Alla kategorier Mäklare Värmland Forshaga Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

Storgatan 31, 667 30 Forshaga — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och Forshaga!

Här i Forshaga bredvid vackra Klarälven bor du ett stenkast från staden Karlstad men ändå lugnt och avskilt. Vi på Svensk fastighetsförmedling har full koll på de värmländska skogarna runtomkring och kan guida dig både till fina lägenheter, trevliga villaområden eller lite mer avskilda torp.

Med mångårig kompetens och som en del av Sveriges största mäklarföretag har vi den kompetens som krävs, i alla lägen. Sälj, köp, värdering eller hela bostadsaffären - vad du än känner för i bostadsväg hjälper vi dig gärna!

Läs vad 7 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

• Ann-britt L
    Ann-britt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Trevligt bemötande från allra första stund i kontakt med mäklaren. Har levt upp till mina förväntningar mer än väl.
  • Kristian H
    Kristian H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Toppenbra, trevlig och proffsig mäklare 🙂
  • Veiny B
    Veiny B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Hon gav ett mycket gott intryck, under hela affären. Gjorde en god bedömning över det pris vi kunde förvänta oss. Skötte visningarna utmärkt, och skötte förhandlingarna med både kunder och banker på ett proffsigt sätt
  • David D
    David D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Mycket trevlig och kompetent mäklare.
    Rekommenderas starkt, nån jag skulle anlita igen.
  • Sonja L
    Sonja L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Caroline Larsen gjorde ett utmärkt arbete vid försäljningen. Högsta betyg får hon.
  • Pernilla K
    Pernilla K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag är super nöjd med min mäklare Caroline. Min försäljning gick otroligt snabbt och smidigt! Jag har inget att anmärka på förutom att jag fick åka med lägenhetsnyckeln en gång när det skulle vara visning. Men mäklaren ursäktade sig så mycket och visningen gick utmärkt. Vi kommer att anlita Svensk Fast i fortsättningen vid försäljning och köper gärna hus via Svensk Fast i framtiden. Vi kommer också anlita Er på Svensk Fast till att värdera vår nuvarande lägenhet.
  • Eva S
    Eva S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jättebra mäklare som anstränger sig för att få till visningar som passar alla tider och aldrig krånglar med att åka till fastigheten en gång extra.

Storgatan 31, 667 30 Forshaga