Amanda Allernäs
en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om du ställer höga krav på din fastighetsmäklare ska du välja mig. Jag är professionell, effektiv och arbetar målinriktat för att nå det bästa resultatet både för köpare och säljare. Är det någon gång du ska investera är det i din bostadsaffär!

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med familj och vänner. Det blir mycket träning.

Hur ser din drömbostad ut?
Det varierar! Ibland drömmer jag om en nyproducerad lägenhet centralt och ibland känner jag mer för en villa vid vattnet. Gissar att det är en av få baksidor med yrket.
Skogsvägen 2
785 61 Djurås — Visa karta

Vad tror Amanda att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 46 kunder tycker om Amanda Allernäs

• Birgitta Elisabet F skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Amanda var positiv och kämpade på trots att marknaden var ganska sval till objektet.
    Det är också bra med en mäklare som finns på orten och känner till omgivningarna och marknaden. Jag är helt och hållet nöjd med hennes insatser. Läs mer
    2018-10-11 Amanda A svarar Birgitta Elisabet F
    Hej Birgitta, tack för din rekommendation, vissa objekt kräver ordentligt med tålamod. Känns riktigt kul att vi lyckades och att du får så trevliga köpare. Ses snart igen!
  • Carl O skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi hade tidigare erfarenhet av Amanda då vi köpte ett hus via henne för ca 1 år sedan. När vi sedan skulle sälja vårt fritidshus var det självklart att välja henne som mäklare. Hon är mycket professionell, redig och klar och inger ett stort förtroende. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera henne till alla som går i säljtankar.

Calle & Monica Läs mer
    2018-09-25 Amanda A svarar Carl O
    Hej, vad glad jag blir av att läsa er rekommendation, tack för att ni tog er tid! Lycka till i framtiden och ta hand om er. Vi ses!
  • Lotta J skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Jag har haft Amanda som mäklare och hon var kanon! Kämpat på bra och har fått mig känna mig delaktig i hela processen Läs mer
    2018-09-20 Amanda A svarar Lotta J
    Hej Lotta, tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation! Kommer bli toppen det här!
  • Christina J skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    I samband med försäljningen av vårt fritidshus så fick Amanda uppgiften att ro vår affär i hamn efter att vår första mäklare gått hem på föräldraledighet. Amanda tog sig an uppgiften på bästa sätt, engagerat och hela tiden mån om att hålla oss informerade.
    Efter dålig erfarenhet från en annan mäklarfirma var inte förväntningarna särskilt höga men Amanda (och även Karin) vände på det och vi är helt klart nöjda med såväl säljprocess som slutresultat. Läs mer
    2018-08-13 Amanda A svarar Christina J
    Hej Christina, vad kul att vi kunde överträffa era förväntningar! Tack för din fina rekommendation och tack för förtroendet.
  • Rickard Gunnar D
    Rickard Gunnar D skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Hej!
    Träffade Amanda på vårkanten
    2018.
    Jag tog kontakt för att sälja min villa i Mockfjärd .
    Det tog mindre en 1månad from annonsen var ute tills den var såld.....!!!
    Otrolig prestation,proffetionellt bemötande .
    5000kr, mer än förväntat pris.
    Det är den mäklaren man vill ha.
    Tack Amanda, o tack till alla på svenskfastighetsförmedling
    Rickard Dahlqvist Läs mer
    2018-08-13 Amanda A svarar Rickard Gunnar D
    Hej Rickard, tack för att du tog tid dig att skriva en rekommendation om mig. Det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete. Hörs snart igen!
  • Ida N skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Jättefint bemötande och väldigt proffesionellt! Läs mer
    2018-08-06 Amanda A svarar Ida N
    Hej Ida, tusen tack för din rekommendation!
  • Kai H skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vår köpprocess av fastigheten har fungerat utan problem och vi har känt oss välinformerade i varje steg av affären så att vi med lugn och tillförsikt gick i mål med fastighetsaffären. Vi rekommenderar varmt vår mäklare Amanda och Svensk fasthetsförmedlings lokalkontor i Djurås Läs mer
    2018-08-06 Amanda A svarar Kai H
    Hej Kai, tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation om oss. Lycka till med ert nya fina fritidsställe!
  • Mira A skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Glad och engagerad, professionell och kunnig. Gick snabbt och enkelt att sälja villan med hjälp av Amanda. Läs mer
    2018-07-23 Amanda A svarar Mira A
    Hej Mira, tack så mycket för dina fina ord!
  • Joakim A skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålde ett hus, tyckte mäklaren levde upp till alla mina förväntnigar och även väldigt tydlig och rak bästa mäklaren jag/vi har haft Läs mer
    2018-07-23 Amanda A svarar Joakim A
    Hej Jocke, wow vilken rekommendation. Tusen tack!
  • Tim Juhani P skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Köpte ett hus där Amanda var mäklare. Hon är noggrann, lätt att få tag på och återkopplar alltid. Toppen! Läs mer
    2018-07-23 Amanda A svarar Tim Juhani P
    Hej Tim, tack för din rekommendation. Vad kul att ni är nöjda!
  • Daniel P skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålt fritidshus.
    Amanda hjälpte oss och hon var väldigt profesionell och trevlig. Hon var noggran och effektiv. Informerade kontinuerligt vilket kändes väldigt bra.
    Hon gav råd som gjorde hela affären mer fördelaktigt än föeväntat. Både vi som säljare och köpare blev väldigt nöjda. Allt gick väldigt snabbt och smidigt. Hon kom med lösningar även om vi själva hade strulat till det.
    5 av 5 möjliga! Läs mer
    2018-07-09 Amanda A svarar Daniel P
    Hej Daniel, tack för att du tog dig tid att skriva en sån fin och utförlig rekommendation. Det gör mig jätteglad! Lycka till med allt nu.
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Sålt en villa
    Utomordentligt förtroendegivande genom hela processen
    Kände mig säker från början tack vare det professionella mötet Läs mer
    2018-06-21 Amanda A svarar Gunnar H
    Hej Gunnar, tusen tack, vilken fin rekommendation!
  • Nils-Olov Börje N skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    En bra totalupplevelse vid fastighetsköpet. Trevlig och proffsig, återkom vid utlovad tidpunkt. Läs mer
    2018-05-28 Amanda A svarar Nils-Olov Börje N
    Hej Nisse, vad kul att höra, tack så mycket!
  • Urban J
    Urban J skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Villa försäljning.
    Proffesionellt
    Över förväntan
    Säljarens 2 visningar flera kom tvåa budade utgångs budet höjdes med 110000kr hon skickade meddelanden i form av SMS som förhöjde försäljningen. Amanda har skött försäljningen på ett beundransvärt sätt. Läs mer
    2018-05-28 Amanda A svarar Urban J
    Hej Urban, tack för din rekommendation och tack för förtroendet.
  • Dan J skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Fastighet.

Trevlig och engagerad, lätt att kommunicera med. Bra kommunikation mellan mig och intressenterna. Läs mer
    2018-04-25 Amanda A svarar Dan J
    Hej Dan, tack för din rekommendation, vad kul att det blev ett lyckat resultat för dig med både försäljning och köp av ny bostad!
  • Åke Lennart P skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Det kändes tryggt att få hjälp med kontraktskrivning och veta att man har en påläst person att fråga om något skulle dyka opp. Läs mer
    2018-04-25 Amanda A svarar Åke Lennart P
    Hej Åke, tusen tack för att ni tog er tid att rekommendera mig efter att jag hjälpt er med skrivuppdraget på er bostadsrätt. Stort lycka till i ert nya!
  • Emelie B skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Köpt: en villa.
    Vart super bra kontakt mellan oss här hemma och mäklaren gällande vårat husletande. Bra kommunikation när det dykt upp nya objekt som vi skulle vara intresserade av. Professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-04-20 Amanda A svarar Emelie B
    Hej Emelie och Johan, tack för er rekommendation, vad glad jag blir! Så kul att få hjälpa er att hitta ert nya boende. Vi hörs snart!
  • Eva N
    Eva N skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi är helt nöjda med Amanda Allernäs. Hon är kunnig, noggrann och har ett stort tålmod. Proffsig och mycket trevlig. Vi har känt oss trygga under hela försäljningsprocessen som gick snabbt och smidigt. Amanda rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-04-19 Amanda A svarar Eva N
    Hej Eva, tusen tack för att du tog dig tid att rekommendera mig. Det glädjer mig att ni känt er trygga och dina fina ord värmer. Ses snart igen!
  • Jan Erik H skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Mycket kompetent, engagerad och trevlig mäklare.
    Hela husaffären från första kontakt till avklarat kontraktsskrivande gick snabbt och smidigt.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-04-19 Amanda A svarar Jan Erik H
    Hej Janne, tack för din fina rekommendation, det uppskattar jag verkligen. Härligt att höra att du är nöjd med mitt arbete!
  • Ann Margareta Y skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Väldigt trevlig och proffsigt bemötande. Noggrann genomgång av köpekontrakt med oss köpare och säljare. Läs mer
    2018-03-05 Amanda A svarar Ann Margareta Y
    Hej Amy, stort tack för en fin rekommendation. Hörs snart igen!
  • Pär O skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Mycket bra, noggrann och seriös. Läs mer
    2018-03-01 Amanda A svarar Pär O
    Hej Pär, tack för din rekommendation. Vilken fantastisk försäljning det var. Hörs snart igen!
    Mikael B gillar detta
  • Margareta P
    Margareta P skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Pigg, alert, På g, alltid trevlig,
    informativ.
    Förutseende- Läs mer
    2018-01-22 Amanda A svarar Margareta P
    Hej Maggan, tack för dina superlativ. Ha en fantastisk semester nu!
  • Christina I skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Entuasiastisk ,påläst, får intrycket av att hon vill göra ett bra jobb Läs mer
    2018-01-22 Amanda A svarar Christina I
    Hej Kicki, tusen tack för en fin rekommendation!
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Amanda norell var Super snabb och engagerad i vårat husköp trotts ledigheten så la hon fortfarande tiden att informera och styra upp vårat husköpet rekommenderas starkt Läs mer
    2018-01-09 Amanda A svarar Andreas W
    Hej Andreas, tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. För mig är det en självklarhet att ge er den bästa av service.
  • Torbjörn E skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Trevligt bemötande, kunnig, en mäklare vi fick direkt förtroende för.
    Återkopplade snabbt de frågor vi hade till henne, vilket kändes väldigt skönt.
    En mäklare att lita på helt enkelt.
    Bästa betyg. Läs mer
    2018-01-09 Amanda A svarar Torbjörn E
    Hej Torbjörn, tusen tack för er fina rekommendation! Den gör mig väldigt glad.
  • Peter R skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Jag tycker att Amanda Norell var effektiv, saknade lite erfarenhet av att driva upp priset. I övrigt var hon hjälpsam och duktig.Jag kan rekommendera henne för säljuppdrag. Läs mer
    2018-01-09 Amanda A svarar Peter R
    Hej Peter, tack för din rekommendation. Det var trevligt att få hjälpa dig till en lyckad försäljning efter att du provat på annat håll under en längre tid. Lycka till i framtiden!
  • Kristina U skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Hjälpsam, effektiv, trevlig och ärlig mot oss som säljare. Vi ville få bostaden såld snaabt och hon lyckades hjälpa oss med det. Läs mer
    2017-12-07 Amanda A svarar Kristina U
    Hej Kristina, tack för att du tog dig tid att rekommendera mig. Stort tack för förtroendet.
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Väldigt bra, professionell och säljinriktad. Noggrann och lyssnade mycket på vad vi ville och tyckte. Jättenöjd med hela processen. Läs mer
    2017-11-30 Amanda A svarar Mikael G
    Hej Mikael, tack så mycket för din fina rekommendation. Jättekul att höra!
  • Anders C
    Anders C skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Det var bra från första mötet och genom hela affären.
    Amanda är ett riktigt proffs! Läs mer
    2017-11-22 Amanda A svarar Anders C
    Hej Anders, tack för ett bra samarbete. Vilket resultat! Lycka till i framtiden.
  • Joakim N skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Mycket bra och trevlig mäklare. Rekommenderas skarpt Läs mer
    2017-11-15 Amanda A svarar Joakim N
    Hej Joakim, tack för din rekommendation!
  • Mikael S skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Fick ett positivt och vänligt bemötande. Amanda var energisk och tog väl hand om oss som kund. Läs mer
    2017-11-15 Amanda A svarar Mikael S
    Hej Mikael, tack så mycket för förtroendet.
  • Pierre S
    Pierre S skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Jag har bara mycket positivt att säga om Amanda Norell!

Är också mycket säker på att min bror tycker likadant!

Så jag kan verkligen rekommendera Amanda och det glada gänget på Svensk Fastighetsförmedling Gagnef! Läs mer
    2017-11-15 Amanda A svarar Pierre S
    Hej Pierre, tack för din fina rekommendation!
  • Magnus L skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Kanon bra! Hjälpsam och trevlig, inga som helst problem Läs mer
    2017-11-08 Amanda A svarar Magnus L
    Hej Magnus, tack så mycket för det!
  • Alf Gunnar M skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Glatt och trevligt bemötande från första kontakten. Gjorde allt man kunde förvänta sig för att ge svar på våra frågor och å fram resultat. Läs mer
    2017-11-08 Amanda A svarar Alf Gunnar M
    Hej Alf, roligt att höra! Tack för ert förtroende.
  • Stina S skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Amanda .var trevlig och hjälpte till med allt vi önskade. Proffsig och vänlig vid all kontakt. Läs mer
    2017-11-08 Amanda A svarar Stina S
    Tack Stina och tack för förtroendet!
  • ?
    ? skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Mitt intryck är att Amanda är en väldigt fokuserad mäklare.
    Hon verkar ha en strategi i sina uppdrag. Hon är också duktig på att hålla kunden informerad.
    Vilket man som säljare upplever mycket positivt. Det finns mycket mer att säga. Jag ger henne de varmaste rekommendationer Läs mer
    2017-11-03 Amanda A svarar ?
    Hej, tack för din positiva feedback. Det har varit så kul att få slå rekord med er! Vi ses!
  • Carina P
    Carina P skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Amanda var toppen. Ringde man o frågade om något så hjälpte hon till snabbt med svaren. Glad o positiv. Bra visning o en snabb affär vid vårat nya hus inköp. Mvh Carina o Peter Persson. Läs mer
    2017-11-02 Amanda A svarar Carina P
    Hej Carina. Tack så mycket för din rekommendation. Det glädjer mig att ni är nöjda. Lycka till!
  • Annelie H skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    En lugn o trygg tjej med full koll på alla detaljer. Hon har en bra tydlighet då hon leder processen vilket förhindrar missförstånd. Jag är nöjd med hur hon hanterat affären. Läs mer
    2017-11-02 Amanda A svarar Annelie H
    Hej Annelie, jag blir väldigt glad när jag läser din rekommendation. Tack! Det är kul att jag kunnat levt upp till era förväntningar. Lycka till nu!
  • Rolf H skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Mycket. bra bemötande bättre än jag förväntat mig . Läs mer
    2017-11-01 Amanda A svarar Rolf H
    Hej Rolf, vad trevligt att jag kunde överträffa dina förväntningar. Tack för din rekommendation!
  • Tina G skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Känns mycket seriös och kunnig. Är väldigt nöjda med Amanda! Läs mer
    2017-11-01 Amanda A svarar Tina G
    Hej Tina, tusen tack för din fina rekommendation. Förstår att ni längtar till sommaren nu, det kommer bli toppenbra!
  • Ann-Catrin H skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Amanda har visat handlingskraft och positivitet som vi uppskattat väldigt mycket Läs mer
    2017-11-01 Amanda A svarar Ann-Catrin H
    Hej Ann-Catrin. Tack! Det har varit så kul att få hjälpa er att göra det "omöjliga" möjligt. Lycka till i framtiden. Vi ses!
  • Stina R skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Fått ett väldigt positivt intryck av Amanda och uppskattat hjälpen.
    Professionellt bemötande och kunnig Läs mer
    2017-11-01 Amanda A svarar Stina R
    Hej Stina, tack så mycket! Nu är det bara 1 månad kvar tills du får flytta in!
  • Sandra B skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Professionell trevlig mäklare. Som har koll på läget. Läs mer
    2017-11-01 Amanda A svarar Sandra B
    Hej Sandra, tack för din rekommendation. Stort lycka till på er fina gård!
  • Sebastien J skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Amanda was professional but she actually stands a bit too much on the vendor side. I then felt that the most important was to sell and not to give satisfaction to the buyer, not as much as I would like too. Läs mer
    2017-10-30 Amanda A svarar Sebastien J
    Hi Sebastien. How sad to hear you feel I did not meet your expectations. My goal is that both buyers and sellers should be satisfied. You may contact me and tell me what I could have done differently for you as a buyer. I experienced when we last meet that you were pleased with the terms of the contract and the date of access. Hope you enjoy your new vacation home.
  • Josefine M skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Toppen bra! En av de bästa mäklarna! Läs mer
    2017-10-30 Amanda A svarar Josefine M
    Hej Josefine, tack vad kul att höra! Hoppas ni trivs bra i nya huset.
  • Emeli H skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Första mäklaren jag gör en affär med så har inget att jämföra med men hon är trevlig och svarar på alla miljoner frågor man har som förstagångsköpare. Läs mer
    2017-10-30 Amanda A svarar Emeli H
    Hej Emeli, tack för ett fint betyg! Snart är det dags för tillträde, hoppas förberedelserna går bra.
Lars Björklund
Amanda Allernäs