Walid Mirzazadeh
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 25 kunder tycker om Walid Mirzazadeh

• Åke H skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2019-01-21

Min bostad på Herrhagsvägen95 är såld med hjälp av
    Walid Mirzazade , som har ordnat försäljningen på ett kunnigt och föredömligt sätt. Prissättningen efter värderingen sammanföll ganska bra med vad jag själv trodde , eftersom huset är gammalt (1939) och inte genomgått så stora förändringar sedan 1984 när jag köpte det. ---
    Jag har blivit har blivit mycket sympatiskt bemött under hela försäljningsperiod och är nöjd med resultatet. Hälsningar Åke Hedlund. ---Enskede 2019-01-21. Läs mer
  • Sameer H
    Sameer H skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2019-01-11

Mycket trevliga och professionella mäklare klart bästa valet när du ska sälja, Som de var i mitt fall. Kan varmt rekommendera denna mäklarbyrå.
    Tack för er hjälp vid mitt livs försäljning. 🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
  • Montserrat C
    Montserrat C skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2019-01-11

Proffesionellt , välbemötande, rekommenderar Walid och ger honom en 10 av 10 .
    Tack Walid! Läs mer
  • Karl Martin Alexander L skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2018-11-19

Han jobbar stenhårt för att få igenom en så bra försäljning som möjligt.
    Fick min lägenhet såld för marknadspriset TROTS att det låg 4 likadana lägenheter ute samtidigt i samma hus och köparens marknad. Läs mer
    2018-11-22 Walid M svarar Karl Martin Alexander L
    Tack Martin och grattis till pappa livet snart :)
  • Jan-Olof K
    Jan-Olof K skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2018-11-18

Sålt Ekshäradsgatan 81 Farsta.
    Från första stund ingav Walid trygghet, noggrannhet och förtroende på ett alldeles speciellt sätt.Tips, råd och materialframtagning inför försäljning och visning var mycket proffsigt Genom hela processen har hans återkoppling varit suverän.Informerat i stort sett dagligen om vad som sker.Bedömningen av utgångspris var helt realistisk och medförde troligen en bra budgivning för alla parter.Glädjande är också att han tydligen informerade budgivarna om läget hela tiden vilket medförde att när vi träffade köparna var dom i en bra sinnesstämning och helt nöjda vid kontraktstecknandet som gick att genomföra mycket smidigt tack vare hans väl förberedda jobb och tydliga genomgång.Fanns inget i övrigt att önska.Vi kommer alltid att rekommendera honom i vår bekantskapskrets om någon behöver anlita mäklare.
    Alla våra förväntningar har överträffats med råge och nöjdare kunder kan Ni nog inte få då allt fungerat utmärkt och inga besvär för oss överhuvudtaget.
    Jan-Olof Klingsell. Läs mer
    2018-11-22 Walid M svarar Jan-Olof K
    Tack Jan-Olof tack för fin rekommendation. Det är jag som ska tacka er som gav oss förtroendet att förmedla er fina bostad.
  • Peter A skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2018-10-17

Sålde en nybyggd 1:a i en av svåraste och ostabila tider för bostadsförsäljning, blev bemött på ett professionellt och lungt sätt, mäklare har enastående lokalkännedom och koll på området.
    Blev en lyckad försäljning med ett pris högt över förväntan! Gör gärna nästa bostadsaffär genom samma mäklare. Stor tack Walid! Läs mer
    2018-11-06 Walid M svarar Peter A
    Tack Peter och tack för ditt förtroende.
  • Niklas D skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2018-10-12

Walid har varit en fantastisk mäklare att jobba med. Han har hängt från det att jag började fundera på att flytta tills dess att alla papper var klara. Han har varit ett toppen stöd och guidat mig hela vägen fram till bästa möjliga pris när jag väl var redo att sälja. Ni kommer alltid vara i goda händer om ni väljer att arbeta med Walid som er mäklare. Läs mer
    2018-10-15 Walid M svarar Niklas D
    Tack Niklas glad att jag fick hjälpa till och hoppas att jag hjälpa dig med köpet.
  • Rachelle P
    Rachelle P skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2018-09-28

Den bästa mäklare i hela Sverige!
    I cannot put into words how thankful I am to have worked with Walid. He is the best real estate agent I have ever met. Walid is passionnate about his job, hardworking, smart, professional and he definitly knows the market. He always made my family feel like his #1 priority. With him everything was perfect, tips to style the apartment, starting price strategy, information/communication... and as a result my apartment was sold within a week, at a price well above the market. I will definitely recommend Walid to anyone thinking of selling, and I can't thank him enough for helping me! Läs mer
    2018-10-02 Walid M svarar Rachelle P
    Thank you Rachelle. Really glad I could help you take care of you and the kids.
    Walid M gillar detta
  • Fredrik F skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2018-08-30

Jag valde mellan tre mäklarfirmor för att konkurrera om mitt uppdrag. Lotten föll på Walid och Svensk fastighetsförmedlingen.
    Walid var närvarande från start till mål och tillsammans satte vi upp en tydlig plan för att nu vårat mål, Walid valde en offensiv plan, vilken jag först tivvlade på men efter att ha givit honom min tillit så fanns det ingen tvivel om att det var rätt, vilket resulterade i en snabb och smidig försäljing (innan visning) till ettt pris som jag var mycket nöjd med.
    Walid värdesätter både köpare och säljare, spelar ärligt med alla kort på bordet. Han känner sin marknad väl vilket är en enorm fördel.
    Walid får en extra eloge och dito guldstjärna för att ta sig tid att finnas tillgänglig sena kvällar, som stöd och bollplank.
    Tack Walid! Läs mer
    2018-08-30 Walid M svarar Fredrik F
    Tack för äran att jag fick sälja din bostad och tack för ditt förtroendet.
  • Linda N skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

2018-07-24

Valid var mycket lyhörd . han kunde på en gång snappa upp våra behov och såg till att det mesta blev uppfyllt.
    inom en månad var försäljning av vår lägenhet.och köp av hus klart. " Här vilar inga halta löss". Underbart!! Mycket proffsigt
    Helt i min smak. Läs mer
    2018-08-01 Walid M svarar Linda N
    Stort tack Linda! glad att jag fick hjälpa er. Vi ses och hörs snart!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Elin Norberg