Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Farsta

Svensk Fastighetsförmedling Farsta

Farstavägen 103, 123 32 Farsta — Visa karta

Läs vad 8 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Farsta

• John B
    John B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta
    Jag kan inte säga annat än att jag är jättenöjd med Nina P. Det märks att hon kan sitt jobb. /John B
  • Emilie B
    Emilie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta
    Har anlitat My på Svensk Fastighetsförmedling Farsta vid båda mina försäljningar och har även köpt en lägenhet via henne. Superduktig mäklare som får både säljare och köpare att bli lika nöjda.
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta
    Nina Pennanen gav ett bra och förtroendegivande intryck. För att vara en förstagångssäljare så fick jag all hjälp man kan tänka sig av Nina som väldigt pedagogiskt förklarade alla moment så det kändes tryggt. Rekommenderar varmt Nina och svensk fastighetsförmedling.
  • Gunnar N
    Gunnar N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta
    Kunning om Farsta och om hur kunder väljer samt att det kommer köpare även utan utsatta visningar. Tilltro till egen prisuppfattning, som visade sig rätt.

Skulle med full tillförsikt rekommendera henne.
  • Annika L
    Annika L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta
    Therese är lätt att samarbeta med. Hon gör ett professionellt och korrekt intryck som jag upplevde att även köparna uppskattade.
  • Madeleine W
    Madeleine W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta
    Fick ett väldigt professionellt och vänligt bemötande redan från första kontakt med mäklaren (Nina Pennanen). Allting sköttes väldigt smidigt och jag fick fortlöpande information och snabba svar på frågor. Processen var också välplanerad. Jag är mycket nöjd med mäklaren och det var över förväntan hur lätt det gick att sälja bostaden (trots att jag bor utomlands).
  • Janne A
    Janne A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta
    Proffsigt från början till slut!
    Håller vad de lovar och har hela tiden haft tid för oss. Vi har känt oss trygga hela tiden och fick dessutom riktigt bra betalt för vårt radhus. Kan varmt rekommenderas! Tack!
  • Caroline
    Caroline skrev om Svensk Fastighetsförmedling Farsta
    Jag rekommenderar verkligen Svensk Fastighetsförmedling i Farsta! Vi anlitade dem när vi skulle sälja vår lägenhet och blev riktigt nöjda! Som tur är lyckades vi även köpa vår nya lägenhet genom dom :)
    Vi bemöttes på ett professionellt och trevligt sätt, de var verkligen kunniga och serviceminded! Både som köpare och säljare har vi blivit bra bemötta :)

Farstavägen 103, 123 32 Farsta