Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

• BadgeEightYears
1 225

Få ut det mesta av din bostadsaffär med oss på Svensk Fastighetsförmedling! Från vårt kontor i Enskede förmedlar vi bostäder i Enskede, Farsta Strand, Fagersjö, Sköndal, Gubbängen, Hökarängen, Tallkrogen, Skarpnäck, Bagarmossen och Farsta, förstås. Våra mäklare har många års erfarenhet av bostadsmarknaden här i området och...

1225 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Michael H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Östberga

Den bästa mäklaren man kan hitta

Deborah L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Juan Lagos en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Bagarmossen

With Juan the sale of our apartment went very smoothly. He was easy to talk to and committed to helping us get the best deal possible. Would highly recommend him!

Adina A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Bagarmossen

Hon var trevlig och hyfsat påläst men ibland lite sen och oförberedd. Men det ät ju sånt som händer. Jag är supernöjd med affären i slutändan.

Kristina W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Kärrtorp

Är erfaren, ger bra tips är lugn och mycket saklig. Har gett snabb återkoppling under hela arbetet.

Petar A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Farsta

Utmärkt på alla sätt. Tydligt och effektivt.

Erik P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Selma Fazlic en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Farsta

väldigt glad o trevlig, hon ger verkligen känslan att hon vet vad hon håller på med vilket hon också visar när det kommer till kritan. jag visste om läget i rådande marknad när vi skulle sälja o visste att det skulle bli tufft att få det sålt till ett pris som jag var okej med. Selma visar stor engagemang och ger verkligen 100% för att det ska bli så bra som möjligt och ställer upp i allt. super nöjd med resultatet trots marknaden och rådande situation lyckas hon få till ett vad jag anser väldigt bra pris och är supernöjd med hela samarbetet.

Claes I
Sålde sitt hus med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Enskede

Vår erfarenhet av Elins arbetsinsatts är mycket god. Hon gjorde ett bra jobb med vår fastighet.

Svar från Elin Norberg

Tack Claes för din fina rekommendation! Roligt att få hjälpa er

Peter N
Sålde sitt hus med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Årsta Havsbad

Sara levde upp till alla våra förväntningar.

Kjell F
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Årsta Havsbad

Hej . Det har fungerat bra med Sara . Tydligt och proffsigt bemötande .

Maria R
Farsta

Maria hanterade hela processen från start till mål på ett proffsigt, omhändertagande, tryggt och affärsmässigt sätt. Proffsigt bemötande på visning/budgivning och tydlighet vid kontraktsskrivning. Vi är så nöjda och rekommenderar Maria å det varmaste!

Hillevi G
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Bagarmossen

En supermäklare som vi tagit hjälp av flera gånger. Hon är otroligt trygg, erfaren och förtroendeingivande både i relation till oss som säljare och till köparna. Det var också viktigt för oss att hon är noggrann med att sätta sig in i alla detaljer kring försäljningsobjektet för att kunna svara bra på alla frågor. Stark rekommendation!

Erika F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Lundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Farsta

Proffsig men samtidigt avslappnad. Ger bra stabilt intryck och överöser en inte med säljsnack, vilket vissa andra mäklare gör. Maria har hållit bra kontinuerlig kontakt och har alltid funnits tillgänglig för en diskussion eller för att besvara frågor.

Christer L
Farsta

Elin har varit ett oerhört stort stöd för oss i vår föesäljning trots tidsbrist och snabba omställningar. Hon har varit anpassningsbar och tillgänglig vilket skapat en trygghet för oss. Vi kan varmt rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling för ett jättefint arbete.

Svar från Elin Norberg

Tack för fin rekommendation, roligt att få hjälpa er

Rickard L
Enskede

Bra bemötande och väldigt trevlig. Lätt att nå

Johanna W
Enskede

Selma var fantastisk vid vår försäljning. Så proffsig, tillmötesgående och snabb. Skulle rekommendera henne till alla som vill sälja sin bostad till ett bra pris.

Elin K
Enskede

Väldigt bra och proffesionellt bemötande! Vi blev nöjda med försäljningen då det gick snabbt och smidigt!

Ludwig A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Tullinge

Extremt bra på information och att hjälpa och grymt skön o prata med ochså så blev extremt nöjd.

Svar från Andy Shabo

Tack för det fina omdömet Ludwig, har varit en ära att få hjälpa dig med ditt första bostadsköp, stort lycka till så ses vi på tillträdet :)

Malin F
Östbergahöjden

Han är grym! ⭐️ Brinner för sitt jobb, är kunnig och håller vad han lovar. Kan varmt rekommendera.

Svar från Andy Shabo

Uppskattar att du tagit dig tiden och skriva ett fint omdöme, kul att vi både lyckades hitta ett nytt objekt för dig samt få ditt sålt. Vi ses! :)

Fernando Oscar M
Gamla

Extremt smidig affär och ett professionellt bemötande. Kommer framöver aldrig fundera på någon annan mäklare än Andy att ta hand om mina framtida bostadsaffärer.

Sami C
Hagsätra

Beskriver Andy som en kanon kille samt en väldigt bra lyhörd mäklare som alltid strävar efter kundens mål.

Svar från Andy Shabo

Tack för det fina omdömet Sami, vi ses på tilltdrädet :)

Rim B
Sätra

Andy är väldigt professionell och hjälpsam. Han förklarade tydligt alla steg och jargong när vi skulle skriva på. Han har haft trevlig och bra kontakt och svarade på alla mina frågor både via SMS och telefon samtal. Sympatisk och vet hur man ska bemöta en kund.

Svar från Andy Shabo

Hej Rim, Tack för ditt väldigt fina omdöme, betyder väldigt mycket för mig och det värmer ska du veta! Bara att återkomma om det finns något mer jag kan hjälpa till med i annat fall ses vi på tillträdet!

Linda L
Sätra

Andy har varit det självklara valet. I lite skakiga bostadstider har han varit toppen och trygg att jobba med. Det har verkligen gått att lita på honom. Om jag behöver en mäklare igen i framtiden vet jag precis vart jag ska vända mig!

Svar från Andy Shabo

Gud vad kul att läsa ditt omdöme Linda, betyder enormt mycket för mig och har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen!

Christos P
Farsta

Beskrev lägenheten i minsta detalj och kunde svara på alla frågor som ställdes.

Ellinor H
Hagsätra

Jag hade ganska höga som var svåra att infria men Andy lyckades till slut och jag är jättenöjd.

Svar från Andy Shabo

Hej Ellinor, Tack för att du tagit dig tiden och skriva ett omdöme, superkul att vi kunde nå ditt önskade resultat trots rådande läge på marknaden. Önskar dig stort lycka till!

Maria C
Farsta

Super bra och super trevlig mäklare. Väldigt bra på sitt jobb och gick till det yttersta för att hjälpa oss.

Daniel A
Farsta

Selma har varit en mycket professionell, opartisk, tydlig och hjälpsam samt mycket trevlig. Hennes professionalitet och personlighet gav oss den tryggheten vi kunde vila på under köpprocessen. Tack Selma!

Petri D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Farsta Strand

Proffsig och trevlig och framförallt lugn,ingen hets att köp köp köp.

Annalaise G
Farsta

Selma is a fantastic broker - I was so impressed with how she handled the purchase process of the apartment I bought 4 years ago that when it was time to sell it this year, I sought out her help again. She handles every aspect of buying and selling a property with warmth, professionalism and efficiency. Thanks again Selma for being a pleasure to work with <3

Mikael B
Farsta Strand

Proffsig, kan söderort, ordning och reda.

Svar från Elin Norberg

Tack snälla för det fina omdömet!

My J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Kjellgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vendelsö

Tydlig, snabb på att svara. Väldigt inbjudande visning och hjälpsam i frågor osv

Lina G
Långbro

För andra gången har Andy imponerat med sin kompetens och sitt engagemang. Denna gången anlitade vi Andy då vi skulle sälja vår lägenhet. Andy gjorde precis det han hade utlovat och skapar förtroende. Han är alltid tillgänglig och lätt att få tag på.

Svar från Andy Shabo

Hej Lina, Så jäkla kul att få läsa det fina omdömet du tagit dig tiden att skriva, deet gör mig superglad och värmer verkligen när jag läser omdömet. Tusen tack för förtroendet och jag önskar er STORT lycka till i Örebro :)

Stephen R
Köpte sitt hus med hjälp av Juan Lagos en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Sköndal

Glad och vänlig man som har nära till skratt samtidigt som han väldigt noga och korrekt förklarar olika delar av förloppet, medlar emellan köparen och säljaren och har hjälpt betydligt med annan fastighetsrelaterad rådgivning. Märks tydligt att han trivs med, och passar för, uppgiften!

Svar från Juan Lagos

Hej Stephen, tack för de fina orden. Njut av ert nya hem. Mvh, Juan

Lisa F
Farsta

Lyssnande, ödmjuk inför att man ställs inför stort beslut att sälja sin bostad, alltid avrapporterade och nåbar. Seriös och realistisk

Svar från Juan Lagos

Hej Lisa, tack för de fina orden och ett mycket trevligt samarbete. Mvh, Juan

Jeanette H
Bagarmossen

På ett bra och positivt sätt har vi blivit bemötta. Mäklaren har haft flera visningar vi gått på så hon hade bra uppfattning vad vi var intresserade av. Hörde av sig när det var något på gång via sms eller telefon. Bjöd in på förhandsvisning innan vår blivande lägenhet kom ut på marknaden.. Bra info om föreningen där vi köpte till sist. Med vänliga hälsningar Jeanette och Lasse

Inga Ä
Bagarmossen

Kompetent, serviceinriktad och lätt att kommunicera med.

Elin E
Sköndal

Selma är otroligt proffsig, och alltid tillgänglig. Lyhörd och väldigt snabb på återkoppling. Dessutom väldigt trevlig. Kan varmt rekommendera henne. Emilia & Victor

Parikshit S
Östbergahöjden

He is good in communication and responding.He has good understanding as a broker (understanding and communicating) both parties. Helpful and clear communication

Ellen L
Rågsved

Bra bemötande, kändes tryggt med Andy. Enkel att kommunicera med. Väldigt nöjd med köp och med Andy som mäklare

Johannes Ö
Rågsved

Trevlig, uppriktig och transparent person

Eva S
Farsta Centrum

Proffesionell, trevlig och kunnig. Fick snabbt svar och återkoppling. Hänvisar gärna vänner till Andy.

Mehmet Can S
Skrev om Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö

Hi is a professional as a broker.

Jessica E
Köpte sitt hus med hjälp av Elin Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Enskede

Fick jobbet gjort, men inte så mycket mer än så.

Joakim B
Enskede - Svedmyra

Fick bra intryck av mäklaren! Proffsig och skötte kontakt och uppdatering jätte bra. Hon hade bra råd och tips som tillslut ledde till att vi fick det pris vi ville ha av köparen. Skulle absolut tipsa vänner eller använda mig av henne igen vid framtida försäljning!

Svar från Elin Norberg

Tack snälla Joakim för din fina rekommendation, det värmer!

Kristina W
Enskede

Elin hjälpte oss sälja vår villa på Enskedefältet. Det gjorde hon snabbt och bra. Elin är kunnig, vänlig, tillgänglig och lätt att ha att göra med. Tack för allt!

Svar från Elin Norberg

Roligt och höra! Tack för din fina rekommendation!

Mikael W
Sköndal

Kunnig, engagerad, driven och trygg samarbetspartner vid husförsäljningen.

Camilla E
Sköndal

Riktigt ödmjuk och snabb mäklare. Alltid trevligt bemötande och mån om både köpare och säljare. Noggrann och genuint intresserad. Inte stressad någongång, lugn och pålitlig. Rekomenderar starkt

Peter E
Sköndal

Aktiv, lyhörd, lyssnande, förmedlande, trevlig, informativ, proffesionell, undersökande och snabb med att respondera.

Linda R
Sköndal

Vi kan varmt rekommendera Elin Norberg. Noggrann och kunnig, gjorde en riktigt bra analys av en stökig marknad - vi följde hennes plan och det gick utmärkt.

Evelina R
Köpte sitt hus med hjälp av Andy Shabo en del av Svensk Fastighetsförmedling Älvsjö
Ribby

En toppen mäklaren som gör allt som krävs och lite till… Otroligt nöjda med Andy!.

Svar från Andy Shabo

Tusen tack för ditt fina omdöme Evelina, kul att det löste sig till slut med bankkontakten som kunde få ihop vår affär. Vi ses på tillträdet :)

Jonatan W
Älvsjö

Alltid tillgänglig och trevlig. Svarar snabbt och är passionerad. Rekommenderar starkt.

Svar från Andy Shabo

Stort tack för ditt fina omdöme Jonatan, varit väldigt kul att få hjälpa dig med försäljningen!