tar sig tid att förklara, så att man förstår samt hjälper en med råd och stöttning. Hon kommer alltid i tid och svarar alltid på mail/sms/telefon supersnabbt vare sig det är vardag/helg eller sena kvällar - väldigt uppskattat!
    När det drog ihop sig inför visning och själva försäljningen var hon väldigt närvarande och driven genom hela affären. Kändes väldigt tryggt!

Jag rekommenderar Selma varmt till alla! Väldigt kunnig, engagerad och proffsig men samtidigt väldigt ödmjuk.
    Det märks så väl att hon älskar och brinner för sitt jobb!
    /Malin Läs mer
    Selma F gillar detta
  • Michelle Louise B köpte sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-02-07

Enskede
    We bought an apartment from Selma.
    The whole experience was simple, easy and fast moving. She was very quick to respond and arrange a private viewing. Very helpful! Läs mer
    Selma F gillar detta
  • Alexandra K sålde sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2020-01-18

Farsta
    Selma hjälpte mig att sälja min första lägenhet, jag hade ingen tidigare erfarenhet av lägenhetsförsäljning och jag var ganska nervös då jag inte är så kunnig på området. Tack vare Selma blev min första lägenhetsförsäljning en positiv erfarenhet; jag kände mig lyssnad på, hon höll mig välinformerad genom hela processen, och gav mig rådgivning på ett sätt att jag kunde känn mig trygg i att fatta mina egna beslut. Som mäklare är Selma trevlig, respektfull (fick mig aldrig att känna mig dum hur banal frågor jag än ställde), pedagogisk och oerhört professionell! Jag rekommenderar Selma alla dagar i veckan till vem som helst, oavsett om man är erfaren eller nybörjare vad gäller försäljning eller köp av bostad! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Elin Norberg