9 rekommendationer

Walid Mirzazadeh
en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Herrhagsvägen 98
122 60 Enskede — Visa karta

Vad tror Walid att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 9 kunder tycker om Walid Mirzazadeh

• Sanjin U
    Sanjin U skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid var alltid tillgänglig för att svara på frågor och gav ett personligt intryck. Jag rekommenderar att använda Walid som mäklare eftersom han är trevlig och brinner för sitt arbete och vill det bästa för säljaren. Läs mer
    2017-12-10 Walid M svarar Sanjin U
    Tack de fina orden Sanjin, och tack för förtroendet.
    Elin N gillar detta
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid har mycket trevligt bemötande. Han är engagerad och närvarande. Jag kände på en gång en trygghet med honom och han inger förtroende. Han är ärlig pålitlig och snäll.
    Han är kunnig och det han inte vet är han snabb med att ta reda på. Han ger mycket bra råd som jag har haft stor hjälp av. Han är naturlig och kommunikativ, lyssnar, ställer bra frågor och ger tydliga svar. Han förmedlar lugn när det behövs. Ingenting är besvärligt utan han är mycket villig att hjälpa till och han tar tag i det som behöver göras på en gång. Han är organiserad och följer dom rutiner som jag bara har kunnat ana mig till. Han är också positiv och glad i sin yrkesroll. Han har fört mig genom den här processen på bästa sätt och jag känner mig så lycklig och glad att den här affären gick så bra.
    Det finns därför inget annat alternativ för mig än att ge Walid de bästa betyg man kan få som Fastighetsmäklare. Jag kommer därför att varmt rekomendera honom till alla dom som vill ha den bästa Fastighetsmäklaren från nu och framöver och önskar honom härmed fortsatt framgång och lycka till. Läs mer
    2017-11-27 Walid M svarar Ingrid L
    Stort tack Ingrid för dina fina ord. Nöjet var på min sida, roligt att få hjälpa dig.
    Elin N gillar detta
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid sålde vår lgh med omtanke och gav oss information hela tiden vad som skedde :) använder han gärna igen ;) Läs mer
    2017-10-22 Walid M svarar Daniel M
    Tack för din fina rekommendation Daniel, grattis igen till försäljningen, roligt att jag fick hjälpa er! Jag hjälper er gärna igen.
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid Mirzazadeh är kunnig, trevlig och proffsig i sitt arbetssätt och även om vi förlorade en budgivning...så hade vi ändå ett bra intryck av honom. Helt klart en seriös mäklare att räkna med. Läs mer
  • Johan U
    Johan U skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Tydlig och metodisk. Kände mig trygg under hela affären Läs mer
    2017-10-06 Walid M svarar Johan U
    Tack för din fina rekommendation! Stort nöje att få hjälpa dig vid försäljningen av din fina lägenhet.
  • Mats H
    Mats H skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi är mycket nöjda med Walid, kunnig i området och han har jobbat hårt .
    Också nått som varit mycket bra är att kunna bolla ideer och sedan göra nått bra av det tillsammans .
    Har bara gott att säga om Walid , och var också tillgänglig hela tiden och återknöt .Vilket jag tycker ä'r ett stort plus .
    Kan ge varma rek om Walid . Läs mer
    2017-10-02 Walid M svarar Mats H
    Tack för din fina rekommendation Mats! Stort nöje att få hjälpa dig vid försäljningen av ditt fina lägenhet!
  • Kenta L
    Kenta L skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vänligt och tryggt bemötande. Walid finns alltid till hands för att svara på frågor och ge snabb återkoppling.
    Han är serviceminded och bra på sitt jobb. Läs mer
  • Mari S
    Mari S skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid var hjälpsam och trevlig. Han gjorde ett bra jobb. Köparna av lägenheten berömde honom också Läs mer
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Perfekt! Engagerad, trevlig, alltid tillgänglig, bra på alla sätt. Rekommenderas starkt. Läs mer
Elin Norberg
Walid Mirzazadeh