Karin Liss

Karin Liss

Karin Liss är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

Karin Liss har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Karin Liss har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 270 omdömen med ett betyg på 4.8. Karin Liss har haft 65 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att vara mäklare är variationen i vardagen och nya möten med människor varje dag.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag går in i varje uppdrag helhjärtat och alltid med en positiv inställning. Jag vill verkligen göra affären till den bästa någonsin, för både säljare och köpare!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag får en stund över blir det gärna en tur på sjön, om inte på skridskor eller skidor så i en båt eller bakom båten på en wakeboard.

270 omdömen om Karin Liss

Fanny L
Köpte sitt hus med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
Skansbacken

Mycket trevlig och tillmötesgående!

Anders M
Sålde sitt hus med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
Skansbacken

Bra kundbemötande! Fokuserad och driven märks att han verkligen trivs och går in för sitt jobb

Svar från Karin Liss

Tack för att du tog dig tid att skriva en rad. En fin gård som kommer i fina händer hos nya ägaren.

Veera L
Borgsheden

Karin är en mycket professionell mäklare. Det märks att hon har koll på det hon pratar om och kan förklara svårbegripliga termer på ett enkelt sätt. Har ingenting negativt att säga!

Svar från Karin Liss

Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation. Härligt att ni upplevde det smidigt. Det kommer bli ett perfekt hus för er. Stor lycka till och välkomna hem 🤩

Linda N
Gagnef

Karin var alltid snabb på att svara och enkel att få kontakt med. Hon var också noga med att uppdatera oss med vad som hände kring vår försäljning.

Svar från Karin Liss

Tack för att du tog dig tid att skriva en rad. Trots en tuff marknad så lyckades vi få riktigt bra resultat och allt gick undan i slutändan.

Elisabeth S
Sveden

Min mor är väldigt nöjd av bemötandet av Karin Liss. Hon tyckte hon fått bra hjälp med försäljningen av sin fastighet. Karin får mycket väl godkänt.

Svar från Karin Liss

Tack för att jag fick hjälpa er mor. Vitsen tack för er fina rekommendation. .

Gunilla G
Sveden

Karin är som klippt och skuren för sina uppdrag, en fantastisk människa med stort engagemang i allt, en genuin människa., Trevlig, tillmötesgående, hjälpsam, intresserad. Eftersom det var våran första kontakt med mäklare hade vi inte en aning om vad vi kunde förvänta oss, men nu har vi haft det och det kunde inte varit en bättre kontakt, högsta betyg. Vi/ jag är otroligt tacksam över att det gått oproblematiskt rakt igenom försäljningen, och att det gick så fort. 10/10 stjärnor rakt igenom.

Svar från Karin Liss

Tack för denna fina rekommendation! Värmer verkligen. Härligt att ni alla känner er så nöjda. Tack för att jag fick hjälpa er med mor och fars hus! Tack ska ni ha.

Christoffer D
Köpte sin stuga med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
Skålö

Fungerade bra, inga större synpunkter.

Svar från Karin Liss

Tack för att du tog dig tid att skriva en rad. Lycka till i stugan.

Karin Agneta L
Dala-Floda

Hjälpsam,trevlig och en person som vi litar på.

Svar från Karin Liss

Tusen tack för er rekommendation.

Erik N
Tallbacken

Jag tycker Karin har varit bra under hela köpprocessen. Jag har inget att anmärka.

Svar från Karin Liss

Kul att det kändes så bra vid ert första husköp. Välkomna till Gagnef.

Linus B
Sålde sin stuga med hjälp av Karin Liss en del av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro
Skålö

Väldigt nöjd! En gedigen och proffsig mäklare.

Svar från Karin Liss

Tack Linus. Hoppas jag får hjälpa dig fler gånger med bostadsaffärer.