Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Farsta

Svensk Fastighetsförmedling Farsta

Farstavägen 103, 123 32 Farsta — Visa karta

Få ut det mesta av din bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Från vårt kontor i Enskede förmedlar vi bostäder i Enskede, Farsta Strand, Fagersjö, Sköndal, Gubbängen, Hökarängen, Tallkrogen, Skarpnäck, Bagarmossen och Farsta, förstås. Våra mäklare har många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och vi har även koll på hur det är att bo här.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling hjälper dig till en trygg bostadsaffär med mycket bra marknadsföring. Med vår tjänst 3D-visning kan du ha visning av din bostad dygnet runt, eller gå på virtuell visning i ditt drömhem när du vill! Det är praktiskt för dig som letar bostad och effektivt för dig som ska sälja då du når även de som inte har möjlighet att närvara på en vanlig visning.

Bäst och mest personlig service kan vi ge dig om du kommer förbi vårt kontor, välkommen!

Läs vad 8 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Farsta

• Terhi B
    Terhi B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta
    Trevligt och bra bemötande. Mycket kunskap om området samt bostadsrättsföreningen. Lätt att ha göra med, pålitlig och sakkunnig. Bra tillgänglighet.
  • John B
    John B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta
    Jag kan inte säga annat än att jag är jättenöjd med Nina P. Det märks att hon kan sitt jobb. /John B
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta
    Nina Pennanen gav ett bra och förtroendegivande intryck. För att vara en förstagångssäljare så fick jag all hjälp man kan tänka sig av Nina som väldigt pedagogiskt förklarade alla moment så det kändes tryggt. Rekommenderar varmt Nina och svensk fastighetsförmedling.
  • Gunnar N
    Gunnar N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta
    Kunning om Farsta och om hur kunder väljer samt att det kommer köpare även utan utsatta visningar. Tilltro till egen prisuppfattning, som visade sig rätt.

Skulle med full tillförsikt rekommendera henne.
  • Annika L
    Annika L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta
    Therese är lätt att samarbeta med. Hon gör ett professionellt och korrekt intryck som jag upplevde att även köparna uppskattade.
  • Madeleine W
    Madeleine W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta
    Fick ett väldigt professionellt och vänligt bemötande redan från första kontakt med mäklaren (Nina Pennanen). Allting sköttes väldigt smidigt och jag fick fortlöpande information och snabba svar på frågor. Processen var också välplanerad. Jag är mycket nöjd med mäklaren och det var över förväntan hur lätt det gick att sälja bostaden (trots att jag bor utomlands).
  • Janne A
    Janne A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta
    Proffsigt från början till slut!
    Håller vad de lovar och har hela tiden haft tid för oss. Vi har känt oss trygga hela tiden och fick dessutom riktigt bra betalt för vårt radhus. Kan varmt rekommenderas! Tack!
  • Caroline
    Caroline skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta
    Jag rekommenderar verkligen Svensk Fastighetsförmedling i Farsta! Vi anlitade dem när vi skulle sälja vår lägenhet och blev riktigt nöjda! Som tur är lyckades vi även köpa vår nya lägenhet genom dom :)
    Vi bemöttes på ett professionellt och trevligt sätt, de var verkligen kunniga och serviceminded! Både som köpare och säljare har vi blivit bra bemötta :)

Farstavägen 103, 123 32 Farsta