Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Farsta

Svensk Fastighetsförmedling Farsta

Farstavägen 103, 123 32 Farsta — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Farsta

• Madeleine W
    Madeleine W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta
    Fick ett väldigt professionellt och vänligt bemötande redan från första kontakt med mäklaren (Nina Pennanen). Allting sköttes väldigt smidigt och jag fick fortlöpande information och snabba svar på frågor. Processen var också välplanerad. Jag är mycket nöjd med mäklaren och det var över förväntan hur lätt det gick att sälja bostaden (trots att jag bor utomlands).
  • Janne A
    Janne A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta
    Proffsigt från början till slut!
    Håller vad de lovar och har hela tiden haft tid för oss. Vi har känt oss trygga hela tiden och fick dessutom riktigt bra betalt för vårt radhus. Kan varmt rekommenderas! Tack!
  • Caroline
    Caroline skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta
    Jag rekommenderar verkligen Svensk Fastighetsförmedling i Farsta! Vi anlitade dem när vi skulle sälja vår lägenhet och blev riktigt nöjda! Som tur är lyckades vi även köpa vår nya lägenhet genom dom :)
    Vi bemöttes på ett professionellt och trevligt sätt, de var verkligen kunniga och serviceminded! Både som köpare och säljare har vi blivit bra bemötta :)

Farstavägen 103, 123 32 Farsta