Alla kategorier Mäklare Värmland Forshaga Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

Storgatan 31, 667 30 Forshaga — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling och Forshaga!

Här i Forshaga bredvid vackra Klarälven bor du ett stenkast från staden Karlstad men ändå lugnt och avskilt. Vi på Svensk fastighetsförmedling har full koll på de värmländska skogarna runtomkring och kan guida dig både till fina lägenheter, trevliga villaområden eller lite mer avskilda torp.

Med mångårig kompetens och som en del av Sveriges största mäklarföretag har vi den kompetens som krävs, i alla lägen. Sälj, köp, värdering eller hela bostadsaffären - vad du än känner för i bostadsväg hjälper vi dig gärna!

Läs vad 38 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

• 2019-02-20

Ann-Louise P skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Sålt bostadsrätt.
    Har fått ett positivt och bra bemötande.
    Mina förväntningar inbefallades med en bra visning och snabb försäljning.
    Har bara gott att säga. Läs mer
  • 2019-02-16

Stefan H skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag såld i år mit huset med hennes hjälp och måste säga att jag var jätte överaskade med hennes profs job och mänsklig varm utsrålende.Hon var snäll,kommunikativ,hjälpsam och samtidit väldigt profesionelt.Jag kan säga om hennes job bara pozitiva saker.
    Stor Tack Caroline

Stefan. Läs mer
  • 2019-01-15

Nina A skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    I samband med försäljningen av vår bostad fick vi god hjälp och vägledning. Mäklaren levde på alla sätt upp till förväntningarna. Ett kunnigt, proffsig och serviceinriktat bemötande . Mycket nöjd med samarbetet. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-01-22 Caroline L svarar Nina A
    Hej Nina! Tusen tack för ett fint omdöme, jätteroligt att få hjälpa till och det glädjer mig att Ni är nöjda med hela processen :) Vi ses på tillträdet!
  • 2018-12-08

Sebastian J skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag har köpt en villa i Forshaga. Trevligt bemötande och väl omhändertagen. Läs mer
    2019-01-22 Caroline L svarar Sebastian J
    Tack för ett fint omdöme Sebastian. Kul att höra att ni är nöjda och jag hoppas ni kommer att trivas bra i huset. Vi ses på tillträdet!
  • Susanne B

2018-11-11

Susanne B skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Vi har både köpt och sålt lägenheten med Caroline som mäklare och vi är mycket nöjda! Trevlig mäklare som jobbar hårt för bra resultat :) Läs mer
    2019-01-22 Caroline L svarar Susanne B
    Tack för ett fint omdöme Susanne och tack till Er för ett bra samarbete. Jag hoppas att ni trivs bra i nya huset! :)
  • 2018-10-21

Kenth S skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Vi har köpt ett hus av caroline och hon har sålt vårt gamla hus och allt har gott jättebra,Vi har haft bra kontakt genom bägge affärerna och hon har bemött oss på ett väldigt bra och positivt sett. Läs mer
  • 2018-10-02

Lars-Olof W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Köpt villa Åsengatan 9, Deje.
    Mycket bra och trevlig mäklare.
    Kom till ytterligare visning trots lunchtid!
    Fick all hjälp och information som behövdes.
    Bra möten mellan säljare-mäklare och köpare. Läs mer
  • Patrik R

2018-10-01

Patrik R skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    -Köpt småhus rep. objekt
    -Trevligt bemötande

Snabb återkoppling och smidig affär. Inhämtade svar på de frågor som var möjliga trots försäljningsobjektets svåra karaktär. Få mäklare lägger den tid på rep. Objekt med låga utgångspriser speciellt efter påbörjad budgivning, vilket i detta fall gav ett seriöst intryck. Läs mer
    2019-01-22 Caroline L svarar Patrik R
    Stort tack Patrik för det fina omdömet! Kul att du är nöjd med mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling. Jag önskar dig även stort lycka till med renoveringen av huset!
  • 2018-09-22

Mari J skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Utmärkt fastighetsmäklare som skötte allt excellent! Mer än mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-09-11

Lennart A skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Mycket bra hela äredet pluss bemötandet tack lennart Läs mer
  • 2018-07-15

Maria S skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Norum 909 Molkom

Mycket kompetent och trevlig mäklare.
    Jag är mer än nöjd med hennes arbete!
    Mvh Maria Schyman Läs mer
  • 2018-07-14

Fredrika A skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag blev vänligt och glatt bemött. Återkom snabbt med svar. Engagerad och ihärdig. Läs mer
  • 2018-07-07

Erik R skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Utmärkt service vid köp av lantbruksfastighet, påläst och snabba svar. Smidig hantering under hela försäljningsprocessen! Vi är väldigt nöjda med hela processen. Läs mer
  • 2018-07-01

Christina H skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag har sålt mitt hus och blev mycket vänligt och professionellt bemött. Vi fick också hjälp med visning och budgivning på en ny bostad, dock utan att det blev affär. Alltifrån första kontakten med hembesök till kontraktsskrivning skötte hon mycket bra och trevligt. Läs mer
  • 2018-06-09

Caroline L skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Sålde en bostadsrätt. Caroline, vår mäklare svarar så gott som alltid i telefonen, Annars ringer hon snabbt upp. Lätt att få tag på, tät kontakt o svarar bra på frågorna.
    Alla blir alltid bra bemött av Caroline. Läs mer
  • Fanny Linnea H

2018-06-08

Fanny Linnea H skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Vi har köpt ett hus och vi är super nöjda med hur vi har blivit bemötta och hjälpta genom flera visningar.

Hade egentligen inga förväntningar då vi inte hade en aning om något vad de gällde husköp.
    Så nu när vi köpt hus känns det som att man har lite mera koll på läget då vi får bra förklaring av våran mäklare. Läs mer
    2019-01-22 Caroline L svarar Fanny Linnea H
    Tack för ett fint omdöme Fanny och lycka till i huset!
  • 2018-06-04

Joel E skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Vi valde Caroline Larsen på Svensk Fast och det är inget vi ångrar, efter att haft uppe lägenheten i knappt ens två veckor så hade vi ett bud! Utöver att vara en grym mäklare så är hon även otroligt lättsam, trevlig och rolig. Stort tack för all hjälp! Läs mer
  • 2018-05-28

Maud Elisabeth A skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Trevlig mäklare med bra bemötande! Läs mer
  • 2018-05-26

Hamphus K skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Väldigt trevlig mäklare, stöttande unde visningen och processen utan att kännas påsäljande. Läs mer
  • 2018-05-19

Lisa B skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jättebra bemötande och kunnig professionell hjälp i alla lägen Läs mer
  • 2018-04-25

Jan-Christer G skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag har sålt ett hus i Forshaga, och anledning att jag valde Caroline som mäklare är hennes genuinitet som person och engagemang i uppdraget.
    Vi har gått på flertalet visningar där Caroline varit ansvarig mäklare och det var då jag bestämde mig för att Caroline skulle få förmedla min försäljning.
    Försäljningen gick helt över förväntan snabbt, och jag är hel nöjd med Carolines arbetsinsats som ansvarig mäklare.

Sammanfattningsvis så kan jag rekommendera Caroline, och skulle inte tveka att anlita henne som ansvarig mäklare igen i framtiden.

Mvh Christer Gartman Läs mer
    2018-05-17 Caroline L svarar Jan-Christer G
    Hej Christer! Stort tack för ditt fina omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig vid försäljningen! Jag vill även tacka för ett fint samarbete och jag hoppas att ni kommer att trivas bra i nya huset. Ha det så gott så ses vi snart igen!
  • 2018-04-02

Ruth K skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Ett bra bemötande och ett bra resultat. Läs mer
  • Maria K

2018-04-01

Maria K skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Caroline har under försäljningen av mitt hus agerat professionellt på ett personligt vis. Jag har fått svar på alla mina frågor och Caroline har alltid varit positiv och peppande.

Jag är mycket nöjd med med mitt val av mäklare och kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsbyrå och Caroline. Läs mer
    2018-05-17 Caroline L svarar Maria K
    Hej Maria! Tack snälla för ditt fina omdöme och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig vid försäljningen! Ta hand om dig så ses vi snart igen!
  • 2018-03-30

Ivan Sigvard Å skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag tycker att Carolin Larsen ett mycket bra jobb när hon sålde mitt hus. Sammanfattningen är att jag är mycket nöjd. Läs mer
    2018-05-17 Caroline L svarar Ivan Sigvard Å
    Tack för din fina recension Ivan! Vad kul att höra att du är nöjd och stort tack för ett fint samarbete! Ta hand om dig så hörs vi snart igen!
  • 2018-03-15

Lena O skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Villa i Forshaga.
    Fått ett väldigt fint bemötande och all hjälp vi kunde önska.
    Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2018-02-01

Charlotte J skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Mycket nöjd med min mäklare Caroline.
    Hon har ett mycket trevligt bemötande och man känner att hon är väldigt engagerad.
    Skulle välja henne och Svensk Fastighetsförmedling igen om jag skulle behöva anlita en mäklare. Läs mer
  • Viggo D

2017-12-22

Viggo D skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Trevligt och professionellt bemötande Läs mer
  • 2017-12-17

Madeleine N skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Vi är jättenöjda med all kontakt vi haft med vår mäklare. Snabbt fått kontakt när det uppstått frågor mm. Läs mer
  • 2017-11-24

Simon A skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Angagerad med snabb återkoppling mellan säljare och köpare. En trevlig försäljning från början till slut. Läs mer
  • 2017-11-17

Bo Johan Dennis H skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Mycket saklig och professionell mäklare. Skulle inte fundera en sekund på vem jag själv skulle anlita den dagen mitt hus ska säljas. Läs mer
  • Ann-britt L

2017-07-12

Ann-britt L skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Trevligt bemötande från allra första stund i kontakt med mäklaren. Har levt upp till mina förväntningar mer än väl. Läs mer
  • 2017-02-27

Kristian H skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Toppenbra, trevlig och proffsig mäklare 🙂 Läs mer
  • 2017-02-10

Veiny B skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Hon gav ett mycket gott intryck, under hela affären. Gjorde en god bedömning över det pris vi kunde förvänta oss. Skötte visningarna utmärkt, och skötte förhandlingarna med både kunder och banker på ett proffsigt sätt Läs mer
  • 2017-01-19

David D skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Mycket trevlig och kompetent mäklare.
    Rekommenderas starkt, nån jag skulle anlita igen. Läs mer
  • 2016-09-14

Sonja L skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Caroline Larsen gjorde ett utmärkt arbete vid försäljningen. Högsta betyg får hon. Läs mer
  • Pernilla K

2016-09-07

Pernilla K skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jag är super nöjd med min mäklare Caroline. Min försäljning gick otroligt snabbt och smidigt! Jag har inget att anmärka på förutom att jag fick åka med lägenhetsnyckeln en gång när det skulle vara visning. Men mäklaren ursäktade sig så mycket och visningen gick utmärkt. Vi kommer att anlita Svensk Fast i fortsättningen vid försäljning och köper gärna hus via Svensk Fast i framtiden. Vi kommer också anlita Er på Svensk Fast till att värdera vår nuvarande lägenhet. Läs mer
  • 2016-09-05

Mayvor J skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Vi är helnöjda med Caroline Larsen. Hon gav oss ett bra bemötande från första
    kontakten till att köpet var slutfört. Som mäklare levde hon väl upp till våra
    förväntningar och vi fick ett mycket bra samarbete. Läs mer
  • 2016-09-05

Eva S skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga
    Jättebra mäklare som anstränger sig för att få till visningar som passar alla tider och aldrig krånglar med att åka till fastigheten en gång extra. Läs mer

Storgatan 31, 667 30 Forshaga