Amanda Allernäs
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om du ställer höga krav på din fastighetsmäklare ska du välja mig. Jag är professionell, effektiv och arbetar målinriktat för att nå det bästa resultatet både för köpare och säljare. Är det någon gång du ska investera är det i din bostadsaffär!

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med familj och vänner. Det blir mycket träning.

Hur ser din drömbostad ut?
Det varierar! Ibland drömmer jag om en nyproducerad lägenhet centralt och ibland känner jag mer för en villa vid vattnet. Gissar att det är en av få baksidor med yrket. Läs mer

Läs vad 129 Läs vad Amanda Allernäs

• Peter L köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2020-03-26

Gagnef
    I köpprocessen av ett nybygge.
    Bra bemött, trevlig och seriös. Läs mer
  • Maria S köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2020-03-23

Gagnef
    Köpt en nyproduktion. Bra bemötande. Återkoppling när svar inte funnits.
    Den kaotiska kvällen när material skulle ses och planeras, den var under all kritik. Oprofessionellt!
    Har man gått ut med info om den ’ lyxiga’ känslan så dök det rejält där och då. Helheten försvann där och då. Läs mer
    2020-03-23 Amanda A svarar Maria S
    Hej Maria, tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Du och jag har haft ett telefonsamtal om just den kvällen och jag ska även föra detta vidare till Byggherren så att vi i framtiden har en mer välplanerad tillvalsträff. Ses snart igen!
  • Magnus E köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2020-03-22

Bra!!! Köpt en ny lägenhet. Mycket trevligt intryck. Läs mer
    2020-03-23 Amanda A svarar Magnus E
    Hej Magnus och Eva, tusen tack!
  • Tina R köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2020-03-22

Gagnef
    Amanda ger dig som köpare en personlig och tydlig kontakt, vilket har följt med genom hela köpet, från tidigt intresse till inflyttning. Amanda besvarar dina frågor och tar reda på fakta, så att inga oklarheter finns före, under eller efter köpet. Läs mer
    2020-03-23 Amanda A svarar Tina R
    Hej Tina, tusen tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation!
  • Tor-björn M köpte sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2020-03-21

Köpt fastighet i Gagnef.
    Passade tiden exakt. Vänligt och trevligt bemötande.
    Hade inga speciella förväntningar. Hon levde upp till allt som
    jag ville ha info om.
    Så bra att jag köpte huset samma timme som vi träffades.
    Samt betalade allt inom 5 dagar.
    Sammanfattning: Hon var exemplarisk som Mäklare. Läs mer
    2020-03-23 Amanda A svarar Tor-björn M
    Hej Tor-Björn, vad trevligt att höra hur ni har upplevt mig. Tack för lovorden!
  • Ulf J köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2020-03-20

Gagnef
    Köpt 90m2 nyproduktion BRF.
    Mycket bra å snabba återkopplingar.
    Förväntningar som det ska va. BRA
    Mycket bra så här långt. Läs mer
    2020-03-23 Amanda A svarar Ulf J
    Hej Ulf och Lotta! Tack för att ni tog er tid att lämna en rekommendation, det gör mig jätteglad!
  • Staffan N
    Staffan N köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2020-03-20

Gagnef
    Vi har köpt en bostadsrätt, som är under uppförande. Då olyckliga omständigheter med bygget medfört oro för oss, är vi glada för den löpande information, som Amanda gett oss, och som lugnat oss. Vi är väldigt nöjda med Amanda. Hon är ambitiös, kunnig och har alltid bemött oss på ett föredömligt sätt. Läs mer
    2020-03-23 Amanda A svarar Staffan N
    Hej Staffan och Christina och tusen tack för en fin rekommendation. Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete!
  • Roland G sålde sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

Björbo
    De här är mitt barndomshem som Amanda sålt, hon sålde även min villa för nåt år sen.Amanda ger alltid ett trevligt bemötande hon är ”proffs ” på de hon gör!! Läs mer
    2020-03-04 Amanda A svarar Roland G
    Hej, tusen tack för din rekommendation. Det bästa med mitt jobb är nöjda, återkommande kunder. Tack för förtroendet!
  • PER A skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2020-02-28

Mycket bra på alla sätt! Smidigt agerande vid mitt köp av bostadsrätt. Tog sig också tid för privat visning av lägenheten och var ett gott stöd efter budgivningen. Rekommenderas! Läs mer
    2020-02-28 Amanda A svarar PER A
    Hej Pelle, vad kul att höra att du är nöjd med mitt jobb, tack för att du tog dig tid att rekommendera mig. Vi ses snart igen!
  • Maria Sofia Kristina H
    Maria Sofia Kristina H skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2020-02-28

Sålde mitt hus, gick supersnabbt!
    Fick bra information och tillgängligheten var på topp vid mina alla tusen frågor. :-) Rekommenderas! Läs mer
    2020-02-28 Amanda A svarar Maria Sofia Kristina H
    Hej Maria, visst var det en snabb och smidig affär! Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

Amanda Allernäs