Caroline Larsen
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 36 kunder tycker om Caroline Larsen

• Stefan H skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2019-02-16

Jag såld i år mit huset med hennes hjälp och måste säga att jag var jätte överaskade med hennes profs job och mänsklig varm utsrålende.Hon var snäll,kommunikativ,hjälpsam och samtidit väldigt profesionelt.Jag kan säga om hennes job bara pozitiva saker.
    Stor Tack Caroline

Stefan. Läs mer
  • Nina A skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2019-01-15

I samband med försäljningen av vår bostad fick vi god hjälp och vägledning. Mäklaren levde på alla sätt upp till förväntningarna. Ett kunnigt, proffsig och serviceinriktat bemötande . Mycket nöjd med samarbetet. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-01-22 Caroline L svarar Nina A
    Hej Nina! Tusen tack för ett fint omdöme, jätteroligt att få hjälpa till och det glädjer mig att Ni är nöjda med hela processen :) Vi ses på tillträdet!
  • Sebastian J skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2018-12-08

Jag har köpt en villa i Forshaga. Trevligt bemötande och väl omhändertagen. Läs mer
    2019-01-22 Caroline L svarar Sebastian J
    Tack för ett fint omdöme Sebastian. Kul att höra att ni är nöjda och jag hoppas ni kommer att trivas bra i huset. Vi ses på tillträdet!
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2018-11-11

Vi har både köpt och sålt lägenheten med Caroline som mäklare och vi är mycket nöjda! Trevlig mäklare som jobbar hårt för bra resultat :) Läs mer
    2019-01-22 Caroline L svarar Susanne B
    Tack för ett fint omdöme Susanne och tack till Er för ett bra samarbete. Jag hoppas att ni trivs bra i nya huset! :)
  • Kenth S skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2018-10-21

Vi har köpt ett hus av caroline och hon har sålt vårt gamla hus och allt har gott jättebra,Vi har haft bra kontakt genom bägge affärerna och hon har bemött oss på ett väldigt bra och positivt sett. Läs mer
  • Patrik R
    Patrik R skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2018-10-01

-Köpt småhus rep. objekt
    -Trevligt bemötande

Snabb återkoppling och smidig affär. Inhämtade svar på de frågor som var möjliga trots försäljningsobjektets svåra karaktär. Få mäklare lägger den tid på rep. Objekt med låga utgångspriser speciellt efter påbörjad budgivning, vilket i detta fall gav ett seriöst intryck. Läs mer
    2019-01-22 Caroline L svarar Patrik R
    Stort tack Patrik för det fina omdömet! Kul att du är nöjd med mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling. Jag önskar dig även stort lycka till med renoveringen av huset!
  • Mari J skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2018-09-22

Utmärkt fastighetsmäklare som skötte allt excellent! Mer än mycket nöjd! Läs mer
  • Lennart A skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2018-09-11

Mycket bra hela äredet pluss bemötandet tack lennart Läs mer
  • Maria S skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2018-07-15

Norum 909 Molkom

Mycket kompetent och trevlig mäklare.
    Jag är mer än nöjd med hennes arbete!
    Mvh Maria Schyman Läs mer
  • Fredrika A skrev om Caroline Larsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

2018-07-14

Jag blev vänligt och glatt bemött. Återkom snabbt med svar. Engagerad och ihärdig. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Forshaga

Caroline Larsen