Walid Mirzazadeh
en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Herrhagsvägen 98
122 60 Enskede — Visa karta

Vad tror Walid att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 20 kunder tycker om Walid Mirzazadeh

• Peter A skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Sålde en nybyggd 1:a i en av svåraste och ostabila tider för bostadsförsäljning, blev bemött på ett professionellt och lungt sätt, mäklare har enastående lokalkännedom och koll på området.
    Blev en lyckad försäljning med ett pris högt över förväntan! Gör gärna nästa bostadsaffär genom samma mäklare. Stor tack Walid! Läs mer
  • Niklas D skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid har varit en fantastisk mäklare att jobba med. Han har hängt från det att jag började fundera på att flytta tills dess att alla papper var klara. Han har varit ett toppen stöd och guidat mig hela vägen fram till bästa möjliga pris när jag väl var redo att sälja. Ni kommer alltid vara i goda händer om ni väljer att arbeta med Walid som er mäklare. Läs mer
    2018-10-15 Walid M svarar Niklas D
    Tack Niklas glad att jag fick hjälpa till och hoppas att jag hjälpa dig med köpet.
  • Rachelle P
    Rachelle P skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Den bästa mäklare i hela Sverige!
    I cannot put into words how thankful I am to have worked with Walid. He is the best real estate agent I have ever met. Walid is passionnate about his job, hardworking, smart, professional and he definitly knows the market. He always made my family feel like his #1 priority. With him everything was perfect, tips to style the apartment, starting price strategy, information/communication... and as a result my apartment was sold within a week, at a price well above the market. I will definitely recommend Walid to anyone thinking of selling, and I can't thank him enough for helping me! Läs mer
    2018-10-02 Walid M svarar Rachelle P
    Thank you Rachelle. Really glad I could help you take care of you and the kids.
    Walid M gillar detta
  • Fredrik F skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Jag valde mellan tre mäklarfirmor för att konkurrera om mitt uppdrag. Lotten föll på Walid och Svensk fastighetsförmedlingen.
    Walid var närvarande från start till mål och tillsammans satte vi upp en tydlig plan för att nu vårat mål, Walid valde en offensiv plan, vilken jag först tivvlade på men efter att ha givit honom min tillit så fanns det ingen tvivel om att det var rätt, vilket resulterade i en snabb och smidig försäljing (innan visning) till ettt pris som jag var mycket nöjd med.
    Walid värdesätter både köpare och säljare, spelar ärligt med alla kort på bordet. Han känner sin marknad väl vilket är en enorm fördel.
    Walid får en extra eloge och dito guldstjärna för att ta sig tid att finnas tillgänglig sena kvällar, som stöd och bollplank.
    Tack Walid! Läs mer
    2018-08-30 Walid M svarar Fredrik F
    Tack för äran att jag fick sälja din bostad och tack för ditt förtroendet.
  • Linda N skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Valid var mycket lyhörd . han kunde på en gång snappa upp våra behov och såg till att det mesta blev uppfyllt.
    inom en månad var försäljning av vår lägenhet.och köp av hus klart. " Här vilar inga halta löss". Underbart!! Mycket proffsigt
    Helt i min smak. Läs mer
    2018-08-01 Walid M svarar Linda N
    Stort tack Linda! glad att jag fick hjälpa er. Vi ses och hörs snart!
  • Paola d skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Mycket förtroende givande mäklare som lyssnar och håller vad han lovar. Läs mer
    2018-04-01 Walid M svarar Paola d
    Tack för förtroendet och tack för de fina orden Paola. Glad att jag fick hjälpa er. Hoppas vi ses snart igen och att jag får hjälpa er med bostadsköp den här gången.
  • Kändes tryggt, ärligt och positivt att köpa lgh via Walid. Läs mer
    2018-03-25 Walid M svarar Maria Helena B
    Tack för din fina rekommendation Helena, och grattis en gång till den fantastiska lägenheten.
  • Lena I skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Tydlig,proffesionellt, trevlig och återkopplande Läs mer
    2018-03-04 Walid M svarar Lena I
    Tack Lena och tack för ert förtroende glad att jag fick hjälpa er.
  • Ammar Mohamed M
    Walid has been a great Agent, he was very welcoming and understanding and showed care to my special situation.
    his communication skills was great and he was able to reply to all my concerns in a very effective and quick manner.
    he was even replying to me in week ends. Läs mer
    2018-02-27 Walid M svarar Ammar Mohamed M
    Hello Ammar glad i could help you and everything went so well.
  • Jättebra och pålitligt mäklare som man känner sig trygg med. Läs mer
    2018-02-12 Walid M svarar Evelina Linnéa H
    Tack för fina orden Evelina, jag älskar det jag jobbar med.
  • Jöran B
    Jöran B skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Valde Sv Fastighetsförmedling därför att jag ville ha en välkänd mäklare med kännedom om Farsta samt med stor erfarenhet. Walid var kunnig, positiv och ställde alltid upp. Är mycket nöjd och tacksam över hans sätt att arbeta. Läs mer
    2018-01-14 Walid M svarar Jöran B
    Stort tack för dina fina ord Jöran, och tack för förtroendet.
  • Sanjin U skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid var alltid tillgänglig för att svara på frågor och gav ett personligt intryck. Jag rekommenderar att använda Walid som mäklare eftersom han är trevlig och brinner för sitt arbete och vill det bästa för säljaren. Läs mer
    2018-03-04 Walid M svarar Sanjin U
    Tack för dom fina orden Sanjin, och tack för förtroendet.
    Elin N gillar detta
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid har mycket trevligt bemötande. Han är engagerad och närvarande. Jag kände på en gång en trygghet med honom och han inger förtroende. Han är ärlig pålitlig och snäll.
    Han är kunnig och det han inte vet är han snabb med att ta reda på. Han ger mycket bra råd som jag har haft stor hjälp av. Han är naturlig och kommunikativ, lyssnar, ställer bra frågor och ger tydliga svar. Han förmedlar lugn när det behövs. Ingenting är besvärligt utan han är mycket villig att hjälpa till och han tar tag i det som behöver göras på en gång. Han är organiserad och följer dom rutiner som jag bara har kunnat ana mig till. Han är också positiv och glad i sin yrkesroll. Han har fört mig genom den här processen på bästa sätt och jag känner mig så lycklig och glad att den här affären gick så bra.
    Det finns därför inget annat alternativ för mig än att ge Walid de bästa betyg man kan få som Fastighetsmäklare. Jag kommer därför att varmt rekomendera honom till alla dom som vill ha den bästa Fastighetsmäklaren från nu och framöver och önskar honom härmed fortsatt framgång och lycka till. Läs mer
    2017-11-27 Walid M svarar Ingrid L
    Stort tack Ingrid för dina fina ord. Nöjet var på min sida, roligt att få hjälpa dig.
    Elin N gillar detta
  • Daniel M skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid sålde vår lgh med omtanke och gav oss information hela tiden vad som skedde :) använder han gärna igen ;) Läs mer
    2017-10-22 Walid M svarar Daniel M
    Tack för din fina rekommendation Daniel, grattis igen till försäljningen, roligt att jag fick hjälpa er! Jag hjälper er gärna igen.
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid Mirzazadeh är kunnig, trevlig och proffsig i sitt arbetssätt och även om vi förlorade en budgivning...så hade vi ändå ett bra intryck av honom. Helt klart en seriös mäklare att räkna med. Läs mer
  • Johan U skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Tydlig och metodisk. Kände mig trygg under hela affären Läs mer
    2017-10-06 Walid M svarar Johan U
    Tack för din fina rekommendation! Stort nöje att få hjälpa dig vid försäljningen av din fina lägenhet.
  • Mats H skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vi är mycket nöjda med Walid, kunnig i området och han har jobbat hårt .
    Också nått som varit mycket bra är att kunna bolla ideer och sedan göra nått bra av det tillsammans .
    Har bara gott att säga om Walid , och var också tillgänglig hela tiden och återknöt .Vilket jag tycker ä'r ett stort plus .
    Kan ge varma rek om Walid . Läs mer
    2018-02-15 Walid M svarar Mats H
    Tack för din fina rekommendation Mats! Stort nöje att få hjälpa dig vid försäljningen av din fina lägenhet!
  • Kenta L skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Vänligt och tryggt bemötande. Walid finns alltid till hands för att svara på frågor och ge snabb återkoppling.
    Han är serviceminded och bra på sitt jobb. Läs mer
  • Mari S skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Walid var hjälpsam och trevlig. Han gjorde ett bra jobb. Köparna av lägenheten berömde honom också Läs mer
  • Joakim L skrev om Walid Mirzazadeh en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
    Perfekt! Engagerad, trevlig, alltid tillgänglig, bra på alla sätt. Rekommenderas starkt. Läs mer
Elin Norberg
Walid Mirzazadeh