Mäklare Dalarna Gagnef Svensk Fastighetsförmedling Gagnef Amanda Allernäs
Amanda Allernäs
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om du ställer höga krav på din fastighetsmäklare ska du välja mig. Jag är professionell, effektiv och arbetar målinriktat för att nå det bästa resultatet både för köpare och säljare. Är det någon gång du ska investera är det i din bostadsaffär!

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med familj och vänner. Det blir mycket träning.

Hur ser din drömbostad ut?
Det varierar! Ibland drömmer jag om en nyproducerad lägenhet centralt och ibland känner jag mer för en villa vid vattnet. Gissar att det är en av få baksidor med yrket. Läs mer

Läs vad 58 kunder tycker om Amanda Allernäs

• Madeleine P skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Rak och tydlig i kontakten! Känns bra överlag. Läs mer
    2018-12-11 Amanda A svarar Madeleine P
    Hej Madde, tack för din rekommendation!
  • Karl Gunnar U skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Jättebra och professionellt bemötande,
    snabb handläggning, mycket bra resultat.
    Precis vad man förväntar sig av en bra mäklare.

Jag har anlitat denna fastighetsförmedling ett antal gånger tidigare och vet att de gör ett jättebra jobb,. Så det fanns ingen tvekan om vilken förmedling som jag skulle anlita den här gången heller.

Jättenöjd! Läs mer
    2018-12-11 Amanda A svarar Karl Gunnar U
    Hej, tack så mycket för er rekommendation och för förtroendet!
  • Veronica N skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    En mäklare med stort tålamod för sina potentiella klienter. Möter en med leende och kunskap om sina objekt och har hjälpt till massor i vårt köp av hus.
    Är så nöjd! Läs mer
    2018-12-08 Amanda A svarar Veronica N
    Hej Veronica, tack, vilka fina ord! Så kul att det var jag som fick förmedla ert nya hem efter att ni letat så länge. Välkommen till Djurås. Hoppas ni ska trivas!
  • Carina H skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    sålt en villa och allting har flutit på bra. Från visning till skrivet kontrakt tog 4 dagar. Då jag själv inte va så insatt så hjälpte mäklaren mig i alla frågor jag hade. Trodde väl inte att det skulle gå så fort som det gjorde men det va ett plus.

Från det att jag bestämde mig för att sälja tills att nu kontraktet är påskrivet blev lite intensiva men det mesta beror nog på mina oregelbundna arbetstider. Inte så lätt alla gånger att få ledigt när man kanske behöver. Men nu är allt klart med första delen och man vet när man ska vara ute ur huset. Läs mer
    2018-12-06 Amanda A svarar Carina H
    Hej Carina, tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Ja vilket resultat. Visst gick det smidigt? Och vilka trevliga köpare du får. Vi hörs snart igen!
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Amanda är proffsig och personlig på samma gång vilket ger ett bra förtroende för oss som säljare. Vår försäljning gick snabbt, vilket var ett önskemål från oss. Vi är väldigt nöjda och rekommenderar Amanda som mäklare. Läs mer
    2018-11-28 Amanda A svarar Sofia L
    Hej Sofia, tack så mycket! Det har varit så kul att följa er genom både köp och försäljning, tack för förtroendet!
  • Pia-Lena A
    Pia-Lena A skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Har sålt ett fritidshus.
    Amanda är en driven mäklare. Duktig på att lyssna in önskemål och snabbt omvandla all information i en säljande förpackning.
    Kunnig och engagerad, tar snabbt reda på allt hon behöver för kundens räkning.
    Det har varit enkelt och bekvämt med Amanda som mäklare.
    Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
    2018-11-28 Amanda A svarar Pia-Lena A
    Hej Pia, tack så mycket för att du tog dig tid att skriva en så utförlig rekommendation. Det värmer! Vi ses snart igen.
  • Per-Ole D skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi bor utomlands men har letat ett stalle i Dalarna. efter mycket tittande fann vi ett object som vi gillade. problemet var att vi var trogna att aka hem dagen efter och skulle missa den planerade visningen. Vi ringde mäklaren, Amanda, som snabbt ordnade en visning ett par timmar senare samma dag. Hon var mycket påläst och professionell med utförliga svar pa alla våra frågor utan dröjsmål. Vår upplevelse hittils ger henne högsta betyg. Läs mer
    2018-11-13 Amanda A svarar Per-Ole D
    Hej Per-Ole, tack för att ni tog er tid att skriva en sån fin rekommendation. Vi ses till våren, välkommen till Dalarna!
  • Ann-Louise C skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Köpte sommarstuga och bra hjälp med allt praktiskt. Flexibel med tiden att se objektet. Läs mer
    2018-11-07 Amanda A svarar Ann-Louise C
    Hej Ann-Louise, tack för din rekommendation. Spännande och se hur ert projekt kommer växa fram!
  • Mikael S skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Hon är super duktig och brinner för sitt jobb och trevlig rolig på köpet ! Läs mer
    2018-11-07 Amanda A svarar Mikael S
    Hej Micke, tack så mycket, vad glad jag blir!
  • Christoffer F skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef
    Vi har sålt ett hus i Sifferbo för att vi ska köpa ett nytt hus. Vi blev väldigt bra bemött av Amanda, hon har gjort ett toppen jobb. Rekommenderar henne till 100% till alla som ska sälja sitt hus, lägenhet, m.m Läs mer
    2018-11-07 Amanda A svarar Christoffer F
    Hej Christoffer, tack för en fin rekommendation! Nu hoppas vi att vi hittar ett nytt trevligt hus åt er också. Vi ses!
    2018-11-24 Christoffer F svarar Amanda A
    Skriver en uppföljning på föregående omdöme då.... Blev samma visa den här gången med Amanda att hon levererade ett toppen jobb då vi har köpt en ny bostad igenom henne, och allt gick så snabbt o smidigt igen!! Hon vet till 100% vad hon jobbar med, som jag skrev förut så rekommenderar vi henne till allt som har med bostadsförsälning o göra!
    Läs mer genom att expandera tråden +

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gagnef

Lars Björklund