Amanda Allernäs
Registrerad mäklare sedan 2017-06-20
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-30
2019-07 - 2020-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om du ställer höga krav på din fastighetsmäklare ska du välja mig. Jag är professionell, effektiv och arbetar målinriktat för att nå det bästa resultatet både för köpare och säljare. Är det någon gång du ska investera är det i din bostadsaffär!

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med familj och vänner. Det blir mycket träning.

Hur ser din drömbostad ut?
Det varierar! Ibland drömmer jag om en nyproducerad lägenhet centralt och ibland känner jag mer för en villa vid vattnet. Gissar att det är en av få baksidor med yrket. Läs mer

Läs vad 142 Läs vad Amanda Allernäs

• Stinamina E sålde sin stuga med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2020-06-29

3:a
    Djurås
    Amanda är proffsig och ambitiös. Extremt noga med att informera hur processen fortlöper. Lösningsfokuserad. Vi sålde en sommarstuga och är mycket nöjda. Läs mer
  • Fredrik G köpte sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2020-06-21

Björbo
    Köpte ett hus av Amanda. Proffsig och engagerad mäklare med snabba svar och återkopplingar. Kan varmt rekommendera Amanda. Läs mer
    2020-06-24 Amanda A svarar Fredrik G
    Hej Fredrik, tusen tack för att ni tog er tid att skriva en rekommedation. Det glädjer mig att ni uppfattat mig som du skriver. Vi ses på fredag!
  • Martin H köpte sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2020-06-20

Högberget
    Köpt bostad med hjälp av Amanda. hon var väldigt tillmötes gående när det gällde att hitta tid för visning. Väldigt trevlig och kunnig gällande bostaden, affären har gått väldigt smidigt och jag rekommenderar Amanda som mäklare! Läs mer
    2020-06-24 Amanda A svarar Martin H
    Hej Martin, tack så mycket för din utförliga rekommendation, det värmer!
  • Anders B sålde sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2020-05-24

Björbo
    Vi sålde vår gård med hjälp av Amanda och vi är så nöjda! Proffsigt bemötande, snabba besked och rak kommunikation. Vi blev rekommenderade av en bekant att kontakta Amanda inför vår försäljning och vi skickar gärna vidare den rekommendationen! Läs mer
    2020-05-27 Amanda A svarar Anders B
    Hej Anders och Emelie, tusen tack för en fin rekommendation. Tack för förtroendet, det har varit så kul att samarbeta med er. Vilket resultat! Ses snart igen.
  • Lina W sålde sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2020-05-06

Djurmo
    Sålt en villa.

Kunnig, trevlig och driven mäklare. Tydlig i allt, kännt mig trygg i alla steg. Kan bara rekommendera henne!! Läs mer
    2020-05-06 Amanda A svarar Lina W
    Hej, blir så glad av att läsa din rekommendation, tack så mycket för ert förtroende!
  • Ashkan F
    Ashkan F köpte sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2020-04-24

Gagnef
    Vi köpte en villa av Amanda och hon var mycket hjälpsam, väl påläst om huset och fanns det någonting hon inte kunde svara på så ringde hon till säljaren och återkopplade inom några minuter. Vi kände oss trygga genom hela köpeförloppet och vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2020-04-28 Amanda A svarar Ashkan F
    Hej Ashkan och Elin, tack så mycket för er rekommendation! Välkomna till Gagnef!
  • Marianne F sålde sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2020-04-23

Djurås
    Sålde min villa i Djurås och är jättenöjd med Amanda.
    Trevligt bemötande, professionell och sakkunnig. Kan verkligen rekommendera henne till andra. Läs mer
    2020-04-24 Amanda A svarar Marianne F
    Hej Marianne, tack för en fin rekommendation. Vad roligt att höra att du kan tänka dig att rekommendera mig vidare. Vi ses snart igen!
  • Pekka L sålde sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2020-04-21

Djurås
    Vi har köpt en fastighet av Amanda på Fastighestförmedlingen. Allt gick smidigt och snabbt.
    Mycket trevligt bemötande samt snabb återkoppling varje gång.
    Snart får Amanda sälja vårat nuvarande hus. Hoppas och tror att jag får ge henne 5 stjärnor igen efter den försäljningen. Tack till er! Läs mer
    2020-04-21 Amanda A svarar Pekka L
    Hej Pekka och Jonna, tusen tack för er rekommendation, det glädjer mig att ni upplevt mig som ni beskriver. Vi ses i nästa vecka för att planera försäljningen kring ert fina hus!
  • Anders Fredrik J sålde sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2020-04-16

Gagnef
    Kontaktade Amanda i Januari 2020 för att sälja min villa i Gagnef. Väldigt proffsigt intryck och man fick ett bra bemötande med bra svar och information hur processen går till och vad man ska förvänta sig. Uppdateringar under resans gång med vad som var på gång med visningar och intressenter. Energirik, entusiastisk och genuint intresserad att göra ett ordentligt utfört arbete. Läs mer
    2020-04-16 Amanda A svarar Anders Fredrik J
    Hej Anders, jag blir så glad av att läsa hur du upplevt mig. Tack för ett gott samarbete och lycka till med husletandet i Malung!
  • Perry N köpte sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2020-04-03

Djurås
    Amanda har vid visningar av fastigheter lyssnat på vad vi söker och hon sa att denna fastighet är nog något för er och det var det. Hon har varit hjälpsam och tillmötesgående i hela handhavandet från visning till kontrakts skrivning. Jag kan varmt rekommendera Amanda om man vill sälja eller köpa bostad. Läs mer
    2020-04-07 Amanda A svarar Perry N
    Hej Perry, vad glad jag blir av att läsa hur ni upplevt mig. Det känns extra kul att jag fick förmedla ert nya boende efter många visningar ihop. Hörs snart igen!
    Anna B gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro